May 11 2009

خاک ایران که کم است خاک صد عالم بر سرت

نوشته:     :::       5 پیام

ببینید مملکتی که روشن فکرش این مردک جنایت پیشه سروش باشد، رئیس جمهورش هم باید که احمدی نژاد باشد. ببینید چگونه مغلطه می‌کند.
خبرنگار اعتماد ملی: حالا برسیم به انتخابات. به نظر شما باید چه کرد؟

ببینید من در ایران با دوستانی روبه‌رو بودم که معتقد بودند در انتخابات نباید شرکت کرد.من با دلایل آنها حقیقتا قانع نشدم.می‌دانم که چه می‌گویند و از چه زاویه‌ای به مسائل نگاه می‌کنند.زاویه دید آنها این است که انتخابات به هر حال بساطی است که حکومت بر پا می‌کند و بازی کردن در این بساط، نهایتا سودش به نظام می‌رسد.
مشروعیت می‌بخشد.
بله؛ منتها وقتی از آنها می‌پرسیدم پس باید چکار کرد، جوابی نداشتند؛ یعنی راه دیگری نمی‌ماند، لابد باید انقلاب کرد، کارهای براندازی کرد…در اینجا من به آنها قصه چاه‌کنی را گفتم که چاهی کنده بود و نمی‌دانست خاک آن را کجا بریزد. «دخو» به او گفت یک چاه دیگر بکن، این خاک‌ها را در آن بریز. بقیه داستان معلوم است.این آدم تا آخر عمرش چاه می‌کند.خاک اولی را می‌ریخت در دومی، دومی را در سومی…گفتم ما یک انقلاب کردیم، یک عالم خاک از چاه جامعه آوردیم بیرون.حالا مانده‌ایم که این خاک‌ها را کجا بریزیم.شما می‌گویید یک چاه دیگر بکنید؛ ولی باز همان سوال مطرح می‌شود.خاک چاه دوم را کجا بریزیم؟ما نمی‌توانیم عمری را به چاه‌کنی سپری کنیم.

یکی از طرف من مامور شود، پیغامی به این روشن گوز اسهالی بدهد.
به ایشان از قول من بفرمایید خُسن آقا سلام رساندند و گفتند این خاکها را که از چاه‌ها بیرون می‌آوریم، مقدار زیادی از آنرا می‌ریزیم توی سر روشن فکران(روشن گوز) دینی آن مملکت، مقدار دیگری از آنرا هم مصرف گور کردن اسلام و آیت الله و سید و مفتی مفت خور می‌کنیم، مشکل حل خواهد شد. شما نگران نباشید! روشنفکر تر از شما در آن مملکت زیاد است که بداند بعد از 1400 سال سلطه اسلام و عرب بر ایران و پس از 30 سال سلطه ملا بر ایران، روشن فکر وطن پرست ایرانی می‌داند آن خاک‌ها را کجا بریزید! یقین بدانید مقدار زیادی از آن مصرف گور کردن شما و عقاید قرون وسطایی شما خواهیم کرد. باور کنید با این همه روشن گوز مذهبی که در آن مملکت هست خاک ایران که کم است خاک صد عالم هم کم خواهد آمد برای گور کردن عقاید عقب افتاده شما.

نوشته: در ساعت: 7:43 am در بخش: انتخاباتی

5 پیام  |           

5 پیام به “خاک ایران که کم است خاک صد عالم بر سرت”

  1. یک ایرانی متنفر از اسلام says:

    آفرین چه خوش گفتی. امیدوارم که این مرد کثیف اهریمن پرست ( یعنی مسلمان ناب محمدی) عاقبت بدست جمهوری اسلامی به دار کشیده شود.
    ایرانی پیروز است، حزب الله نابود است

  2. بيش از اين هم از ملقمه‌اي چون ملي مذهبي‌ها چيزي برون نتراود!
    آنها سنگ خود را به سينه مي‌زنند! و هنوز هم داغدار بيرون شدنشان از حكومت‌اند و اميد به بازگشت دارند با اين سيد و شيخ نخ‌نما شده!!!

  3. کـیانوش says:

    بابا اینهم یه گـهی مثل شـریعـتی دیگه، چیز دیگه ای نیست

  4. Siavash.B says:

    خب حالا چون مردم ما سال 57 چاه کندن و یخروار ترکمون به روی خاک آوردن، حالا ما باید بیام آب تو آسیاب سید علی بن الشیره ای بریزیم؟؟؟ یعنی تا عمر داریم بیایم این بیناموسان رو تحمل کنیم؟؟؟ که چی، بیشتر ترکمون از جامعه ما در میاد؟؟؟؟؟ فکر نمیکنم از این بیناموسان بی ریشه بدتر دیگه تو جامعه ما وجود داشته باشه.

  5. بزی says:

    الان داشتم فکر میکردم با خودم میگفتم آخر ما چه جور مردمی هستیم اگه 1 آدم توی بعضی کشورها کشته میشه اگه حتی مجرم باشه مردم تا ماهها به خیابان میریند و همه جا را به آتش میکشند…چه میدونم 10000 تا 20000 آدم بی گناه یا با گناه را کشتند در سال 67 اگه از خانواده های اینها هر کدوم 5 تا میریخت خیابون و یا پدرای ما اگه این خبر را میشنیدند از هر 10 تا 2 تاشون توی خیابان میریختند کار ج.ا تموم بود.سپاه کلشون با مردم هستند جز رئیس هاشون بقیه با مردمند.
    نمیدنم واقعا چه کار میشه کرد…

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی