Aug 13 2008

باغ وحشی که ما ساختیم!

نوشته:     :::       6 پیام

sagh_shir.jpg
داشتم این مطلب را می‌خواندم، (دروغ و راستش گردن سایت حزب توده!) با خودم گفتم خدا ذلیل کند این آمریکایی ها را که از هر چیزی که بگی اینها برای استقرار قدرت خود بر جهان استفاده می‌کنند! ذلیل مرده‌ها آمده‌اند از روی کله ستون‌های تخت جمشید و حیوانات عجیب و غریبی که در اینجا و آنجای تخت جمشید پیدا می‌شود، کپی برداشته‌اند و چیزی بنام سگشیر درست کرده‌اند! ذلیل شده‌ها حق کپی رایت را هم به ما نداده‌اند!
حالا ببین ما چقدر بدبخت شده‌ایم که بجای اینکه خودمان حیوانی با این مختصات بسازیم و دنیا را در کنترل خود در آوریم! گرفتار چه جانوران دو پایی شده‌ایم.
همین طوری که نا امیدانه داشتم به عکس نگاه می‌کردم، مثل اینکه نوری بر افکار من تابیده باشد، به این فکر فرو رفتم که وضع ما هم چنان که فکر می‌کنم بد نیست ها! اگر اینها یک جانور عجیب الخلقه درست کرده‌اند! تازه آن هم از خود ما کپی برداری کرده‌اند، در عوض ملت ایران در عرض کمتر از 30 سال موفق شده‌اند این همه جانورهای عجیب و غریب و درنده‌ای مثل “الاغ‌چموش یک دست“، “سگ هار ریش دار“، “شمپانزه سخنور“، “کوسه دو پا و دوزیستی” و خلاصه اگر فکرش را بکنید، ما موفق شده‌ایم در این مدت کمتر از 30 سال یک باغ وحش از حیوانات عجیب و غریب خلق کنیم. آقا علیرضا بگیر از این یک داستان خوب نه طنز گونه بساز که به گمانم بزرگترین اختراع دنیا را کشف کرده‌ایم ما ایرانی ها.


اصل خبر، منبع پیک نت
“سگشیر”
جانوری که امریکا برای
کاربرد پلیسی و نظامی خلق کرده
بعنوان کارشناس شهر سازی وتاریخ از آلمان، گمانه زنی خبر روزگذشته شما در باره آن حیوان عجیب و مجسمه های تخت جمشید را تائید می کنم.
این موجود در سواحل montauk ,newyork پیدا شده و براستی شباهت قابل توجهی به پیکره های سرستون های تخت جمشید دارد. فقط به این نکته توجه کنید که در شمال شرقی محل پیدا شدن این موجود، جزایری بنام plum island هست که مکانی فوق سری
نظامی امریکاست. بنا بر شنیده ها، در این مکان کنترل شده انواع آزمایشات ژنتیکی روی موجودات مختلف انجام میگیرد و با دستکاری ژنتیکی موجوداتی خلق می شوند که می توانند کاربرد نظامی داشته باشند. از جمله “سگشیر” که توانائی های چند حیوان قدرتمند را دارد. مثلا فکی مانند عقاب، دندانها و پنجه هائی مانند شیر و از همه مهم تر، توانائی های مغزی و آموزشی در حد یک سگ آموزش دیده برای جنگ ها و نبرد های شهری.

نوشته: در ساعت: 7:16 pm در بخش: طنز

6 پیام  |           

6 پیام به “باغ وحشی که ما ساختیم!”

  1. SHIVA says:

    ازاحمدی نژاد می پرسن این خاموشي برق برای چیه؟مگه اين ملت همونی نيست که به شما برای رياست جمهوری رای داد؟ احمدی نژاد ميگه جواب ابلهان خاموشيست!

  2. ali says:

    آقا این عکس خبر رو بردار بی زحمت
    روزی 4 بار میام رو سایتت. این عکسه خیلی حال آدم رو می گیره

  3. احسنتم اخوی!

  4. sarvenaz says:

    Hassan agha,
    Joone har ki ke dust dari in aks ro bardar…dishab hamash kabus mididam…har chi maghalehat khundanieh in chieh dige….azat tamana mikonam in aks ro bardari

  5. دوستان شما چرا این قدر نازک نارنجی هستید! بابا این یک عمس هست که حتی گمان می کنم حاصل فتوشاپ باشد. تازه گیرم که یک حیوان مرده باشد حیوان مرده که ترس ندارد.
    اگر این عکس را بردارم مطلب قابل درک نخواهد بود.

  6. شیمبل says:

    مردی با دختری ازدواج کرد و در هنگام زفاف فهمید که همسرش دختر نیست. رسم مردانگی پیش گرفت و چیزی نگفت. روز بعد خدمت پدرزن محترم رفت و گفت:
    – پدر زن محترم دختر شما زن است.
    – پس می خواستی مرد باشد؟
    – نه، منظورم این است که دختر شما سوراخ شده!
    – پس انتظار داشتی بی سوراخ باشد؟
    – منظورم این است که کس داده!
    – مردک پس می خواستی کون بدهد؟
    – نه پدرزن محترم، قصدم این است که به مردم داده!!!
    – پس توقع داشتی به قوم و خویش بدهد؟
    – بابا خواستم بگم دخترت جنده هست.
    – مرتیکه کس کش، پس توقع داشتی کونده باشه!!!؟؟؟؟
    حالا شده حکایت سایت الف و دادستانی تهران مدرک تحصیلی جناب آقای کردان.این حکایت از کتاب مقدس اسرار مگو نقل شده. حالا یکی برای من بگه این کتاب آموزنده تره یا قرآن؟
    آلتتان برقرار باد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی