Aug 05 2009

انتشار دو کتاب جدید از گروهبان قندعلی (فیروزآبادی سابق)

نوشته:     :::       8 پیام

وقتی تیتر این خبر را خواندم با خودم فکر کردم آدمی که مثل گروهبان قندعلی شکل و شمایل دارد و مثل احمدی نژاد فکر می‌کند چه چیزی برای نوشتن می‌تواند داشته باشد.
در متن خبر مربوطه خواندم که عنوان کتاب‌ها به این شرح است!
قیام مهدی (عج) منتظر ماست و بازمهندسی عملیات روانی
این تیتر دومی را بخوبی می‌شناسم منظورم “مهندسی” و “باز مهندسی” است. گویا این آقایان که حتی به گمان من کلاسهای اکابر شبانه را هم پشت سر نگذاشته‌اند و بدون دلیل پشت سر هم دارند تند و تند بین خودشان مدرک دکترا و فوق دکتر(!!) تقسیم می کنند، اکثرا وقتی می خواهند خیلی طاقچه بالا بگذارند و بادی به قپ قپ بیندازند از این دو واژه بسیار استفاده می‌کنند.
راستش را بخواهید فقر فرهنگی وقتی به این درجه رسید که گروهبان قندعلی دچار آن هست، روزگار کودتاچیان می‌شود همین که می‌بینیم.
داشتم با خودم کلنجار می‌رفتم، پیدا کنم اگر، بلا نسبت نویسنده‌ها یک وقت خدای ناکرده این گروهبان قندعلی خوش تیپ ما بنا بود کتاب بنویسد در چه زمینه‌ای باید کتاب بنویسد. دیدم بهترین چیزی که به قد و قواره او می‌خورد کتاب آشپزی یا چمی دانم کتاب مبارزه با چاقی است! البته با هیکلی که این گروهبان مفلوک دارد یقین دارم کسی حاضر نمی‌شد کتاب مبارزه با چاقی او را بخواند. وقتی به قیافه بیچاره ابطحی بعد از زندان‌های تواب ساز آقایان فکر می‌کنم یقین حاصل می‌کنم که این قندعلی و دیگر شرکاء حداقل در این یک رشته “مبارزه با چاقی” استاد هستند.
ملت ایران باید خوشحال باشد که قرار است با این نادان‌ها دست به گریبان شود، باور کنید این خریتی که من از اینها می‌بنیم اگر ملت کمی فکرش را بکار بیندازد به راحتی می‌تواند این هیکل گنده و دیگران را بدون زحمت دور بزند.
پ.ن.:
ببینید برای تحمیق مرد چه ابزاری را بکار می گیرند!
نماز گزار : سفارش گرفتن اجیر برای انجام نماز قضا
بشتابید! که خریت مالیات ندارد!

نوشته: در ساعت: 2:30 pm در بخش: مبارزه با رژیم

8 پیام  |           

8 پیام به “انتشار دو کتاب جدید از گروهبان قندعلی (فیروزآبادی سابق)”

  1. تنها says:

    کسانیکه در راس حکومت هستند بعلاوه کسانیکه مغزهای متفکر رژیم هستند انسانهای در اصل بی سوادی هستند که فکر میکنند با گرفتن مدرک تحصیلی تقلبی و زوری میتوانند اندیشمند باشند و چه بسا اگر اندکی خرد داشتند کارها را به اینجا نمیکشاندند.حوادث اخیر نشان از ناشیگری سران نظام از مسائل روز دنیا و دنیای سیاست دارد.این یعنی ایرانیان با یک عده بی سواد جانی طرف هستند.اتفاقات اخیر هم ناشی از یک اشتباه محاسباتی از جانب همین بی سوادها بود.در آینده اگر اینها بخواهند سقوط نکنند مجبور خواهند شد عقب نشینی کنند و به خواسته مردم تن در بدهند.البته با این کشتار راه بازگشتی نمانده.

  2. rojin says:

    salam
    ba ejaze be balatarin link dadam. matlab e jalebi bood. merci

  3. Me says:

    حسن آقا
    اگر صلاح مى دونيد اين سايت رو هم توى ليست سايت هاتون اضافه كنيد.
    http://www.iran-freedom.eu

  4. سلام … اما خرج دارد …

  5. Sasan says:

    عینکِ سبزِ فریب
    نظام تجاوزالهی و حکومت ترس و ترور اسلامی، به هیچ وجه پدیده ای زمانمند و منحصر و محدود به مقطع تاریخی ِ سه دههء اخیر نبوده و نیست، بلکه تنها و فقط تنها سیستمی بوده است که بیشتر در سایه و گاه بر آفتاب، به مدتی افزون بر هزارسال بر جامعه، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و در همهء حوزه ها و عرصه ها و ساحت های زیست انسان ایرانی حاکم و مسلط و چیره بوده و تمامی پندار و گفتار و کردار تباه و روزگار تیرهء مردمان ایرانزمین را قلم و رقم می زده است.
    baghiye ye in matlab e besyar khandani ro az blog e Siamak e Mehr bekhanid,,,,maghale ha ye ishun o ageh nakhoondid bazandeyeed,,,
    http://khakeiran.blogspot.com/

  6. sarvenaz says:

    سلام؛
    این بیزینس خیلی خوبیه چون توجه بفرمایید طبق آمار سال ٢۰۰٨
    معاون نهضتِ سوادآموزی جمهوری اسلامی گفته حدود ۲۲ميليون نفر در ايران بيسواد و کم سوادند….حالا از این میان اگه فقط نیمی هم به این آگهی لبیک بگن می شه مبلغ:٣٣۰۰ تریلیون!!! حماقت شاخ و دم نداره!!
    سروناز
    http://www.daftarha.com

  7. Sam says:

    رفيق،از ماست كه بر ماست!
    چند نفر از اين مؤمنين ميتونن قران رو بفهمند(حداقل به فارسى)؟ شايدم وقت ندارن!! من وقتى اين كتاب رو يكبار خوندم كافر شدم! همين!

  8. fredi says:

    “امروز در برنامه شباهنگ صدای آمریکا گفتم که کاریکاتور خامنه‌ای را نمی‌کشم چون به هر صورت مرجع محسوب می‌شود. من محسوبش نکرده‌ام، اما هستند اقلیتی از مردم کشورم که او را مرجع خود می‌دانند”
    http://nikahang.blogspot.com/
    Unfortunately the problem is not just the regime, it is deep deep inside the society. It is deeply hacked inside the brains of vast majority of Iranians… sad, very sad!,
    I’m talking about akhound-parasty.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی