Feb 02 2009

قهرمان‌های پوشالی

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

وقتی در خبرها خواندم که مشعل گامبو باز پاشده رفته ایران برای گرفتن پول و دست بوسی سید علی، با خودم گفتم باز این دوتا حرومزاده چه فکر پلیدی رو در کله پوکشان می‌پرورانند! که خوشبختانه دیری نپایید که خبر رسید که دوباره حماس چند تا راکت به اسرائیل پرتاب کرده. معلوم نشد این گامبو اول وارد تهران شد یا ترقه‌های حماس بود که به اسرائیل پرتاب شدند، در هر صورت این دو پدیده بدون هیچ شک و شبهه‌ای با هم برنامه ریزی شده‌اند، تا به این دو قهرمان پوشالی قدرت پوشالی بدهند. انسان وقتی مثل این دو حقیر بشود همین مسائل پیش می‌آید که برای خود نشان دادن انسانهای بی گناهی باید آسیب ببینند تا این دو پهلوان پنبه‌ها احساس پهلوانی بکنند.
با این شعبده بازی‌های مسخره، سید علی ضحاک به خیال خودش می‌خواهد به آمریکا و اسرائیل دندان نشان بدهد، چیزی را که این دو دلقک هنوز درک نکرده‌اند این است که هر حمله متقابلی که اسرائیل انجام دهد هزار برابر خرابی‌های ترقه‌های حماس را در غزه ببار می‌آورد. به این می‌گویند معادله سیاسی!! خاک بر سر ها آسیب رساندن به دشمنانشان هم در اندازه همان مغز شان است. یک گرم مغز دارند به اندازه یک گرم هم به دشمنان شان ضربه می‌زنند، در حالی که وقتی اسرائیل حمله می‌کند کل غزه را به خاک و خون می‌کشد و نصف نیروهای حماس را یک شبه به لقا الله پرتاب می‌کند. تازه رو که نیست که سنگ پای قزوین است، اسرائیل می‌زند و خورد می‌کنند اینها ادعای پیروزی می‌کنند.
وقتی کسی حقیر بشود، می‌شود مثل این دوتا تهی مغز که یکی شده رهبر حماس و دیگری هم به خیال خودش رهبر جهان اسلام است!
همه می‌دانند که دولت اسرائیل در ترور سران سیاسی دشمنانش ید طولایی دارد. حال من در این مانده‌ ام که چرا اسرائیل برای این مشعل گامبو هم یک فکر درست و حسابی نمی‌کند. تا کنون بارها اسرائیل نشان داده است که برای سر به نیست کردن سران فلسطینی در هر کجای دنیا که باشند اسرائیل این قدرت را دارد که آنها را یا دست بسته به اسرائیل ببرد یا در همان گورستانی که مخفی هستند ترتیب شان را بدهد، چیزی که من درک نمی‌کنم این است که این چه سیاستی است که اسرائیل هنوز این مردک مشعل را زنده گذاشته! شاید هم برای این است که رفتار سیاسی مشعل درست در جهت منافع طویل المدت اسرائیل است در غیر این صورت یقین بدانید اگر اسرائیل اراده کند این مردک متعفن را بلافاصله می‌تواند سر به نیست کند.
پ.ن.:
این عکس‌ها امروز بعد از نوشتن مطلب به دستم رسید. دیدم بد نیست برای نمایش قدرت حماس و رهبر معنوی آن سید علی چلاق این عکس ها را اینجا بگذارم تا ببینید که ماشاءالله ماشاءالله تکنولوژی مسلمین تا چه اندازه پیش رفته است! بی خودی نیست که یک تنه می‌خواهند به جنگ جهان بروند که!!
پیشرفت های کشتی سازی حکومت جمهوری اسلامی را مانند سایر اختراعات آن بنام شهاب 3 و موشک امام حسین و خودروی زرهی سکینه و بالگرد (هلیکوپتر) زینب کبری، رزمناو شهید آینده سیدعلی خامنه‌ای ببینید


mamodi_va_omate_eslam.jpg

دو تا عکس دیگه هم هست [1]، [2]

نوشته: در ساعت: 10:13 am در بخش: ملای حیله گر

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی