Dec 11 2006

سنگ‌پای قزوین را از رو بردند اینها

نوشته:     :::       3 پیام

اینکه آقایان علما پررو تشریف دارند پدیده جدیدی نیست، ولی اینکه نوحه خوانانی که سابقا پنج تومان می‌گرفتند و سر قبور نوحه می‌خواندن تا این اندازه پررو شده باشند دیگر واقعا نوبر است.
حضرت نوحه خوان دلقک آقای رئیس جمهور منتصب امام چلاق امروز در پلی تکنيک پس از سوال دانشجویان در باره حقوق بشر ، آزادی بیان و حق تحصیل و اخراج برخی دانشجویان نه زیر گذاشته و نه رو و فرمایش فرموده:
احمدی نژاد از معترضین خواست مطالب خود را با آرامش بیان کنند و گفته: “ما سالها در مقابل دیکتاتوری ایستاده‌‌ایم و تا هزار سال دیگر نیز احدی قادر نیست در این کشور هر چند با نام آزادی، دیکتاتوری برقرار کند.” منبع خبر
اگر به این نمی‌گویند پررویی من نمی‌دانم به چی می‌توان گفت پررویی!؟
اینها که خود جرثومه‌های فساد و دیکتاتوری و جنایت هستند مدعی هستند که تا هزار سال هم اجازه نمی‌دهند دیکتاتوری برقرار شود. یقنا چنین است چون دیکتاتوری مطلق برپا شده دیگر نیازی به برقراری دیکتاتوری نیست. رو که چه عرض کنم این یکی دیگه سنگ پای قزوینی را از رو برده با این پررویی‌اش.

نوشته: در ساعت: 10:50 pm در بخش: طنز

3 پیام  |           

3 پیام به “سنگ‌پای قزوین را از رو بردند اینها”

  1. nava says:

    سلام.من ميخواهم در مورد کار زشت و کثيفي به نام دزدي هويت بنويسم که صاحب وبلاگ شيوا انجام داده است. ايشان عکس هاي يکي از اعضاي قديمي فليکر را برداشته و به نام خودش در وبلاگش پست کرده است. همينطور با اين عکس ها يک هويت قلابي براي خودش در فليکر ساخته است. داستان هاي شيوا – راست يا دروغ – تا زماني که به ديگران آسيب نميرساند اشکالي نداشت ولي وقتي فحش و دروغ و زبان بي ادبانه تبديل به دزدي هويت ميشود بايد جلويش را گرفت. ميتواند لينک زير را چک کنيد. قرباني دزدي هويت خودش توضيح داده است:
    http://www.flickr.com/photos/farnooshtango/318988434/
    دزدي هويت هنوز کار زشتي تلقي ميشود, نه? اميدوارم که هنوز روي اين, همه توافق داشته باشيم…

  2. بهروز says:

    2 تا کلیپ ویدئی از سالن دانشگاه امیرکبیر، جو که خیلی عصبیه، خودتان قضاوت کنید!
    http://www.alef.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=2866&Itemid=99999999

  3. فرهاد says:

    خسن آقا
    بنده شدیدا در مقابل آخوندها و اخوندک – احمدی نژاد – لنگ می اندازم
    ارادتمند – سنگ پای قزوین

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی