Nov 06 2006

دیپلماسی ملایی

نوشته:     :::       2 پیام

safir_iran_oslo.jpgآخر هفته گذشته عبدالرضا فرجی راد سفیر ایران در نروژ برداشته بود و دولت نروژ را تهدید (متن خبر به نروژی است) کرده بود به فلان و بهمان. دلیل این تهدید هم این بود که گویا قرار است در آینده نزدیک مریم خانم رجوی، همانی که رئیس جمهور منتخب ملت ایران است(!!!!) تشریف بیاورند اسلو. گویا مجلس نروژ او را دعوت کرده. آخه این مجلس نروژ هم یک کمی مشنگ است وگرنه این خانم باجی رو دعوت نمی‌کرد. تهدیدهای آقای سفیر هم از این قرار بوده که دولت نروژ را از پیامدهای بسیار وخیم ترسانده، خوشتان آمد از خالی بندی آقای سفیر!؟
نروژی‌ها هم که معمولا از این نوع شوخی‌ها سرشان نمی‌شود در نتیجه برداشتند و همین تعطیلات آخر هفته سران دستگاه‌های امنیتی شان را جمع کردن (خبر به نروژی است) توی مجلس و خلاصه چه کردند و نکردند را ما نمی‌دانیم، آخه همه چیز محرمانه هست فعلا، فقط همین را می‌دانیم که وقتی مامورین و روسای سازمان امنیت نروژ روز تعطیلات آخر هفته شان را خراب کردند و آمدند به مجلس برای بحث و تبادل نظر آنوقت باید مساله بسیار بیخ پیدا کرده باشد و یقینا آقای سفیر بدجور ترکمان زده.
حالا عواقب این کار چه خواهد بود بعدا معلوم خواهد شد. تنها چیزی که این وسط خیلی مسخره به نظر می‌آید این است که آقای سفیر جمهوری گل و بلبل اسهالی با کدام مجوز نه گذاشته و نه برداشته و برای یک کشور مستقل مثل نروژ تعیین تکلیف کرده که چه کسی را باید به نروژ دعوت کنند و چه کسی را نباید دعوت کنند!
یکی نیست به خود این آقایان بگوید مگر وقتی که شما مشعل تروریست یا موسوی یا چمیدانم اعضای القاعده و مقتدا صدر و هزار مافنگی تروریست را دعوت می‌کنید کسی موودی شما می‌شود!؟
چیزی که مسلم است این است که این مماشات آقایان عافیت طلب و منفعت طلب اروپایی کار را به جایی کشانده است که همین روزها ست که رژیم آخوندی بیاید و در امور بسیار خصوصی شهروندان این ممالک هم دخالت کند. یکی نیست به این آقای سفیر بگوید خوب عمو قلی تو رو سننه!؟
گویا این مسخره بازی‌های رژیم دارد بیخ پیدا می‌کند نه فقط توی نروژ آنها را تهدید کرده‌اند بلکه در تهران هم سفیر نروژ در ایران را به وزارت امروخارجه فراخوانده‌اند. منبع خبر باز هم نروژی
نکته‌ای که باعث شده سازمان امنیت را وارد بازی کنند این است که خبر ملاقات مریم رجوی با اعضای مجلس نروژ بطور رسمی منعکس نشده هنوز و سازمان امنیت نروژ به همین خاطر علاقمند است بداند که یک خبر محرمانه چگونه بدست آقایان ملا رسیده. چیزی را که آقایان نمی‌دانند این است که یقینا از اطرافیان خانم رجوی این خبر به ایران منتقل شده، آخه این رژیم جاسوس پرور همه جا یک جاسوس و خود فروخته دارد
فردا صبح زود برای دو روز می‌روم کپنهاگ اگر پیام شما چاپ نشد پوزش می‌خواهم، ناراحت نشوید چون ممکن است به نت دسترسی نداشته باشم.

نوشته: در ساعت: 7:58 pm در بخش: روابط خارجی

2 پیام  |           

2 پیام به “دیپلماسی ملایی”

  1. کیانوش says:

    از عـکس طرف پـیداسـت که عـواقب وخـیم ترسـناک خـواهـند بـود :))

  2. هاله says:

    آقا کپنهاگ خوش بگذره. تا می‌تونی الواطی کن به خرج شرکت :))
    ———
    پاسخ:
    کدام الواطی بابا! روزی دوازده سیزده ساعت از گرده مان کار می‌کشند آخر شب هم باید جنازه اعضای مست را بکشیم ببریم بندازیمشان توی رختخواب

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی