Sep 24 2007

خیاط هم در کوزه افتاد

نوشته:     :::       7 پیام

این ضرب‌المثل را حتما شنیده‌اید؟
وقتی احمدی نژاد را به دانشگاه کلمبیا دعوت کردند می‌دانستم که می‌خواهند بلایی سرش بیاورند که فراموش کند در کدام سوراخ بخزد.
داستان این مفلوک مرا به شک انداخته، با اینکه می‌گویند که این مردک احمق است و اله و بله، با این حال من نمی‌توانم باور کنم کسی تا این اندازه بی خرد باشد که به این سادگی خود با پای خود در کوزه بیفتد.
با این افتضاحی که این آقای دکتر! به بار آورد من مطمئن شدم که این مردک واقعا از عقل و خرد هیچ بهره‌ای نبرده یا اینکه او مامور یکی از سرویس‌های امنیتی خارجی است و وظیفه دارد که هم رژیم و هم ملت ایران را تحقیر کند.
حضور او در دانشگاه کلمبیا واقعا گند کار را در آورد، با این همه بی خردی و نا آگاهی چطور رژیم اسلامی از فردا می‌تواند در دنیا سربلند کند!؟ گرچه این رژیم به قول معروف تل نریده باقی نگذاشته ولی باور کنید این کثافت کاری امروز احمدی نژاد کمال بی خردی و بی شعوری او و دستگاه دیپلماسی ملایی را به اثبات رساند.
با این عمل او، آمریکا به دنیا ثابت کرد که حکومت ایران بوسیله عده‌ای دیوانه و مجنون اداره می‌شود و در نتیجه باید آنرا هر چه زودتر با هر قیمتی سرنگون کرد، حتی اگر مجبور شوند با ایران وارد جنگ شوند.

نوشته: در ساعت: 10:11 pm در بخش: ملای حیله گر

7 پیام  |           

7 پیام به “خیاط هم در کوزه افتاد”

  1. amir says:

    من به عنوان یک همجنسگرای ساکن تهران انکار وجود خود را توسط رئیس جمهور کشورم در دانشکاه کلمبیا به شدت محکوم میکنم

  2. Hadi says:

    agar yek shab bekhabi tuye hozeh
    bawasirat rasad ta zire lozeh
    baadesh in mardak migeh keh hamjens baz nadarim, albateh raise jomhure mohtaram loghate hamjens baz ra nemishenasad, bayad beh ishan tazakor dad keh manzur haman kuniha wa kun konha hastand ta ishan shirfahm shawand.

  3. قادر متعال says:

    بابا یکی به این احمدی نژاد بگه همجنس بازی همون کون کونک بازی خودشونه تو فیضیه .

  4. به نظر من احمدی نژاد میدانست کجا میرود و خیلی حساب شده رفتار کرد و اتفاقاً به مقاصدش هم رسید. مخاطب او استاد دانشگاه کلمبیا نیست. مخاطب او انسانهای کوچه بازار در خاورمیانه است که او با استفاده از این تریبونها و در صدر اخبار قرار گرفتن حرف ( چرندیات ) خود را میزند و بدین ترتیب صدای نحس خود را در دور افتاده ترین نقاط مصر و الجزیره و افغانستان و…. مالزی به گوش افرادی که به مانند او فکر میکنند ( که به خاطر اشتباهات آمریکا هم هر روز بیشتر میشوند) میرساند.

  5. msoud says:

    خدا شما مردمان احمق و بی ناموس رو تا روز قیامت لعنت کنه، ملت مسلمان ایران دیگه از سرسپرده هایی مثل شما موشهای کثیف تبعیت نخواهند کرد و جوانان مسلمان و عاقل ایران زمین با بی شرف هایی مثل شما کاملا آشنا شده اند، خدا نبخشه شما بی همه چیزای عوضی رو.

  6. مسعود says:

    در ضمن دشنام به نبی خدا و آل اون مشکلی از شما کافرهای نجس رفع نمیکنه بدبختای ترسو.
    تاریخ نشون داده جای شما کجاست، هرچن صحبت با شمایان و هم فران شما یاسین در گوش الاغ خواندن است.

  7. مسعود says:

    این بدگویی ها هم نشاندهند ی عمق سوزش شما صهیونیست های نجس رو نشون میده، الحمدالله از حرص و نفرت و خشم بمیرید که آتش دوزخ منتظر تن نجس و کثیف شماست.
    +++++++
    بنده ترجیح می‌دهیم در دوزخ باشم تا در بین عقب افتاده‌های فکری مثل شما مسلمانان

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی