Mar 18 2007

جدال با دشمنان خیالی

نوشته:     :::       10 پیام

بیش از 1300 سال پس از حمله اعراب با اینکه ملت ایران مقاومت‌های جانانه‌ای با سلطه اعراب انجام داده ولی هنوز و بیشتر از 1300 سال پیش، تاریخ، فرهنگ و هویت ایرانی زیر سلطه اعراب قرار دارد و روز به روز هم بیشتر در باتلاق اسلام عربی فرو می‌رویم.
هر چه از تاریخ حمله اعراب (اسلام) به دوران امروز نزدیکتر می‌شویم مقاومت‌ها کمتر و ضعیف‌تر می‌شوند و حتی در بعضی مقاطع بجای مبارزه دچار یک مسخ تاریخی می‌شویم و خود با دستان خود کمک به ادامه این سلطه می‌کنیم. حکومت آخوندی یکی از این مقاطع است، تا جایی که این مقطع را می‌توان، تیره ترین دوران تاریخی ملت ایران به حساب آورد. وقتی ملتی تاریخ خود را نشناسد و واقعیت‌های تاریخی را وارونه بخواند و تفسیر کند به بیراهه می‌رود. راه ملت ایران هم در پنجاه سال گذشته و خصوصا 30 سال اخیر نشان از همین دارد.
وقتی تاریخ را نشناسیم و فرق بین دشمن و دوست را تشخیص ندهیم، بی اختیار پا به راه اشتباه می‌گذارم و تداوم سلطه اعراب را بر ایران تقویت می‌کنیم.
مبارزات دن‌کیشوت گونه‌ای هم که این اواخر به طرق مختلف شکل گرفته نیز از همین اشتباهات تاریخی سرچشمه می‌گیرد.
وقتی که نیروی خود را باید برای مبارزه با اهریمن داخل ایران متمرکز و بسیج کنیم به اشتباه به بیراهه می‌رویم و دن‌کیشوت وار به مبارزه نشنال جئوگرافیک می‌رویم و بر سر یک تغییر اسم، زمین و آسمان را بهم می‌ریزیم که چه شده؟ یک موسسه جغرافیایی نام خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر داده است.
وقتی یک شرکت فیلم سازی یک فیلم تخیلی می‌سازد، باز لشکرکشی می‌کنیم و قیصریه‌ای را به آتش می‌کشیم که چه شده!؟ تاریخ و پیشینه تاریخی ایران را در یک فیلم تخیلی تحریف کرده‌اند و باعث رنجیدن ما شده‌اند!
هیهات! این همه لشکر کشی برای موضوع‌هایی به این مسخره‌گی!؟ خصوصا زمانی که گرگ در خانه در حال دریدن جگر گوشه‌های ماست، همان گرگی که از نژاد اعراب است که 1300 سال ایران را به روز سیاه نشانده‌اند.
آیا حتی برای یک لحظه هم که شده با خود اندیشیده‌ایم که دلیل عقب ماندگی ما از چه چیزی سرچشمه می‌گیرد؟ آیا از خودمان پرسیده ایم که چرا ملتی با این تاریخ کهن به این روز افتاده که یک موسسه جغرافیایی و یا یک موسسه فیلم سازی می‌تواند به خود جرات دهد که واقعیت‌های تاریخی شناخته شده و پذیرفته شده ما را به این راحتی تحریف کند؟
آیا فکر نمی‌کنید که کرم از خود سیب است و اگر سیب پوسیده نباشد کرم در آن نفوذ نخواهد کرد! آیا اگر ما قادر بودیم با اهریمنی که از درون در حال نابودی ایران است مبارزه کنیم هیچ کس به خود اجازه نمی‌داد به ما توهین کند؟ آیا زمان آن نرسیده که تاریخ را بشناسیم و دشمن اصلی را شناسایی کنیم و بجای جدال با دشمنان خیالی به جنگ اهریمن اصلی و واقعی برویم؟ البته اگر ما واقعا مرد مبارزه میدان واقعی باشیم!
دوستان، هموطنان، یاران، جگر گوشه‌های ایران زمین، ایران در خطر است و دشمن در منزل در حال فروریختن پایه‌های میهن است، این همه دن‌کیشوت وار به مبارزه دشمنان خیالی نروید.
پ.ن:
آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم
یار در خانه و ما گرد جهان می‌گردیم

نوشته: در ساعت: 12:45 am در بخش: نقد اسلام

10 پیام  |           

10 پیام به “جدال با دشمنان خیالی”

  1. فرهاد says:

    خسن آقای عزیز
    سال نو مبارک
    به امید آنکه سال آینده مملو از خبرهای شاد و دسترسی به آرزوها باشد .

  2. شیمبل says:

    یاد دارم روزی در تهران با یکی از این حزب الهی ها داشتیم صحبت می کردیم. صحبت از صدر اسلام شد و من بی اختیار نام سلمان فارسی را به لقب “مادرجنده” آراستم. این مردک به غیرت دینی اش برخورد. گفتم ببین آیا در تاریخ ایران خائنی پلید تر از سلمان فارسی سراغ داری که این همه در کتابهای مدرسه ای به نیکی از او یاد می شود. دارم باور می کنم که ایرانیان به هرکس که با مادرشان جماع کند می گویند بابا.
    راست میگی حسن آقا. این همه در جای جای این مملکت سلمان فارسی را ستودند و هیچکس هیچ نگفت که این مردک یک خائن به وطن است و حال برای یک قیلم تخمی تخیلی این همه جنجال به راه می اندازند.

  3. کيانوش says:

    خـسـن آقا جـان عـیدت مـبارک
    برات آروزی مـوفـقیت دارم

  4. کیانوش عزیز نوروز تو هم مبارک باشد.
    به امید روزهای بهتر برای ایران و ایرانی

  5. درود بر خُسن آقای نازنين
    حداقل احتياج به ۴۰۰ سال کار فرهنگی داريم تا ………… ( خودت بهتر ميدونی )
    سال نو بر تو عزيز خجسته و پيروز باد

  6. Ramez says:

    نوروزت پيروز دوست عزيز
    به اميد آزادي ميهنمان در سال جديد, و موفقيت براي شما , ممنون از وقت و انرژي زيادي که براي وبلاگ مفيد و خوبت و در نتيجه ما خوانندگانت ميگذاري.
    شاد و پيروز باشي

  7. شاخ بز says:

    با سید علی گدا موافقم
    سال نو بر همه مبارک باد

  8. مرمر says:

    بابهترين شادباشهای نوروزی به شما وتمامی خوانندگان وبلاگتان .
    سال نو برهمه شماوبرهمه ايرانيان ازهرقوم ومذهب مبارک باد.
    اميد که سال جديد برای کشوروملت دربند ايران آزادی و دموکراسی رابه عيدی بياورد.
    ———
    مرمر گرامی من هم به سهم خود سالی پربار و همراه با نور و شادی برای شما و همه هموطنان دارم
    شاد و سربلند باشید

  9. Agha Farzin says:

    حسن جون توکه هنوزداری تواین وبلاگت کون میدی.اخه حروم زاده مزدور توی اشغال رودیگه همه میشناسن ای کیرم توسال جدید بره لای پستونهای مادرجونت اروم بگیره از رفقای وبلاگ نویس قدیمیت خوب فکرکنی یادت میاد.

  10. رامین says:

    کیر تو کون خدا و اسلام و پیامبر و قرآن….موفق باشی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی