Sep 16 2009

قاطر چموش کودتا عقب عقب به طویله بازگشت

نوشته:     :::       2 پیام

با توجه به حجم دخالت‌های سرداران سپاه در امور سیاسی در چند هفته گذشته، چنین به نظر می‌رسد که چند روزی است دیگر صدای قاطرهای چموش ولایت به گوش نمی‌رسد. نعره‌های این گدازادگان تازه به قدرت رسیده در چند هفته گذشته، چنان مشمئز کننده شده بود که حتی خودی‌های دور و بر بیت سید علی هم فهمیدند که تا دیر نشده باید قاطرهای افسار گسیخته ولایت را به طویله‌ها بازگردانند. آخرین نشانه‌های این عقب نشینی را می‌توان در لحن وحشت زده بیانیه‌ای دید که در تکذیب خبر قهر کردن هاشمی نوشته شد و روی سایت خود خامنه‌ای قرار گرفت.
این تکذیبیه چندان مورد توجه قرار نگرفت و بیشتر سایت‌های خبری تکذیبیه را از سایت‌های دیگر نقل کردند. اینکه تکذیبیه روی سایت خود خامنه‌ای قرار گرفته به نظر من حائز اهمیت زیادی است. معمولا رهبر خودش مستقیما درگیر اینگونه مسائل نمی‌شود و بیشتر نوچه‌های ریز و درشت خود را به میدان می‌فرستد. اینکه برای تکذیب چنین خبری با عجله رهبر خود وارد بازی شده و اینکه آنرا روی سایت خود رهبر درج کردند، دلیل بر این است که شایعات این روزها رژیم را شدیدا کلافه کرده و دارد به طریقی کنترل جریان اطلاعات را از دست رژیم خارج می‌کند.
این دستپاچگی رهبر دقیقا نشان از آن دارد که تهدید به افشاگری‌های بیشتر از سوی مهدی کروبی لرزه بر اندام رهبر انداخته و در نتیجه خود وارد بازی تکذیب خبر شده.
نکته جالب دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کرد خبر منتفی شدن فروش سهام مخابرات است. لغو ناگهانی این معامله بزرگ که گفته می‌شد سپاه قصد خرید این سهام را داشته، می‌تواند نشانه دیگری از بازگشت قاطرهای چموش ولایت به طویله‌ها باشد. توجه داشته باشید که سهام مخابرات یکی از مهم ترین صنایع هر کشوری به حساب می‌آید، نه از آن جهت که این سهام سود آور است، بلکه بیشتر از آن جهت که این شرکت شریان اطلاعاتی کشور را در دست دارد و کنترل چنین شریانی می‌تواند در روزهای حساس بسیار حیاتی باشد. یقینا با کمی جستجو می‌توان نشانه‌های دیگری هم از این عقب نشینی پیدا کرد.
از خبرهای مهم دیگری که می‌توان در رابطه با درگیری‌های جناحی و کودتا به آن اشاره کرد، خروج فرزند هاشمی رفسنجانی، مهدی از ایران است که نشان از آن دارد در پشت پرده کودتا، کودتاچیان تصمیم داشتند بعد از سرکوب اسهال طلب‌ها گریبان خاندان هاشمی را بگیرند، در نتیجه مهدی هاشمی زودتر از دیگران از ایران خارج شده است.
پ.ن.:
این هم یک خبر دیگر که نشان می‌دهد قاطرهای سپاه مجبور به بازگشت به طویله شده‌اند:
سردار جزايري: نیروهای مسلح وارد هیاهوی گروه های سیاسی نمی شود

نوشته: در ساعت: 7:00 am در بخش: سیاسی

2 پیام  |           

2 پیام به “قاطر چموش کودتا عقب عقب به طویله بازگشت”

  1. حسن آقا از این خیالهای بیخودی نکن این مادر به خطا ها عقب نشینی که نمیکنند هیچ دارند بیشتر کمر به نابودی ملت میبندند
    این آخوند جماعت وقتی با دشمن مشترک روبرو میشوند با هم متحد میشوند

  2. والد بمانعلی says:

    خٌسن آقاجان یادت نرود که توبه گرگ مرگ است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی