Oct 01 2006

ناموس امام روی نت

نوشته:     :::       4 پیام

این نامه امام امت و داستان جام زهر نوش جان کردن دلقک جماران دارد روز به روز قشنگ‌تر می‌شود. مساله نامه امام امت! یا همان نامه‌ای که در خبر کنار آنرا “ناموس امام روی نت” نامیدم، دارد گاماس گاماس آقای هاشمی را به مرز زندان یا حتی بدتر از آن نزدیک می‌کند. چرا؟ این بخش از مقاله برادر! حسین شریعتمداری که در همین زمینه نوشته شده بسیار جالب است آنرا اول بخوانید:
بنابراین، اگر نظر مبارک حضرت امام (ره) را ملاک و معیار بدانیم – که چنین است- هر دو بزرگوار، یعنی آقایان هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی در این جدال فرافکنی کرده و هریک از آنها به عنوان مسئول نظامی و مسئول سیاسی جنگ کوشیده اند علت پذیرش قطعنامه از جانب امام راحل(ره) را به اظهار نظر طرف مقابل نسبت دهند و صدالبته هر دو فرافکنی کرده و فقط بخشی از واقعیت را که به نفع خویش! تشخیص می دادند، بیان کرده اند! و از این روی هر دو نفر – با عرض پوزش- متهم به ابهام پراکنی و تشنج آفرینی در افکار عمومی، آنهم در شرایط حساس کنونی هستند و قابل سرزنش!
جالبه! نه!؟ آقای حسین شریعتمداری، هاشمی رسمن‌جانی پدرخوانده مافیا و محسن رضایی را به “ابهام پراکنی و تشنج آفرینی” متهم می‌کند. تازه این دو واژه را برای این بکار برده تا از بکار بردن اتهام‌های معروف “تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام” استفاده نکند، آخه می‌دونید که این دو واژه چه معنا، مفهوم و عواقبی دارد!؟
از این اتفاقات در بحبوحه انتخابات پیش رو در ایران و کشمکش‌های آمریکا بر سر مساله اتمی و سفر خاتمی به آمریکا (شاید خاتمی هم از طرف هاشمی به آمریکایی‌ها پیام رسانده) می‌توان به این نتیجه رسید که ممکن است آمریکا از طریق خاتمی برای هاشمی پیغام فرستاده که اگر شما بتوانید آقایان سر قدرت را کنار بزنید و غنی سازی را تعلیق کنید ما (آمریکا) می‌توانیم شما را به رسمیت بشناسیم و پادشاهی هاشمی را در ایران تثبیت کنیم! ها ها ها!
به همین خاطر هم آقای هاشمی پا و کون پتی (یعنی پا و کون برهنه) پریده وسط باتلاق سیاست و نامه معروف را برملا کرده تا خود را از نظامیان (همان‌ها که امروز سر قدرت‌اند و طالب جنگ با آمریکا هستند) جدا کند و احیانا زمینه بقدرت رسیدن خاندان خود را فراهم سازد.
حالا پس از اتهام‌های شریعتمداری به رسمن‌جانی باید دید آقای رسمن‌جانی چه پاسخی به حسین شریعتمداری سربازجوی سابق دارد بدهد! الحق که دارد بازی‌ها جالب می‌شود، از یک طرف شلنگ تخته انداختن‌های احمدی نژاد و ایجاد جو ضد رژیم در دنیا و حالا درگیری‌های خودی‌ها با خودی‌ها.
رندان دانند! شاید هم همه آقایان هم آنها که سرقدرت‌اند و هم هاشمی چی ها دارند از آمریکا پولیتیک می‌خورند و وارد همان نوع بازی سیاسی می‌شوند که باعث از هم پاشیده شدن روسیه با آن همه توپ و تانک و فشفشه شد.

نوشته: در ساعت: 12:55 pm در بخش: ملای حیله گر

4 پیام  |           

4 پیام به “ناموس امام روی نت”

  1. هاله says:

    سلام حسن آقا – نه بابا بادمجون بم آفت نداره، هک کجا بود؟ 🙂
    کامنت‌ هم فدای سرت. ام‌تی گاهی از این کارا می‌کنه. عیبی نداره بالام جان. برم مطلب‌ات رو بخونم. قربان‌ات.

  2. حاج شیخ لواط الدین قزوینی says:

    گرامی حسن آقا
    من هم دارم از این فیلم سینمایی که آقایان بازی می کنند لذت می برم ولی با همه این صحبتها از یاد نبر که این سکه روی دیگری هم دارد.
    گرانی در ایران بیداد می کند. کارگران بیشتری روز به روز بیکار می شوند. قیمت نفت رو به کاهش است و مطمئن باش جمهوری اسلامی زمانی که در آمدش کم می شود از سهم حزب الله و ارازل و اوباش کم نمی کند، بلکه از سهم قشر کم درآمد دو چندان کسر می کند و به مزایای سرکوبگران می افزاید.
    از نظر من در این شرایط باید به حال ایران گریست. باشد که آینده ای روشن در پس این تاریکی ببینیم

  3. سید رسول بنی هاشمی says:

    بسم الله الرحمن الرحیم ، تو هنوز زنده ای کمونیست خائن ، اسم مستعار منحوس و وب سایت شومت رو که می بینم یاد احسان الله خان و خالو قربان می افتم ، دو تا کمونیست وطن فروش خائن که حتی به جنازه ی خشک شده ی میرزا کوچک خان هم رحم نکردند و سر از تنش جدا کردند و به عنوان هدیه نزد رضا خان بی همه چیز بردند ، همه ی شما کمونیست ها از یک قماش هستید ، آدم بشو هم نیستید ( توبه ی گرگ مرگه ) ، آخه بدبخت تو مگه تا کی زنده ای 5 سال دیگه ، 10 سال دیگه ، فوقش 20 سال دیگه … وقتی هم که انشاالله سقط شدی ، از بوی گند تعفن لاشه ی بی مصرفت مردم می فهمن که بله … یه نفر مرده ، اونوقت شهرداری یا چمی دونم ماشین نعش کش یا هر کوفت و زهر ماری که جنازه های تن لش و بی مصرفو جمع میکنه برت می داره ، میبرتت یه سوراخ سمبه ای که لاشه ی سگ های ولگرد و گربه ها رو چال می کنن همون جا چالت می کنن ، بدین ترتیب پرونده ی زندگی رقت بار حسن آقای کمونیست بسته میشه … که البته اسمشو به جای زندگی ، مردگی بزاریم خیلی بهتره ، علی ایهاالحال تو باید حسرت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی رو به گور ببری ، من مطمئن هستم این نظام مقدس تا ظهور آقا امام زمان کماکان با قدرت و صلابت همیشگی ادامه خواهد داشت . مردم ایران اسلامی بیش از پیش نسبت به اسلام عزیز وابستگی عجیبی پیدا کرده اند ، امسال من توفیق این رو پیدا کردم که رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز باشم ( همزمان برای فوق لیسانس هم درس می خوانم ) امسال شروع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با ماه مبارک رمضان بود ، من هم که کم و بیش با دانشجویان و آینده سازان میهن اسلامی در تماس هستم واقعا شور و حرارت عجیبی رو در چهره شون می بینم ، شاید بگم 98 % دانشجویان در نمازهای جماعت شرکت می کنن ، واقعا شگفت آوره ، من خیلی ساله در مساجد دانشگاه ها رفت و آمد دارم ولی تاکنون همچین صحنه هایی ندیده بودم بیشتر اوقات در مسجد دانشگاه که سالن بزرگی هم هست جای سوزن انداختن هم نیست بعد از افطار و نماز بچه ها جمع میشن ، خیلی صمیمی با هم صحبت می کنن ، خلاصه گل میگن و گل میشنون ، من هم به برادرا هم به خواهرا گفتم هیچی تو سفره ها برای سحری و افطار دانشجوها کم نگذارن ، تمام سفره ها باید پر و پیمون باشه ، دقیقا یک هفته ی دیگه هم یعنی 17 مهرماه دانشجوها و خانواده هاشون در یک مهمونی بزرگ برای افطاری که نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه شیراز ترتیب داده دعوتند ، اینها رو گفتم که تو و اربابانت بفهمید مردم مسلمان ایران چقدر به اسلام عزیز وابسته هستند و چقدر مومن و معتقد هستند ، حالا آمریکای جهانخوار هرچی می خواد برای منحرف کردن و به فساد کشیدن جوان های ما پول خرج کنه و دلار های کثیفشو دور بریزه ، اصلا به جای 75 میلیون دلار 750 میلیارد دلار خرج کنه ، فعلا که تمامش نتیجه ی عکس داده به جای اینکه جوانان ما از اسلام بریده بشن برعکس روز به روز به طرفش جذب میشن و وابستگی بیشتری بهش پیدا می کنن ، خداوند متعال مردم ما رو خیلی دوست داره و به مردم ما خیلی لطف داره ، مردم ما هم انصافا قدر الطاف الهی رو به خوبی میدونن . انشالله که ایران اسلامی زیر سایه خداوند در درجه ی اول و بعد عنایات مقام معظم رهبری محکم و استوار مانند کوه از موجودیت خویش و حیثیت اسلام دفاع خواهد کرد .
    —————-
    پاسخ:
    جاکش الدوله دیلمی! آخه معلومه وقتی توی مملکت فلک زده اسلامی که همه را گرسنه نگاه می‌دارند و شکم شما را سیر می‌کنند خوب باید هم وقتی شما سحری و افطاری مفت می‌دهید عده زیادی خواهند اومد. جون ننه خودت و رهبر جاکش‌ات اگه راست می‌گید یک روز فشار زور رو از سر مدرم بردارید تا ببینید چه خورشت قیمه‌ای از گوشت سگ تو و رهبر درست خواهند کرد.
    ناراحت زنده بودن یا مردن من و امثال من هم نباش چون هر کدام از ما در همان قبری می‌خوابیم که لایق‌اش هستیم تازه برای ما که اعتقادی به آن دنیای خیالی شما نداریم چه فرقی می‌کند که ما را توی کدوم چالی خاک کنند، جاکش این شما هستید که اون دنیا چوب تو کون گشادتون می‌کنند.
    در مورد رهبر جاکش‌ات و آن یکی دست خری که اسمش را گذاشته‌اید امام زمان هم امثال ما تره هم برایشان خورد نمی‌کنیم

  4. مقام معظم رهبري says:

    \”
    رندان دانند! شاید هم همه آقایان هم آنها که سرقدرت‌اند و هم هاشمی چی ها دارند از آمریکا پولیتیک می‌خورند و وارد همان نوع بازی سیاسی می‌شوند که باعث از هم پاشیده شدن روسیه با آن همه توپ و تانک و فشفشه شد.
    \”
    برادر شما نگران ما نباش ما اگه شده ايران را ويران کنيم نظام اسلامي و حاکميت خودمان را حفظ مي کنيم.
    ومن الله توفيق

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی