Sep 09 2007

برای خانم‌های آویزان به بیضه اسلام ناب محمدی

نوشته:     :::       16 پیام

در اوایل پیدایش وبلاگ نویسی چندین بار درگیری‌هایی با بعضی از خانم‌های وبلاگ نویس بر سر مساله مذهب پیدا کردم. در آن بحث‌ها من مدعی بودم که آزادی زن در حکومت اسلامی معنی ندارد، چه در این گونه حکومت‌ها نه تنها زنها، که مردها هم اسیر حکومت خودکامه هستند. یکی از این خانم‌های وبلاگ نویس که ادعای آزادی خواهی و فمینیست بودنش هم کون خر را پاره می‌کرد، خایه‌های حقیر و بیضه اسلام را ول نمی‌کرد و مدام استدلال می‌کرد که زنها در ایران امروز، اسیر مردسالاری هستند و نه مذهب و الخ.!!
حقیر هم مدعی بودم که این پدیده زن ستیزی ریشه در اسلام دارد و برای آزاد کردن زن از بند مردسالاری باید اول او را از بند دین رها کنی بعد برویم به سراغ مرحله آزاد سازی از مرد. عاقبت آن بحث‌ها هیچگاه به نتیجه نرسید، می‌دانید چرا!؟ برای اینکه آن خانم‌ها اسیر مذهب بودند و نمی‌خواستند این مساله اساسی را درک کنند که برای آزاد شدن اول باید زنجیرهای اصلی را پاره کرد بعد سراغ زنجیرهای فرعی رفت که به پای خانم‌ها بسته شده. یک نگاه به روند آزاد سازی زنها در اروپای شمالی نشان می‌دهد که این کشورها اکثرا از بند مذهب قبل از آزد سازی زنها رها شده‌اند.
چند مدت پیش (یک سال پیش) وقتی که خانم‌ها مجددا کفش و کلاه کردند و وارد میدان مثلا مبارزه شدند و امضا جمع کردند برای مثلا رهایی زنها از قانونهای زن ستیز!! مجددا استدلال کردم که این راه غلط است. با جمع کردن امضا برای تغییر قوانین زن ستیز حکومت آخوندی، باعث خواهیم شد که بصورت غیر مستقیم و حتی مستقیم کلیت حکومت آخوندی را بپذیریم، ولی باز هم زنها عقب مانده ایران (آنها که مذهبی‌اند) سینه چاک کردن و به راه غلط ادامه دادند. حالا پس از این مدت، دارند تازه ثمره حرکت‌های خود را می‌بینند. نه تنها نتوانستند با امضا جمع کردن قوانین قبلی را تغییر دهند بلکه حضرات حکومت آخوندی می‌خواهند بدون اجازه آنها هوو هم به زنان تحمیل کنند.
باید گفت که واقعا خانم‌ها حق شان هست هرچه می‌کشند، به درک! امیدوارم روزی بیاید که زنجیرهای بیشتری به پای زنها ببندند. زنی که هنوز بعد از 28 سال تحقیر بوسیله حکومت آخوندی، می رود سفره حضرت عباس و روضه حضرت کوفت و زهر مار، حقش از زندگی بیشتر از این نیست که در جمهوری اسلامی دارد. اگر از من می‌پرسید به نظر من چنین زنانی حتی حق نفس کشیدن را هم نباید داشته باشند، اصلا حیف اکسیژن است که در ریه‌های این عقب افتادگان برود. این اکسیژن را باید صرف آن زنان و مردان آزاده‌ای کرد که ایران را بدون مذهب می‌خواهند.
تا زمانی که زنان ایران به بیضه‌های اسلام چه از نوع ناب محمدی آن چه نمونه اسهال طلب آن آویزان شده‌اند وضع شان همین هست که هست.
حق چنین زنانی این است باور کنید

نوشته: در ساعت: 4:06 pm در بخش: اجتماعی

16 پیام  |           

16 پیام به “برای خانم‌های آویزان به بیضه اسلام ناب محمدی”

  1. Ardeshir says:

    میدونی چیه؟
    این بدبختا فکر می کنن مثلن سیاستمدارانه رفتار میکنن. این ابلهان بر این باورند که وجود دین برای بعضی افراد ضروریه. در حالی که نمی دانند وقتی دین را از همین افرادی که به نظرشان به دین احتیاج دارند بگیری در حقیقت کیفت زندگی شان را بلافاصله ارتقا داده ای.
    میدانی من با اخوندا آنقدر مشکل ندارم که با این ابلهان روشنفکر نمای مدرن نما دارم زیرا آخوندا آنقدر ابلهند که هر دفعه دهنشان را باز می کنند می رینند به دینشان.

  2. katbalou says:

    🙂

  3. شاخ بز says:

    حسن کچل
    بابا جان گفتم راجع به سیاه بازی آمریکا پیش از نطق در کنگره و بفکر افتادن یکبارگی اسامه بن لادن که آمریکائیها باید توسط ویدئوی حضرث پشم به راه راست هدایت شوند و رابطه این دو واقعه را با هم بنویس. اینکه یکعده نفهمیدند و نمیفهمند و نخواهند هم فهمید، دیگه کهنه شده. اینها رو نمیتونی که آدم کنی حداقل سعی کن برای اونهائی که چاه در کمین راهشون هست یک چیزی بنویسی.
    حالا هی من بگم شما نشنوید.

  4. آقای شاخ بز عزیز شما که می‌دانید چرا خودتان نمی‌نویسید.
    شما بنویسید من قول می‌دهم در همین وبلاگ فکسنی منعکس کنم

  5. نیم says:

    خسن آقا خیلی مخلصیم. از تهران دنبال ات می کردیم. حالا که یک ماه و نیم است از تروندهایم می خوانیم ات گفتیم یک کامنتی همین طوری بدهیم محض آشنایی.
    این است که عرض بالای عرض بسیار است. (عرض جغرافیایی البته)

  6. شاخ بز says:

    حسن آقا
    بنظرت همزمان شدن استشهادات فرمانده کل قوای آمریکا در برابر کنگره مبنی بر پیشرفت کارها در عراق، دعوت به پذیرش اسلام برای مردم آمریکا توسط آقای اسامه بن لادن، ادعای آقای المالکی پس از دیدار غیر مترقبه همتای آمریکائیش از عراق مبنی بر اینکه از زمان بیشتر شدن نیروهای آمریکائی در عراق قریب 14000 نفر از القاعده دست از خشونت برداشته و بزبان ساده رام گشتند و به ملت پیوستند، بالا بردن میزان تولید نفت توسط دو کشور عضو اوپک یعنی عربستان و کویت که قاعدتا بایستی میزان سهمیه تولیدی خود را رعایت نمایند و حتی عربستان رئیس دوره ای سازمان اوپک هم میباشد، تسلیم متن توافقات میان ایران و آژانس انرژی هسته ای از طرف آقای البرادعی به اتحادیه اروپا و رد آن توسط اتحادیه اروپا با سالگرد واقعه 11 سپتامبر (عاشورای آمریکا)، کمی عجیب بنظر نمیرسد؟
    برای من که دچار پارانوئید هستم خیلی هم عجیبه و حتی بیشتر شبیه امدادهای غیبی میماند.
    باید دید که چه کسانی دعوت به سینه زنی میکنند و چه کسانی هم سینه زن میشوند.
    این میان که ملت ایران فقط غم بالا رفتن قیمت بنزین را داره و از حال دار توی سرخودش میزنه که قراره دو سال دیگر یارانه گندم و آرد را هم بردارند.
    ما کجائیم در این بحر تفکر، تو کجا

  7. یاران و دوستان گرامی برای نجات جان جوانان میهن بپاخیزید و برای اعتراض به اعـــــدام به امضا کنندگان
    پتیشن جهانی ضد اعدام به پیوندید در آینده این پتیشن به سازمان ملل ارسال خواهد شد.
    یاران و ایرانیان آزاده بپاخیزید و لوگویی را که در آدرس زیر قرار داده شده را در تارنگارتان به عنوان
    اعتراض قرار دهید .
    جدای از هرگونه باور مذهبی و سیاسی به بیش از 5000 هزار امضا کننده بپیوندید و از این عمل غیر
    انسانی جلوگیری کنید.
    این پتیشن بوسیله شهرام همایون مدیر کانال یک و با تائید افرادی همچون دکتر علیرضا نوریزاده به مورد اجرا گذاشته شده است.
    هم میهن بپاخیز
    http://www.nasl-man.blogspot.com

  8. من says:

    ريدم به قبر رسول الله محمد مصطفي و خاندان جاكش كوني اش.جهان هرچه بدبختي مي كشد زير سر دينداران خواهر كسده است .

  9. امیر says:

    حسن آقا جان حق داری عصبانی شوی!!
    ولی در مقایسه این افراد را میتوان در زمره زنان عقب مانده ذهنی که باندهای مافیائی در Redlight streetها گرفتار میکنند باید ارزیابی نمود.در کنار آنها شما نیک میدانید که زنانی در این ملک هستند کهاز بسیاری مردها مردتر و آزاده ترند!!

  10. امیر عزیز در نوشته دقیقا نوشتم که منظور کدام زنها هستند و نه تنها زنها بلکه مردها هم به همچنین ولی عقیده راسخ من بر این است که ستون استوار دین در ایران زنان هستند باور نداری برو یک نگاه تحقیقی به جامعه بینداز ببین کدام گروه هستند که در درشت و نگاهبانی مذهب کوشا تر هستند.
    می‌توانی از خانه خودت هم شروع کنی بعد به خانواده نزدیک روجوع کن به به کوچه و بعد به محله خودتان خواهی دید که استدلال من بی مورد نیست.
    حداقل در اطراف من که چنین است.

  11. ب says:

    بابا كارت درسته خسن آقا.
    تا بوده از اين اُمُل ها بوده اند. مادر زن من هم يكی از اين هاست. بعضی اوقات كه ميره بالا منبر افكار مزخرفش رو چنان با آب و تاب تعريف ميكنه كه ميخوام برينم رو سرش. ولی چيكار ميشه كرد كسی كه روزی 700 تا صلوات ميفرسته و اين كار رو به من لاييك لادين هم توصيه ميكنه چی بايد بهش گفت. كسی كه وقتی يكم ميخواهم روشنش كنم از باباش ميگه كه شب ديددش امام زمان داشته براش وضو ميگرفته… وای بعضی اوقات دوست دارم سرم رو بزارم و 300 سال ديگه بيدار شم ولی با نگاهی به تاريخ متوجه ميشيم اين احمق ها هميشه بودن هستن و خواهند بود. بهترين كار اينه كه تا ميتونيم كمتر به بحث با اين كس مغزها ادامه بديم و بگذاريم در جهل و تاريكی به چاه جمكران فكر كنند.

  12. امیر says:

    گفت که حق داری حسن آقا جان….من قصد منحرف کردن موضوع رو ندارم :بله بدبختانه بیشتر زنان در جامعه ایران داخل و حتی خارج کشور اسیر مذهب هستند.مذهبی که اساس آن خرافه و موهوماتیست که اذهان را تخدیر نموده .اما موردی که شما بدان اشاره کرده اید گروهی را دربر میگیرد که یقینآ خانواده بنده و جنابعالی از آن طرز تفکر قرنها فاصله دارند.

  13. امید says:

    سلام
    بهتر نیست هر کاری را با رعایت احترام انجام بدیم وبه کسی هم تو هین نکنیم اگر محتوا ومنطق در کار ها یمان داریم اصولی رفتار کنیم. بعنوان یک انسان می گویم در عا لم هستی همه چیز هست ودر ست آن است که محتوا یش محکم با شد …موفق با شی

  14. adel says:

    نظر تون هرچه باشه محترمه اما نه توهین به پیامبر اسلام و خاندان پاکش شما که توهین می کنی باید شک کنی فرزند مشروع پدر خودت هستی؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی