Aug 03 2008

به مرگ گرفته‌اند که به تب راضی شویم

نوشته:     :::       5 پیام

به گزارش سایت خبری شهاب نیوز “حجت‌الاسلام ناطق نوری درصدد است با کمک بزرگان نظام در انتخابات سال آینده؛ اصولگرایان اصیل و اصلاح‌طلبان معتدل را در راستای تشکیل یک دولت وحدت ملی به هم پیوند زند.” (بیلاخ!)
قبلا نوشته بودم که آوردن احمقی نژاد به اریکه قدرت، برای این بود که به قول معرف “به مرگ گرفته‌اند که به تب راضی شویم” حالا که بیش از 3 سال ملت را با این لولوی سر خرمن ترساندند، تازه حضرت حجت السهال و مسهلین ناطق نوری را فرستاده‌اند جلو تا به قول خودشان اتحاد ملی درست کنند. گویا این مرتبه حاضر شده‌اند واژه اسهالی (اسلامی) را هم از کنارش بردارند و به قول آسید ناطق خان نوری “یک دولت وحدت ملی” برایمان دست و پا کنند! آن هم با چه کسی!؟ می‌خواهند راست‌های پیر پاتال و افراطی را همراه با به قول خودشان اسهال طلب‌های میانه رو (منظورشان همان خاتمی بی خایه و بی مایه است) جفت بزنند و یک کره حرامی را بیندازند در دامان ملت فلک زده ایران. اینکه نامش را هم بجای دولت وحدت اسلامی، گذاشته‌اند “دولت وحدت ملی” از آن جهت است که به خیال خودشان می‌خواهند با این واژه “وحدت ملی” جوانان بدبخت را خر کنند، تا در صورت حمله آمریکا یا اسرائیل اینها را بفرستند روی مین و دم توپ.
البته نگفته‌اند که آن طرف دیگر، منظورم گروه احمقی نژاد و دیگران را چه کار می‌خواهند بکنند! شاید می‌خواهند این مرتبه آنها نخودی باشند!

نوشته: در ساعت: 6:39 pm در بخش: انتخاباتی

5 پیام  |           

5 پیام به “به مرگ گرفته‌اند که به تب راضی شویم”

  1. Sanaz says:

    آخوندها نمايندگان مردم سنتي , بيسواد و عقب افتاده هستند . مشكل اين مردم با روزي چند ساعت مطالعه نه كاملا, بلكه تا حدود زيادي حل ميشه , و اون اينكه مردم علاوه بر اينكه اعلام كنند چه چيزي را نميخواهند, قادر باشند كه اعلام كنند چه حكومت ايده آلي رو خواستارند. تا وقتي كه نتونند خودشون تصميم آگاهانه و از روي سواد و دانش بگيرند , مسلما شياداني مثل همين آخوندها براشون تصميم ميگيرند. يا حتي دول خارجي كه ظاهرا از اين رژيم و تند روهاي اسلامي بدشون كه نمياد هيچي , نهايت استفاده اشون رو هم دارند ميبرند .

  2. در بلاگ نیوز لینک دادم.

  3. iraj says:

    اونارو میخوان شاف کننن توکون امام زمان.
    احمدی و….

  4. Ramez says:

    گمان کنم تب درست باشه ولی مطمئن نیستم!

  5. nefrin says:

    گيرم که دست‌نوشته‌های قبيله‌ی ما را
    حريق ندانستن بلعيده باشد
    با سرود “پيش‌مرگان” پای گاه‌واره چه خواهی کرد؟
    http://mehrnehad.blogfa.com/

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی