Nov 14 2007

ماشین اسلامی جهانیان را شگفت زده خواهد کرد!!

نوشته:     :::       12 پیام

این پیام را دلم نیامد ملت نبینند
نیازهای اصلی مسلمین در این ماشین برآورده شده.
طراحان ایران خودرو طرح اولیه اتومبیل اسلامی را ارائه دادند:
از مشخصات این خودرو:
مجهز به مستراح آیرودینامیک اسلامی
مجهز به مناره جهت پخش آواهای ملکوتی اذان، نوحه و روضه در خیابان
مناسب برای سفرهای زیارتی و سیاحتی در اقصا نقاط دنیا

ماشین صد در صد اسلامی

نوشته: در ساعت: 1:34 pm در بخش: طنز

12 پیام  |           

12 پیام به “ماشین اسلامی جهانیان را شگفت زده خواهد کرد!!”

  1. mahsa says:

    rastesh man nmidonam inaee ke badan mikhan in mashin ra bekharand kodom kharhaee hastand, motmaen hastam khode kesaee ke baes va bani in tarh hstabd nakhahand bod.

  2. شیمبل says:

    حسن آقای عزیز
    اول باید خدمتت عرض کنم که ایده خودت که گفتی ماشین بعد از واژگون شدن توی دره پاهای سرنشینان رو رو به قبله می کنه خیلی ناب تر از این عکس بود. در ضمن حالا که اینقدر به ماشین اسلامی علاقمند شدی این لینک رو هم ببین که واقعن شاهکاره
    http://ourperspective.wordpress.com/2007/11/12/

  3. علیرضا says:

    کیرم تو پهلوی شکستهء فاطمه زهرا (فیل کس)
    کیرم جوف چاک فرق سر شمشیر خوردهء علی بن ابی طالب
    کیر کجم تو شاهرگ گردن سر بی تن آغا امام حسین سید الجاکشین

  4. amanj says:

    hasanaga take a look at this site as well interesting comments
    http://www.thetruthaboutcars.com/?p=6314

  5. ;کاردار ایران در فرانسه says:

    دست مهندسان درد نکند اطلاع واصل شد حاج آقاهای مسلمان هنگام مسافرت به اروپا در مواجه با مستراح فرنگی دچار مشکلات عدیده شده و این پوستر در توالت ها جهت آموزش مسلمین نصب شده:
    http://irapic.com/uploads/ 1184028224.jpg
    این توالت می تواند مشکل را حل کند مسلمین باید ابتدا با قبله نما جهت قبله را کشف و بعد ماشین را عمود بر آن جهت پارک نموده عمل تخلی را انجام داده و با پاره آجر کون مبارک را تطهیر نمایند(اعراب کون نشور) و ایرانیان کون بشور می توانند کون خود را سمت پنجره گرفته و شیشه شور کامپیوتری با فشار کون مبارک را خواهد شست.

  6. ;کاردار ایران در فرانسه says:

    دست مهندسان درد نکند اطلاع واصل شد حاج آقاهای مسلمان هنگام مسافرت به اروپا در مواجه با مستراح فرنگی دچار مشکلات عدیده شده و این پوستر در توالت ها جهت آموزش مسلمین نصب شده:
    http://irapic.com/uploads/ 1184028224.jpg
    این توالت می تواند مشکل را حل کند مسلمین باید ابتدا با قبله نما جهت قبله را کشف و بعد ماشین را عمود بر آن جهت پارک نموده عمل تخلی را انجام داده و با پاره آجر کون مبارک را تطهیر نمایند(اعراب کون نشور) و ایرانیان کون بشور می توانند کون خود را سمت پنجره گرفته و شیشه شور کامپیوتری با فشار کون مبارک را خواهد شست.

  7. حسن آقاي عزيز
    اولا بنده نگفتم ملت ايران لياقت دموکراسي را ندارند. بنده گفتم مردم ايران ظرفيت دموکراسي ندارن. حرف من به اين معني نيست که لزوما پس دموکراسي هم بده. انقلاب ما تا بخواد به نتيجه برسه سالها طول مي کشه. در طي همين سالها فرهنگ مردم هم به حدي خواهد رسيد که دموکراسي واقعي رو درک کنن. مثل انقلاب فرانسه … منظور من از انقلاب ما هم انقلاب اسلامي نيست. انقلاب اسلامي يک انحراف نابجا در سير انقلاب توده ها و آحاد مردم ايران حساب مي شه که اين هم اصلاح خواهد شد. البته اين انحراف با وجود تمامي ضررها و زشتي هاش اما در بالا رفتن فرهنگ مردم هم تاثير داشت. چون متوجه شدن که دفعه ي بعد بايد حساب شده تر قدم بر دارن و گول هرچيز و هرکسي رو نخورند.
    ضمنا برادر عزيز من، حسن آقا، حرف من به اين معني نيست که ما بايد کار و تلاش براي تحقق دموکراسي رو تعطيل کنيم چون ظرفيت اون رو نداريم، خير، در خلال تلاش براي نيل به دموکراسي ما اين ارتقاي فرهنگي رو هم تجربه خواهيم کرد. مردم ما به قول شما سالهاست که براي رسيدن به دموکراسي اي که نمي دانند دقيقا چيست تلاش مي کنند.
    حسن آقاي عزيز، از کلاسيسم به مدرنيته و از مدرنيته به پست مدرنيته مي رسن… نمي شه مدرنيته رو جا زد و مستقيم از کلاسيسم به پست مدرنيته رسيد.
    پرسيدي که حال با کدام استدلال مدعي مي شوي که ايران و ايراني استحقاق دموکراسي ندارد. باز هم تکرار مي کنم… مردم ايران لياقت بهترين چيزها از جمله دموکراسي را دارد. اين عقيده ي من هم هست دوست عزيز. ما ظرفيت دموکراسي را نداريم. حسن آقاي عزيز ما نبايد به خود و اطرافيانمان تنها نگاه کنيم. من هر روز صبح از خانه خارج مي شوم و شب که به خانه مي رسم بيش از پيش به اين جمله ايمان مي آورم. عامه ي مردمان ما همان کساني هستند که هنوز مي گويند اين ها اسلام را بد نشان داده اند! حسن آقاي عزيز، من جهت اعتقادات تو را مي دانم. عامل اصلي اين بدبختي ها که سالها بر سر ما آمده چيست؟ تو که تجربه ات از من بيشتر است. تو که لوگوي بيانگر اعتقاد خود را در گوشه ي سايتت چسبانده اي ديگر چرا اين حرف را مي زني؟ مشکل ما حکومتمان نيست. مشکل ما خود ما هستيم. مشکل ما اعتقاداتمان است. مشکل ما خرافه است. مشکل ما … آرزوي در سر داشتن حکومت علي وار است!!
    در پايان باز هم عنوان مي کنم. دوست عزيز، سوء تفاهم رخ داده. من نگفتم ما لياقت دموکراسي را نداريم. حسن آقاي عزيز، من فکر نمي کنم از لحاظ اعتقادي کسي را نزديکتر از من به اعتقادات خود پيدا کني. ما اگر مي خواهيم واقعا به لياقتمان با بالابردن ظرفيتمان برسيم، بايد اعتقادات مردمانمان را اصلاح کنيم. همين عبدالقادر را که در کامنتداني پست ها داده بود را به خاطر بيار. مشکل ما اين است.
    با احترام
    طاها بذري

  8. ققنوس says:

    خسن آقای عزیز و محترم
    نمی دانم با چه زبانی از شما و نظر لطف تان تشکر کنم. با دیدن کامنت پر مهرتان و اینکه قابل دانسته اید و به مطلب من لینک داده اید خستگی روزانه از تنم بیرون رفت. امیدوارم راهنمائی های خودتان را از من تازه کار دریغ نفرمائید.
    با تقدیم احترام
    ققنوس

  9. حامد says:

    از دوستان عزيز خواهشمندم که نزاکت را رعايت فرماييد. نه من و نه هيچ يک از دوستان با نفس ارزشهای اسلامی مخالف نيستيم.

  10. دوست says:

    آقا حامد اون مستراح جلوی ماشین برای جمع آوری ارزشهای اسلامی طراحی شده.
    هدف طراح حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی بوده تا در کوچه و خیابان یا مستراح فرنگی به هدر نرود.

  11. SHIVA says:

    سلام جیگر ! بند و بساطت رو جمع کن بیا پیش من که یه مطلب درباره این ماشین اسلامی برات نوشتم کیف کنی 🙂 به من چه خودت آدمو منحرف میکنی …

  12. حامد says:

    اقا یون وخانمها درود
    فقط اومدم که بگم اون سرباز ولدالزنای بی پدر مادر امام زمان که با اسم من کامنت گذاشته گه خورده وبه کس بنت نبی اکرم فاطمه الزهرا(معروف به فیل کس) خندیده
    ومن کماکان همون حامدی هستم که روزی 2 میلیون خواهر مادر پیامبر اعظم و دختر روسپی اش فاطمه الزهرای فیل کس علی لواط کارو سیدالجاکشین حسین(ع) و کتاب کس شعرنامه اسمانی (قران کریم) رو میگایم وبا شاش مبارک خود متبرک میکنم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی