Aug 17 2009

اکبر شاه مرد بحران! ملای حیله گر

نوشته:     :::       25 پیام

می‌گویند آدم از افعی به مار پناه می‌برد، حالا حکایت کار ملت بیچاره ایران در این روزگار شده، که می‌خواهند از سید علی به اکبر شاه پناه ببرند! البته اگر چنین شود که من گمان نمی‌کنم.
آقای هاشمی این روزها با دم‌اش گردو می‌شکند. به خیال خودش شرایطی مهیا شده تا ایشان عاقبت به اوج قله قدرت سعود کند. همه گروه های خودی درون رژیم را انداخته به جان هم و دارد پشت صحنه به ریش همه شان می خندد.
larijani_ahmadi_rafsanjani_08_17.jpgنوشتم به خیال خودش چونکه نه او خلق و خوی ایرانی را درک کرده و نه دور و بری‌هایش! اینها گمان می‌کنند بعد از 30 سال جنایت و خیانت حالا می‌توانند با ترساندن ملت از سید علی، احمدی نژاد و دیگر سرداران ریز و درشت سپاه ملت را مجبور به بیعت با هاشمی کنند. خیال باطل! اگر هم ملت امروز به خیابانها ریخته‌اند و موسوی موسوی می‌کنند و در نماز جمعه اکبر شاه شرکت می‌کنند همه از روی سیاست ورزی است و روزی که آن یکی دست سیدعلی را هم از قدرت کوتاه کردند نوبت ایشان و اسهال طلبان دور و برشان هم خواهد رسید.
آقای هاشمی با اجیر کردن عده‌ای قلم بدست و عده‌ای نیروی فشار و هدایت این دسته‌ها به خیال خود می‌خواهد بحران را مدیریت کند. ایشان با شروع درگیریهای انتصاباتی گمان می‌بردند به سادگی می‌توانند قدرت را از دستان بی کفایت سید علی بیرون بیاورند، ولی وقتی دیدند سید علی از این بیدها نیست که از این بادها بلرزد، همچنین بحران بوجود آمده می‌رود تا کل نظام شان را بزیر بکشد، آقای “مدیر بحران” فتیله را پایین کشیدند و حالا تصمیم دارند از طریق ابزارهای سیاسی که در دست دارند، بحران را به خیال خودشان مدیریت کنند و خر مراد را به آن سمت و سویی که خودشان می‌خواهند هدایت کنند! هر از گاهی هم قربان صدقه سیدعلی می‌روند و در این یا آن مراسم چراغ سبزی هم به آن طرف ماجرا نشان می‌دهند و لب و لوچه‌ای هم برای احمدی نژاد و دار و دسته کج می‌کنند یا گوشه چشمی خمار می‌کنند و خلاصه اینکه یکی به نعل می‌زنند و یکی به میخ، باور ندارید عکس کنار را که از مراسم تاج گذاری رئیس جدید قوه قضاییه (غذاییه) در کنار دیگر مفت خوران گرفته شده ایشان را در حال و هوای عشوه گری مشاهده کنید. ملای حیله گر که می‌گویم همین کوسه است که مشاهده می‌کنید.
خیال باطل! این خط این هم نشان به زیر کشیدن سید علی نه تنها شورش‌ها را فروکش نخواهد کرد که برعکس مردم را در این باور قوی تر خواهد کرد که کل رژیم را می‌توانند به زیر بکشند، آنگاه است که مشخص خواهد شد آقای مدیر بحران خواهد توانست بحران را مدیریت کند یا نه! به قول معروف نشاشیدی شب دراز است!

نوشته: در ساعت: 6:29 pm در بخش: ملای حیله گر

25 پیام  |           

25 پیام به “اکبر شاه مرد بحران! ملای حیله گر”

  1. SHIVA says:

    من فکر میکنم کاملن برعکس متوجه شدی . اینطور که بوش میاد احمدی نژآد و سپاه تصمیم گرفته کلن روحانیت رو از صحنه ایران خارج کنه و در این راستا رهبر و همه ریز و درشت ها شاملش دارن میشن .
    در ضمن رفسنجانی هم نه تنها کاری ازش بر نمیاد که داره بیشتر از قبل قدرتش رو از دست میده . چند تا نمونه میگم :
    برادر هاشمی اعلام میکنه وضعیت رفسنجانی وخیمه و کاری ازش بر نمیاد .
    وقتی میخواسته نماز جمعه شرکت کنه , کاری کردن که بیخیال بشه
    دخترش و فامیل هاش رو دستگیر کردن که نشون بدن عددی نیستی
    احمدی نژآد امروز تو روی همین رفسنجانی رفت پشت تریبون و گفت باید ریشه فساد رو از بزرگترها بکنیم و وقتی کله گنده ها رو برداشتیم مردم دیگه جرات فساد ندارن ! مستقیم به رفسنجانی گفته !
    وقتی رفسنجانی امروز رفت برای سخنرانی محمود بلند شد و رفت .
    و خیلی مسائل دیگه که نشون میده کم کم رفسنجانی باید میدونو خالی کنه . تا سپاه دستش تو کار هست کسی نمیتونه کاری بکنه . شورش ها هم کاملن خوابیده و دیگه خبری نیست . یعنی بهانه ای نیست مگه اینکه دولت شروع کنه که شروع هم کرده . قیمت نان باگت 100 تومنی بعد از رمضون میشه 500 تومن ! باید نشست و دید …
    تحلیلی داری ؟

  2. برادر هاشمی اعلام میکنه وضعیت رفسنجانی وخیمه و …
    آبجی شیوا مگه تا حالا آخوند راست گفته که این مرتبه دومش باشه؟
    آبجی شیوا در این سیاسی بازار مکاره، کسی مثل احمدی نژاد تنها ابزار کار سیاست پیشگان است درست مثل سعید امامی، هر وقت دیگر نیازی به مموتی نباشد او را هم با یک کاسه واجبی از دور خارج خواهند کرد. این تفسیر که نظامی‌ها دارند قدرت می‌گیرند از تفسیرهای نوری‌زاده است که به خیال خودش می‌خواهد آیت الله ها را مجبور به عکس العمل بکند.
    آخوند کسی است که شیطان را برای ترساندن من و تو خلق کرده، جهنم و بهشست را آفریده تا بتواند بوسیله آنها 1400 سال جیب من و تو را ببرد و مثل خر سوارمان شود! حالا تو مدعی هستی که مموتی بیشعور و درایت می‌خواهد و می تواند آخوند حیله گر را کنار بگذارد!؟

  3. خسن آقا درست نوشتی… کسی اگر فکر کند که رفسنجانی در این همه سال یکی را هم برای خودش نگه نداشته باید خیلی اسگل باشه!!
    کسی اگر حتا خیال بکنه که کروبی کون همچین گنده گوزیهایی را داشت و از پشت گرمی خودش داره اینجوری حرف می زنه باید بره تحلیل کارتونهای ژاپنی دهه 70 را بکنه..!!
    و در آخر اگر کسی خیال میکنه رفسنجانی به این راحتیها می ذاره مموتی هرچی خواسته بهش بگه و تابو شکنی کنه و او هم جوابش را نده، سخت در بی خردی و بی سوادی سیاسی به سر می بره.

  4. SHIVA says:

    خسن آقا جون . اول اینکه برادر هاشمی آخوند نیست دوم اینکه کسی منکر این نیست که هر کسی تاریخ مصرفش تموم شد , از دور خارجش میکنن ولی باید دید پشت سر این قضایا چی میگذره . تا اینجا که ما دیدیم و مشخص شده , هیچ کاری از رفسنجانی بر نیومده . نامه علما رو هم که دیدی که گفتن خبرگان تشکیل بده ؟ حتا اونقدر قدرت نداشت که بتونه خبرگان رهبری رو یکی بکنه و از اختیاراتش استفاده بکنه . اگکه همه حرف های تو راست باشه , دلیل اینکه هیچ کاری نمیکنه و سکوت کرده چی میتونه باشه ؟ اگه کسی قدرت دستش باشه باید بتونه جواب بده نه اینکه سکوت کنه ! عملن میدون چنان بازه که محموت و دار و دسته ش دارن یکه تازی میکنن .
    بعد هم فدات بشم , جایی مونده که سپاه توش نباشه جز سیاست ؟ اقتصاد ایران دست سپاهه , هواپیمایی , صادرات و واردات . نفت کشاورزی . صنایع . کارهانجات . کشتیرانی . نیروی دفاعی و نظامی . هر چی رو بگی سپاه قبضه کرده و حالا هم سیاست . وزیر کشور و اطلاعات و صد جای دیگه رو میبینی که نمایندگان سپاه دارن تصاحب میکنن . خود محموتم که سپاهیه . پس رو چه حساب میگی سپاه هیچ کاره ست و کاره ای نیست ؟ پشت همه این قضایا سپاهه … مگه نمیبینی و نمیشنوی دارن مراجع رو خراب میکنن و همشونو خونه نشین کردن ؟ اونوقت میگی آخوندا رو نمیشه دست زد بهشون ؟؟ کی اینو گفته کجا دیدی ؟ ریدن به هیکل همه مراجع . روزی نیست روزنامه های دولت که همشون سپاه هست به یکی از اینا گیر ندن از خاندان خمینی بگیر تا .. بعد میگی نه ؟ البته که آخوندا هم دارن زورشونو میزنن ولی تا اینجا قدرت دست سپاه بوده و برد با اون . مراجع زمانی میتونن کاری کنن که فتوا بدن و همشون یکی بشن و مردم رو بریزن بیرون که در اوصورت چون ف اتجه خودشونم خونده میشه هرگز چنین کاری نمیکنن و مجبورن سکوت کنن و تحمل کنن تا اینکه نابود بشن !
    در جواب این اسکل خان هم باید بگم که :
    آدم باید خیلی احمق باشه که خیال کنه احمدی نژآدبتونه بدون پشتوانه سپاه هر گهی دلش خواست بخوره و ابم از آب تکون نخوره .
    آدم باید واقعن توی سرش پهن کرده باشن که فکر کنه محموت و دار و دسته نظامیش اجازه بدن رفسنجانی هر کاری دلش خواست بکنه و رهبر رو عزل کنه و …
    انگار یادمون رفته همه آتیش ها از سپاه بلند شده ؟!؟

  5. حسن آقا
    شما حق داری اینطوری تحلیل کنی چون سالها از ایران دور بودی و قدرت و سیطره سپاه بر همه ارکان مملکت را نادیده بگیری.
    کون لق نوری زاده ولی این یک حقیقت مسلم و انکار ناپذیر است که سپاه امروز آن سپاهی نیست که شما ده سال قبل یا بیست سال قبل دیدی. همه قراردادهای آب و نان دار وازرتخانه ها مال شرکتهای اقماری سپاه است. شرکتهای خصوصی همیشه در مناقصه های پروژه های بزرگ بازنده هستند. سپاه بندر اختصاصی دارد و هر جنسی را که در بازار خوب فروش میرود را بدون گمرکی وارد میکند. واردات اتومبیل دست سپاه است. معملات نفتی دست سپاه است. ترانزیت مواد مخدر دست سپاه است. سپاه خودش اقدام به چاپ دلارهای تقلبی میکند و در کشورهای منطقه تزریق میکند.
    این از بعد اقتصادی. از بعد سیاسی هم ببین که هیچ عزل و نصبی در کشور بدون هماهنگی فرماندهان سپاه و ستاد مشترک صورت نمیگیرد.
    آخرین جمله اینکه یک ماه قبل از انتخابات اخیر گروهبان گارسیا علنا گفت ما نمیگذاریم کشور به دست دوم خردادی ها بیافتد و برای این کار هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.

  6. برادران و خواهران زیاد تند نروید اگر سپاه این هست که شما می گویید پس چرا هاشمی و کروبی و حتی موسوی و خاتمی هنوز دارند با تخم مبارکشان یه قل دو قل بازی می کنند و هنوز اینها را دستگیر نکرده اند. نشانه هر کودتای نظامی سرعت عمل در دستگیری سران قدرت مقابل و سرکوبی سریع است. اگر می بینید اون گروهبان قندلی و شرکا یک کمی زیاده روی می کنند بخاطر این است که دست بیت رهبری و آخوندهای هزارفامیل پشت سرشان است و اگر روزی این دست ها برداشته شود یک فتوا صادر شود بچه آخوندها همین گروهبان قندلی را بجای صبحانه خواهند خورد.
    شما گویا از قدرا مذهب آن هم مذهب اسلام بی خبر هستید!
    برادر من ابرقدرت روس را در افغانسان به کمک همین مذهب سرنگون کردند و حالا هم می بنید که آمریکا توی افغانسان زپرتی زاییده.
    اگر شما مدعی مشوید که من شناخت کافی از سپاه ندارم شما اصلا شناخت کافی از ساختار مذهب ندارید.
    درضمن اینکه می بنید هاشمی دارد مدارا می کند به این دلیل است که او از مجموع مقابل باهوش تر است و می داند که اگر بیگدار به آب بزند ممکن است کل رژیم سرنگون شود.

  7. بزی says:

    نبینم به اردی خان حرفی بزنیا…
    خودت شیما آغا یا زنیکه فرقی نمیکنه دوماه لال شده بودی چطور یه دفعه پیدات شد.تو یه زنیکه شلخته هستی که تو سری خور و دهاتی هستی و تمامی عقده هات را با چرت و پرت توی سایتت پر میکنی
    تو خفه شی بهتره

  8. SHIVA says:

    برو درتو بزار بُزی مادر صلواتی !
    خسن آقا تو زیادی گیر دادی به مذهب ! درسته یه زمانی مذهب تو ایران قدرت داشت ولی از زمان احمدی نژآد مخصوصن مذهب در ایران خیلی کمرنگ شده و بهتره بگم پایه نابودی مذهب رو خاتمی زد و باعث شد جوون ها لامذهب بشن و در دوران احمدی نژآد هم تیشه به ریشه مذهب با افراطی گری و خر مذهبی زده شد .
    همون طور که ملاحسنی گفته تو چون داخل ایران نیستی یک سری مسائل رو با قبل داری مقایسه میکنی و این اشتباه محضه !
    اینکه چرا هاشمی و کروبی و خاتمی و موسوی رو تخم نکردن بگیرن به دلایل کامل روشن هست و اونم اینه که گرفتن اونها هزینه ای براشون داره که میتونه باعث سقوط کل نظام بشه و دلیلش هم پشتوانه مردمی اونهاست . مردم الان کورکورانه فقط از اونا دارن دنباله روی میکنن و این معادلاتشون رو به هم زده و اصلن تصور نمیکردن موسوی و کروبی اینقدر مردمی باشن . یکی از هدف های رفسنجانی در نماز جمعه هم همین قدرت نمایی بود که نشون بده چقدر مردمی هست و نشون هم داد !
    مذهب در ایران این روزها اصلن جایگاهی نداره و مردم براش تره هم خرد نمیکنن میخوای باور کن میخوای نکن . تو قشر خاصی رو میبینی که مذهبی تیر هستن ولی توده مردم مذهبی نیستن . امروز اتفاق جالبی افتاده . کادر چادریه و دخترش در کنارش بد حجاب راه میره . پدر نماز میخونه و پسر دحتر میاره خونه ترتیب میده و عرق میخوره و … جامعه کلن به سمت فرزندسالاری کشیده شده و نسل جوون های ایرانی هم شدن بی هویت و براشون مذهب اصلن وجود خارجی نداره ! اشتباه بزرگی میکنی اگه فکر کنی مدهب تاثیر داره . دهات رو نبین برو شهرها رو ببین که چطور شده ! همون دهاتش هم جوون هاش همینن . چرا تاکیدم روی جوون هاست ؟ چون جامعه ایران جوانه و 70% جوون داره !
    افعانستان رو با ایران هرگز برابر ندون و اشتباه نکن . اونها عشیره ای هستن مثل عراق و ایران سالهاست از عشیره و قبلیه خارج شده ! اونها در فقر مطلق هستن و براشون مهم نیست بمیرن یا چیزی رو از دست بدن چون چیزی هم ندارن و زمانیکه انسان گرسنه باشه و ندار باشه براش زندگی یا مردن فرقی نمیکنه . یه مشت ناس میریزن تو حلقشون و دوپینگ میکنن و 24 ساعت میایستن پشت تیربار . افغانی ها همونایی هستن که بدون تجهیزات ایمنی 20 متر میرن زیر زمین و اگو حفر میکنن و یه تکه نون خالی میخورن و خدا رو هم شکر میکنن . تو این آدم ها رو با ایرانی ها داری برابر میدونی ؟ اونها کسانی هستن که شریعت براشون حجته و وقتی میگن به حکم خدا بمیر واقعن میمیرن ولی تو ایران کدوم این خبرهاست که میخوای برابر بدونی شرایط رو ؟ اصلن میدونی چرا ارتش سرخ وارد افعانشتان شد ؟ دلیلش فقط انقلاب ایران بود و شوروی از ترس نفوذ ایران وارد افغانستان شد و بعد هم با یک جنگ فرسایشی مواجه شد . آمریکا و سیا از جنگجوهای افغان حمایت مخفیانه میکردن و دو زار بهشون پول میداد و مثل ترمیناتور ازشون کار میکشیدن و نتیجه همین شد !!! وگکرنه مذهب کیلویی چنده ؟ تو هم دلت خوشه ها !
    هاشمی هم اینطور که معلومه به چندین دلیل داره مدارا میکنه ! اول اینکه میدونه زیاد پر رو بشه یهو میره رو هوا . یا اینکه خانواده ش یهوق تل و عام میشن و یا ناپدید . دوم اینکه میدونه اگه زیاد پر رو بشه اونقدر ازش آتو دارن که بتونن به صد تا فساد متهمش کنن و این حرفهایی که مرتب میزنن نه برای محاکمه کردنش بلکه برای اینه که سر جاش بشوننش و بهش گوشزد کنن که زیاد پر رو نشو! سومی رو خودت گفتی ! اگه زیاد دم در بیاره کل نظام سقوط میکنه و این باعث میشه خودش هم همراه کل نظام نابود بشه ! پس به این 3 دلیل و هزار و یک دلیل دیگه فعلن سکوت کرده … جامعه ایران خیلی پیچیده ست و نمیتونی اونو نه به مذهب نه سیاست نه هیچی ربطش بدی . همونطور که یک شبه مردم طرفدار موسوی ای شدن که در زمان خودش از شمر هم بدتر بود میتونن یک شبه هم موافق همین نظام بشن . مثل زمان جنگ ایران و عراق ! دلایل زیاده مثل میهن پرستی , مذهب یک قسمتش , مردانگی , غیرت و خیلی مسائل دیگه !
    در ضمن آمریکا در افغانستان نه تنها نزاییده که اتفاقن میخشو خوب هم سفت کرده ! داره کار زیر بنایی میکنه و نتیجه رو آخر پاییز میشماری . بجای اینکه مثل روس ها بیاد سطحی کار کنه داره از ریشه و فرهنگ تغییرات میده . فکر میکنی چرا آمریکایی ها و ناتو فقط دفاع دارن میکنن و حمله نمیکنن ؟ تازه بعد از این همه سال همین چند روز پیش بود که آمریکا یه نبرد تهاجمی ضد طالبان انجام داد . جوون های افعان و زنان رو دارن شستشوی مغزی میدن آزادی میدن و تهاجم فرهنگی دارن میکنن و آگاهشون میکنن و کاری میکنن که اتوماتیک فرهنگ طالبانیسم محو بشه ! مذهب حذف بشه !
    خودمونو گول نزنیم که واقعن خیلی پیشرفت صورت گرفته .
    در مورد سپاه هم توضیحات لازم رو ملا داد بهت ! یک نمونه دیگه برات میگم . فرودگاه جاکش کبیر خمینی رو یادته ؟ سپاه چطوری تصاحب کرد ؟ ایران که نیومدی ولی اومدی میبینی که ورودی فرودگاه تا قسمت چمدون ها مال نیروی انتظامی فرودگاه هست و وقتی وارد بخش گذرنامه و گیت پروازی میشی یهو میبینی همه لباس سپاهی تنشونه و یه تپه ریش دارن و توی کنار در هواپیماها هم پاسدار بی سیم به دست ایستاده و … بعد هم سپاهی ها کی هستن ؟ همون معادل درباری ها وساواکی های قدیم ! هر جا میرفتی سرت به دربار و ساواک وصل بود خرت میرفت الانم همین شده . اون زمان دربار همه چیزو قبضه کرده بود و پشتش ساواک بود و الانم سپاه ! تو جایی و چیزی رو سراغ داری سپاه توش نباشه ؟؟؟؟ و اتفاقن هم موثرترین و قویترین نیروی مدافع ایران هم همین سپاه هست . اطلاعات سپاه یه نیروی تعلیم دیده ماهر هست . در زمینه سایت های مستهجن دیدی / ؟ در زمینه سرکوب مردم دیدی ؟ در زمینه خنثی کردن پروژه های جاسوسی و تروریستی دیدی ؟ هر جا پای سپاه و اطلاعات سپاه باز شده چیزی حریفش نبوده . الانم کاری اگه نمیکنن برای اینه که اولن بین خودشون هم چند دستگی هست و در ضمن میدونن مردم ایران رو نمیشه مثل مردم جاهای دیگه سرکوب کرد و ایرانی سرش میره عزتش نمیره ! کنترل 70 میلیون جمعیت هم شوخی نیست که بشه با تانک و تیربار مهارشون کرد اونم تو این وضعیت . ناگفته ها ابهام های زیادی وجود داره که زمان نشون میده چی در پیشه ولی من حس میکنم احمدی نژآد داره کار گورباچف رو انجام میده و اصلاخاتی که میکنه همون گلاسنوستی بود که گورباچف به منظور اصلاحات انجام داد و شوروی رو نابود کرد و حزب کمونیسم رو فرو ریخت !!!!! نتیجه رو خواهیم دید به زودی ..

  9. راستین says:

    داستان به این سادگی ها هم نیست.تظاهرات اکنون خوابیده و دیگر مگر مواقعی به خصوص و ان هم به صورت پراکنده و ضعیف که ان هم در نطفه خفه میشود مورد دیگری از تظاهرات اعتراض امیز مردم مشاهده نمی شود.
    از نظر من سه راه عمده برای نابودی این حکومت وجود دارد.
    یک-دخالت مسلحانه کشورهای خارجی و حمله نظامی غرب و امریکا(که اصلا باهاش موافق نیستم).
    دو-تشکیل یک حزب متمرکز با پایه های محکم و افراد سختکوش و پایبند به عقاید با اصول پیشروی صحیح و منطقی(کمی تا نیمی عملی).
    سوم-تشکیل گروههای مسلح پارتیزانی برای مبارزات چریکی.
    کسانی هم که در مقابل مبارزات مسلحانه موضع میگیرند و انرا تندروی و صد در صدی بودن میخوانند بهتر است اولا با دلیل و منطق روز راه حلی بهتر ارائه کنند و سپس تر نمود مبارزات مدنی با توجه به این استبداد فاشیستی را بیان کنند.
    اگر پایه های مبارزات چریکی توسط افرادی زبده و ماهر گذاشته شود حاضرم شرط ببندم حداکثر تا دو سال دیگر از روی جسد رژیم رد خواهیم شد.اگر هم فکر میکنید بدون خون و خون ریزی مثل اب خوردن شما نگاه میکنید و رژیم خود به خود سقوط میکند سخت در اشتباهید.
    وقتی یک طرف اسلحه به دست باشد و نفهم و طرف دیگر حق طلب باشد و واقع بین پیروزی طرف حق گرا چیزی جز یک خیال واهی نیست.مبارزه عادلانه در داشتن سلاح در دست طرفین است.
    این مبارزات از قرنها پیش وجود داشته و همان طور که از ریشه پارتیزان مشخص است(پارت) منشاء اش ایران است.نابودی لشکر زرهی ده هزار نفری المان نازی توسط مبارزان مسلح نهضت مقاومت فرانسه،مقاومت نیروهای مسلح اسپانیا در مقابل ناپلئون و نمونه های درشت و ریز دیگر در تقابل با قدرتمندان ظالم و پیروزی در مقابل جبهه استبداد و ظلم و پلیدی نمود این سخن است.
    فقط ادمشو میخواد که قدم اول رو درست برداره.در جریان انقلاب کوبا هم شاهد پیروزی مبارزات مسلحانه با وجود زبدگانی چون کاسترو و چه گوارا بودیم و ایستادگی مردم کوبا در مقابل ابرقدرت امریکا و نیروهای تعلیم دیده و مجهز ارتش باتیستا و موفقیت در نبرد با انان بهترین مثال برای نشان دادن پیروزی تشکلات چریکی است.
    متاسفانه هنوز که هنوزه ملت در توهم پیروزی مبارزات مدنی به سر میبرند.به قول معروف:باجی بشین کنج خونه کشکت رو بساب.
    تا زمانی که همین طوری روی این شعارهای مسخره و ناشدنی و مبارزات به دور از خشونت تکیه کنیم اش همین است و کاسه هم همین.اگر رو حرف من فکر کنید احتمالا به نتیجه بهتری میرسید.
    پنجاه و ششمین سالروز سر منشاء تمامی فلاکت روزها و بدبختی هایمان بیست و هشتم امرداد سیاه هم فرا رسید.
    واقعا چرا ملتی که پنجاه و هشت سال پیش مصدق داشته و پیشگام مبارزات حق طلبانه اجتماعی در منطقه از انقلاب مشروطیت و مبدا حقوق بشر در دو هزار و پانصد سال پیش و صاحب کهنترین میراق فرهنگی زنده است باید به این روز و احوال دچار شود؟
    ***
    راستی من وبسایت و ایمیل ندارم به همین خاطر چرت و پرت به جاش نوشتم.پوزش

  10. شیوا جان دیدی بازم زدی به جاده خاکی آبجی اگر حکومت نظامی بخواهد به شکل شمایل دیگر حکومت های نظامی قدرت سیاسی را بدست بگیرد نیروهای بلای سپاه خصوصا رای قدرت همیشه مثل نظامی عمل کند این آقایان دارند یکی یکی لباس در می آورند و به کسوت سایسی در می آیند. گاهی تو پینوشه را در لباس غیر نظامی می دیدی؟ آن ولدزنا حتی در رختخواب هم با لباس نظامی می خوابید.
    این ها که تو نامشان را نظامی می گذاری اکثرا شاگرد سبزی فروش های سابق هستند که به لباس نظامی در آمده اند و این لباس هم بسیار به تن شان گشاد می‌نماید! تازه یک نگاهی به رئیس کل شان بینداز! آدم خندش می‌گیرد طرف حتی نمی تواند تنبان خودش را نگاه دارد چه برسد به یک حکومت را. نظامی که به دست بوسی یک روضه خوان برود هیچ وقت نخواهد توانست اتوریته کافی برای کنترل یک مملکت 70 میلیونی را در دست بگیرد. روی نکته “اتوریته” خیلی دقت کن، هر وقت می‌خواهی از حکومت نظامی حرف بزنی اتوریته تنها مشروعیت چنین حکومتی است.
    در مورد گورباچف و احمدی نژاد هم که زدی حسابی به جاده خاکی! بابا گورباچف یک آدم با سواد بود، این بیچاره مموتی هنوز در هپروت مذهب و هاله نور سیر می‌کند! این یکی حتی نمی‌تواند تئوری اداره یک مسجد را بدون سید علی یک دست بنویسد.

  11. زززززززززززززززززززز says:

    حالا اکبر شاه سید علی گدا را پایین بکشه فکر کردی کی رهبر میشه؟
    این ملایان که به مقام آیت اللهی رسیده اند همگی متحجرند خیال شما راحت سید علی گدا را پایین بکشند مثلا سیستانی را رهبر کنند هم دزدی ملایان ادامه خواهد داشت هم تحجر و عقب ماندگی.

  12. تنها says:

    از این به بعد باید شعار میکشم میکشم آنکه برادرم کشت به میکشم میکشم آنکه کون برادرم را درید تغییر پیدا کنه.خیالتون تخت راحت که رژیم اسلامی با گاییدن کونها عملا 10 سال دیگه فرصت برای حکومت کردن بیشتر خریده.مردم بیچاره که هم خون دادند و هم کون و هم رای شون که دزدیده شد

  13. فردا says:

    شیوای گرامی////
    بهتر است گورت را گم کنی و بروی برسی به داستانهای خانجونیت.نکنه دری وری هات ته کشیده.تو که اینقدر بیشرم و ترسو هستی که کامنتدونیت را میبندی بیجا میکنی اینجا را پاتق میکنی.تو هم عین اون نانای عقده ای تا دیدی بلاگت مشتری نداره دویدی سایتهای دیگران.
    لازمه بهت بگم دوره امثال تو و نانا و زیتون تموم شده

  14. ارنستو says:

    حسن آقاي عزيز
    مثل هميشه و مثل تمام سياسي كارهاي ايران خوب روي كلمه مردم مانور ميدهي. من اين مردم مالامال از آگاهي و نبوغ شما را نمي شناسم . مي شود آدرس اين مردم را به من هم بدهي تا تكليفمان روشن شود. عزيز جان مردم يك مفهوم مجرد نيستند . مردم برآيند جريانات سياسي هستند كه خوب يا بد آنها را هدايت مي كنند. حالا اين مردم شما بليط يك طرفه گرفته اند و رفته اند سوار قطار سبز زنگ( بقول كورش مدرسي) شده اند كه نه خودشان ميدانند به كجا ميرود و نه من و تو بدرستي ميتوانيم مسيرش را تشخيص بدهيم. عزيز من تاريخ ايران مالامال از اشتباهات تاريخي همين مردمي است كه تو آنها را سرچشمه نبوغ و آگاهي ميداني . همين مردم بني اميه را سرنگون كردند و بني عباس را جايش نشاندند. همين مردم محمد رضا را سرنگون كردند و خميني را جايش نشاندند. وقتي كه جمهوري اسلامي مستقر شد اين مردم احساس رضايت ميكردند و احساس پيروزي مي كردنديعني برآيند خواست هاي همين مردم استقرار جمهوري اسلامي بود. دست از سر اين تفكرات پوپوليستي بردار عزيز من.تو در نهايت تفكرات خودت را و چند همفكرت را نمايندگي ميكني كه به نظر من خيلي از آنها هم درست است و بنظر من خيلي از آنها نيز درست نيست .
    اما در مورد اين بحث نظرم اينست كه تضاد جنبش سبز با ديكتاتوري احمدي ن‍ژاد تضاد بين آخونديسم و استبداد است و نه بش از آن به همين واسطه حرف هاي شيوادرست است و مثالهاي او كاملآ واقعي و ملموس است. اين تضاد ادامه تضاد بين آخونديسم و ديكتاتوري شاه است رهبران جنبش سبز تمامآ آخوند هستند و مطالبات جنبش سبز مطالبات ( به قول خامنه اي)كاريكاتور شده انقلاب 57 است چون ادامه همان تضاد مي باشد و طبق معمول همان اشتباهات تاريخي از طرف همان جريانات سياسي خصوصآ چپ در مورد آن صورت گرفته است.
    حسن آقاي عزيز شما نميتواني چشمت را ببندي تمام آخونديسم ايران پشت جنبش سبز متشكل شده است و تمام ارگانهاي نظامي و انتظامي پشت سر ديكتاتوري احمدي نژاد اين واقعيت امروز ايران است حالا بيا و تحليل كن!

  15. نام: says:

    كاهش ساعات روزه برای مناظق گرم و دختران زیر شانزده سال
    بر اساس فتوای یكی از مراع تقلید ساكن نجف با توجه به گرمای كره زمین و فشار زیاد بر روزه داران در مناظق گرمسیر و گزارشهای رسیده از پزشكان در ارتباط با افزایش بیماری های كلیوی در ماه مبارك رمضان در روزهایی كه دمای هوا بیش از 40 درجه سانتی گراد می شود ضرورتی ندارد روزه تا اذان مغرب ادامه یابد و همزمان با اذان ظهر می توان روزه را افظار نمود.
    همحنین با توحه با اهمیت سلامت زنان مسلمان و اینكه روزه بر اساس گزارشهای رسیده از پزشكان می تواند برای آنان در سن پایین مشكلاتی را به همراه داشته باشد دختران مسلمان زیر 16 سال نیز می توانند همزمان با اذان ظهر روزه خود را افطار كنند

  16. ارنستوی عزیز بنده کورش مدرسی را نمی شناسم! می شناسم ولی نمی دانم به چه جهت بنده حقیر و حتی شما باید از فتواهای این چنینی استفاده کنیم برای استدلال کردن.
    متاسفانه تحلیل های اکثر سیاسی زده ها بر اساس کلیشه هایی بیان می شود که اکثرا اشتباه از آب در می آید.
    برادر عزیز وقتی می گویم مردم از آن دسته ملتی صحبت می کنم که وقتی علی دایی می شود سر مربی چنان روزگار را بر سردمداران فوتبال سیاه می کنند که عاقبت آنها مجبور می شوند قطبی را سرکار بیاورند و یک تیپا بزنند در کون علی دایی بعد تر وقتی قطبی نشان می دهد که دستور بگیر کودتا چی ها شده مردم از او هم عبور می کنند، چرا راه دور برویم دیدی همان مردمی که آقای مدرسی گمان می کند سوار قطار سبز شده اند چگونه بعد از دوران خاتمی و ترکمانی که اسهال طلب ها زدند از آنها هم عبور کردند!؟ برادر من ایران امروز ایران 30 سال پیش نیست ایران امروز بیش از 60 درصد دانشگاه هایش را دختران پر کرده اند این 60 درصد همانهایی خواهند بود که این حکومت را مجبور خواهند کرد پله پله عقب برود. در حکومتی که قرار بود زنها را به ماشین جوجه کشی تبدیل کنند، همان 60 درصد کاری به سر حکومت آوردند که امروز از سر عوام فریبی مجبور می شود 3 وزیر زن معرفی کند. عزیز دل برادر اگر خواستی تئوری صادر کنی! لطفا از خودت تئوری صادر کن من نه برای افرادی مثل مدرسی تره خورد می کنم و نه دیگر سران قوم سیاست باز.

  17. ارنستو says:

    ببين حسن آقاي عزيز من هم براي كورش مدرسي تره خورد نميكنم ولي تحليل درست مبتني بر مستندات درست را بايد پذيرفت. عزيز من جنبش سبز رهبري اعتراضات را در دست دارد – مطالبات جنبش سبز تحقير آميز ترين مطالبات جنبش هاي مردمي ظرف 100 سال گذشته بوده است و رهبران جنبش سبز وابستگان به آخونديسم در ايران هستند و نماينده صنف آخوند و حافظ منافع آخونديسم در مقابل منافع بخش نوظهور سپاه مي باشند. شعار هاي اين جنبش يا حسين مير حسين و الله اكبر است . مطالبات اين جنبش ابطال انتخابات است. بدنه اصلي اين جنبش خرده بورژوازي مرفه شهري است ( تاكيد مي كنم بدنه اصلي). آنوقت چند روشنفكر مثل من و تو انتظار داريم اين جنبش راديكاليزه شود. بله اين جنبش آخوندي ديكتاتوري احمدي نژاد را مجبور خواهد كرد تا دست از سر سركوبي منافع آخوند ها بردارد همين.

  18. مرگ بر آخوند says:

    فقط کسانی که پی پست و مقام هستند به دنبال سقوط سریع خامنه ای هستند!!
    نجات ایران فقط با سقوط جمهوری اسلامی میسر میشود.
    هر چه اینها بر قدرت باقی باشند اصل عامل بدبختی که همان اسلام است برای مردم بیشتر روشن میشود!!
    فکر کردی ایران فقط از زمان ملایان عقب مانده شده؟ 1400 سال است که حیوانات پیرو حیوانی مثل محمد رسول الله در ایران می چرخند و مردم را می درند و به کشور می رینند.
    الان فرصتی شده که دست این حیوانات و دینشان رو شود. به نظرم احمدی نژاد بهتر است 4 سال دیگر بر قدرت باشد در آن صورت دولت ایران به یک فلاکت اقتصادی دچار میشود که از اساس همه چپ و راست با هم سقوط می کنند!
    اکنون ملایان دارند برای حفظ آبروی اسلام اشک تمساح برای مردم شهید شده بدست مسلمانان متعصب می ریزند تاریخ اسلام را بخوانی می بینی چه حیوانی بوده این پیامبر اسلام.
    اشک ملایان اشک تمساح است . مگر خدعه خمینی نبود!
    اگر اکبر بتواند خامنه ای را سرنگون کند رهبری شورایی میشود و رهبری شورایی دیرتر سرنگون میشود.
    هر چه قدر هم جناح چپ تصویه شود روباهان از دور خارج و کفتارها باقی می مانند. کفتار درنده است و هوش روباه را برای حفظ قدرت ندارد.
    ایران به انقلاب مخملی نیاز ندارد انقلاب مخملی وقتی لازم است که حاکم فعلی یک جنتلمن باشد و با راهپیمایی مردم خود از قدرت کناره گیری کند مثل همین انقلابات مخملی که تلویزیون جمهوری از جمهوری های سابق شوروی تهیه کرد و نشان داد ما رفتیم تحقیق کردیم دیدیم مردم راهپیمای کردند و دولت یک نفر را هم نکشت و با دو سه بار راهپیمایی دولت استعفا دادو آنکه مردم می خواستند روی کار آمد.
    اینجا انقلاب اره ای می خواهد که انقلابیون بریزند با قدرت حکومت را سرنگون کنند و سر تمامی رهبران را با اره ببرند و به بقیه اردنگی بزنند.

  19. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    در فارسی مثلی هست که می گوید شاه می بخشد، شیخ علیخان نمی بخشد. مصداق فرمایشات حضرت گوینده اخبار 60 دقیقه دیشب بی بی سی است که گفته آقای میلانی در باره کودتای اینبار را اینجور تصحیح فرمودند که «در واقع روی بحث کودتا طبیعتا مناقشه هست، همانطور که درباره کودتای ۲۸ مرداد مناقشه هست و نمیدانیم کودتا بود، قیام ملی بود، …»! من می دانم که حق نان و نمک را نگاه می باید داشت، اما آیا ادای دین را باید از شعور ملتی مایه گذاشت که به زبانشان سخن می گوئیم؟ این را به خودشان هم نوشتم، اما وقتی حقوق بگیر شدی دیگر وجدان بی وجدان!

  20. تنها says:

    سوره محمد آيه 4
    فَإِذا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.
    چون با کافران (دگراندیشان) روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد(با باتوم و گاز اشک آور و زنجیر و چاقو و قمه)، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد(تجاوز کنید). آنگاه يا به منت آزاد کنيد(باتعهد کتبی) یا به فدیه(پول گلوله را بگیرید). تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله. و اگر الله ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید.

  21. تنها says:

    اراجیفی که فقط توهین به یک ملتی ست که شیوا هیچی از آن مردم نمیداند:
    افعانستان رو با ایران هرگز برابر ندون و اشتباه نکن . اونها عشیره ای هستن مثل عراق و ایران سالهاست از عشیره و قبلیه خارج شده !
    (جواب.ایران هم هنوز عشیره ای و طایفه ای و قبیله ای هست فراموش کردی دعوای خونین دو تا طایفه گنده رو تو ایران؟
    مدرک
    http://7tir.com/news/index.php/1602/
    اونها در فقر مطلق هستن و براشون مهم نیست بمیرن یا چیزی رو از دست بدن چون چیزی هم ندارن (افغانستان ثروتمند هم داره فقیر هم داره مثل ایران و باید بگم ثروتمندان توپی هم داره.در ضمن افغانستان معادن غنی سنگ های معدنی و حتی گاز و نفت داره ولی تا کنون موفق به استخراج اینها نشدند به خاطر جنگ)
    و زمانیکه انسان گرسنه باشه و ندار باشه براش زندگی یا مردن فرقی نمیکنه . یه مشت ناس میریزن تو حلقشون و دوپینگ میکنن و 24 ساعت میایستن پشت تیربار (اگه منظورت کمک های آمریکا و بقیه بود باید بگم ایران هم از اسرائیل و شوروی دز زمان جنگ با عراق کمک های زیادی دریافت کرد ولی چرا ایران از یه عراق 16 میلیونی شکست خورد؟ولی افغانستان پیزوری تونست شوروی رو شکست بده؟و منجر به فروپاشی شوروی شد؟)
    . افغانی ها همونایی هستن که بدون تجهیزات ایمنی 20 متر میرن زیر زمین و اگو حفر میکنن و یه تکه نون خالی میخورن و خدا رو هم شکر میکنن(چون قانع هستند.تمام سیستم های مدرن شهری از لوله کشی گاز و غیره کار افغانها بود.توقع نداشتی که ایرانی ها با ایف و پوف هاشون برن زمین بکنن توقع داشتی؟) . تو این آدم ها رو با ایرانی ها داری برابر میدونی ؟ اونها کسانی هستن که شریعت براشون حجته و وقتی میگن به حکم خدا بمیر واقعن میمیرن(افغانها هم بیخدا دارند ضدمذهب هم دارند مسیحی و یهودی هم دارند)
    چرند دیگه این شیوا خانوم
    در ضمن آمریکا در افغانستان نه تنها نزاییده که اتفاقن میخشو خوب هم سفت کرده ! داره کار زیر بنایی میکنه و نتیجه رو آخر پاییز میشماری . بجای اینکه مثل روس ها بیاد سطحی کار کنه داره از ریشه و فرهنگ تغییرات میده . فکر میکنی چرا آمریکایی ها و ناتو فقط دفاع دارن میکنن و حمله نمیکنن ؟ تازه بعد از این همه سال همین چند روز پیش بود که آمریکا یه نبرد تهاجمی ضد طالبان انجام داد . جوون های افعان و زنان رو دارن شستشوی مغزی میدن آزادی میدن و تهاجم فرهنگی دارن میکنن و آگاهشون میکنن و کاری میکنن که اتوماتیک فرهنگ طالبانیسم محو بشه ! مذهب حذف بشه !
    اینم یه تو دهنی دیگه به دهن شیوا خوش نشین استکهلم
    http://clipmarks.com/clipmark/E215D857-5B82-40B1-8FE1-EC71F0E4DD6C/
    Americans Agree: The War In Afghanistan Is Not Worth Fighting
    Fifty-one percent of those surveyed for a new Washington Post-ABC News poll now say the human and economic cost of the war is too great.
    With record numbers of U.S. troops being killed in Afghanistan, with Pentagon expenditures for the war skyrocketing and with little or no evidence that the U.S. occupation is making the country more stable, safe, free or humane, a majority of Americans now say the war is not with fighting.
    Fifty-one percent of those surveyed for a new Washington Post-ABC News poll now say the human and economic cost of the war is too great.
    مردم خود آمریکا هم به ستوه اومدند از هزینه های جنگ و کشته شدن بیشتر سربازانشون در افغانستان و خواستار خروج نیروهاشون از افغانستان هستند.بنابراین نتیجه میگیریم خسن آقا درست میگه در تو الکی زر میزنی.

  22. نازنین says:

    نظام ننگین و فاسد جمهوزی اسلامی دیرزمانی است که فرو افتاده ولی در نبود یک آلترناتیو فعال و متشکل این نعش متعفن روی دست مردم مانده. بنظر من کوروش مدرسی از حزب حکمتیست درست ترین تحلیل سیاسی را در رابطه با اوضاع ایران داده است .

  23. سعید محمدیان says:

    هاشمی درقلب ماست
    بروتحقیق کن ببین چندنفرازاون وبلاگ نویسهاکه گفتی واقعامزدور هاشمین ؟
    باعرض معذرتازکجامعلوم بااین حساب تومزدورمخالفین هاشمی نباشی
    الان وقت بحث مسائلی که باعث تفرقه میشود نیست
    ———
    پاسخ:
    می فرمایید الان وقت بحث مسائلی که باعث تفرقه میشود نیست
    می شود از شما پرسید وقت این کار کی است!؟
    گویا یادتان رفته 30 سال پیش هم به همین وسیله توانستند و توانستید قدرت را قبضه کنید و همان رفت به ملت که همه می دانیم. دقیقا همین حالا باید پوست این دزدان را کند قبل از اینکه چنان قوی شوند که دیگر نتوان پوستشان را به راحتی کند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی