Mar 20 2007

یاد مصدق و یارانش گرامی باد

نوشته:     :::       4 پیام

در آستانه سال نو و از آن هم مهم تر 29 اسفند روزی که مصدق فرزند وفادار ایران زمین، دست استعمارگر انگلیس را از منابع ایران کوتاه کرد و برای اولین بار در تاریخ مدرن ایران باعث شد تا خودباوری دوباره در قلب ملت ایران جوانه زند.
مصدق نفت را ملی کرد ولی او را از حق مسلم‌اش یعنی هدایت ایران زمین محروم و ملت ایران را بی پدر کردند تا باز بتوانند بوسیله خائنان و نوکران دست به سینه خود، چنگ بر منابع ملی ایران بیندازند.
به یاد مصدق و یارانش

نوشته: در ساعت: 9:42 am در بخش: سیاسی

4 پیام  |           

4 پیام به “یاد مصدق و یارانش گرامی باد”

  1. Agha Farzin says:

    کس کش زن جنده کیرم توکون خالت بره.اخه مادرتو انقدرسنش بالاست که به مصدق هم داده که نشستی اینجا هی بابا مصدقت رو صدا میکنی؟مصدق باباته؟چرا خالی میبندی؟

  2. nima says:

    یاد مصدق ها گرامی باد حسن آقا جان.
    سال نوشما مبارک.با اینکه با سانسور مخالفم و لی به این یاوه گو جماعت هم نباید اجازه دادهر چی از دهنشون در میاد بگن.
    شاد زی ی ی مهر افزون

  3. یک دوست says:

    سلام حسن آقو. خانم من شیرازی هست. دو تا برادر داره که وقتی با هم دعوا میکنند و به هم فحش میدهند من از خجالت حرف نمیزنم. یک حرفهایی میزنند و یک چیزهایی میگویند که شنیدنی هست و خندیدنی و جواب ندارد. خانم من میگوید با شیرازی طرف نشو. فحش بخوری تمومی. اگر اشتباه نکرده باشم شما شیرازی هستید و حتما از این فحش ها بلدید و حتما از حرفهای شیرین این دوست ناز نازی عاقا فرزین یک عالمه خندیدید. دیگر این جملاتی که ایشان استفاده کرده قدیمی شده. میدانم که اگر جواب بدهی در مقابل فحش هایی که این دو تا پسر میزنند ” و مثل نقل و نبات هست و قدیمی و سوسولی ” یک عالمه میخندیم. مثلا میدونم اگر این عاقا فرزین قایم نمیشد و خایه داشت که این حرفها را جلو شما بزنه شما مثل برادر زن من جواب میدادید آره راست میگی عزیزم. هر چی تو بگی درسته. حالا بیا بشین بغل دستم یک دستی به سر و روت بکشم عصبانی هستی آروم بشی. قربون شکل ماهت برم. خوشگلم. فرزینم. نگارم. چه قشنگ لبات غنچه میشه وقتی فحش میدی نازنینم. قربون اون “کون” گفتنت برم عزیزم. مصدق من تو هستی باوفایم.

  4. sofalineh says:

    قابل تحمل نیست وقتی آقایون و خانمها یه شبه 180 درجه تغییر موضع می دن و زور می زنن هسته انرژی زاشونو ببندن به ملی شدن نفت. چه می شه کرد؟ مصدق یکی بیشتر نداریم عوضش تا دلت بخواد شعبون بی مخ.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی