Jul 03 2007
استفتاء
حقیر برای پر کردن شکم گنده خود نیاز به تولید کشاورزی دارم. یکی از محصولاتی را که تولید میکنم کدو است.
همان گونه که آگاهید بوته کدو یک گیاه دو پایه است، به این معنی که گلهای نر و ماده آن بر روی دو شاخه مختلف قرار دارند و در نتیجه برای اینکه گیاه بارور شود نیاز به زنبور یا حشرات دیگر برای انتقال گرد گل نر به گل ماده میباشد، حالا اگر در تابستان در این دیار باران خیز زیاد باران ببارد، زنبور و دیگر حشرات جرات خارج شدن از لانه خود را ندارند، در نتیجه برای عمل شنیع جفت گیری و بارور کردن کدوها، باید خودم دست به عملیات بی ناموسی بزنم.
مشکل فقهی که جدیداً وجدان مرا عذاب میدهد!! عمل شنیع جفت گیری این گیاه بی ناموس است.
سوال فقهی:
1. آیا برای این عمل بی ناموسی صیغه هم لازم است یا خیر.
2. آیا بعد از انجام عمل شنیع جفت گیری، غسل جنابت هم واجب است یا خیر و اگر غسل واجب است آیا برای هر دو واجب است!؟
نسخه اصلی استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری ارسال گردید.
10 پیام |
خسن آقا جان
بستگی داره انگشت مبارک شما تا کجا داخل اندام مادینه شود (البته برای واد نمودن گرده ها ) و الا ما که میدانیم شما هیچ نظر سوئی به اندام مادینه ندارید ، فلذا اگر یک بند انگشت یا بیشتر داخل نمائید هم بر ماده و هم بر شما غسل اجب است ولی کمتر از یک بند انگشت غسل را واجب نمیکند فقط خود و اندام ماده را سر کار گذاشته اید .
اینجا بر سر اندام نرینه گیاه کلاه گذاشته میشود که دلخوش است با انگشت شما عمل شنیع ولی لذیذ سکس را انجام داده به عبارت رایج در ایران با فلان دیگری داماد شدن!!
خدمت برادر مومن و متعهد حسن آقا
عرضم بحضور جنابعالی٬ در این مورد بخصوص بین علما اختلاف نظر بسیار است.
بعضی از علما معتقدند که اول باید بین دو بوته نر و ماده صیغه محرمیت جاری شود بعد عمل دخول به هردو صورت گیرد.
اما بعضی از علما معتقدند که خیر. صیغه ضرورتی ندارد و میتوان به اندازه ختنهگاه به آن دخول کرد.
علی ای حال٬ غسل جنابت همیشه بر شما واجب است و باید هرروز با شیلنگ هردوی آنها را غسل بدهید.
انشالله
Just put in your garden 5 pictures of basijee brothers.
You will see miracle happens even in NOR.
Be glad that only we have them.
من فكر كرم نوشته اي استمنا !!
به هر تقدير آنچه از شواهد و قرائن هويدا است. من حيث المجموع و با توجه به جميع موارد و ادله و براهين موجود هيچ گونه حجيت شرعي اي بر اين امر قابليت اطلاق ندارد لذا احتياط مستحب واحوط آن است كه به انشاء ديگر مراجع عالي قدر نيز ذيل موضوع مذكور عنايت شود.
الله اعلم
سيد شلغم مراد
16 رجب المرجب سنه 14449
بسمهي تعالي آگر از ماده…. شير بخوريد اشکال شرعي ندارد ….ولي احتياط واجب آن است که از يک متخصص جا ک …..كه همانا ملاي متخصص باشداستفاده کنيد…واللاهواعلم… خصوت الله ال يمني کلموک الله العظمي الحاج کلموک الحسيني آلساحل العاجي…. پ ن 1لخصوه يعني خايه ….پ ن دو اليمني يعني سمت راست…. پ ن سه آخه بابا وقتي که آخوند متخصص اين کارهاي بي ناموسي هست چرا شما زحمت مي کشيد
این عکس که خیاره اون هم ختنه نشده جان برادر ختنه از ارکان دین می باشد که جز سنت است ولی در مورد کدوی شما چون اینان از یک ریشه هستند خواهر و برادر می باشند چه با صیغه چه بی صیغه هر گونه دخولی پیگرد شرعی دارد حکمش هم سنگسار با جدول بتونی است
عمران خان گویا شما چشمانتان نیاز به عینک دارد!
قربان این دقیقا کدو ست! برادر مکتبی ما به اندازه کافی شک داریم، لطفا شما به شکهای ما نیفزاید!
برادر خیار که اینجوری نیست! در هر صورت بوته خیار هم همین مشکل شرعی را دارد و به گمان من فتوای شما در باره برادر و خواهر بودن یقینا درست است، البته اگر عمل شنیع جفتگیری را خود گیاه انجام دهد، به همین دلیل هم هست که من خودم این امر مهم دینی (لواط) را انجام میدهم تا خدای ناکرده کدوهای بی زبان مستوجب عقوبت سنگسار نشوند.
خدا لعنت کند تمام اهل اسلام را که دیروز از میدان دام در آمستردام میگذشتم و چشم خورد به ویترین زنهای سکسی
که آلتم همچو پرچم اسلام برافراشته شد ناگهان یکی از این زنان متعهد با اشاره م ا صدا کرد وبعد مرا به داخل اتاق برد و فهمیدم که این دختر اهل یونان از خواهران زینب است در هر حال این حقیر بعد از پرداخت 50 یورو مهریه شروع به کار کردیم و وسط کار نمیدانم خود به خود یاد کربو بلا افتادم بیاد زینب خواهر امام حسین افتادم که شمر لعنتی بدون پرداخت 50 یورو ایشان را در دشت کر بلا گاید در هر حال کار ما که تمام شد ه خانه آمدم و تا کنون نتوانسته ام غسل بکنم و هنوز عطر بدن این یونانی به مشام میخورد
kadoo nah,kadoo khoreshti ya kadoo sefid sahih ast.ino baraye comment Omran goftam..
agha Espantman,
umadi comment bezari ya inke kuune maro besuzubi….:d
albatte nuushe juunet, beghoole agha shimblel, aalatet hamishe afrashte baad.