Dec 06 2008

جبهه اسهالات و جبهه پیروان خط الاغ

نوشته:     :::       28 پیام

عده‌ای ساده انگار هنوز بر این باورند که جبهه خاتمی همان‌ها که خود را پیرو خط امام یا اصلاح طلب می‌نامند فرشته‌های نجات هستند. اگر هنوز کسانی هستند که فریب خورده‌اند و واقعا از روی نا آگاهی بر این باورند! بد نیست این سخنان آقای عارف را بخوانند تا بدانند اسهال طلب‌ها طرفدار چه عقیده و مسلکی هستند.
جمله‌ی زیر از یک گزارش است که محمدرضا عارف برای آخوندهای حکومتی تهیه کرده است:

دغدغه اصلی جبهه اصلاح‌طلبان بازگشت دوباره تفکر خط امام به عرصه مدیریت است.

“بازگشت دوباره تفکر خط امام به عرصه مدیریت” دغدغه اصلی خاتمی چی‌ها و جبهه به اصطلاح اسهال طلبی است. خوب مگر این تفکری که آقایان می‌خواهند به آن برگردند را فراموش کرده‌اید!؟ اگر فراموش کرده‌اید می‌توانید با دست خط خود امام عزیز! مجددا آنرا بخاطر بیاورید.
متن نامه احمد خمینی به خمینی جنایت پیشه و پاسخ او در زیر همان نامه:

پدر بزرگوار حضرت امام پس از عرض سلام آیت الله موسوی اردبیلی در مورد حکم اخیر حضرتعالی در باره منافقین ابهاماتی داشتند که تلفنی در سه سوال مطرح کردند.
1- آیا این حکم مربوط است به آنهایی که در زندان‌ها بوده اند و محاکمه شده‌اند و محکوم باعدام گشته‌اند ولی تغییر موضع نداده‌اند و هنوز هم حکم در مورد آنها اجرا نشده است یا آنهائیکه حتی محاکمه هم نشده‌اند محکوم به اعدام‌اند
2- آیا منافقینی که قبلا محکوم بزمان محدودی شده‌اند مقداری از زندانشان را هم کشیده‌اند ولی بر سر موضع نفاق می‌باشند محکوم به اعدام می‌باشند
3- در مورد رسیدگی به وضع منافقین آیا پرونده‌های منافقین که در شهرستانهایی که خود استقلال قضائی دارند و تابع مرکز استان نیستند باید به مرکز استان ارسال گردد یا خود می‌توانند مستقلا عمل کنند.
فرزند شما احمد
بسمه تعالی
در تمام موارد فوق هرکس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حکمش اعدام است
سریعا دشمنان اسلام را نابود کنید
در مورد رسیدگی به وضع پرونده‌ها در هر صورت که حکم سریعتر اجرا گردد همان مورد نظر است
روح الله خمینی (مُهر)
تصویر حکم
حالا متوجه افکار امام شدید!؟ افکار خاتمی چی‌ها و دیگر گماشتگان خط الاغ هم همین است. بابا خودشان دارند روز و شب در کوی و برزن آنرا جار می‌زنند. جملگی می‌گویند و می پذیرند که ره رو آن حرامزاده ملعون هستند.
توجه داشته باشید که اینجا وقتی خمینی می‌نویسد “منافقین” منظور او همه مخالفین است، این واژه ربطی به سازمان مجاهدین ندارد، گیرم که بیشتر اعدامی‌های آن سالها از اعضای سازمان مجاهدین خلق بودند ولی تعداد زیادی از افراد اعدام شده بعضی حتی عضو گروهی هم نبودند. بیشتر این افراد حتی چندان سیاسی هم نبودند. بعضی از اعدامی‌های آن دوران جوان‌های کم سن و سالی بودند که با یک روزنامه یا یک اعلامیه دستگیر شده بودند. بشتر آنها حتی دوران محکومیت خود را تقریبا پشت سر گذاشته بودند و باید آزاد می‌شدند.
آدم باید الاغ باشد تا به این جنایت پیشگان بگوید اصلاح طلب، واقعا اسهال طلب هم از سرشان زیاد است، اینها جنایت طلب هستند.
پ.ن.:
یک آدم مشنگی رفته در پیام گیر نیک آهنگ زیر این مطلب در باره حکم قتل عام خمینی نوشته:
الله اکبر!!!!
چقدر خط پدر و پسر شبیه !!!!!

مثلا به خیال خودش خواسته در این حکم شک شبهه ایجاد کند. خوب الدنگ گیرم در حقانیت این نامه شک ایجاد کردی حافظه تاریخی ملت را هم می‌توانی زیر چکش شک و تردید نابود کنی!؟ خون ریخته شده آن هزاران نفر جان باخته را هم می‌توانی انکار کنی!؟ آیا واقعا فکر می‌کنید تاریخ را هم می‌توان به همین سادگی انکار کرد.1؟

نوشته: در ساعت: 4:14 pm در بخش: ملای حیله گر

28 پیام  |           

28 پیام به “جبهه اسهالات و جبهه پیروان خط الاغ”

  1. خرکی بودن اقتصاد یا اقتصاد مال خر است را نیز می توان به خط نستعلیق حضرت امام قمبل الله علیه اضافه کرد که از برکت همین جمله است که اقتصاد ما حتی به درد خر هم نمی خورد .

  2. حسن جان اینها تا سال های سال باید از جیب آن جلاد بزرگ نان بخورند. گیرم یک دوره احمدی نژاد می آید پوست از سر مردم می کند و اوضاع خارج و داخلشان که خراب می شوددوباره با مانور جدیدی یک آدم دیگر را با قیافه دمکراتیک اسلامی به میدان می آورند و دل ملت را خوش می کنند. ملت هم آن چنان سرگرم مبارزه روزمره با تورم و فلاکت است که بمب هم در گوششان بترکانی از خواب بیدار نمی شوند. و گرنه از تک تک آدم ها که بپرسی از مجموعه آخوندیسم نفرت دارند اما ….
    یارباقی. دیدار باقی

  3. همه اینها در دهه ی شصت جنایتکاران رژیم بوده و هستند…در ضمن همین اصلاح طلبان کاملا موافق اصل ولایت فقیه بوده و با قانون اساسی جمهوری اسهالی هیچ مشکلی ندارند
    من نمیدانم چرا مردم ایران اینقدر زود باور هستند که با یک باد ملایم به این ور و آنور میروند

  4. مصطفا says:

    خب مشنگ همين دانشجويی دانشگاه شيراز … که ويدئو اعتراض او را گذاشتی اون کنار وبلاگت از دانشجويان “جبهه اسهالات” هستش که! اسمش رو نقطه چين کردم ولی همه حاضران اون جلسه می دونن که از بربچه های اصلاح طلب و طرفدار خاتمی هستش. خدا يه کمی عقل به تو بده و يه کمی شعور به احمقی نژاد.

  5. niki says:

    آیت خمینی در دوره ای بسیار پیر شده بود بعید بود توانایی تصمیم گیریهایی این چنینی رو داشته باشه من شخصا معتقدم عده ای دیکته می کردند یا خط میدادند از تلویزیون جمهوری اسلامی دیدم که در روایت مرگ آیت الله خمینی گفت :مدتها بود ایشان را در بیمارستان در سی سی یو به ضرب و زور دستگاهها زنده نگاه داشته بودند بعد همسر ایشان با گریه میگوید لطفا اجازه دهید راحت بمیرد ملت ایران هم باید به رضای خدا راضی باشد و با این تصمیم ایشان دستگاهها را جدا کردند .این را گفتم چون حس میکنم مثل همین مورد موارد دیگر هم بر خلاف میل و اطلاعش صورت گرفته …..به هر حال نتیجه این حرف من حمایت از خاتمی هم نیست
    اما خواهش میکنم صرفا مخالفت نکنیم راه حل هم ارائه بدهیم

  6. خوب آق مصطفا تو چقدر ساده هستی هر کسی می‌تونه فریب سیاست پیشگان رو بخوره. مگه 40 میلیون جمعیت ایران در سال 57 فریب خمینی رو نخوردند!؟ این بیچاره هم فریب اسهال طلب‌ها رو خورده. و فردا که گرفتن چپوندنش توی زندان تازه می فهمه که فریب این حقه بازها رو خورده.
    مگه خاتمی بعد از اینکه فریب خوردگان اسهال طلب رو خوردند و یکی یکی به زندان افتادند نگفت تقصیر خودشون بوده که به زندان افتادند.(نقل به مضمون)

  7. Sanaz says:

    واي از اين قوم جهالت …مردم ساده دل ايران رو ميگم . …چه چيزي را ميخواهند اصلاح كنند ؟ اشكال از نظام و وحشت الله هاست . خاتمي اگر خاتمي است بخاطر همين نظام است . اگر ميخواهيد بدونيد كه كي چه جوري فكر ميكنه ببينيد ازكجا ميخوره ؛ از هر كجا كه ميخوره همونجوري هم فكر ميكنه . اين فريبكار كبير فقط طول عمر نظام رو بيشتر ميكنه . اصلاح طلبان «طالبان» سابق با سكولاريسم مخالفند چرا؟ چون بقا كثيفشون به ولايت فقيح بستگي داره . خود خاتمي اصلا براي ول فقيهي چنگ و دندون تيزكرده . معلومه كه مخالف ولايت فقيح نيست .

  8. آقا نیکی(niki) جمله “قلم‌ها را می‌کشنم” هم دست خط دیگران بود!؟ قربانت گردم خمینی جنایت پیشه تر از آن بود که بتوان گناه جنایاتش را به گردن دیگران انداخت.

  9. حسن آقای عزیز
    فضای داخل ایران یک فضای بسته است. مثل فضای خارج از کشور نیست که بشود علیه هرکس حرفی زد و عملکرد او را به زیر سوال کشید.
    الان توی ایران هیچکس جرات ندارد بطورت رسمی و علنی عملکرد خمینی را زیر سوال ببرد و مثلا بگوید حضرت امام مثلا در مورد سلمان رشدی یا در مورد امریکا یا اسرائیل یا صدها چیز دیگر اشتباه کرد.
    البته در محافل خصوصی بعضی حرفها در لفافه گفته میشود و بعضی از ان حرفها هم به بیرون درز میکند ولی بطور رسمی کسی جرات این کار را ندارد.
    جماعت اسهال طلب ها دو دسته اند:
    عده ای از آنها واقعا اعتقاد به خط امام دارند و از طرح اشتباهات او بشدت عصبانی میشوند. اینها دنبال حفظ نظام هستند. اگر اینها را وارد چرخه قدرت کنند حرفی و اعتراضی ندارند.
    اما عده ای دیگر که عمدتا جوانان و دانشجویان هستند به خط امام و اینجور مزخرفات اصلا اعتقادی ندارند ولی برای اینکه مرز خود را از گروههای برانداز و ضدانقلاب جدا کنند لباس اسهال طلبی به تن کرده اند.
    این دسته دوم به محض اینکه اخبار و اطلاعات درست و حسابی دراختیارشان قرار گیرد سریعا از جماعت اسهال طلبی جدا میشوند و در مسیر دیگری می افتند.
    بنابر این بد نیست ما که در خارج کشور هستیم و محدودیتی نداریم عملکرد خمینی را بیشتر بشکافیم تا جوانان این مرز و بوم بفهمند چه بر سر این مملکت آمد.

  10. باقر كتابدار says:

    خيلي باحالي
    از كون ما مايه مي ذاري؟
    بيا ايران زندگي كن اونوقت مي فهمي خاتمي چه نعمتيه
    نفست از جاي گرم در مياد

  11. آقا باقر کتابدار می‌بخشید‌ها بنده از کون کسی مایه نگذاشتم! من فقط گفتم کیر آقایون خیلی کلفت تر از اونی هست که نشون می‌دن! تازه برای همه نوشته هام هم دلیل و مدرک ارائه کرده‌ام. حالا هر کسی خواست قمبل مبارک را هوا کند به خودش مربوط است!
    به قول معروف ما مرده شور هستیم کاری به بهشت و جهنم مردگان نداریم!

  12. Sanaz says:

    الدنگ تر از تو، دانی ای شیخ کجاست؟ا
    آنکس که هنوز در پی این رؤیاست
    کز بعد چنین سیاهی سی ساله
    آئین تو رهگشای راه فرداست

  13. kia says:

    در سال ٦٠ دو تا از دوستهای من به نام علی رضا و محمود هر دو ١٦ ساله را در یکی از شهرهای خوزستان به جرم داشتن نشریه مجاهدین گرفتن و یک هفته بعد در ساعت ٤ بامداد تیرباران کردن من هنوز صورت انها جلوی چشمهایم هست واقعن بچهای بیگناه که با سیاست کاری نداشتن از ان روز خانواده های انها نابود شد مادره محمود یک بعد از دنیا رفت نتوانست داغ نتها پسرش رو تحمل کند ووووووو……. با تمام وجود از مسلمان بودن متنفر شدم و تا نابودی اسلام در و انتقام از طرفداران این ویروس اسلامی هر کاری که از دستم براید کوتاهی نخواهم کرد به نظره من باید تمام اسلامگرایان ایرانی رو باید کشت و یک بار برای همیشه ایران رو از این کثافت ١٤٠٠ ساله پاک کرد حالا خودت دیگه نظره منو به خاتمی و هوادارانش حدث بزن

  14. کشتن آقا کشتن… کون پارگیش به نسل ما موند!

  15. کُلُفت says:

    خُسن آقای عزیز.شمادر امور مربوط به کامپیوتر و طراحی وبلاگ بسیار چیره میباشید.آیا بنظر شما طراحی جدید سایت کیهان،کاره حسین درخشان نمیباشد؟
    ++++
    پاسخ:
    بابا ما طراحان بسیار خوبی در ایران داریم و هر کدامشان صد برابر بهتر از حسین درخشان می‌توانند طراحی وب کنند، حالا چرا حسین شریعتمداری بخواهد از حسین درخشان استفاده کند!؟
    من اگر روزی بخواهم طراحی یک سایت درست حسابی بکنم دست خودم را هم کثیف نمی‌کنم میفرستم ایران، هم ارزان است و هم به فنون و مشکلات فارسی نویسی بهتر از من وارد هستند.

  16. مرتضی سکولار says:

    اگر بدنبال یک رهبر سکولار می گردید به آقا کاظمینی بروجردی،ولی امر سکولارهای جهان اقتدا کنید.
    فرزند بیست و هفتم امام زین العابدین بنیانگزار نهضت سکولاریسم اسلامی در ایران منتظر بیعت شما جوانان ایران زمین است.

  17. مرتضی همین که تو میگی “ولی امر سکولارهای جهان” خودش یک حرف بی معنیه
    سکولارهای جهان مسلمون شیعه ی 12 امامی نیستن که این یارو بخواد ولی امرشون بشه…
    شاید با فریب یک عده که معتقدن حساب اسلام و این حکومت از هم جداست و هنوز دارن دنبال اسلام میگردند بتونه رهبر اونا شه اما در مورد بقیه افراد قضیه فرق میکنه

  18. نیکی عزیز
    آیا کشتن افسران شاه را هم به آن خمینی کثیف دیکته کرده بودند؟
    این چه حرفی است میزنید؟
    آن گوربگورشده یک جلاد واقعی بود. کدام دیکته؟!

  19. حسن آقای عزیزم
    امیدوارم حال مادر گرامیتان خوب شده باشد. معذرت میخوام که انقدر دیر دارم اینو میگم. چندروز بود نتونسته بودم بیام و مطالبتون رو بخونم و خبر نداشتم.
    ———
    مرسی مانی جان، حال ایشان بهتر است

  20. سید رسول بنی هاشمی says:

    ای مرتضی ، وای بر تو ، نفرین بر تو … اکنون مکر و نیرنگ این فرد روحانی نما (کاظمینی بروجردی ) بر همه ملت مسلمان ایران آشکار و هویدا شده . این شیاد متقلب برای مکدر کردن چهره روحانیت از طرف استکبار مامور شده . این فرد فاسدالاخلاق که آلوده به انواع فسق و فجور نیز هست در لباس روحانیت برای تخریب چهره اسلام ماموریت دارد . اسلام دینی است معنوی ، دینی است انسان ساز ، اسلام رو چه به سکولاریزه و مادی شدن!؟ متاسفانه به علت وجود دموکراسی بیش از حد در کشور و آزاد گذشتن برخی عناصر اجنبی بروز عقاید الحادی و از بن و ریشه غلط و نادرست نیز زیاد شده ، روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب !!! در جراید شون از زشت ترین تهمت ها و دروغ ها و دغل ها به دکتر احمدی نژاد فروگذار نمی کنند ! مقام معظم رهبری هم مدتی پیش از این همه بی حرمتی ها و قدرناشناسی برخی رسانه ها و جراید انتقاد فرمودند همین دیشب بوش جنایتکار نیز به صراحت از همین به اصطلاح اصلاح طلبان حمایت ضمنی کرد ، حکایت این به اصطلاح اصلاح طلبان ، حکایت پروراندن مار در آستینه . این روحانی نمای دغل باز هم آلت دست استکبار برای فریفتن مشتی جوان خام و ساده لوح هست . استکبار بارها راهکار های ضد دینی رو برای تخریب چهره اسلام امتحان کرده ولی به علت عمق اعتقاد قلبی ملت مسلمان ایران به اسلام و تشیع و ارادت خالصانه به ائمه و اهل بیت ( ع ) این راهکارها همواره شکست خورده ، اینبار استکبار با یک فرد به ظاهر روحانی ولی در باطن شیاد و مزدور در صدد ضربه زدن به اسلام و تشیع و روحانیت است … ولی و مقتدای ما آقامون سید علی خامنه ای ولی امر شیعیان جهان بوده ، هست و خواهد بود . وای بر تو ای مرتضی ، همین الان توبه کن و به راه راست بازگرد در غیراینصورت چیزی جز تباهی انتظارت رو نخواهد کشید . اگر این مواضع رو ادامه بدی واقعا از این کفار و لامذهبان نیز برای اسلام خطرناک تر خواهی بود .

  21. سید رسول بنی هاشمی says:

    ای مرتضی ، وای بر تو ، نفرین بر تو … اکنون مکر و نیرنگ این فرد روحانی نما (کاظمینی بروجردی ) بر همه ملت مسلمان ایران آشکار و هویدا شده . این شیاد متقلب برای مکدر کردن چهره روحانیت از طرف استکبار مامور شده . این فرد فاسدالاخلاق که آلوده به انواع فسق و فجور نیز هست در لباس روحانیت برای تخریب چهره اسلام ماموریت دارد . اسلام دینی است معنوی ، دینی است انسان ساز ، اسلام رو چه به سکولاریزه و مادی شدن!؟ متاسفانه به علت وجود دموکراسی بیش از حد در کشور و آزاد گذشتن برخی عناصر اجنبی بروز عقاید الحادی و از بن و ریشه غلط و نادرست نیز زیاد شده ، روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب !!! در جراید شون از زشت ترین تهمت ها و دروغ ها و دغل ها به دکتر احمدی نژاد فروگذار نمی کنند ! مقام معظم رهبری هم مدتی پیش از این همه بی حرمتی ها و قدرناشناسی برخی رسانه ها و جراید انتقاد فرمودند همین دیشب بوش جنایتکار نیز به صراحت از همین به اصطلاح اصلاح طلبان حمایت ضمنی کرد ، حکایت این به اصطلاح اصلاح طلبان ، حکایت پروراندن مار در آستینه . این روحانی نمای دغل باز هم آلت دست استکبار برای فریفتن مشتی جوان خام و ساده لوح هست . استکبار بارها راهکار های ضد دینی رو برای تخریب چهره اسلام امتحان کرده ولی به علت عمق اعتقاد قلبی ملت مسلمان ایران به اسلام و تشیع و ارادت خالصانه به ائمه و اهل بیت ( ع ) این راهکارها همواره شکست خورده ، اینبار استکبار با یک فرد به ظاهر روحانی ولی در باطن شیاد و مزدور در صدد ضربه زدن به اسلام و تشیع و روحانیت است … ولی و مقتدای ما آقامون سید علی خامنه ای ولی امر شیعیان جهان بوده ، هست و خواهد بود . وای بر تو ای مرتضی ، همین الان توبه کن و به راه راست بازگرد در غیراینصورت چیزی جز تباهی انتظارت رو نخواهد کشید . اگر این مواضع رو ادامه بدی واقعا از این کفار و لامذهبان نیز برای اسلام خطرناک تر خواهی بود .

  22. متولد 1984 says:

    بسم رب الجاکش الجبارین
    ای سید رسول بنی هاشمی، وای بر تو، نفرین بر تو، اوف بر تو، تف بر تو، چیز خر در تو، چطور دلت می آید از سهمیه ی اینترنت حوزه برای مطالعه ی وبلاگهای الحادی استفاده کنی؟ همین الان توبه کن و به راه راست بازگرد در غیراینصورت چیزی جز تباهی انتظارت رو نخواهد کشید . اگر این مواضع رو ادامه بدی واقعا از این کفار و لامذهبان نیز برای اسلام خطرناک تر خواهی بود .

  23. سید رسول بنی هاشمی says:

    بله من مدتی فکر کردم ودیدم که چه قدر کس خل بودم که با این اراجیف اسلامی میخواستم سر شما رو کلاه بذارم:
    وتصمیم گرفتم که از امروز توبه کنم و کافر شوم وکیر بزرگی به مسلمین جهان خصوصا شیعیان کس میخ بزنم
    وبرای اینکه اثبات کنم که با کسی شوخی ندارم اینها رو میگم:
    کیر امام حسین توی کس ننش فاطمه زهرا
    کیر حضرت علی(ع) توی کس امنه مادر گرامی پیغمبر اسلام
    کیر ایت الله برو جردی توی کس ننه رهبر انقلاب وبالعکس
    والی اخر……..

  24. درود خسن آقا
    گرامی این را حتمن ببین.
    پاینده باشی
    http://de.youtube.com/watch?v=w_ZaEEmstfo

  25. مرتضی سکولار says:

    ای سید قلابی بنی هاشم توهم از سفیانی ها هستی نه بنی هاشم. وگرنه اینطور به خاندان عصمت و طهارت توهین نمی کردی. وای بر تو برو توبه کن وگرنه خسر الدنیا و الآخرت می شوی.
    ننگ بر تو کثیف اللسان.

  26. ممد سوتی says:

    سید رسول کس مغز ومرتضی
    خیلی باحالین بابا…
    من تو اوج گرفتاری هر روز 10 بار میام اراجیف شما ها رو می خونم و می خندم…
    همچنان ادامه بدین لطفاً!

  27. سید رسول بنی هاشمی says:

    ننگ بر تویی که به نام من کامنت گذاشتی ، و به خاندان رسول گرامی اسلام ( ص ) اهانت کردی ، جیره خوار استکبار ، صهیونیست بیچاره ، اگه راست میگی بیا و در برابر استدلال های من که با تاسی از قرآن و احادیث اهل بیت ( ع ) الهام گرفته شده فقط یک لحظه مقاومت کن ، در زمان نبی مکرم اسلام ( ص ) نیز کفار و مشرکان چون در برابر استدلال و منطق استوار و قاطع پیامبر ( ص ) حرفی برای گفتن نداشتند به ناچار مانند تو دست به اقدامات ایذایی می زدند تا روی ضعف و بدبختی خویش سرپوش بگذارند ، من مثل تو رسوای بدنام ، من مثل تو و امثال تو اینقدر متزلزل و سست پایه نیستم ، من در عقایدم سخت پابرجا و مقاومم و تا آخرین لحظه عمرم برای سرافرازی و افتخار اسلام تلاش خواهم کرد ، من سرباز اسلام هستم ، من سرباز امام خامنه ای هستم ، من سرباز ولایت هستم … بنده در نوشتارم اصولی رو رعایت می کنم که توی مفلوک رعایت نکردی ، بنده پس از هفت یا هشت کلمه نشان کاما ( ، ) می گذارم در حالی که در کامنت قلابی اثری از کاما نیست ، بنده فاصله بین کلمات را رعایت می کنم ، بنده پس از پرانتز اسپیس می زنم : اینطوری => ( ع ) ، نه اینطوری (ع) ، بنده روی الف ( آ ) سرکش می گذارم ، پس درست است می گویند دروغگو کم حافظه است ، مرتضی بدبخت تو هم دست کمی از این کفار و ملحدان نداری ، می گویند ، کسی که خواب است را می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده را نه ، بروجردی شیاد را صهیونیست ها علم کرده اند برای بی اعتبار کردن و تخریب چهره اسلام ، او یک عنصر انگلیسی است ، یک روحانی نمای انگلیسی ، استعمارگران همواره از گسترش اسلام در اروپا وحشت زده اند و به عینه می بینند که محبوبیت اسلام در مغرب زمین روز به روز بیشتر می شود ، از این رو سعی دارند با شعارهای الحادی نظیر همین اسلام سکولار !!! بین مسلمین دودستگی و نفاق ایجاد کرده و به خیال خود زمینه ریشه کن ساختن اسلام را فراهم نمایند . حضرت امام خیمینی ( ره ) همین روزها را پیش بینی فرموده بودند که این نوع برداشت نادرست از اسلام را ” اسلام آمریکایی ” خطاب می کردند ، شرع دین مبین اسلام بسیار پایدارتر از این هاست که بتوان آنرا تحریف کرد و با پسوندهایی نظیر سکولار ، لیبرال و … آنرا آلوده ساخت . مرتضی بیچاره که گول مزخرفات این روحانی نمای انگلیسی را خوردی ، به دامان اسلام بازگرد که راهی که می روی به ترکستان است .

  28. مرتضی says:

    ای سید قلابی تو فریب خورده سفیانیانی. خامنه ای سید نیست از تبار سفیان است. برو آب توبه بریز و دست از عداوت با سید جلیل القدر آقا کاظمینی بروجردی بردار که دوزخ را گریبانگیرت میبینم.
    آقا کاظمینی بروجردی می خواهد نظام سکولار اسلامی برپاکند تا بساط عوام فریبی سفیانی ها را برچیند در نظام سکولار اسلامی نه جایی برای کفار هست نه مشرکین و نه سفیانیها .
    رسول سفیانی تا دیر نشده توبه کن که ظهور آقا امام زمان و سقوط سفیانی نزدیک است

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی