Sep 09 2009

آتش به خرمن حکومت زده

نوشته:     :::       5 پیام

اوضاع ایران اگر در حال انفجار نباشد حداقل در مراحل آخر برای یک انفجار است. سخنان مجنون گونه بعضی از سران کودتا نشان از این دارد، هر چه هم سعی می‌کنند وضع را عادی جلوه دهند گند کار بیشتر در می‌آید.
سخنان لاریجانی رئیس مجلس را بخوانید! طرف بجای ملا رفته روی منبر و لاطائلات بهم می‌بافد. حتی ایشان هم فهمیده که موتور ولایت آب روغن قاطی کرده(1). ایشان می‌فرماید (لاریجانی: در شرایط کنونی کشور، حق و باطل مخلوط شده اند)
ببینید کار به جایی کشیده که نزدیکترین افراد رژیم را دستگیر می کنند. همانهایی که رژیم 30 سال آنها را مثل بت مردم را ترغیب به ستایش‌شان می‌کرده. فرزند بهشتی را وقتی می‌گیرند این یعنی چاقوی جراحی رژیم به استخوان رسیده و از این به بعد باید آمپوتاسیون(amputation) انجام شود. قانقاریا چنان در بدن حکومت رسوخ کرده که دیگر نمی‌توان با داروی نظافت آنرا ترمیم کرد.
درگیری جناحی همان چیزی بود که من سالها امید به شروع آن داشتم و این مهم امروز بوقوع پیوسته. این درگیری جناحی دیگر قابل بازگشت نیست، آخوند خون آخوند می‌مکد و این روز آزادی ایران است. اینکه کدام گروه در این مرحله حذف شود زیاد مهم نیست، مهم تر از آن این است که اول از همه چهره کریه رژیم برای قشرهای پایین جامعه کاملا برملا شده و دیگر نمی‌توانند با دست یازیدن به ابزارهای دینی مردم را فریب دهند، در نتیجه فرق چندانی نمی‌کند کدام جناح در این مرحله حذف شود. مساله اصلی این است که این رژیم نتواند بعد از این جراحی خود را تثبیت کند، که این مساله هم تقریبا غیر ممکن است.
اول به این دلیل که مشکلات خارجی رژیم با حذف اسهال طلب‌ها نه تنها ساده تر نخواهد شد، که برعکس کار بسیار مشکل تر از قبل خواهد شد. قبول کنید وقتی سید علی مدام دارد در بوق می‌کند که اسهال طلب ها آمریکایی هستند، بعد از حذف آنها نمی‌تواند خودش دست به سازش بزند و تا زمانی که رژیم با غرب سازش نکند تثبیت آن غیر ممکن خواهد بود.
نکته اساسی دیگر این است که بعد از این درگیری شدید جناحی، دیگر آبرویی برای رژیم نزد اقشار پایین جامعه، همانها که پایگاه رژیم هستند باقی نخواهد ماند.
نگاه بیندازید به وبلاگ خزعلی، کسی که فرزند یکی از سران رژیم است، هم جبهه رفته و هم برادر شهید دارد، حالا ببینید چه نفاقی بین این جماعت افتاده. وقتی این نفاق را می‌بینم خنده‌ام می‌گیرد از اینکه همین رژیم سالها سازمان مجاهدین و حتی دیگر مخالفین خود را منافق می‌نامید! حالا در بین خودی ها باید این واژه را بکار ببرند. کار به جایی رسیده که دارند خودشان مثل زالو خون یکدیگر را می‌مکند. آتش چنان بر خرمن حکومت زده که اطفای آن با ابزار سیدعلی ممکن نیست.
باید منتظر بازگشایی دانشگاه‌ها شد و دید چه حرکتهایی در محیط‌های دانشگاهی رخ خواهد داد، صبر داشته باشیم سحر بسیار بسیار نزدیک است.
1. اصطلاح آب روغن قاطی کردن در مواردی استفاده می‌شود که موتور ماشین واشر سرسیلند بسوزاند، یا در بدنه موتور شکستگی ایجاد شود و در نتیجه روغن و آب در موتور قاطی می‌شود، در چنین حالتی دیگر باید با این موتور وداع کرد.
پ.ن.: شاهد از غیب رسید! لینکی را که نیکی در پیامگیر گذاشته ببینید تا هذیان گویی حکومتیان را بهتر درک کنید. اینها مثلا شعرای دربار سید علی هستند!!!

نوشته: در ساعت: 6:07 pm در بخش: مبارزه با رژیم

5 پیام  |           

5 پیام به “آتش به خرمن حکومت زده”

  1. انشاالله به خودخوری افتاده‏اند.

  2. والد بمانعلی says:

    خٌسن آقا جان، این روزها مث صمد دلوم صاف نیس. توی شادی سرنگونی این قوم ظالم، سایه شوم شرکت سهامی تبه کارانی مث سازگارای تفسیر خبر کن و مخملباف فستیوال فیلم به به و نوری زاده عشق باز مجاز و سروش مصلح الدین و اکبر فیلسوف و این قماش آدم های نون به نرخ روز خور افتاده که با امداد های غیبی عموسام و تاج پرشکوکت انگریز قبای رهبری به تنوشون دوختن. چه جوری میشه به مردم گفت که اینا از عین الله هم بدترن، فقط لیلا رو میخوان.

  3. والد بمانعلی جان اگر ملت ایران تا این اندازه بی درایت باشند که مرده خواران قدرت را در بزنگاه تاریخی سرنگونی این حکومت برگزینند دیگر از دست من و تو کاری بر ساخته نیست. ما وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم.
    درضمن این همه نا امید نباش با این همه دانشجو و آدم باسواد گمان نمی‌کنم بعد از فروریختن سیستم قدرت سیدعلی دیگر کسی بتواند به این سادگی سوار بر توسن قدرت شود.

  4. saeed33 says:

    Ba doroud
    doost-w aziz, linkhay-e samte raast safhe, eshtebah load mishand mesle in URL:
    http://sche.blogfa.com/rss.aspx
    rss.aspx ra agar hazf konim OK hastand
    ba sepas
    Saeed33
    ——-
    پاسخ:
    من که چیز اشتباهی نمی بینم فقط گاهی اوقات وبلاگ های بلاگفا در این لیست قاط می زنند که آن هم مقصر بلاگفاست.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی