Jul 01 2007

من سرور جدید هوا کردم (احمدی نژاد هم قرار شده بره ونزوئلا بیل بزنه)

نوشته:     :::       9 پیام

server.jpg
از دیشب تا حالا گیر بودم تا یه سرور جدید رو جای اون قبلی راه بندازم، البته اگه چشمش نزنید! آخه از دیروز تا حالا سه بار بارش گذاشتم، سه بار به لقا الله پیوست و مجبور شدم دوباره سوار کنم، هر بار هم دیتاها رو روش بار میزاشتم و هی سقوط می کرد و من هم سمج مجددا بار می گذاشتم، آخه از روز جمعه تعطیلات تابستان رو شروع کردم به همین خاطر هم دیشب تا نصف شب گیرش بودم و صبح که بلند شدم دیدم تلنگش در رفته! (اونی که سفید رنگه قدیمی هست و سیاهه سرور جدید)
در خبرها هم گفته شد و هم نوشته شد که آقای چاوز دوباره قدم رنجه فرموده‌اند، آمده‌اند ایران به پابوس رهبر و احمقی نژاد. حتما ایشان هم مثل دیگر گدا گشنه‌های جهان آمده‌اند گدایی. آخه ملت ایران به اندازه‌ای پولدار هستند که آقای احمدی نژاد بنزین رو که بنا بود بیاره سر سفره ملت پشیمون شد و قرار بر این شده که به جاش سوبسید بنزین رو هم حذف کنه. در ضمن در همان خبرها گفته شده که احمدی نژاد قول داده در ونزوئلا بیشتر سرمایه گذاری کنه (تا حالا یه چیزی حدود یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کردن)، در ضمن قول داده 7 هزار خانه هم در ونزوئلا بسازه، آخه تو مملکت گل و بلبل جمهوری اسهالی خودمون، تمام مشکلات مسکن رو احمدی نژاد در همین دو سال حل کرده! حالا می‌خواد بره ونزوئلا رو هم آباد کنه! شاید هم فکر کرده که اگر ایران انقلاب شد بره ونزوئلا برای آن دیار بیل بزنه. آخه این احمق رو جای دیگه‌ای راه نمی‌دن، در ضمن بجز بیل زدن عرضه کار دیگری هم نداره، پس همون بهتر که به قول سعدی به کار گل گماشته بشه.
در همان خبرها همچنین گفته شد که آقای چاوز یک هواپیمای قراضه به ما هدیه داده، البته پولش رو قبل از دادن گرفتن. از همه جالب‌تر این که هواپیمای اهدایی آقای چاوز اجاره‌ای هست، یعنی خودشون اجاره کردن و دادنش به ایران. آخه مگه نمی دونید، این هواپیما ایرباس هست و ایرباس هم مال استکبار جهانی هست و به همین خاطر حکومت آخوندی نمی‌تونه بره از بازار آزاد بخره و مجبوره از قاچاقچی های ونزوئلایی اجاره کنه. یک نکته جالب دیگری که در خبری شنیدم این بود که قراره این هواپیما رو در مسیر کاراکاس استفاده کنند و آقای سعيد حسامی، مديرعامل هواپيمايی جمهوری اسهالی ايران قول دادن قبل از به کار انداختن هواپیما حتما اون رو با فرستادن به مشهد غسل تعمید هم بدن.
بفرمایید:
این هم توت فرنگی‌های پروش داده در حیاط منزل، نوش جان کنید!


server.jpg

نوشته: در ساعت: 7:30 pm در بخش: طنز

9 پیام  |           

9 پیام به “من سرور جدید هوا کردم (احمدی نژاد هم قرار شده بره ونزوئلا بیل بزنه)”

  1. Ali says:

    حسن آقو ای حیاط منزله یا باغ سر چهار راه قصرالدشته؟ همون باغ دست راسی بغل کوچه گلخون میگم که یه جوبی هم از توش رد میشد. روبرو کبابیو. یادت هست که کاکو.
    ———-
    علی آقو، کاکو قصرالدشته مثه کف دست میشناسم.
    ولی باقچه هیا قصرلدشت کجا این باقچه بنده کجا، اونجا یک چیزی هست که اینجا گیر نمی‌یاد (آفتاب دنج)

  2. با این نوشته هایت کامپبوترت مال عهد دقیانوس بود حتما حالا خط و ربط ات بهتر میشود
    درضمن این دو تا هم نوچه های بوش هستند خودت را زباد خسته مکن
    مگه بوی گندشان را نمیشنوی

  3. هیس says:

    سلام . سرور نورسیده مبارک . توت فرنگی ها حرف نداره نوش جانت . چاوز هم بالاخره رهبر محبوب خلق آمریکای لاتینه دیگه ، مگه نمیدونی ؟

  4. هیس جان این چاوز هم رهبر هر جهنم دره‌ای می خواد باشه. این مرتیکه هم فرقی با احمدی نژاد نداره در بعضی موارد از احمقی نژاد خودمون هم احمق تره. احمدی نژاد و دار و دسته آخوندی 28 ساله قدرت در دستانشون هست، این مردک هنوز سرکار نیامده داره تخته گاز می‌ره

  5. حسن آقا جون
    از طرز نوشتنت معلومه که خیلی شنگولی. چه خبره؟

  6. آملای عزیز اگر نروژ زندگی می‌کردی می‌دونستی دلیل شنگولی من از چیست!
    اینجا پائیز و زمستان، مثل قبرستان می‌شود که دلت تنگ می‌شود. بهار و تابستان که آمد انگاری این مملکت تبدیل می‌شود به بهشت، خوب این هم دلیل شنگول بودن تازه تعطیلات تابستان هم که شروع شده این هم دلیل دوم
    تازه جمعه هم می‌روم به مسافرت تفریحی این هم دلیل سوم.

  7. عمران says:

    خسن آقا همیشه شاد و شنگول باشی توت بلاد کفر میخوری عکسشو برای ما میذاری دستت درد نکنه
    و اما در مورد این چاوز این هم دیده این ور دنیا خبریه یه گاو نه من شیر ده پیدا کرده خوب میدوشه واسه مردم کشورش به هر حال زحمت میکشه ای کاش ما هم دولتی داشتیم که یک کم به فکر مردم کشورش بود

  8. kalmook says:

    بنازم اشتهاي خرچسونه كه خر روزيشو با پشکل رسونه پ.ن خرچسونه چاوز است و خر…..

  9. kalmook says:

    ببخشيد يادم رفت که بگم بيت فوق از ابو صرصور بود بلاخره بايد امانتدار بود

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی