Mar 13 2009

حکومت مردگان

نوشته:     :::       15 پیام

seidali.jpgعکس ها از دیدار خبرگان(مردگان) رهبری گرفته شده است، منبع پیک ایران. نگاهی به رخسار این خبرگان(مردگان) بیندازید و به حال خود و ملت ایران بگریید.
اگر دقت کرده باشید در همه جلساتی که سید علی چلاق در آن حضور دارد حالا چه با بزرگان قوم(!!) مثل خبرگان(مردگان) باشد چه با دیگران، همیشه سید علی آقای چلاق را به شکلی متفاوت از دیگران در صحنه قرار می‌دهند، مثلا اگر همه روی زمین نشسته باشند سیدعلی را مثل عروسک کوکی روی یک صندلی می‌نشانند، یا مثل این تصویر روبرو اگر همه روی صندلی تمرگیده باشند، سید علی چلاق را با کمی تفاوت روی صحنه می‌آورند. در عکس روبرو پای چلاق نشده سیدعلی را روی یک پیش پایی قرار داده‌اند. اگر فرض را براین بگیریم که او به سبب پیری نمی‌تواند پاها (شاید هم بیضه‌ها) را جمع و جور کند و سر جایشان نگه دارد! که خوب می‌توانیم استدلال کنیم که دیگر پیرپاتالهایی که در جلسه حضور دارند که نیز وضع‌شان از سید علی بدتر است! آن پیپاتالهایی که من در عکس می‌بینیم که خدا برکت بدهد همگی سن شان از نوح هم بیشتر است.
واقعا چه پدیده ایست که این جماعت را مجبور می‌کند در صحنه آرایی سیدعلی را کمی با دیگران متفاوت روی صحنه بیاورند!؟ عکس ها
این از سید علی چلاق
حالا برویم سر دیگر مسلمین:
گیرپاژ مغزی مسلمان ها
یکی از روشهای بحث کردن من با مسلمونها این هست که آنها را با زوایایی از مذهب روبرو می‌کنم که باعث بشه مغز طرف گیرپاژ کنه.
به چه صورت!؟توضیح میدم.
اساسی ترین سوالی که مغز نه تنها مسلمونها بلکه دیگر باورمندان را هم به سختی به زور زدن و گیرپاژ کردن می‌اندازد نه سوالهای سخت و پیچیده‌ی فقهی است که درست برعکس این سوال بسیار ساده است که:
اگر شما در یک خانواده غیر مسلمان در یک کشور ناکجا آباد که هیچ اثری از اسلام وجود نداشته باشه دنیا آمده بودید امروز چه بودید!؟ آیا باز هم با شرایط توضیح داده شده در بالا امروز هم مسلمان بودید!
این سوال تقریبا رد و خور ندارد همه باورمندان به ادیان رو شدیدا به فکر کردن وا می دارد و مساله ارثی بودن مذهب را به چالش می‌کشد، تا حدی که حتی باهوش ترین‌شان را هم به گیرپاژ مغزی دچار می‌کند.
این سوال حتی برای تحصیل کرده هاشون غیر قابل پاسخ هست و اکثر به تته پته می‌افتند. یقینا آنهایی که در مذهب‌شان خورده شیشه وجود دارد این گونه آدمها با مغلطه شروع می کنند به ماله کشی باورهاشون ولی آن دسته که دین را از روی خلوص نیت برگزیده اند شدیدا به فکر وا می دارد و شکی در دلشان می کارد که تا روزها و ماه‌ها عذاب‌شان خواهد داد.
یکی از دلایلی هم که در اسلام شک در دین خطای نابخشودنی محسوب می‌شود همین است. درست همین نکته است که اگر شما به چیزی یا پدیده‌ای شک کردید، امکان دارد در باره آن تحقیق کنید و همین مساله باعث شود انسان مسلمان بیدار شود و از دین خارج گردد.

نوشته: در ساعت: 2:46 pm در بخش: اسلام و مسلمین

15 پیام  |           

15 پیام به “حکومت مردگان”

  1. مانــی says:

    حسن آقای عزیز و باده گسارم 🙂
    تجربه خودم را در اینجا بعنوان مکمل میگم.
    من یه آمارگیری توی این چهارسال داشتم و دیدم دوتااز موضوعاتی که درموردشون قایل صوتی گذاشته ام شدیدا به مسلمونا شوک وارد میکنه و جرقه خروج از اسلام و آزادیشونو میزنه
    یکی تاریخ اسلام
    یکی آیات مورددار قرآن
    هیچ مسلمونی تاریخ اسلام رو نمیدونه و باز هیچ مسلمونی قرآن رو نخونده به فارسی.
    وگرنه مسلمون نمیمونه.
    اینا پاشنه آشیل اسلام هستند

  2. A says:

    دقیقن…و بعبارتی دیگر تقریبن اکثر دینداران بطور تحقیقی گرفتار این افیون نشده اند و همینطور خرکی و در برخی مواردمعدود هم بصورت ایجابی و حسب اقتضا به مذاهب روی آورده اند.

  3. enterprise says:

    خسن اقا من یه فکری همیشه تو ذهنم هست و اون اینه که ما الان در ایران به مذیت داریم و اون اینه که الان که دنیا رو مسلمونا دارن تسخیر میکنن و مثل باکتری به سرعت گسترش پیدا میکنن در ایران بر عکس دارن پایه هاشون رو از دست میدن یکی پس از دیگری حالا شما ایران نیسستی ولی من دقت که میکونم میبینم مومن ترین افراد هم کم کم دارن ریشه های عتقادیشون رو از دست میدن و به عبارت دیگه یواش یواش دینشون داره به فاک فنا میره . فقط تنها مشکلی که پیش رو هست نبودن یه الترناتیو در قشر کم سواد جامعه هست چون تویه قشر تحصیل کرده لااقل علم رو میشه جایگزینش کرد ولی برای عوام هبچ ایتمی برای جایگزینی وجود نداره !

  4. Sanaz says:

    من قبل از اينكه شما اين عكسها را در وب سايتتون بگذاريد ديدمشون و خيلي دلم گرفت اين وافعه نبايد بود اتفاق مي افتاد نميشه تو اين دنيا همه كار كرد بعدش هم دم پيري با تور ري شهري رفت مكه و گناه ها را پاك كرد. مگه ما ايرانيها انقدر زرگيم كه تازه داره اين دنيامون دوباره كوپني ميشه اون دونيامون رو با اين آخوندها گارانتي كنيم ? البته من قبلا هم گفتم آخوند هدف داره ‘ جهان بيني داره ‘ تشكيلات داره ‘ اراجيف بي سرو ته ميبافه تا سو الي از اين دنيا و اون دنيا بي جواب نمونه’ پشت كار داره و دست از فريفتن بر نميداره و در كارش مهارت داره. تا اينكه شرايط رو مناسب ببينه و سوار شه. بنابراين اين مردم هستند كه بايد اينها رو كنترل كنند نه اينها مردم را چون اينها نه لياقتش رو دارند نه علم و دانش فقط قرباني ميگيرند.

  5. پاسخ به enterprise
    عزیز جان ملت ایران در 100 سال گذشته همیشه حداقل 30 سال از دیگر کشورهای خاورمیانه جلوتر بوده اند. نگاه کن به مشروطیت، بیش از صد سال پیش ما موفق شدیم انقلاب کنیم. بعد از او سال 32 موفق شدیم بزرگترین قدرت امپریالیسیتی جهان را به زانو در بیاوریم و نفت را ملی کنیم. 30 سال پیش مجددا موفق شدیم انقلاب کنیم گرچه آنرا از دست ملت در آوردند ولی حداقل موفق شدیم رژیم قبلی را از ریشه بیرون بیاوریم.
    حالا هم اگر این رژیم گندیده اسلامی تبرکد مطمئن باش ملت ایران سالها از منطقه خاورمیانه جلو تر خواهند بود.
    من به آینده ایران امیدوارم فقط آرزو می کنم که هزینه تحولات آینده زیاد نباشد.

  6. جاوید says:

    واقعا اینها اگر در زمان شاه بهشون اجحاف میشد و یا ستمگری بهتشون میشد خود شماها از اینها دفاع میکردید

  7. هزینه ها رو میشه جبران کرد.. زمان رو نمیشه… اما منم امیدوارم حسن آقا.. این ملت یروزی سرور خاورمیانه میشه. من می دونم

  8. میلاد1 says:

    به تاریخ خود گر نکو ننگریم
    اگر با عدالت از آن نگذریم
    به تکرار آن باز گردن نهیم
    مکافات آنرا باز هم پس دهیم
    نوشتن آن مرد آگاه را
    شهنشاه ایران رضا شاه را
    فرو مایه ای مال مردم خور بود
    و گفتند دیکتاتوری قلدر بود
    نه مشکل که میهن به یاد آوریم
    همان به که تاریخ به یاد آوریم
    در آن روز در آن سیه روزگار
    .
    .
    ادامه در وبلاگ مسعود009

  9. تا گوساله کاو شود دل صاحبش آب شود
    صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی یک ملت عاقل بزاید
    این شعر را هم خیال کنید مسعود 009 گفته

  10. بابک says:

    سلام حسن آقا
    میخواستم اگر اجازه بدهید ، یک مقداری مزاحم وقت تون بشم ! ( البته با عرض پوزش )
    از شما راهنمایی میخواستم ، راستش خرید ایترنتی کردم و کلاه سرم رفت !!!
    حدود 4 الی 5 ماه پیش ، از این سایت
    http://www.specialphones.eu
    یک موبایل خریدم و ظاهرآ کلاه بردار از آب در آمدند ، ممنون میشم اگر من را راهنمایی کنید که خلاف های اینترنتی را به کجا میشه شکایت کرد .
    گوگل سرج کردم پلیس اینترنتی ، ولی متاسفانه چیزی پیدا نکردم .
    البته قید پول را زده ام ، ولی میخواستم به قول معروف یک سنگی انداخته باشم .
    ————
    پاسخ:
    معمولا روی نت باید با کردیت کارت خرید کنید و کردیت کارت ضمانتی داره که اگر کسی روی نت کلاه شما را برداشت شما می‌توانید از طریق شرکت کردیت کارت از او شکایت کنید و پول خود را پس بگیرید.
    همین چند مدت پیش من بلیط هوایپما از روی نت خریدم شرکت هواپیمایی مربوطه ورشکست کرد و نه به من بلیت را می‌داد و نه پول را، من به شرکت کردیت کارتم شکایت کردم و پولم رو پس گرفتم.

  11. شلغم مراد says:

    با وجود این ملت کم سواد و مذهب زده به هیچ وجه به آینده ایران امید وار نیستم.
    اگر قرار باشد حرکتی مردمی اتفاق بیافتد فقط و فقط برای نان < آب خواهد بود و جنبه تخریبی خواهد داشت
    نه اینکه مثلا مردم راه بیافتند در خیابانها و خواستار جمهوری دموکراتیک شوند
    ملت فقط بدنبال رفع نیازهای روزمره اش است و برایش هیچ تفاوتی نمی کند شاه باشد یا شیخ یا یک حکومت دموکراتیک زیرا اصلا فهمی از یک حکومت دموکراتیک و اولین حقوق خود نیز ندارد. بحث من بر سر اکثریت ملت ایران هست که در هر انتخابات می بینیم چطور پای صندوق ها هجوم می برند. تازه قشر تحصیل کرده هم در برخی مواقع اوضایش از عوام خرابتر میشود!!

  12. خسن آقا یادمه آخرهای تابستون یه برنامه میدیدم از تلویزیون درباره کشورها نمیدونم کدوم کشور بود تو قاره افریقا ولی فقط یادمه که می گفت مسلمون هستند و ایمان هم دارند به صورت خفن و اینکه تصاویری که نشون میداد از زنها به این صورت بود: پاها نیمه لخت و بالاتنه هیچی نپوشیده بودند….!! حالا چطوری عرش الله اونجا به لرزه در نمیاد نمیدونم…!

  13. nana says:

    حسن آقای گرامی
    باز هم بچه ها از ایران شکایت دارند که صفحه اول
    من به سختی بالا میاید
    میخواستم ازت خواهش کنم اگه میتونی بیائی برای
    صفحه اول من فقط بیست پست بگذار که سبک
    بشود پس وردم همون است که داری مرسی ازت
    خیلی ممنونم …………………..نانا زولا

  14. نانا خانم من همیشه گفته‌ام که پسورد کسی را نگه نمی‌دارم.
    اگر خواستی پسور و یوزر نیم (User name and password)را برام بفرست تا ترتیبش را بدهم.

  15. مسلمان سابق says:

    به نکته خوبی اشاره کردی حسن آقا
    اتفاقا من هم با این سوال شروع به تحقیق درباره اسلام کردم ولی با این تفاوت که خوشبختانه خودم از خودم سوال کردم اگه در فلان کشور متولد میشدم باز هم اسلام رو انتخاب میکردم
    جوابش رو پیدا کردم پاسخ خیر بود و اسلام رو 2 ساله گذاشتم کنار ولی خانواده و فامیل نمی دونند و گرنه … خودت حدس بزن
    ——-
    پاسخ:
    من اگر جای شما بودم حتما خانواده را هم با این سوال به چالش می کشیدم.
    بگذار آنها هم مجبور به انتخاب شوند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی