Jan 02 2007

غیبت نا خواسته!

نوشته:     :::       9 پیام

ما قرار بود آی اس پی را عوض کنیم تا هم سرعت ما زیاد شود و هم سرعت میهمانان اینجا، ولی گویا این آی‌اس‌پی جدید ما ترکمان زد و ما را در این مدت عید کریسمس کلا بی اینترنت گذاشت. آخه توی این مملکت وقتی عید کریسمس می‌شود تا سال تحول همه چیز می‌خوابد، انگاری همه فلج عمومی می‌گیرند. ما هم هر کار کردیم که این اینترنت وصل شود نشد که نشد بعد هم رفتیم با اجازه شما یک هشت روزی بارسلون و دیگر حتی دسترسی هم به آی‌اس‌پی نداشتیم تا بلکه فشار بیاوریم اینترنت را وصل کند. خلاصه باید ببخشید. امروز هم خودم از سفر برگشتم و هم اینترنت برگشته خلاصه اینکه ما بعد از یک غیبت دو هفته‌ای برگشتیم خدمت شما، باز هم پوزش

نوشته: در ساعت: 11:22 pm در بخش: کامپیوتر و اینترنت

9 پیام  |           

9 پیام به “غیبت نا خواسته!”

  1. SHIVA says:

    سلام چه عجب از غیبت صغرا خانم برگشتی !! بیا بخون ووااست نوشتم ببین خوبه ؟؟؟؟؟؟؟

  2. SHIVA says:

    سلام چه عجب از غیبت صغرا خانم برگشتی !! بیا بخون ووااست نوشتم ببین خوبه ؟؟؟؟؟؟؟

  3. motlagh says:

    dorod beh shomaa dosteh aziz.beh shomaa baayad beh khaatereh mataalebeh mofide shomaa tabrik goft.piroz o sarfraaz baashi

  4. اقا ما کم کم داشتيم نگران ميشديم. گفتيم اينترنت با سرعت نصب کرده و چون تازه کار است با سرعت زده جايی يا خدای نکرده توی دره سقوط کرده. خلاصه خوش آمدی

  5. roia says:

    با سلام
    همانگونه که احتمالا مطلع شده اید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیه دارندگان سایتها و وبلاگهای ایرانی (فارسی؟) را ملزم به ثبت نام رسمی کرده و تهدید به مسدود و فیلتر نمودن سایتها و وبلاگهای سرپیچی کننده از این طرح کرده است .
    من به عنوان دارنده یک سایت کوچک از شما دعوت می کنم که این طرح را تحریم نموده و دوستان و آشنایان خود را نیز به تحریم دعوت نمایید.
    نیازی نیست که در این پیام به زیانهای این طرح بپردازم پس به طور خلاصه به پیامدهای تحریم گسترده این طرح ( در صورت وقوع ) می پردازم
    1 ممکن اسن طراحان این طرح با مشاهده تحریم گسترده دست ازعمل خود بردارند ناگفته پیداست که چنین امری پیروزی بزرگ و شیرین برای تحریم کنندگان خواهد بود.
    2 امکان دارد باوجود تحریم گسترده وزارت ارشاد به کار خود ادامه داده و تمامی سایتها و وبلاگهای تحریم کننده را مسدود و فیلتر نماید . این عمل معادل این است که درصد بالایی از منابع ایرانی (فارسی؟) وب (بسته به گستردگی تحریم) به روی مخاطبان بسته شود. گرچه در بدو نظر این امر ضربه ای بزرگ برای تحریم کنندگان و مخاطبان آنان خواهد بود ولی ضربه بزرگتر برای طراحان طرح است زیرا به این وسیله موجب نارضایتی شدید و گسترده در تقریبا تمامی کاربران اینترنت خواهند شد. با این عمل کاربران نه مانند گذشته از مشاهده برخی سایتهای سیاسی مخالف یا معاند و پرنوگرافی و ضد مذهب و دیگر مذاهب و غیره محروم شده اند بلکه از بخش اعظم منابع وب فارسی (ایرانی؟) منع و محروم گشته اند که طیف گسترده ای از آنها نه ربطی به سیاست و مذهب دارد نه پرنوگرافی و ضد نظام است .
    این نارضایتی شدید و گسترده در نهایت طراحان طرح را یا مجبور به لغو طرح و یا قبول پیامدهای وخیم آن خواهد کرد . که به نظر من شق اول محتمل تر می نماید .
    به نظر من شرکت شما در این طرح حمایت غیر مستقیم از محدود شدن آزادی بیان و گسترش سانسور و خود سانسوری است چون در صورت موفقیت طرح تنها سانسور شدن و حتی پیگرد قانونی خود را برای مخالفان آزادی بیان سهل و هموار ساخته اید.
    تاکنون پذیرای سانسور بوده ایم و کاری چندان از دستمان ساخته نبود اکنون کمترین مبارزه مان این است که موجب گسترش آن با این طرح نشویم.
    با توجه به مطالب ذکر شده از شما خواهش می کنم تا فرصت باقی است (در این طرح 2 ماه مهلت برای ثبت نام داده شده است و هنوز در ابندای فرصت هستیم پس طبعا تعداد ثبت نام کنندگان تاکنون بسیار اندک است) این دعوت را پذیرا باشید و با ارسال این متن به دیگران و یا قرار دادن آن در سایت و وبلاگ خود و یا به هرشیوه ای که خود مناسب می دانید به گسترش این تحریم سراسری کمک نمایید.

  6. saghand says:

    سلام بر جناب حسن اقا
    من بعد از يكماه تازه توانستم وبلاگ شما را ببينم فيلتر وبلاگ شما از نوع خاصي است كه به اين راحتي نميشودرد شد

  7. فرهاد says:

    چه عجب برگشتی
    من فکر کردم نکنه خسن آقا هم یواشکی رفته ایران که اینطور بی خبر رفته و بی خبر گذاشته ، بعد گفتم نه بابا بین خسن آقا و هودر ، تفاوت از زمین تا آسمان است .

  8. کيانوش says:

    کلک نـزن خـسـن آقا جـان بیـشتر از دو هـفـته غـیبـت داشـتی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی