Aug 07 2008

دستگاه دزد گیر بجای وزیر کشور!

نوشته:     :::       9 پیام

این جدال بی پایان مدرک گرفتن در بین ایرانیان کار را به جاهایی کشانده که هر بنی بشر ایرانی مجبور است برای خود یک مدرک دکترا حالا چه تقلبی چه واقعی تهیه کند، وگرنه حق زندگی هم در ایران از او صلب می‌شود.
داستان مدارک تحصیلی تقلبی سران رژیم سالها پیش به بحث کشیده شد، مدتی هم در مجلس بحث بود که برای نماینده مجلس شدن هم باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشت و الخ.
یادم می‌آید همان موقع‌ها، داد و فریاد زدم که ای خلق الله به کسی مربوط نیست رای دهنده چه کسی را به وکالت خود به مجلس می‌فرستد! در یک سیستم دموکراتیک مبنا و ماخذ انتخاب وکیل، فقط بوسیله موکل مشخص می‌شود و نه دستور العمل این یا آن معتمد یا ریش سفید.
حالا گویا مدرک این مردک کردان که شد وزیر کشور گل و بلبل، دوباره این مسابقه مدرک داشتن و نداشتن را در ایران به جریان انداخته، غافل از اینکه، ای بابا حتی دکترای معتبر ترین دانشگاه‌های دنیا هم نمی‌تواند دلیل بر کاردان بودن کسی باشد. به همان خدایی که نمی‌پرستم قسم می‌خورم که من خودم ده‌ها دکتر و محقق با درجات بالاتر، بهتر و معتبر تر از بعضی از این دکترها سراغ دارم، که حتی قادر نیستند پالان یک خر را روی خر بگذارند، در بهترین حالت این نوع دکترها قادرند در رشته تحصیلی خود تا اندازه‌ای صاحب نظر باشند، وگرنه در دیگر رشته‌ها خصوصا سیاست به اندازه همان خر هم شعور و فهم ندارند، چه رسد به اندازه یک دکتر. در اینجایی که من کار می‌کنم تقریبا همه دکتر و محقق هستند بجز من و چند تایی دیگر، گاهی اواقات چیزهایی از بعضی از این دکترهای ریز و درشت می‌شنوم که چیزی نمانده شاخ روی سرم سبز شود! گاهی اوقات در بعضی زمینه‌ها زمین شورهای اداره ما بهتر از بعضی از این دکترها و محققین فهم و شعور دارند.
در مملکتی که مهمترین امور امنیتی سیاسی، اقتصادی و الی آخر، و همه مجراهای قدرت در دست چند تا آخوند بی سواد است، من نمی‌فهمم چرا وزیر کشور حتما باید دکترا داشته باشد. حالا گیرم که دکتر هم بود مگر دکتر احمدی نژاد چه تری به مملکت زده که این یکی نتواند بزند! باور کنید شاید این مرتیکه دزد از خود احمقی نژاد هم باهوش تر باشد و یقینا کسی که می‌تواند در صدا و سیما که مرکز خبر رسانی و اطلاع رسانی مملکت است، آن همه دزدی کند و آب هم از آب تکان نخورد، چنین آدمی یقینا باهوش است، حالا دکتر باشد یا نباشد چیزی را تغییر نمی‌دهد. در آن دزد خانه، باور کنید همین کردان دزد صد بار بهتر از هر کس دیگری است، همچین جیبت را می‌زند که آب از آب تکان نخورد!
باور بفرمایید اگر از من بپرسید یک دستگاه دزد گیر بجای این کردان کارآمدی بیشتری در پست وزیر کشور خواهد داشت خصوصا که انتخابات هم نزدیک است و یقین بدانید این کردان دزد قبل از اینکه کسی رای به صندوق بریزد ورقه رای را دزدیده.

نوشته: در ساعت: 12:08 pm در بخش: ملای حیله گر

9 پیام  |           

9 پیام به “دستگاه دزد گیر بجای وزیر کشور!”

  1. SHIVA says:

    این لینک رو وقتی دیدم کلی وحشت کردم . کسی برام فرستاده و اگه واقعن دولت هم باید چنین وحشی گری ای با جوون ها بکنه هر چند مقصر خودش بوده و هدف هم چیز دیگه ای هست . برای خودم متاسف شدم که واقعن هیچ نوع امیتی ندارم . حتا با این پوشش هم وقتی اینطوری از آدم عکس میگیرن و ارضا میشن , باید آدم سرشو بذاره بمیره . تو رو خدا نگاه کن ببین ایران چه خبره : کم مونده گریه م بگیره . حالا وقتی از خونه بیرون میرم انتظار داری حال طبیعی داشته باشم ؟ که هر آن یک نفر داره از اندام من عکس میگیره ..
    http://www.avizoon.com/forum/11_56446_172.html
    http://www.avizoon.com/forum/11_12669_117.html
    http://www.avizoon.com/forum/11_60038_53.html

  2. منوچهر says:

    گفت: خيلي دلم مي خوادبرم اونور آب زندگي كنم
    گفتم: واسه چي؟
    گفتم :اونجا بهشته
    گفتم :نه اينجور كه مي گي نيست
    گفت :تو كه نمي دوني …بچه ها رفتن مي گن اونجا يه بهشت واقعيه
    گفتم :من نميدونم؟؟؟(!)
    گفت :آره ..اونجا همه چيز هست؟
    گفتتم : مثلا چي داره كه اينجا نداره؟
    گفت :آزادي
    گفتم :اينجاهم داريم..برو غرب تهرون يه سربه فلك كشيده اش هست
    گفت :اونجا تبعيض نيست
    گفتم :اينجا هم ” تب هيز” نيست
    گفت :اونجا آزادي بيانه
    گفتم :اينجا هم هست..البته بعد از بيانش با خودته .
    گفت :اونجا مردم سالاريه نه آقا سالاري
    گفتم :اينجا هم” آقاي سالاري “جزمردمه
    گفت : اونجا حقوق زن ومرد برابره
    گفتم :اينجا هم برابره..باور نداري برو توصف نون ميبني كه ٬ يه زن يه مرد
    گفت :اونجا مساواته..
    گفتم :اينجاهم مساء واته
    گفت :يعني چي؟
    گفتم :يعني عصر كمبود واته ..كمبود انژي برق
    گفت :اونجا عصر تكنولوژيه
    گفتم :اينجا هم عصر تكنو لوژيه..كافيه عصر يه سر بري پارك وليعصر ميبيني ٬جوونا از فرط بيكاري رو لوژها رقص تكنو مي رن
    گفت :اونجا حقوق شهروندي رعايت ميشه
    گفتم :اينجا هم رعايت ميشه..مگه “تو فيلماشون” نديدي كه نشون مي ده…
    گفت :اونجا دموك راسيه
    گفتم :اينجا بهترش هم هست اينجا “همه راسيه”
    گفت :اونجا حق انتخاب داري
    گفتم :اينجا هم حق “ان تو خواب” داري
    گفت :اونجا تورم نداره
    گفتم :اينجا “تو ورم” نداريم
    گفت :اونجا همه در قانون برابرند
    گفتم :اينجا هم همه “مردم” در برابر قانوند
    گفت :اونجا اختلاس نيست
    گفتم :اينجا هم “آخ تو لاس “نيست
    گفت :ولي خودمونيم آآآآ…اونجا نون بر بري نيست اما اينجا هست..
    گفتم :اگه واسه اين موندي پس زودتر برو چون تا چند وقت ديگه همين هم اينجا گيرت نمي آد بخوري…….

  3. هوشنگ says:

    از هزار و سیصد و پنجاه و هفت
    کیر هر کس ، کون هر کس ، رفت! رفت!

  4. خُسن آقا عزیز
    مدینه گفتی و کردی کبابم
    در بلاگ نیوز لینک شد.

  5. Asghar says:

    hasan agha dar yek eghdame khoda pasandane coment hayee ke be arzeshhaye morede ehterame 80 milion irani tohin mikard ra pak mikonad ke jaye tashakor darad.
    hazrate zahra salamolah osve va olgooye yek zane nemoone va farhikhte irani ast.
    Dorood bar hasan agha.

  6. امیر says:

    حسن آقا اینا رسالهءدکتری شون فکر میکنی در چه زمینه ایه؟باور کنید یارو زیارت نامهءعاشورا رو باصطلاح تفسیر کرده و دکترا گرفته!!!!!!! باور نداری یه نظر حتی به رشته های کارشناسی دانشگاههای دولتی بکن…
    کارشناسی کتابت قرآن….
    کارشناسی حفظ و قرائت….
    کارشناسی تفسیر و غیره.

  7. SHIVA says:

    بیچاره اینا حتا زیارت نامه عاشورا رو هم عرضه ندارن تفسیر کنن . کجای کاری ؟ یه آخوند ایرانی نداریم مخض نمونه بتونه دو کلمه عربی بدون اشتباه صحبت کنه انوقت تفسیر کنن ؟ زرششششششششک

  8. SHIVA says:

    دعوای اصلی اصلن ایران نیست . این خبری که این کنار نوشتی منظورمه . دعوا بین آمریکا با روسیه هست . استقرار موشک ها . تا وقتی به این هدف نرسه ایران رو شاخ نگه میداره . اینم که میبینی گرجستان یه شبه حمله کرده به دستور آمریکا بوده . چون همونطور که میدونی گرجستان عضو ناتو هست ! حالا چی پیش میاد ؟ یه جنگ فرسایشی و یا اینکه درخواست روسیه از آمریکا برای عقب روندن گرجستان و در عوض دادن امتیاز به آمریکا در مقابل ایران و سایر مسائل مهم ! فراموش نکن که روسیه رو آمریکا میخواست در حد کشوری ضعیف نگه داره و سعی کرد تجزیه ش کنه ولی این پوتین حروم زاده همه نقشه هار و به آب داد و در کنارش مساله ایران شاخ شد . آمریکا هم برای همین دفاع موشکی رو پیشنهاد کرد .
    مساله ایران یک مساله چندین جانبه ست و آمریکا واروپا از گروگان گرفتن ایران اهداف بلند مدت عظیمی رو زیر سر دارن وگرنه صلح با ایران مشکلی نداره و همه چی فراهم بوده ! این اشکل بازیهای سید چلاق هم مال اینه که دستور داره از بالا میرسه نه از خشتک خودش و امام تایمری .
    ببین عراق داره ثابت میشه و یه دولت مشابه صدام ولی با نمایی دموکراتیک داره جاش میشینه . القاعده داره کم کم حذف میشه . عراق ارتشش قدرتمند شده !
    میریم سر افغانستان . مشکلش ب پاکستان گره خورده و در کنارش افغانستان بهانه ای برای حضور آمریکا در پاکستانه یا در واقع طالبان افغانستان که در پاکستان هستن . خب میبینی که پرویز بیشرف هم داره اصتیضاح میشه . دولت ائتلافی خوب جواب داده و مطیع هست و بنابراین سناریوی شاه اینبار بصورت تعویضی و بدون خونریزی و کودتا داره پیاده میشه چون مشرف باید حذف میشد !
    اسرائیل رو ببین . شارون رو حذف کردن چون خیلی داشت میدون میداد و از حریمش بیشتر جلو رفت . اولمرت رو آوردن و اینم کمی تند روی کرد سر زمین های حیاتی اسرائیل و اینم رفت کنار . موفاز که تند رو هست اگه بیاد مهره ای هست که لازمه . در ضمن صلح در فلسطین به معنای نابودی سوریه و ایران و خزب الله هست . و این نباید انجام بشه چون هنوز آمریکا نیاز به منطقه متشنج داره .
    ایران خودش محور شرارته . درست هم میگن چون با کمک ایران , آمریکا در خاک اروپا در مرزهای روسیه موشک و پایگاه نظامی استقرار کرده .. تمام خلیج رو محاصره کرده . کشورهای عربی رو کنترل کرده طوریکه اونها الان خطر اسرائیل رو فراموش کردن و میگن ایران بزرگترین خطر منطقه هست . هم سرمایه هاشونو دراه در چنگشون در میاره و هم بهشون راه به راه سلاح میفروشه و کسب در آمد میکنه چاه های نفتشونر و هم گرفته . 60 حلقه چاه کویت مهر و موم شده در اختیار آمریکاست !!!!
    از اونطرف اتحادیه اروپا و آمریکا با وضع تحریم دارن فقط جنس به ایران صادر میکنن و در عوض صاردات ایران رو دارن صفر میکنن . یعنی همون چیز یکه ایران داره از نفت در میاره از چنگش دوباره میگیرن . 17 میلیارد دلار در کمتر از 3 ماه شوخی نیست !
    خلاصه منطقه خاور میانه به زودی زیر و رو میشه . خوبه این رو هم بدونی که ویزای دوبی از 50 تومن رسیده به 110 تومن ! یعنی با اینکار حجم سفر به دوبی میشه 10% . سال گذشته همین موقع اینقدر ایرانی توی دوبی بود که فکر میکردی توی یکی از شهرهای ایران هستی . همه جا ایرانی همه جا فارسی . امسال اصلن ایرانی نمیبینی فقط خانواده های متمول . اقامت دوبی با خرید خونه هم حذف شد . اقامت های باقی مونده هم تمدید نمیشه و هر کی اقامتش تموم بشه باید تشریف بیاره ایران ! مگه یه عرب ساپورتش کنه .
    این تازه اول بازی است ! وگرنه مردم به تخم هیچ کدوم اینها نه اروپا نه آمریکا نه ایران نیستن . همه چی دور نفت و پول و منافع و زمین میچرخه و بس ! خیلی چیزها باید عوض بشه و تغییر کنه از جمله سبک زندگی ایرانی باید کاملن غربی بشه . پله پله :
    آب لوله کشی داره کم کم جمع میشه و آب بطری در ایران عمومی میشه . قیمت انرژی داره مثل خارج گرون میشه . مواد غذایی و پوشاک بنجل داره حذف میشه و بجاش اجناس خارجی و با کیفیت ولی گرون میاد . درست مثل اروپای دهه 60 – 70 – 80 و آمریکای دهه 50 . یه منحنی منفی باید بخوره و بعد اصلاح بشه همه چیز . تو فقط بگو دوبی که این همه درآمد داره و یه منطقه ازاد تجاری هست چرا باید 12% تورم داشته باشه ؟ جالب و مشکوک نیست ؟ و عربستان 17%

  9. گل کو says:

    خسن آقای عزیز-وقتی احمدی نژاد دکتر و پروفسور میشود دیگر تا آخر خط معلوم است!
    لطفا ایی میلت را جک کن.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی