Apr 05 2007

شبیه سازی احمدی نژاد

نوشته:     :::       7 پیام

از دیروز که حضرت رئیس جمهور منتخب!! سخن پراکنی فرمودند و ژست مردم دوستی گرفتند و الخ، خصوصا با پخش شدن این گونه تصاویر در سطح جهانی، این ملت فضول نروژ حقیر را گاییدند از بس که سوال‌های عجیب غریب مطرح می‌کنند. برای نمونه یکی دوتا از این سوال‌ها را برایتان می‌نویسم، لطفا اگر پاسخی برای آنها دارید حقیر را هم آگاه کنید تا بتوانم پاسخ سوال‌های مسخره نروژی‌ها را بدهم.
جالب ترین سوال این بود:
این کت و شلوارهایی که احمدی نژاد به گروگان‌های انگلیسی داده یک نوع لباس مذهبی است!؟
سوال بعدی:
این مدل کت و شلوارهایی که تن گروگان‌ها کرده بودند توی ایران مد است!؟
چرا لباس‌هایی که تن گروگان‌ها کرده (بودید) شبیه به لباس خود رئیس جمهور بود!؟
این سوال آخری یک نکته جالب داشت که آنرا توی پرانتز گذاشتم. سوال کننده سعی داشت به من بقبولاند که من هم مسئول به تن کردن این کت شلوارها به تن گروگان‌ها هستم. من هم یک ساعت داشتم با طرف کلنجار می‌رفتم که بابا این رئیس جمهور منتخب من و حتی اکثریت ملت ایران نیست، در نتیجه این کت شلوارها را (شما) باید پولش را به ملت ایران برگردانید، چونکه پول این کت و شلوارها بدون اجازه اکثریت ملت ایران از خزانه مملکت دزدیده شده و به تن گروگان‌ها کرده‌اند. خوشتان آمد! من هم در جوابش (شما) بکار بردم، یعنی که هر غلطی هم که انگلیسی‌ها بکنند شما هم مسئولش هستید. آخه دیدم وقتی طرف کارهای رئیس جمهور منتخب!! و محبوب!! را به حساب من می‌گذارد نامردی است اگر که من هم کارهای انگلیسی‌ها را به گردن نروژی‌ها نیندازم.
خودمانیم‌ها این حکومت تخصص فوق العاده‌ای در ساختن شوهای تلویزیونی خنده دار دارد، باور کنید هالیوود هم این همه تبحر در ساختن شوهای کمیک ندارد.

نوشته: در ساعت: 9:55 am در بخش: طنز

7 پیام  |           

7 پیام به “شبیه سازی احمدی نژاد”

  1. فرهاد says:

    راستي خسن آقا چرا تن اين خواهر انگليسي مانتو نكردند؟
    1. مانتو اندازه هيكل او پيدا نشده
    2.اين جيگر ، ببخشيد خواهر ملوان اينجوري خوش تيپ تره
    3. اصولا آخوند جماعت از هيكلهاي درشت ورزشي بيشتر خوششان ميآيد
    4. ميخواستند به همه بگويند اين ملوانها در ايران خوش بوده و اضافه وزن پيدا كرده اند
    ————
    پاسخ:
    فرهاد جان بنا نشد شما هم سوال طرح کنید، یک پاسخی چیزی بدهید، سوال طرح کردن را بگذارید به عهده این اروپایی‌ها. فعلا ما هستیم که باید پاسخ این مسخره بازی‌های رژیم را بدهیم.

  2. شیمبل says:

    حسن آقای گرامی
    مصریها جوک بسیار بامزه ای دارن که بد نیست برایت بگویم.
    حسنی مبارک تصمیم گرفت یک نمونه کلون شده از خودش داشته باشد. بنابراین دانشمندان شبیه سازی آمریکایی را خواست. آنها هم یک نمونه سلول از حسنی مبارک گرفتند و کشت دادند. محصول عمل یک الاغ از کار درآمد.
    حسنی مبارک دست به دامان دانشمندان آلمانی شد و باز هم نتیجه عمل الاغ از آب در آمد. سر آخر از دانشمندان ژاپنی درخواست کرد. آنها هم بدون نیاز به نمونه سلول حسنی مبارک از یک الاغ سلول گرفتند و یک حسنی مبارک کوچولو فرستادند مصر.
    فکر نمی کنی این جوک در مورد رییس جمهور ما هم بسیار مصداق دارد؟
    شاد باشی

  3. mar mar says:

    حسن آقا-اول براشون دررابطه با ختنه سوران ومراسم ولباس مخصوص آن توضيح بديد بعد هم يک طوری که ناراحت نشن حاليشون کنين که طبق قوانين مترقی اسلامی اسيرجنگی کنيزوبرده فردمسلمان محسوب می شه وصاحبش حق همه کاری داره که البته ما به يمن ومبارکی عيدپاک درراه خداآزادشون کرديم وبه ملت انگليس هديشون داديم ولی خوب قبل ازآزادی سنت شدن ولباس مخصوصش که عين لباس رييس جمهورعزيزوعاقلمون هست تنشون کردند.اون مراسم وعکس وجشن وسرورهم مراسم ختنه سوران بود.
    ————
    مرمر جان یقینا این پاسخ شما را باید به گوش این نروژی ها برسانم.
    پاسخ دندان شکن جواب ندارد

  4. sasan says:

    :)))))))))))))))))))

  5. nasim says:

    حسن آقاچون مطالب یا کامنت ها را سانسور نمی کنی این کامنت را برایت می گذارم تا بی جهت برای اشک تمساح آقای زرهی دلسوزی نکنی!
    جسن آقای عزیز این آقای زرهی که اینطور برای آزادی و دمکراسی اشک می ریزد بخاطر یک طنز که اسد مذنبی درباره دکتر براهنی نوشت ایشان را در نشریه شهروندممنوع القلم کردند. برای اینکه خیال نکنی حرف من درست نیست لطفا یک ای میل به شهروند بزن و از آقای زرهی بپرس چرا طنزهای اسد دیگردرشهروند چاپ نمی شود؟

  6. نسیم عزیز، من طنزهای آقای اسد مذنبی را بسیار دوست دارم ولی اینکه چرا آقای زرهی طنز ایشان را دیگر منتشر نمی‌کنند را باید از ایشان پرسید. من متاسفانه با محیط کانادا و ایرانیان مقیم آنجا آشنایی زیادی ندارم.
    بطور کلی هر سانسور عقیده‌ای از نظر من محکوم است. شاید همین نوشته شما باعث شود که ایشان مجبور شوند پاسخگو شوند.
    من به شما یک پیشنهاد می‌کنم. بیا و ماجرا را بصورت مستدل بنویس و برایم بفرست من آنرا در وبلاگم منعکس می‌کنم و همزمان از هر دو هم آقای زرهی و هم مذنبی دعوات می‌کنم که به آن نوشته پاسخ بدهند. به این صورت هم آقای زرهی و هم مذنبی مجبور به پاسخ گویی خواهند شد اگر هم از پاسخ طفره رفتند خود سکوت آنها به معنی پذیرفتن محتوای نوشته شما خواهد شد.
    همه اینها را گفتم ولی باز از اینکه نوشته آقای زرهی را در قسمت خبرها منعکس کردم پشیمان نیستم، دلیلش هم این است که اگر آقای زرهی با سانسور کردن اسد کار بدی کرده دلیل نمی شود من هم با همان روش اشتباه ایشان را تکرار کنم.
    من به آزادی بیان اعتقاد ریشه‌ای دارم و از همین رو هم هیچ چیز را حتی فحاشی‌ها را در این وبلاگ پاک نمی‌کنم.

  7. nasim says:

    حسن آقا با درود
    شما اگر برنامه قبلی آقای مذنبی را در تلویزیون صدای آمریکا دیده اید، برنامه میزگردی با شما با آقای بهارلو درسال قبل بخاطر معرفی کتاب من و آقا ، ایشان در آن برنامه به صراحت گفت که من بخاطر نوشتن طنزی درباره مطلبی از دکتر براهنی که در شهروند چاپ شده بود ، ممنوع القلم شدم و حتی اسم مرا نیز از ردیف نویسندگان شهروند برداشتند! مستندات از این بهتر؟ و بسیاری ها در کانادا و اروپا نیز این مطلب را از دهان خود آقای مذنبی شنیدند و حتی آقای ناصر نجفی تئاتریست معروف مقیم هلند نیز گویا به آقای زرهی اعتراض کرده بود. اما یک نکته را هم بگویم و آن اینکه اسد مذنبی بسیار محجوب است و اصلا اهل جار و جنجال نیست و در بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری شهر تورنتو شرکت نیزنمی کند و هیچکس ندیده که آقای مذنبی حتی یک مورد ، تایید می کنم حتی یک مورد علیه اشخاص مطلب بنویسد.
    و وقتی آقای حسین افصحی از اسد مذنبی بعنوان بازیگر تئاتر دعوت کرد تا در نمایشی کمدی بازی کند و قول پرداخت مبلغی را به ایشان داد بعدا زیرش زد و پول اسد را خورد اما باز هم تنها کاری که آقای مذنبی انجام داد رابطه خود را با نامبرده قطع نمود.
    آقای مذنبی بازیگر تئاتر نیز هست و درایران نیز قبل از فرار، با آقای زرهی تئاتر کار می کرده.
    در موردی دیگر برخی از دوستان از مذنبی خواستند تا برعلیه هودر و بستن عقد وی توسط خامنه ای ، طنزی بنویسد اما وی جواب داد حرمت قلم و طنز بسیار بالاتر از این است که درباره موجود کثیفی مثل هودر هوچی مطلب طنز نوشت و مهم تر اینکه درخشان از خدا می خواهد تا طنز نویس مطرحی مثل اسد مذنبی درباره اش طنز بنویسد و بهترین را بی محلی این موجودات می داند.
    با تشکر از شما بخاطر توجهتان

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی