Aug 12 2008

خانه از پای بست ویران است، خواجه در فکر نقش ایوان است

نوشته:     :::       8 پیام

همین کم مانده بود که سایت بی‌بی‌سی هم وارد این بازی شود! داستان وزیر کشور با مدرک دکترای قلابی، چنان در بین اصولگرایان اختلاف انداخته که عاقبت آن می‌تواند از جنگ احتمالی آمریکا هم ویرانگر تر باشد.
از همه حساس‌تر این مساله است که خامنه‌ای خود کردان و دو وزیر دیگر را تائید کرده و به گونه‌ای با زور به خورد مجلس داده، غافل از اینکه جنگ قدرت چنان در بین حکومتیان رخنه کرده که هر کدامشان برای اینکه در پست وزارتی بنشینند حاضرند اگر لازم باشد، کل بنیان رژیم را از ریشه بیرون آورند. این مساله را به خوبی می‌توانید در سخنرانی روح الله حسینیان در جلسه رای اعتماد مجلس بخوانید.
اینکه کردان دکتر هست یا نیست اصلا مساله اصلی نیست، مساله اصلی قراردادن انسانهای دروغ گو دغل باز و دستمال بدست در اموری است که معمولا با دستمال یزدی قابل اداره کردن این امور میسر نیست. اگر خامنه‌ای در گماشتن این افراد با سابقه‌های مشکوک اصرار می‌ورزد، از این نظر است که بعدا راحت‌تر می تواند چنین افرادی را کنترل کند.
اینکه کردان مدرکش تقلبی هست یا نیست هم مساله جدیدی نیست، یک شبه آیت الله شدن سید علی چلاق و هاشمی رسمنجانی هم از همین نوع پدیده هاست. وقتی سید علی چلاق یک شبه برای اینکه بتواند بر اریکه قدرت حکومت آخوندی مسلط شود، خود ملاها دست به دست هم دادند و او را بدون هیچ خجالتی آیت الله کردند از همان ایام (20 سال پیش) پایه این گونه رفتار ریخته شد بلکه پیشتر. اگر حقیقت امر را بخواهیم پیگیری کنیم، آیت الله شدن خود خمینی هم با اما و اگر روبروست. روزی که حکومت شاه حکم اعدام خمینی را صادر کرد، عده‌ای از ملاها که خود را آیت الله می‌نامیدند دور هم جمع شدند و یک مدرک آیت اللهی برای خمینی دست و پا کردن تا از حکم اعدام او جلوگیری کنند. در دوران شاه حکم اعدام در مورد آیت الله ها اجرا نمی‌شد و به همین دلیل هم خمینی بجای اعدام رهسپار تبعید شد.
اگر آن روز حکومت شاه با این تقلب آشکار رویارویی می‌کرد و در مقابل این زورگویی ایستادگی از خود نشان می‌داد، شاید امروز نه حکومت خودش سرنگون شده بود و نه این نگون بختی حکومت آیت الله‌ها گریبان ملت ایران را گرفته بود.
از روز اول که جمهوری اسهالی مستقر شد و بر مخالفین خود یکی کی فائق آمد در بر همین پاشنه می‌چرخیده که تعظیم کردن و دستمال بدست بودن و دست بوسیدن جای شایسته سالاری را گرفته. تازه این مساله در رژیم قبلی هم تقریبا به همین شکل بود، گرچه آن زمان به این آشکاری نبود و تازه فقط هم در رده‌های بالا و شغل‌های حکومتی گسترش داشت. امروز اما برای شغل دربانی یک اداره هم باید دستمال یزدی به دست گرفت و به پابوس یک آیت الله یا یک آخوند دون پایه رفت تا راه به جایی برد.
حالا گیرم که کردان را از دستگاه حکومتی کنار گذاشتند، ملت بیچاره با موج بسیجیان و حزب الله هی هایی که بدون داشتن شایستگی وارد دانشگاه‌ها شده‌اند و بدون اینکه درس خواند باشند یکی یکی مدرک دکترا و مهندسی می‌گیرند چکار می‌خواهند بکنند!؟
پ.ن.:
این مطلب رو هم حتما بخونید ببینید چگونه کردان را دست انداخته این وبلاگ نویس.

نوشته: در ساعت: 12:59 pm در بخش: ملای حیله گر

8 پیام  |           

8 پیام به “خانه از پای بست ویران است، خواجه در فکر نقش ایوان است”

  1. قلم says:

    ولی خدائیش آدم با قورباغه ناهار بخوره و با احمدی نژاد روبوسی بکنه اما اینجوری مثل کُردان خیت نشه.

  2. تویی ؟ سوسیس!

  3. سلام کالباس

  4. حضرت سوسیس یا کالباس یا هرچی اسمت هست سر بسر خُسن آقا گذاشتن عواقب خوبی نداره! خیلی ها قبل از شما سعی کردند نشد، پس وقت خودت رو صرف کارهای بهتری کنی بیشتر منفعت داره تا آمدن اینجا و مثل بچه‌های چهارساله رفتار بچه گانه از خودت بروز دادن.
    اگر گمان می کنی که با این روش تو می توان با اسلام مبارزه کرد یقینا در اشتباهی اسلام دینی است که 140 سال قبل از تو بوده امروز هم هست و یقینا بعد از تو هم خواهد بود. برای مبارزه با اسلام نیاز به ابزاری بهتر از اینکه تو ارائه داده ای نیاز است.

  5. Sanaz says:

    مدرک مهم نیست , تعهد مهم است . “امام خمینی”
    این یعنی اینکه یک مداح میتواند حتی مدیریت بزرگترین صنایع را غصب کند . قانون اساسی ایران اسلامی ملت تحصیلکرده براش مهم نیست , “امت اسلامی” مهمه, که اون هم همین گری گوریهای بیسواد دروغگوی سلاخ هست که بقیه ادمهای روشنفکر و دلسوز ایران رو میخوان با زور اونقدر بیارنشون پایین که همقد خودشون بشن یا اینکه از سر راه ورشون دارند

  6. فرهاد says:

    در بلاگ نیوز لینک داده شد .

  7. Heeva says:

    حبيب الله لطيفی دانشجوی سنندجی به اعدام محکوم شد
    ——————————————————————————–
    فعالان حقوق بشر در ايران:
    حبيب الله لطيفي دانشجوي حقوق دانشگاه ايلام و ساکن سنندج که در مهرماه سال گذشته بازداشت شده بود به اعدام محکوم گرديد.
    اين دانشجوي سنندجي 26 ساله و فعال مدني که سابقه عضويت در جمعيتهاي مدافع حقوق بشر را نيز داراست متهم به هواداري از گروه های محارب گرديده است.
    حکم صادره روز جاري به آقاي نعمت احمدي وکيل مدافع دانشجوی سنندجی ابلاغ گرديد.
    شايان ذکر است آقاي لطيفي در زمان بازداشت خود و در اداره اطلاعات شهر سنندج مورد بدرفتاري و شکنجه قرار گرفته است به طوريکه وي به خونريزي کليوي و ناراحتي ريوي مبتلا گرديد و همچنين بيماري برونشيتي که نامبرده از کودکي به آن مبتلا و در آستانه بهبودي قرار گرفته بود مجددا در شرايط سلول انفرادي رو به وخامت گرائيده است.
    این دانشجوی سنندجی مدتي را بر اثر شکنجه هاي وارده در بيمارستان تامين اجتماعي سنندج بستري بود.
    با صدور حکم اعدام حبيب الله لطيفي در طي روزهاي اخير فعالان سياسي و مدني محکوم به اعدام شده در کردستان به سه تن افزايش يافت.
    دو محکوم ديگر انور حسين پناهي و ارسلان اوليايي نام دارند.
    ——————————————————————————–

  8. حبیب says:

    درود بر شما.اینم یکی از این شامورتی بازی های رژیمه!!بازی جدید بازی رحیم مشنگه(مشایی).فرمودند ما با ملت اسراییل دوست هستیم!!!!؟؟؟مثل این که رزیم به گه خوردن افتاده!!مطمئنااول خایه های خلیفه رو بوسیدن فرمودن بعد این زر رو زدن! من وبلاگ شما رو 3 سال میخونم با حال می نویسی.اگر کامنت نذاشتم معذرت! معذرت!
    پاسخ:
    دوست عزیز قدم رنجه فرمودید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی