Apr 27 2009

صورت حساب رستوران آقا میرحسین

نوشته:     :::       27 پیام

نگاهی به این تصاویر میر حسین موسوی بیندازید، حتما با دقت شعارهایی که پایین هر عکس نوشته شده را بخوانید و اگر سن تان قد می‌دهد و دوران نخست وزیری میرحسین موسوی را به یاد دارید این شعارها را با رفتار و شعارهای آن دوران موسوی مقایسه کنید. دقیقا همه گفته‌های میر حسین موسوی در این شعارها 180 درجه با اعمال و رفتار او در دوران نخست وزیری‌اش مغایرت دارد.
نکته جالبی را که حتی نظر خبرگزاری‌های خارجی را هم جلب کرده حضور او همراه با همسر گرامی! است. وقتی او که یک عقب افتاده فکری ست را می‌بینیم که با همسرش جلسات انتخاباتی برگزار می‌کند، خنده‌ام می‌گیرد. این قشر که میر حسین موسوی یکی از سرکردگان‌اش هست معمولا زنهای شان را حتی از پشت چادر و چاقچور هم به مرد غریبه نشان نمی‌دهند، حالا چطور شده که او زنش را به میدان آورده! عاقلان دانند.
یک بابایی میره چلوکبابی بعد از اینکه غذا خوردنش تمام میشه و صورت حساب رو می‌آورند، می‌بینه یک چیزهایی توی لیست هست که او بیچاره اصلا نخورده. به صندوقدار مراجعه می‌کنه و اشاره می‌کنه به یکی از اقلام روی صورت حساب و از صندوقدار می‌پرسه این چی هست!؟ طرف می‌گه ماست موسیر. مشتری می‌گه من که ماست موسیر نخوردم! صندوقدار می‌گه ما آوردیم میخواستی شما بخوری!
مشتری انگشت روی یک قلم دیگر از لیست می‌گذارد و می‌پرسد، این چی است؟ صندوقدار طرف می‌گوید پیاز! مشتری بیچاره باز می‌گوید من که پیاز نخوردم! صندوقدار می‌گوید ما آوردیم می‌خواستی بخوری!
خلاصه به همین روال همه اضافه‌های صورت حساب را به خورد مشتری بدبخت می‌دهد.
مشتری که آدم رند و قالطاقی بوده، روز دیگری با همسرش به رستوران می‌رود. پس از خوردن غذا وقتی که صورت حساب را برایش می‌آورند، پیش صندوقدار می‌رود و با ارائه صورت حساب، از صندوقدار تقاضای 500 تومان باقیمانده را می‌کند! صندوقدار با تعجب می‌پرسد، کدام باقیمانده! شما که هنوز پول نداده‌اید!
مشتری پاسخ می‌دهد، صورت حساب رستوران داشتیم 500 تومان، شما هم 1000 تومان خانم داشتید! سر جمع می‌شود 500 تومان.
صندوقدار با چشمان گشاد می‌پرسد کدام خانم!؟ مشتری با اشاره به همسرش می‌گوید این خانم!
صندوقدار می‌گوید ما که جسارتی به خانم شما نکردیم!
مشتری هم با پررویی می‌گوید، ما آوردیم می‌خواستی بکنی!
حالا حکایت کار میر حسین خان حقه باز شده، فقط به خانم‌ها گوشزد کنم فراموش نکنید که این میر حسین همان میرحسین دوران “یا رو سری یا توسری” است، زیاد فریب این عشوه‌های مکش مرگ مای او را نخورد. این همان کسی است که سالهای اول انقلاب ریشه‌ها و پایه‌های این رژیم عقب افتاده و سرکوبگر را استوار کرده و هرچه ملت این روزها می‌کشد از دست همین‌هایی است که آن روزها ملاها را در اداره مملکت و پی ریزی دیکتاتوری آخوندی یاری دادند.

نوشته: در ساعت: 10:20 am در بخش: انتخاباتی

27 پیام  |           

27 پیام به “صورت حساب رستوران آقا میرحسین”

  1. بهلول says:

    ما شنیدیم که طرف همسرش نبوده و یه دونه ج.ن.د.ه
    بوده !

  2. بهلول says:

    تو هر چی نه بدترش اگه یه دونه از حرفاش درست باشه . عین سگ حرمله دروغ میگه !آخه به اون قیافه و دک و پوز میاد از این حرفها بزنه ؟

  3. شایگان says:

    درود بر خسن آقای عزیز
    گل گفتی عزیز جان
    دیگه حالم داره بهم میخوره از خنگی این جماعت ایرانی که مدام در حال فریب خوردن هستند اما هیچ وقت درس نمی گیرند.
    هشت سال خاتمی فریبشون داد.
    چهار سال احمدی نژاد و حالا هم که این قاتل و جانی رو پیش کشیدند.
    البته من مطمئن هستم بازم احمدی نژاد رییس جمهور میشه. قصد میر حسین از کاندید شدن رو نمی دونم اما انتخاب! دوباره ی احمدی نژاد رو قطعی میدونم. دیگه خامنه ای به چه زبونی بگه که مردم حالیشون بشه من نمی دونم.

  4. سلام خسن آقا جون!
    این پست رو لینک کردم تو بالاترین؛ تذکر هم دادم چماقدارهای میرحسین بیان منفی بدن هم گزارش تخلف رد میکنیم و هم با دادن منفی به پروپاگاندای میرحسینی جبران میکنیم… تا الان چهار پنج نا آیدی جعلی تازه کار حمله ور شدند… تا ببینیم واکنش مدیران بالاترین چی باشه؟!!
    اینم آدرسش:
    http://balatarin.com/permlink/2009/4/27/1576175

  5. بابک says:

    خسن آقا مثل اینکه تصویر ها رو عوض کرده اند.

  6. بابک says:

    مثل اینکه بعضی عکس ها رو برداشته اند.

  7. والد بمانعلی says:

    یاران! مبادا این قوم ظالمین با چنین ترفندهای خر رنگ کن، رائی را که حاصل اندیشه و احساس و آمال شماست بدزدند.

  8. از خیرش گذشتم؛ عوضش کردم… بی شرفای فاشیست حمله ور شدن منفی بارون کردن… خیر سرشون اصلاح طلبم هستن مثلاً!!

  9. A says:

    همیشه یه سری اقدامات این حکومت سفاک درمیان گردوغبار دیگر اخبار و وقایع روز ناچیز انگاشته شده و بدان کمتر توجه میشود.ازین جهت تدابیر جدید اداره سانسور ج.ا در رابطه با بکارگیری تکنولوژی نوین فیلترینگ را باید جدی گرفت.
    در این راستاپیشنهادمیکنم اگر چنانه دوستانی اطلاعات فنی و تکنیکی در خصوص فیلترینگ جدید ج .ا دارند آنها را تشریح نمایند تا نقاط ضعف و قوت آن نمایان شود.شاید باشند کسانی که از این طریق چاره اندیشی کنند…

  10. بابک says:

    http://i43.tinypic.com/140k878.jpg
    http://i40.tinypic.com/33zb6uv.jpg
    خسن آقا فاشیست ها و خودفروشان در همه جای اینترنت رخنه کرده اند و اجازه نشر حقایق را نمی دهند حتی یک خط درباره رضا فاضلی که تا دیروز زنده بود و همگان مرام او را میدانستد.

  11. سپاهی says:

    حضرت ایت الله خامنه ای مد ظله العالی متهم اصلی در این جنایت و نظائر آن نیروهای امنیتی و نظامی آمریکایی هستند».

  12. دختر مسلمون says:

    همه مردم ایران از این 4 سوسل زذ انقلاب متنفرن
    همتون یه ج چند سوسول بی سوادید
    زنان غربی دسته دسته مسلمان میشوند بعد شما میخاین اسلام رو ایراد بگیریرد

  13. kiri says:

    ba doorod inha kokhaiemaris hastan.matg bar molava mollasefat.sorry marg bar aran malak kor

  14. A says:

    همانگونه که از ابتدای تولد این حکومت شوم بخش بزرگی از زنان ودختران ایرانی درصف اول مبارزات آزادیخواهانه قرار دارند لذا تحریم انتخابات مهمترین اقدامی میتواند باشد تا این قشر ازجمعیت به روشنی حکومت مذهبی ج.ا را نفی و رد نمایند.چراکه وقتی حکومتی در همه عرصه ها زنان را موجودات درجه دو و ناقص العقل و درنهایت نصف مردان بححساب می آوردیا بعبارتی وقتی زن نصف مرد حق الارث می برد…وقتی شهادتش در دادگاه نصف مردان است …وقتی میزان خسارت جانی وی نصف دیه مرد است…و هزاران تبعیض جنسیتی دیگر…
    چگونه در زمان خیمه شب بازی انتخابات رای زنان مساوی با مردان شمرده میشود؟

  15. کـیانوش says:

    “زنان غربی دسته دسته مسلمان میشوند بعد شما میخاین اسلام رو ایراد بگیریرد”ـ
    ها ها ها … این دیگه از اون اراجیف ها بود
    بـعدش هم “از اسلام ایراد بـگیرید” درسته نه “اسلام رو ایراد بگیرید”ـ
    الهی خامنه ای بـخوردت مسلمون

  16. بابک says:

    دسته دسته نمیدونم ولی تا دسته مسلمان میشوند

  17. دختر مسلمون says:

    به نابود کننده رژیم سهیونی دکتر بسیجی احمدی نژاد
    رای میدهیم
    die on esraiil
    death on amrika

  18. دختر مسلمون says:

    die on esraiil
    death on amrika
    death on englis

  19. Maria says:

    با درود دختر خانمِ مسلمان،
    شنيدن كى بود مانندِ ديدن. عزيز جان شنيده بودى، اين راهم ميدونى كه وقتى دوباره bargashtand از اسلامbargashtand كتابها neweshtand كهhaghighate جريان چى بوده در اصل……..
    اينرا هم خبر دارى كه چقدر مسيحى ميشن……?
    نه عزيز جان اين نشان دهنده اين نيست كه يكى خوب و ديگرى بد. قبل از اينكه ديگران را ملاك خودت كنى برو قران ات را بخوان…. اين كتاب شما هست اگر waghe ان حق جو باشى حقيقت را ميبينى. اگر هم با باد حركت ميكنى كه كلامى ديگه ندارم مهم نيست كجا باشى . ´
    از khodawandam ميخواهم cheshmanet باز شه
    موافق باشى.
    ماريا

  20. sepahi says:

    ضربه مهلک سپاه قدرتمند اسلام به مزدوران وهابی آمریکا و رژیم اشغالگر ثدس گروهک ریگی باعس وحشت اربابن امریکایی شد بزودی سپاه پاسداران همه ضد انقلاب مزرور را هلاک میکند

  21. Maria says:

    با درود به shaygane عزيز،
    آنها فريب ميخورند چون دوست دارند، و اين راحت تر است.
    هر كس ديگه هم reis جمهور بشه فرق نمى كنه خر همان خره فقط palanesh عوض ميشه. بايد ريشه درست شه. تا zamani كه ملت ايران هنوز با neghabe doroi (و tearof) با هم روبرو ميشن waz همين اگر هم رژيم عوض شه سرى raheshan عوض ميشه پايه بايد درست بشه…….
    اينها بد از ۳۰ سال هنوز ميگن انقلاب !!!!!
    چه انقلابى اول بايد براى اينها انقلاب را
    معنى كرد….. قلبها بايد عوض شه يادمه وقتى راى گيرى اولِ انقلاب بود من راى نه دادم يكى كه ديده بود بهم گفت تو ديگه چرا، تو كه هميشه تو درگيريها بودى، گفتم من جانم را براى اسلام به خطر ننداختم بلكه براى demukrati…… گفت ما بايد الان تنها نزاريم به waghtesh اگر اينها هم خوب نباشند اينها را هم عوض ميكنيم الان naporsid اون پسر كجا است…..
    موفق باشيد.
    ماريا

  22. افشین says:

    حالا که این دختر گوزلمون و اون سپاهی چموش چرندیات تکراری میگن، برای بستن راهگوزشون یه کامنت تکراری حواله میکنم واسشون ”
    بگیرین که اومد بسیجیهای بیسواد زبون نفهم:
    سوره عالمون آیات 44 ~ 47:
    «و هیچ سنگ مستراحی بکار گذاشته نشد مگر آنکه آنرا دهان رسول الله قرار دادیم(44) پس ای عالمان همانا به مستراح بروید و هر آنچه آیه قرآن در روده هایتان دارید به دهان رسول الله فروریزید(45) باشد که برایتان چند تا حوری و غلمان کنار بگذاریم(46) و بدرستی که خداوند کافران را بسیار دوست دارد(47)»
    »«»«»«»«

  23. افشین says:

    اینم یه استخون واسه کلب عباس خودم:
    سوره ماده خر آیه 67 :
    «ان انتم مسلمون لاتفهمون»
    «بدرستی که شما مسلمانان جان به جانتان کنن نمی فهمید»
    »«»«»«

  24. خسن آقا یادته می گفتی اسن کسکش بالاترینیها (مدیرهاشون) یه مشت بچه کونی هستند که از جریان اسهال طلبی به اینور سنگ اسهال طلبها را به سینه میزدند و غیره…. امروز شاهد کثافت بیشتری از وجود اینها بودیم. یعنی اینترنت را به محلی تبدیل کرده اند که تاپاله هم رغبت نمی کنه بیفته اونجا. به ویژه تو بالاترین. یک مشت مادر قحبه که ادای دموکراتها را در میارن و صدای مخالف را خاموش میکنند. جالبه اون کونی عزیز و یا رضا زن جنده هم اینجا تو وب سایت شما میان برای جاسوسی ببینن کی چی میگه و خبرها را داشته باشند. تو سر سگ هم که میزنی در بالاترین لینک موسوی جاکش می ریزه. موسوی رفت مستراح، موسوی زنش پریود شد، موسوی لیوان پلاستیکی برای چایی خرید، شورت موسوی آبی است، شورت زنش قرمزه، سوراخ زنش گشاده، ….. یه مشت گاو به اسم کاربر (با پوزش از کاربرهای خوب اونجا که حالیشونه) ریختند مثل کرم توهم می لولند و همچین هم از کون بالادارها و موسوی و اسهال طلبها می خورند که بیا و ببین.
    جدیدن هم که هرکی را میبینی مفسر شده. بحث پان ترکها بود که یه چندتا از این کونی مونیهای ساکن کانادا اظهار فضله کردند که هر کسی اگر بخواد حق تحصیل به زبان مادری را داره!!! این گوساله هایی که هنوز معنی زبان رسمی کشور را نمیدونند و دارند آب به آسیاب تجزیه طلبها می ریزند واسه ما شدن مفسر و نظر بده. ای خاک به سر ایران که اینها نظر بده اون باشند. من قراره برم مدرک علوم سیاسی ام را بندازم تو چاه مستراح از وقتی که دیدم اینها شدن سیاست شناس.

  25. KIA says:

    دختر مسلمون واقعن حقت هست که سلام تو را به اندازه بضیه چپ مرد حساب کند و شعور و فهم توی زن را نصف مرد بداند . “زنان غربی دسته دسته مسلمان میشوند ؟ کی اینو به تو گفته روزنامهای حکومت اسلامی جنایتکار .چند وقت پیش با یکی از همکاران حرف میزدم حرف این شد بعضی از زنان اروپایی مسلمون شدن گفت بله از نعمت دموکراسی اینجا استفاه میکنند و با سره خود را پوشانیدن فکر میکنند مسلمون شدن اگر راست میگند برند ایران یا عربستان یک سال زندگی کنند تا بفهمند اسلام یعنی چی نه انیجا که کسی کاری بهشون نداره و هر کاری که دلشون خواست میکنند و قانون هم ازش طرفداری میکنه براش تعریف کردم که از زمانی حکومت اسلامی در ایران برپا شده چه ستمی که در حق زنان ایرانی نشده و زنان ایرانی دسته دسته یا مسیحی یا زرتشتی میشوند گفتم کثیفتر از دین اسلام دینی دیگر در دنیا نیست این اقا فکر میکرد ٨٠ درصد مردم ایران مسلمون افراطی هستند و ایران باعث بوجود امدن جنگ سوم جهانی خواهد شد ووو چه حرفهایی درباره ایران که نمیزد که حق هم داشت از سره محمود احمدی نژاد باید هم درباره ایران و ایرانی اینطور فکر بکنه لعنت بر تو و امثال تو دختر مسلمون که ایران و ایرانی رو در دنیا اینقدر بی اعتبار کردید شما لعنتی ها فکر میکنید همه باید مثل شماها فکر بکنند و به باوره شما احترام بگذارند ولی شما نباید به باوره دیگران احترام بگذارید ولی تاریخ شما را وادار خواهد کرد به خواسته دیگر اندیشان احترام بگذارید یا نابود خواهید شد خواهید دید.

  26. kia says:

    نگاه کنید به سواد دختر مسلمون زذ انقلاب / ضد را اینطور مینویسند دوم میخاین ( میخواهید ) اسلام رو ایراد بگیریرد سوم از اسلام ایراد بگیرید . حالا
    دختر مسلمون به سواده خودت نگاه کن بعد دیگران را بی سواد خطب کن در پایان تو گه خوردی از طرف همه مردم ایران حرف میزنی یاد یگیر همیشه از طرف خودت حرف بزنی نه از طرف مردم

  27. kia says:

    نگاه کنید به سواد دختر مسلمون زذ انقلاب / ضد را اینطور مینویسند دوم میخاین ( میخواهید ) اسلام رو ایراد بگیریرد سوم از اسلام ایراد بگیرید . حالا
    دختر مسلمون به سواده خودت نگاه کن بعد دیگران را بی سواد خطاب کن در پایان تو گه خوردی از طرف همه مردم ایران حرف میزنی یاد یگیر همیشه از طرف خودت حرف بزنی نه از طرف همه مردم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی