Nov 15 2007

کجای کاریم!؟

نوشته:     :::       28 پیام

خود باوری مهمترین سلاحی است که یک انسان می تواند به آن دست یابد. اگر این خودباوری در جامعه رشد و نمو کرد در آن صورت هیچ نیرویی نه خارجی نه داخلی نمی‌تواند بر گرده انسانها سوار شود.
اینکه می‌بینید حکومت گران با این شدت و حدت دست به هر کاری می‌زنند و از عواقب آن هم هیچ ترس ندارند، این در نتیجه خودباوری است که به آن دست پیدا کرده‌اند. فرقی نمی‌کند که این خود باوری بر یک تئوری منسوخ شده مثل اسلام متکی باشد یا هر تئوری دیگری، همین که اینها به این خود باوری رسیده‌اند باعث می‌شود که در هر زمینه‌ای فعال شوند و بدون ترس بر دیگران غلبه کنند. پس اگر می‌خواهیم این نیروی بسیج شده (مسلمانان را می‌گویم) را قلع و غم کنیم باید به سلاح خودباوری دست یابیم.
اولین و شاید هم موثر ترین راه برای رسیدن به این خود باوری، تخریب خود باوری نیروی مقابل (مخالف) است. حالا از چه راهی این نیروی مقابل را تخریب می‌کنیم و در مقابل آن نیروی خود را بازسازی و ترمیم می‌کنیم راه و روش‌ها می‌تواند متفاوت باشند، ولی یک نکته‌ای را نمی‌توان از نظر دور داشت اینکه اگر مدام به خود و جامعه القاء کنیم که ایران و ایرانی ظرفیت یا لیاقت دموکراسی را ندارد، یا اینکه مدام بگوییم که این رژیم قوی تر و سرکوبگر تر از آن است که ملت بتواند با آن دست و پنجه نرم کند، خود به خود خواسته یا ناخواسته به نیروی مقابل کمک کرده‌ایم. پس وظیفه همه نیروهای وطن پرست است که این خودباوری را در ملت تقویت و در مقابل خودباوری نیروی رژیم را تخریب کند.
یک بچه تازه به دنیا آمده را در نظر بگیرید. هرچه به این نوزاد تلقین کنید که می‌تواند فلان کار یا بهمان عمل را انجام بدهد زودتر به نیروی خود واقف می‌شود و زودتر دست به کارهایی می‌زند که دیگر نوزادان هم سن حتی خواب آنرا هم نمی‌بینند. البته باید پذیرفت که هر نوزادی ظرفیت خود را دارد ولی این اصل خودباوری در هر حال موثر است.
اگر به اخبار کنار این وبلاگ توجه کرده باشید اکثر خبرهای این لیست اخباری است که به گونه‌ای یکی از گروه‌های داخل رژیم را در مقابل گروه دیگر قرار می‌دهد. این یک تاکتیک شناخته شده است که می‌گوید اختلاف بینداز و حکومت کن (تضعیف نیروی مقابل). حالا اگر خواسته باشیم نیروی مقابل را که مجموعه داخل حکومت است را تخریب کنیم، هیچ ابزاری بهتر از استفاده از خود آنها نیست، یعنی یک گروه را در مقابل گروه دیگر قرار دادن و تضادها را دامن زدن.
تیتر کردن و درشت نمایی جملات رئیس جمهور محبوب! زمانی که اسهال طلب‌ها را به بزغاله تشبیه می‌کند یا برعکس وقتی که نیروهای مقابلش او را به تحجر متهم می‌کنند، خود باعث می‌شود تا به درگیری‌ها و تضادهای درونی رژیم دامن زده شود.
اینکه گاهی اوقات یک جمع بندی بکنیم و ببینیم کجای کاریم چیز بدی نیست، حداقل از این سیر پر سرعت و سرسام آور تحولات کمی فاصله می‌گیریم و نگاهی به عقب می‌اندازیم تا بلکه یک مرتبه از جاده اسفالتی به جاده خاکی نزنیم.
نکته اساسی که این روزها باید به آن توجه ویژه کرد این است که عاقبت اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی سرشاخ شده‌اند و از آن هم بدتر! (برای ما بهتر) یک اسلام دیگری هم دارد یواش یواش از کنارش زائیده می‌شود (هرچه این نیروها از هم جدا شوند ضربه پذیریشان ملموس‌تر می‌شود).
این سه نوع اسلام را به اختصار نام می‌برم.
اسلام ناب آمریکایی: به اسلامی گویند که با آمریکا هم کاسه شده و برای حفظ بیضه اسلام (بخوانید حفظ پست و مقام برای در کنترل در آوردن دلارهای نفتی و دیگر منابع ایران) این گروه دست به هر کاری می‌زند، از آن جمله، جاسوسی و دادن اطلاعات اتمی رژیم به غرب. این اسلام را اسهال طلب‌ها، چپول‌های نوکر شوروی سابق (حزب توده و اکثریتی و الخ) به سرکردگی هاشمی دزد رهبری می‌کنند.
اسلام دوم شاید هم اسلام اول، این بستگی دارد که کدام یک از اینها را امروز سوار بر توسن قدرت ببینیم. به گمان من که هاشمی و شرکاء دارند کم کم قدرت را دوباره قبضه می‌کنند، البته به کمک و فشار غرب، باید منتظر ماند تا بعد از انتخابات و دید که کدام بیضه اسلام برنده می‌شود، بیضه چپ یا راست اسلام. می‌گفتم! اسلام دوم اسلام ناب محمدی است، که باز اینها هم مثل آن یکی اسلام، خواهان حفظ بیضه اسلام هستند، البته به شکل و شمایلی بس متحجر تر. یعنی نه فقط منابع مالی ملی ایران را طلب می‌کنند که از همه بد تر روان و جسم جامعه را هم می‌خواهند به تصرف خود در آورند. این گروه از یک خودباوری بسیار قوی برخوردار است، در نتیجه ضربه زدن به این گروه از همه مهمتر و واجب تر است.
این اواخر چنین که به نظر می‌اید اسلام اول دارد یواش یواش دو شقه می‌شود و یک طفل حرامزاده دیگر هم از این دو اسلام شکل می‌گیرد. این یکی را باید کمی صبر کرد و دید که آیا این حرامزاده تازه متولد شده می‌تواند در مقابل آن دو دوام بیاورد یا نه.
اینکه می‌گویم اسلام ناب آمریکایی حقیقت دارد، این آقایان اسهال طلب دست کمی از آن دیگری‌ها ندارند، فقط اینها کمی رند تر و کمی دنیا دیده تر اند، درنتیجه ظاهر خود را حداقل به شکل و شمایل دنیای امروز در آورده‌اند و به این صورت می‌خواهند خود را در دنیای امروز جا بزنند(راز بقا!). انتخابات پیش رو بیشتر ماهیت این ها را برملا خواهد کرد. باید صبر کرد و دید که از دل انتخابات آینده چه جانوری خارج خواهد شد.

نوشته: در ساعت: 3:08 pm در بخش: سیاسی

28 پیام  |           

28 پیام به “کجای کاریم!؟”

  1. مارمولک says:

    در مورد خودباوری باهات موافقم اما در مورد اعمال حکومت کمی اشتباه کردی چون نترس بودن آنها به دلیل ایمان آنها و نیز به این دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق *ایرانیان* این حکومت را پذیرفته اند و حاضرند برای حفظ آن هرکاری بکنند.
    قضیه تشبیه اصلاح طلبان به بزغاله هم که دیگه کهنه شده!
    قضیه یک کلاغ چهل کلاغه!
    محمود گفته بود مخالفان فرهنگ انتظار کمتر از بزغاله از این جهان درک دارند. (توی فیلمی که بی بی سی برای تکذیب دروغ احمقانش گذاشته بود مشخص بود).بعد یک سری اسکل(بی بی سی) اومدن گفتن گفته مخالفان من!بعد احمق های داخلی(بازتاب( اومدن گفتن که محمود گفته مخالفان سفر های استانی که حالا مثل اینکه شده اصلاح طلبان!!!
    این مطلب هم در جواب یکی از بچه ها به اسم علیرضا در مورد جنگ نوشته بود که چون اون پست داشت میرفت پایین گفتم اینجا هم بذارم تا بخونه:
    با سلام خدمت علیرضا خان.
    عزیز معلوم نیست که شما این مطلبت رو از کجا استخراج کردی اگه منبعی داری لطف کن مارو بی خبر نذار.
    البته این سوال هم برای من پیش اومد که»:اگه صدام 5سال پیش از پذیرفتن قطعنامه سازمان ملل از طرف ایران اعلام آتش بس(!) یا حتی همون صلحی(!) که میگی(گرچه با هم خیلی تفاوت دارن)کرده بود.چرا پس از پذیرفتن قطعنامه توسط ایران حملاتش رو تا بیش از 6 ماه و با قدرت بیشتر ادامه داد؟
    مشکل شما این است که بدون ذره ای تفکر هرچه که به زبانتان می رسد می نویسید و کلی هم باهاش حال می کنین و فکر می کنین الان کلی استقلال فکری پیدا کردین و بارتونه!

  2. شلغم مراد says:

    آفرین حسن آقا کمک کم داری واقع بین میشی
    همانطور که گفتم اکثر مردم گرچه این رژیم را بی کفایت و بی دزایت می دانند اما ذاتا با آن نوعی همزاد پنداری دارند
    چرا که رژیم خصوصیتی را بروز می دهد که در روح جمعی ایرانیان نیز هست. یعنی مذهب بی مسئولیتی ریا دروغ و .. اینها خصوصیات مشترک مردم و رژیم اسلامی است. تحلیل هایی که برخی خواب زده ها مانن نانا زولا ارائه می دهند که مثلا اکثریت مردم یا حداقل 50 درصد و فلان درصد با ما هستند نوعی تحلیل بچگانه و دور از واقعیت جامعه ایران امروز است. رژیم بخوبی توانسته با دروغ و عوام فریبی و گسترش مذهب در جامعه ایران ریشه کند و ابدا این ژیم را نمی توان با رژیم شاه مقایسه کرد که هیچ پایگله مذهبی بین مردم نداشت. باور های مذهبی مردم طی 100 ها سال شکل گرفته و قرن ها طول می کشد تا بتوان تحولی در آن ایجاد کرد. بنابراین بایستی واقع بین بود و دچار توهمات نشد.

  3. اولا شلغم مراد اصلا آن چیزی که منظور شماست را من نگفتم. این رژیم گرچه 28 سال با طرفند هایش توانسته مردم را فریب بدهد ولی امروز هیچ جایگاهی در بین مردم حتی قشری ترین و مذهبی ترین هم ندارد.
    ممکن است بپرسی پس چرا هنوز سقوطنکرده اند دلیلش واضح است اول هیچ گروهی که بتواند مردم را رهبری کند وجود ندارد دوم ترس از رژیم.
    در مورد مارمولک هم که حسابش مشخص است او بجز بها دادن به رژیم هیچ چیز دیگری مطرح نمی کند درست برخلاف آن چیزی که من پیشنهاد کرده ام.
    آقای مارمولک یا شما از رژیم پول می گیرید تا مردم را نا امید کنید یا اینکه خیلی از مرحله پرت تشریف دارید.
    سخنان حاجی محمود را من خودم دیدم و شنیدم و آنرا می توانید روی یو تیوب ببینید پس لطفا چرند نگویید حمله حاجی احمد مستقیما به دسته اسهال طلب ها و هاشمی بود اگر شما زا فیلم چیز دیگری استخراج کرده اید لطفا بروید و یک بار دیگر آنرا نگاه کنید.

  4. حامد says:

    بر شما امت اسلام و محمد همگی باید رید
    به محمد به علی، پنج تن آل عبا باید رید
    حسن اقای عزیزم بادرود به تو وتمام امتی که در راه مقدس ریدن به ادیان مثلا الهی ومخصوصا اسهال(اسلام)ومسهلین(مسلمین) عزیز میکوشند و خوشبختانه با وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی وکس مغزهایی مانند احمدی نژاد ورهبر عظیم الریش انقلاب هر روز به این واقعیت بیشتر پی میبرند وبه عقاید ما بیشتر نزدیک میشوند نمیدونم در جواب کس شعرهای این جناب حاج مولک چه باید گفت :به نظر من حضرت باید یا یکی از برادران پاسدار واطلاعاتی باشند که از اخور اسلام وولایت فقیه چند لقمه ای علف نیز نصیب ایشان میشود وبیهوده نیست که این چنین برای بودن نظام اسلامی تلاش میکند و چون دم ایشان با دم حکومت اسلامی گره خورده باید هم چنین خود رابا مغز به درودیوار بکوبد تا این حکومت را حفظ کند چون خودش بهتر میداند که با سقوط حکومت کثیف اسلامی مردم خشمگین ایشان وهم پالگی هایشان را از معقد مبارکشان به دار خواهند اویخت ویا اینکه از بیخ وبن باید کس خل باشند ..
    البته میدانم شما اعراب بیگانه عرب پرست که مریدتان محمد چوپان سگ باز وخدایتان الله کثافتی است که شما پیروان عربش را تشویق به بستن بمب خودوتکه پاره کردن مردم میکند است خیلی سگ روتر ازان هستید که واقعیت رو قبول کنید ولی مرد ناحسابی تو چطور روت میشه مردم ایران ومانوادگان کورش کبیر رو نوکر رژیم کثافت اسلامی ورهبران نجاست خوار مسلمان بدونی. شما هایی که 28 سال حمام خون به راه انداخته اید
    واز بچه 12 ساله تا پیرزن 70 ساله رو تکه پاره کرده اید از دانشجوی دانشگاه تا رانندگان خط واحد رو در سیاه چاله های اسلامیتان انداخته اید از روشنفکر گرفته تا ارتشی و مردم عادی این مملکت ترور کرده اید ومیکنید جوانان این مملکت رو هرروز به بهانه های مختلف دسته دسته به دار می اویزید. ناموس این مملکت ومردم رو هر روز دسته دسته با هواپیما به امارات و بقیه کشورهای عربی(کــشورهـــای متــــبوعـتـان ) میبرید وبرای چند دلار دخترکان این مملکت رو به(هموطنان عربتان) این کثافتان کریح المنظر که به حق ادامه دهنده راه پیامبرجاکشتان هستند میفروشید در کشوری که ثروتمندترین کشور دنیاست نیمی از مردم را زیر خط فقر نگه داشته ایذو هزاران جنایت دیگر که درحق این مردم وکشور کرده اید بعد با کمال سگ رویی این مردم را مردمی فرض کردی که برای ماندن این حکومت کثافت اسلامی هرکاری میکنند؟ شما بیگانگان کثیف همه اقشار و اقوام این مملکت رو به زندان انداختید و همه را دشمن خود میدونید شماها از ترس کونتان یک نیروی یک میلیون نفری با چندین میلیارد دلار بودجه به نام سپاه کفداران انقلاب اسلامی درست کرده اید تا هر نوع حرکت وانتقادی رو در نطفه خفه کنید شماهایی که این قدر ازمردم حراس دارید وچندین نیروی تروریست نظامی به نامهای سپاه. بسیج. نیروی انتظامی . امربه معروف ونهی ازمنکر. حزب الله . ثار الله . کیر الله . وغیره به وجود اورده اید فقط برای سرکوب کردن مردم چگونه میتوانید مردم ایران رو دنباله رو خود بخوانید بدبخت خوب چشمان کثیفت ا بازکن تا ببینی در هر وجب از خاک سرزمین کورش هزاران بابک خرمدین از کردستان و خوزستان گرفته تاسیستان و بلوچستان، و اذربایجان وهمه جای این مملکت به کمین تو و هم پالگی هایت نشسته اند تا روز موعود فرا رسد.
    دور نمیبینم روزی راکه در سراسر ایران مردم غیور ونوادگان کورش بلند شوند وچوب پیروزی به ماتحت شما توله های فاطمه الزهرا (فاطمه فیل کُس) فرو خواهند نمود و آنچنان بر دین و باورتان خواهند رید که فاطمه الزهرا در عزایتان به جلق (قمه) زنی با ذوالفقار علی ابن ابی طالب بپردازد
    ختم این شعر بجای صلوات
    بر جمال خاتم الانبیا باید رید

  5. marmoolak says:

    بابا چقدر شماها زود قضاوت می کنین!
    من حتی عضو بسیج هم نیستم.
    هیچ منفعتی هم از بودن یا نبودن این نظام نمی برم.
    یاد حرف یکی از خوانندگان رپ زیرزمینی ایران افتادم توی فیلم صدای سکوت که در جواب خبرنگار بی بی سی که بهش میگه چرا انقلاب نمی کنین تا راحت آهنگ بخونین میگه:
    ما نه توان انقلاب داریم(خداییش مملکت بعد این نظام به گا میره!آذربایجان و کردستان و سیستان و ترکمن صحرا تنها با درایت امام حفظ شدند)و نه اصلا می خایم که این کار رو بکنیم!میخایم نظام حفض بشه کارمونم بکنیم.
    فیلم محمود (حاجی هم شده؟) رو هم توی بیرجند یکبار دیگه بدون تعصب نگاه کن.

  6. حسن آقای عزیز بسیار زیبا گفتید با اجازه به شما لینک دادیم
    https://iranbbb.org/15739.htm

  7. بابا مارمولک تو با اینکه خیال می‌کنی خیلی زرنگی ولی به راحتی می‌توان احدافی را که در نوشته‌هایت دنبال می‌کنی دید.
    شاه هم همین چرندیات را (ایران پاره پاره خواهد شد) را می‌گفت، دیدیم که ایران پاره شدنی نیست.

  8. marmoolak says:

    بابا اختیار دارین زرنگی از خودتونه.جدا من خیلی حال می کنم با شما صحبت می کنم.
    در مورد چرندیات شاه هم باهات موافقم اما پاره پاره نشدن ایران به دلیل درایت امام راحل و جانبازی و از خودگذشتگی شهید دکتر چمران(خواهشا با این یکی دیگه شوخی نکنین!)یا همین پسر عمه ی خودمه(الان توی اتریش دکتر قلبه! اما قبلا اطلاعاتی بوده)هست.وگرنه الان کردستان نه یک استان که یک کشور مستقل بود!

  9. mahsa says:

    khob hala masalan kordestan az iran joda beshe, ya torkam, che farghi dare, baba ma mikhahim hame be rahati zendegi konand ba azadi hala che farghi mikone kordestan jozee az iran bashe ya mostaghel bashe, vala to Euorep kesi kari nadare kojaee hasti, az ina ye kam yad begirim , hey derayat folan khar va sag ra matrah nakonim, khob masalan korda ya gheire korda che nafee bordand agar kordestan joda mishod ya alan ke nashode?

  10. Asal says:

    Hasan Agha
    Chera ba javab dadan be charandiate e mosht jire khore rejim , forsate harf zadan va ebraze nazar beheshon midi
    Hamede Aziz
    Damet garm. In kesaafatha hamashon Arab hastan faghat Farsi harf mizanan . Hich Iranie sharifi nemitoone nange eslaamo mosalmooni ro ghabool kone

  11. عسل خانم فرق ما با این اراذل و اوباش رژیم در همین هست که به دیگران حتی به مزدوران رژیم هم اجازه حرف زدن می‌دهیم تا شاید خجالت بکشند و از این خود محوری دست بردارند.

  12. كلموك says:

    خسن آقا ي عزيز..مطالبتون رو مدتهاست كه ميخونم.ومستفيد ميشم .همين امروز ; يه نوزادي تو دنياي مجازي متولد شد كه شما رو بعنوان شاهدش معرفي كرد.شما هم دعوتين.لطفاتشريف بياريد.( اولين پست رو ميذارم واسه چاق سلامتي و خوش و بش و اين حرفا. چطوره ؟حالا برا فرمايشات مهم و اظهار لحيه ها و حل و فصل امورات و مشکلات حکومتي و مملکتي و جهاني کلي وقت هست. مهم شمائيد كه تشريف آورديد و کلي بنده رو خوشحال فرموديد .حالا تا این نوزاد نو پا بخواد پا بگیره و زبون باز کنه کلی وقت میبره بقول معروف (تا گوساله گاب میشه دل صاحبش اب میشه)……

  13. كلموك says:

    http://kalmookagha.blogfa.com/آقا با پوزش..آدرس وبلاگرو تصحيح ميكنم….

  14. marmoolak says:

    مهسا جان من هم نگفتم اگه اینا از ایران جدا شن(که اکثر کردها نمی خواهند!پژاکیا و طرفدارانشان شاید 2 درصد از کردهای غیور رو هم تشکیل ندهند!این رو به عنوان کسی که با اونها دمخور بوده میگم.شما هم می تونی برای اطلاعات بیشتر در این مورد کتاب کردستان شهید دکتر چمران رو بخونید.همینطور آذربایجان و سیستانیا(که ریگی الاغ مردم مظلوم این دیار رو به همین جرم قتل عام می کنه!هنوز اینقدر فراموشکار نشدید که تاسوکی یا جاده زاهدان یادتون رفته باشه؟نه؟
    اتفاقا جدا شدن از ایران به ضرر ملت مظلوم آنجا هم هست!پیشنهاد می کنم یک سفر به نخجوان بکنید!الان هم همین آذربایجان هرچه داره از صدقه سر نظام وگرنه زمان شاه که کسی اینارو (به خصوص کردهارو)آدم حساب نمی کردن!
    اما برای من عجیبه که چه کسایی خودشون رو وطن پرست می دونن!واقعا خنده داره!شمایی که تمامیت ارضی ایران واستون مهم نیست چطور جرات می کنین خودتون رو وطن پرست بخونین؟
    حسن جون.من خیلی ازت متشکرم که می ذاری راحت نظراتم رو ابراز کنم و از این جهت خیلی هم برات احترام قایلم چون تاحالا هرجا که نوشتم چون میدیدن که هیچجواب منطقی پیدا نمی کنن نظراتم رو پاک می کردن!

  15. marmoolak says:

    بابا مزدور چیه!
    یعنی نظام اینقدر بی کار شده بیاد منو استخدام کنه بیام اینجا چرت و پرت ابراز کنم؟!
    بابا بی خیال!

  16. حامد says:

    اولا که با چندکلمه کس شعر نوشتن تو مطمئن باش نمی تونی عبدالقادر رو خراب کنی این مبارز بزرگ کارش گائیدن خواهر ومادر نظام اسلامی و مامورینش است و خودت هم بهتر میدونی که اون اتفاقات تاسوکی وجاده زاهدان کار خود اراذل واوباش سپاه کفداران بود برای اینکه توجیهی درست کنند برای قتل عام مردم سسیستان و به دار اویختن جوانانشان . من چون پدرم یکی از افسران هوانیروز است مدتی در زاهدان زندگی کردم . مردم این منطقه مردمی هستند که جونشان برای هم در میره واتحاد عجیبی بینشون هست و البته یک خصوصیت بزرگشان (ابرخایه)بودن انهاست ومطمئن باش شبانه کمین کردن و حمله به یک مشت زن وبچه غیر از شما شیعیان و مامورین حکومت اسلامی از کس دیگری برنمیاد
    نججوان چه ربطی به زاهدان یا ایران داره!!
    از اون گذشته بهتره به جای مقایسه کردن الان با دوره شاه یا هر خر وسگ دیگه ای بهتره وضعیت امروز ایران رو با 30 سال پیش کره جنوبی . مالزی .ویا اصلا چرا راه دور بریم همون ترکیه خودمون مقایسه کنی که همگی انها 30 سال پیش درسطح ایران وحتی بسیار پایین تر بودند وامروز همه انها کشورهای توسعه یافته وایران یک کشور جهان سومی با 70 درصد جمعیت زیر خط فقر بیش از 10 میلیون معتاد که در همه زمینه ها تحریم هست ودر کشوری که روی اقیانوس نفت وگاز غوطه میخوره بنزین جیره بندی ومردم در فریاد وفغان اقای منطقی!!! که البته همه اینها به یمن انقلاب خمینی کیر خدا واز برکات ظهور اسلام در سرزمین کورش است
    از اون گذشته تو که خدات الله وپیامبرت یک عرب هست چه طور خودت رو یک ایرانی اونم ازنوع وطن پرست میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. marmoolak says:

    از تهت شروع می کنم تا از دهنت در بیاد!
    من خودم رو وطن پرست نمی دونم فقط داشتم از شما سوال می کردم.البته لا اقل ما برای نجات از این حکومت منتظر حمله امریکا نیستیم!
    من اوضاع رو با کسی مقایسه نکردم اما بهتره بدونی که آخرین جنگ ترکیه جنگ جهانی بود و بعد از اون هم در هیچ تحریمی نبود البته به یمن آقای آتاتورک که هنرش این بود که عثمانی ابرقدرت رو تبدیل کرد به خایه مال غربی ها!
    من گفتم که چون نخجوان هیچ سرمایه زیر زمینی و روزمینی نداره(مثل آذربایجان ما)اوضاش اینجوریه.و آذربایجان هم در صورت مستقل شدن اوضاعش از اون بهتر نخواهد بود.
    بقیش هم که فقط کس شر تف دادی!
    کس ننه عبدالقادر با همه دارودسته کونیش!اسکل فیلم سر بردن اون بچه دوازده ساله با چاقوی کند رو مثل اینکه ندیدی که اینجوری از این مادرجنده دفاع می کنی!

  18. مارمولک says:

    راستی این نکته رو یادم رفت که خاطرنشان کنم شاید هم برای شما خیلی عجیب باشه:
    بیشترین کشفیات و از بین بردن مواد مخدر در ایران صورت میگیره.که الانم طرح جمع آوری مواد فروشان در جریانه.
    الحمدلله.

  19. مارمولک says:

    کیرم توی دهنت وکونت حامد خوار کس ده یه بار دیگه گه بخوری چنان میشاشم توی دهنت که تا ته روده بزرگت پر ازشاش بشه کسافت

  20. مارمولک says:

    :))آقا این بالایی من نبودما!
    اما هرکی بوده مثل اینکه از اینکه ما از الفاظ رکیک استفاده نمی کنیم بدجوری دلگیر بوده!
    شرمنده آقا حامد من از طرف ایشون از شما معذرت می خام.

  21. عجب بساطی says:

    سلام
    مدير محترم جناب خسن آقا
    ای کاش لطف می کرديد در صورت امکان ترتيبی می داديد که کسی نتونه با اسم کس ديگه کامنت بذاره، مثلا تطابق اسم با ايميل

  22. ننه ي مسلمان بگا says:

    اين جناب مارمولک يا از اون سربازان اقا امام زمان مادر جنده يا بسيجيه جانفداي رهبر حرامزاده است که اخيرا به اين افراد دوره هاي اموزشي فن بيان وکافر شناسي مي دهند و به انان يک کامپيوتر , همراه با adsl+2 رايگان ميدهند و کار ان ها همين است که ته دل ما مرتدين وکافرين را خالي کنند وبا بکار بردن دلايل و منطق کيري خودشان افکار خوانندگان اين سايت را به سمت اسلام ناب محمد تازي ومشروع و مردمي جلوه دادن نظام کيري اسلامي سوق دهند وما را از ادامه ي فعاليت در اين زمينه منصرف کنند و از انجائي که دست دژخيمان نظام به مخالفانش در اينترنت نمي رسد تا انها را مثل ديگر گروه ها و حزب هاي مخالف در جامعه سرکوب کند از اين رو ابتدا ظرح ساماندهي سايت هاي اينترنتي را ميدهند وسپس در سايت هاي فيلتر شده دست به اين تخريب روحيه در بين جوانان ونوجوانان جوياي حقيقت ميزنند اين اخرين ترفند رژيم کيري اسلامي است ونبايد فريب شيرين زباني ها و کس شعر هاي اين عزيزان روشنفکر نماي مسلمان(مثل حيوان) را خورد
    به اميد روزي که کير هاي عالم بر کس فاطمه (س)و تمامي خاندانش و سادات جهان فرو رود در ضمن مسلمين مادر جنده قبل از اين که به حامد جان و خسن اقاي عزيز تر از جان فحش دهند عبارت زير ارسال پيام را بخوانند تا هنگامي که خواستند فحش بنويسند ياد کس پاره ي زينب در کربلا وميخ در فرو رفته در پستان فاطمه ي زهرا پبيفتند و ديگر فحاشي نکنند

  23. يك وبگرد says:

    سلام
    وقتي يكي بدون اينكه مردم ايران را بشناسه و درك بكنه هجوياتي را مي نويسه و ديگران هم همين هجويات را نشخوار كرده و كاملترشو در نظريات مي نويسن ميشه همين پست كه خسن آقا نوشته. خسن اقا نظراتي را ميده كه از لحاظ روانشناسي روشي جالب براي به دست آوردن اعتماد به نفسه. مارمولك نامي چترندياتي را مي نويسه در تأييد محمود اينقدي نژاد و يكدفعه حامد نامي پيدا ميشه كه گوي فحاشي را از خسن اقا ربوده و فقط به مادر و پدر خوش فحش نمي ده و به اصطلاح از مردم ايران به عنوان نوادگان كوروش ياد مي كنه و از آنها تعريف مي كنه. آخه مشنگها كدوم نوادگان كوروش؟ همون نوادگاني كه بارها توسط عثمانيها و مغولها و عربها حامله شده اند؟ همونهايي كه آنقدر تنوع در اسپرمهاي گوناگوني كه در سلولهايشان به كار رفته زياد است به طوريكه اگر داروين زنده بود نظريه تكاملش را تغيير مي داد؟ آخه تا كي اينقدر مدعي اصالت كوروش و داريوش براي خودتان هستيد. آنچه كه شما به ايراني مي شناسيد اصلا ايراني نيست. شما يا كوروش را نمي شناسيد يا تاريخ را بلد نيستيد يا همچون همين آخوندهاي مسلمان نما فقط دنبال سود خود هستيد. كسي مخالف گزافه گويي شما نيست. اما گزافه هم مي گوييد لااقل حرف درست بزنيد.
    يك وبگرد

  24. علیرضا says:

    مارمولک گفت: “اسکل فیلم سر بریدن اون بچه دوازده ساله با چاقوی کند رو مثل اینکه ندیدی که اینجوری از این مادرجنده دفاع می کنی!”
    مارمولک مثل اینکه یادش رفته خودش با وجود قانونی بودن و اجرایی بودن احکام وحشیانه اسلام ناب محمدی مثل سنگسار، کماکان از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع میکنه.
    فیلم سنگسار در ایران که مثل نقل و نبات در اینترنت و youtube موجوده خبر اجرایش که در روزنامه نوشته میشه سران و مسئولین رژیم از جمله لاریجانی علناً از سنگسار دفاع میکنن، تو دیگه چه جور جانوری هستی که از اسلام و رژیم ولایت فقیه دفاع میکنی.
    مارمولک مثل اینکه یادت رفته همین محمد (ص) و علی بن ابی طالب خودت شرت کودکان ِ پسر طایفهء بنی قریضه رو میکشیدن پایین و آن پسرکانی را که موی زهارشان در آمده بود گردن زدند “مثل اینکه تاریخ اسلام رو نخوندی که اینجوری از این مادرجنده محمد بن عبدالله دفاع می کنی!”
    الصحیح البخاری جلد 4 – 52
    شاشیدم به محاسن خونین کلهء بریدهء آغا امام حسین
    حالا میفهمی چرا یزید با لگد کلهء نیم بریدهء امام حسین سیدالجاکشین رو از تنش جدا کرد و جوری شوتش کرد تا کلوز آپ گاییده شدن خواهرش زینب کبری رو ببیند؟ چون یزید این مادر جنده محمد عبدالله و پیروانش رو شناخته بود.

  25. علیرضا says:

    هر آینه از شر کمونیستها – دشمنان قسم خوردهء آزادی و حقوق بشر – به آغوش محمد رسول الله پناه می برم و در رکاب امام خمینی ( که عموی چریک فدایی خلقم رو اعدام کرد ) در راه اسلام، چه گوارا و لنین را گردن میزنم. آمین!
    نکته ای که در مورد کمونیست ها جالبه اینه که نسبت به نبود آزادی بیان و نقض حقوق بشر در کشورهای لیبرالی اعتراض میکنند. حال آنکه خود در پی سر کار آوردن نظام توتالیتری هستند که در آن کوچکترین صدای اعتراضی و مخالف خفه میشود و معترضان و منتقدان به بهانه ضعیف کردن و ضربه زدن به دیکتاتوری پرولتاریا به سود لیبرالیسم، اعدام و زندانی میشوند.
    نمونهء کامل ترین و فراگیر ترین اقتصاد کمونیستی در تاریخ، کرهء شمالی است که با حذف صد در صدی مالکیت خصوصی صنعتی و دهقانی و ممنوعیت کامل و فراگیر اقتصاد بازار حتی امکان خرده فروشی را از بین برده! باز بگویید شوروی برای این فروپاشید که سیاستهای خروشچف و برژنف و گورباچف گردش به راست کردند و برای رشد، از بالا اقتصاد بازار را به شوروی تزریق کردند، اگر حاصل چپ رادیکال انقلابی کره شمالی است باید به کس مادر چپ رادیکال خندید.

  26. علیرضا says:

    کامنت بالا در رابطه با پست خسن آقا دربارهء چه گوارا بود.
    از خسن آقا خواهش میکنم مطلبی در رابطه با (آزادی، حقوق بشر و کمونیسم) بنویسد.
    کمونیست ها از نبود آزادی بیان، خفقان و نقض حقوق بشر گله میکنند در حالیکه خود امضای قراردادی اعلامیهء جهانی حقوق بشر را به تمسخر میگیرند. وقتی از آنها پرسیده میشود که در سیستمی که شما میخواهید سر کار بیاورید خبری از آزادی بیان نیست پس شما چرا از فقدان آزادی بیان گلایه میکنید، میگویند واقعیت سیستم لیبرالی با واقعیت جامعه کمونیستی تفاوت دارد، در نظام کمونیستی تمامی ارکان نظام در جهت برابری و عدالت اجتماعی است پس هر گونه صدای مخالف و منحرف از دیکتاتوری پرولتاریا بر خلاف برابری و عدالت اجتماعی خواهد بود و باید خفه شود. ولی سیستم لیبرالی عادلانه نیست و در آن آزادی، محیط لازم را برای تشکل طبقه کارگر و احقاق حقوقشان فراهم میسازد در حالیکه در جامعه کمونیستی حق به حقدار رسیده صدای مخالف باید خفه شود.

  27. marmoolak says:

    بابا وبگرد جان من کجا از احمدی دفاع کردم؟عاشق چشم و ابروش که نیستم!فقط سعی کردم که حسن آقا رو متوجه اشتباهش کنم.
    علیرضا جان شما باز هم به این جمله آخری من در رابطه با خودت توجه نکردی:
    مشکل شما این است که بدون ذره ای تفکر هرچه که به زبانتان می رسد می نویسید و کلی هم باهاش حال می کنین!
    این مطلبت هم مثل همون مطلبت در مورد جنگ تحمیلی بود که در بالا جوابش رو دادم!

  28. آیت الله says:

    مارمولک خواهشن تو دیگه گوه زیادی نخور مثلا پیش خودت فکر کردی خیلی تیزی برو بابا جمع کن بچه کونی.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی