Jul 26 2007

وجه المصالحه

نوشته:     :::       3 پیام

زیرکی آمریکا در مقابل حماقت جمهوری اسلامی را باید در مساله گروگان گیری دو کشور دید. آمریکا پنج ایرانی به قول ایران دیپلمات را در عراق دستگیر کرده (گروگان گرفته) در عوض ایران چهار ایرانی را در مقابله با عمل آمریکا به گروگان گرفته است. آیا همین یک مساله در رابطه ایران و آمریکا نشان از ضعف مفرط رژیم ایران ندارد؟ ایران با این عمل خود عملا به دنیا دارد نشان می دهد که آمریکا در عمق ایران نفوذ دارد و همچنین حاضر است برای مقابله با آمریکا شهروندان خود را به گروگان بگیرد، درصورتی که آمریکا پنج مهره مهم سپاه را در عراق به گروگان گرفته. اگر این مساله ضعف مواضع جمهوری اسلامی نام ندارد پس چه می‌توان آنرا نامید!؟
ایران در چند ماه گذشته بارها علاقه خود را در باره مذاکره مستقیم با آمریکا ابراز داشته و هر بار این آمریکا بوده که می گوید با ایران تنها در رابطه با مشکلات عراق مذاکره می کند. اگر این مواضع از موقعیت ضعف نیست پس چیست!؟
حالا باید به رهبر که سکاندار کشتی شکسته سیاسی جمهوری اسلامی است که فرمودند:
عده‌ای‌ دم‌ از مذاكره‌ با آمریکا می‌زنند كه‌ این‌ افراد یا با الفبای‌ سیاست‌ و یا با الفبای‌ غیرت‌ آشنایی‌ ندارند.
گفت: آیا زمان آن نرسیده که حالا ما به رهبر حرفهای خودش را تکرار کنیم و بگوییم:
شما نه تنها غیرت ندارید که بدتر از آن شرف و حیثیت هم ندارید.

نوشته: در ساعت: 8:29 am در بخش: روابط خارجی

3 پیام  |           

3 پیام به “وجه المصالحه”

  1. اسپنتمان says:

    میخواستم چیزکی بنویسم ولی حوصله ندارم.

  2. اسپنتمان says:

    بهمن جازویه یا ابن ملجم!
    ایـرانی از جان گـذشـته ایکه علی ابن ابوطالب را به ضرب شمشیـر از پای در آورد و دین فـروشان هـویت او را برای 1400 سال مـخفی نگه داشته اند!
    فیروز نهاوندی !
    سردار و بزرگمرد جاوید ایران زمین که برای گرفتن انتقام خون هزاران ایرانی بیگناه که در حمله اعراب به ایران جان و مال و ناموس خود را از دست دادند بپا خواست و عمر ابن خطاب جانشین محمد تازی و خلیفه وقت را به قتل رساند که دستور حمله به ایران را داده بود.
    بی دلیل نیست که بعد از حمله اعراب به ایران ، عمر ، عثمان و علی ابن ابیطالب بدست قهرمانان از جان گذشته ایرانی به قتل رسیده اند !
    بهزاد همدانی !
    قهرمان از جان گذشته دیگری که به زندگانی عثمان خاتمه داد و تنها ابوبکر از بین 4 خلیفه بعد از محمد توانست از خشم انتقام قهرمانان ایرانی جان سالم بدر برد ! و شگفتا که 1400 سال این حقایق توسط روحانیت خائن و مافیای دین فروشان از ایرانیان مخفی نگهداشته شده بود !

  3. اسپنتمان says:

    حالا کیرم تو کوس خواهرو مادرکسی که روز شنبه را بگوید روز مرد سالروز بوجود آمدن علی تازی قاتل حالا خود دانید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی