Mar 14 2007

وقتی که آقایان کم می‌آورند

نوشته:     :::       15 پیام

در خبرها آمده بود که از سال آینده حمل خانم‌ها با حجاب غیر اسلامی (یعنی لخت و پتی) و همچنین حمل سگ ممنوع خواهد شد و برادران شمشیر به کف انتظامی (بخوانید حزب الله، بسیج ووو) با سرنشینان اینگونه خودروها برخورد خواهند کرد.
نکته اول این خبر از تبصره داستان بلدرچین و کشاورز برخوردار می‌شود، داستان بلدرچین و کشاورز را که یادتان هست!؟ همان که کشاورز هر روز منتظر می‌نشست تا همسایه‌ها بیایند و کمک کنند تا او گندم‌هایش را درو کند و…
پس این که برادران انتظامی تصمیم گرفته‌اند از سال آینده با بد حجابی و سگ برخورد کنند و نه از همین فردا، به این معنی است که فعلا زورشان نمی‌رسد. خصوصا با اوضاع وخیم بین‌المللی، بهتر آن دیده‌اند که فعلا این گونه مسائل را زیر سیبیلی در کنند تا سال آینده! بزک نمیر بهار میاد کمبیزه با خیار میاد!
نکته دوم هم اینکه آقایان به خوبی می‌دانند که، جوانان این روزها دیگر حتی برایشان تره هم خورد نمی‌کنند، چه برسد به تبعیت از اینگونه قوانین عهد بوق.
باز هم در خبرها آمده بود که آقای رئیس جمهور محبوب! و منتخب! مجددا چشمشان را روی هم گذاشته‌اند و دهان گشاد خود را باز کرده‌اند و فرموده‌اند:
“بنشینید دور هم و کاغذ رد و بدل کنید، این قدرت‌های جهان هستند که منزوی شده‌اند و نه جمهوری اسلامی”
یکی نیست توی اون جماعت از کون گیج، یک پس گردنی بزنه به این آدم احمق و به او بگوید که: هی عمو! حتی سوریه گشنه گدا هم دارد از شما روی بر می‌گرداند[+]. اینکه شما می‌فرمایید که قدرت‌های جهان منزوی شده‌اند نشان از آن دارد که حضرت عالی بدجوری از مرحله پرت تشریف دارید یا حکایت آن قمار بازی شده که هر گاه می‌باخت می‌گفتم به تخم ام.
خدا یک عقلی به این عمله اکره رژیم بدهد یک خروار پول هم به من!

نوشته: در ساعت: 9:40 pm در بخش: طنز

15 پیام  |           

15 پیام به “وقتی که آقایان کم می‌آورند”

  1. ترانه says:

    خُسن آقا جونم یک خروار پول را که بتو دادند ترانه را هم دریاب!
    پس نوشت1: تایید کم عقلی طرف 🙂
    پس نوشت 2: راستی تو چرا از این شکلک ها نداری الان یک دونه اش با این مطلبت در کم عقلی طرف حسابی می چسبید
    ———
    ترانه جان من از این قرتی بازی‌ها(شکلک) بلد نیسیم.

  2. ط says:

    پليس مادر قحبه ايران بره حلوي اين همه رانددگي خطرناک مثل رد شدن از چراغ و عبور ممنوع و سرعت غير مجاز را بگيره سوارکردن سگ پيشکش.

  3. آقا یک فیش نقدی برای حساب صد امام بما بدین و ……
    درود
    فقط میتونم بگم که هر کی میره تو باطلاق بیشتر دست و پا میزنه جمهوری اسلامی با پای خودش رفت تو باطلاق کسی هم دست دراز نمیکنه تا بیارش بیرون چون خون خیلی ها سنگینشون کرده .

  4. سلام … خلاصه بنظر می آید که اقایون مامور تخریب و انزوا هستند …

  5. والد بمانعلی says:

    توی مدرسه یادمان می دادند که اسکندر به خواهش زنی فاحشه تخت جمشید را به آتش کشید. حالا که از مدرسه بیرون آمده ایم می بینیم باز یکی دیگه از مقربان بیت امام با دست خودش هویت یک ملت رو آتش می زنه تا ازش فیلم بگیره. چرا خاطره تاریخی ملتی را سپرده اند به سم های یقر قصاب خلخالی یا گلاب به روتان به انگشتان ظریف تهمینه جان میلانی… استغفرالله.

  6. فرهاد says:

    جالب است که نیروی انتظامی بالاخره تصمیم گرفته تا در کنار پرسنل خود ، تعدادی از سگان را هم در خدمت بگیرد و حال این حیوان زبان بسته حال خود نمیداند که چگونه خدمت به پلیس خوب است اما خدمت به مردم خیر!!
    نقل تظاهرات است که از دیوار سفارت بالا رفتن واجب است و تجمع آرام برابر مجلس و یا حتی در پارکها ، حرام.
    بالام جان آخرش نگفتی سال جدید را موافقی بنام کوروش کبیر بنامیم یا خیر، فقط توصیه میکنم هنگامی تصمیم بگیری که حداقل 24 ساعت از احمدی نژاد و صحبتهایش دوری گرفته باشی تا در وضعیت عادی پاسخ گویی!!

  7. فرهاد عزیز از اینکه سال آینده را سال کورش بنامیم چه چیزی عاید مردم ایران می‌شود؟ اینکه باید تاریخ را شناخت یک مساله خوبی است ولی اینکه مدام بنشینیم و به گذشته خود ببالیم کار درستی نیست خصوصا وقتی که امروز و آینده ما سیاه تر از شب است.
    باید فکری به حال امروزی‌ها کرد از اینکه در نستالژی گذشته فرو برویم چیزی بدست نخواهیم آورد.
    به قول ضرب‌المثل معروف که می‌گوید: “گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل”، دوست عزیز باید مردم را نسبت به امروز و آینده شان بیدار کرد گذشته‌شان را بهتر از من و شما می‌دانند و آگاهند و به آن می‌بالند و حتی گاهی زیاده روی هم می‌کنند.

  8. ترانه says:

    فرهاد عزیز چرا این سال را سال معلم یا سال مطالبات پای مال شده نگذاریم؟
    آیا نمی خواهیم قبول کنیم که مردم بی حقوق تر از ان هستند که بخواهیم به افتخارات تاریخی اولین ملت با حقوق در هزاران سال پیش افتخار و در این دوران عرضه اندام کنیم. یاد شاه می افتم که با مراسم 2500سال شاهنشاهی ایران و تجملاتش سران کشورهای دنیا رابا مخارج گزاف به ایران دعوت کرده بود اما در حلبی آبادهای کمی دورتر از این مراسم مردم با شکم گرسنه می خوابیدند. پس کی فرصت دیدار وقایع امروز را داریم؟

  9. ترانه says:

    خُسن آقا عزیز لطفن آخرین ای میلی که از من دریافت کردی بخوان خیلی مهم است با تشکر ترانه

  10. با درود به حُسن آقای عزیز
    نوروز باستانی را به شما تبریک گفته و آرزوی سعادت و سلامت شما و همه رزمندگان راه ازادی وطن را دارم.

  11. hamzavi says:

    سلام حسن آقا،
    چرا خبرمهم آزادی ناصر زرافشان را اعلام نمی کنید؟ ایشان یکروز پس از آزادی، در جمع خانواده های کشتار سال 67 ،در خاوران حاضر شدند.

  12. دوست عزیز خبر آزادی زرفشان را من پریروز اعلام کردم
    به این آدرس مراجعه کنید:
    http://news.hasanagha.org/2007/03/_5_3.html

  13. فاطمه رحیمی says:

    حسن آقای عزیز عید و سال نو را از صمیم قلب تبریک می گویم و درود بر شما
    ای کاش یکی بود که به این رئیس جمهور محبوب می گفت “ای فلان شده به جای این همه خرج برای ساخت این و آن هسته ای و برنامه ریزی حفظ حجاب زنان کمی به فکر مردمت باش” اجب روزگاری شده. با امید موفقیت برای شما و همه دوستان.
    ————
    نوروز شما هم مبارک فاطمه عزیز

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی