Jan 04 2010

چه دولت عدالت پروری! چه دولت با عطوفتی!

نوشته:     :::       7 پیام

در این نوشته می خواهم ثابت کنم که جمهوری اسهالی یکی از عدالت پرور ترین و با عطوفت ترین حکومت‌های موجود در جهان است!
امروز در خبرها خواندم که احمدی امویی به هفت سال و چهار ماه حبس تعزیری و 34 ضربه شلاق محکوم شده است.
شما یک نگاه به این حکم بکنید. دقت در حکم آقای غازی بفرمایید! کجای دنیا را سراغ دارید که به این دقت و ظرافت حکم قضایی صادر کنند!؟
اگر حکومت آخوندی یک حکومت بی حساب کتاب بود و حکم های قضایی آن، همینطوری شکمی بود یقین بدانید که برای آقای امویی مثلا حکم هفت سال یا هشت سال زندان می‌بریدند نه هفت سال و چهار ماه! حتی در حکم ضربات شلاق هم جانب عدالت کاملا رعایت شده! بفرما! غازی حکم کرده 34 ضربه شلاق! اگر این غازی بی عدالت بود یا همین طوری شکمی حکم داده بود، یک حکم سرراست می‌داد. مثلا حکم می‌داد 30 ضربه شلاق یا 40 ضربه، نه اینکه بیاید متر بگذار و با دقت 34 ضربه شلاق حکم صادر کند. من یقین دارم که آقای غازی که خدا طول و عرض عمرش را زیاد کند، در همه احکامش اگر لازم باشد حتی احکام ثانیه‌ای هم صادر خواهد کرد تا مبادا خدای ناکرده یک جو از حق مردم در حکومت عدل سید علی کم شود!
خبر دیگر امروز را نخواندید؟ همان که حاج آقا رادان فرمود ه‌اند: به اندازه كافی فرصت داده شد(!) از این پس برخوردهای پلیس قهرآمیز و بدون اغماض است. می‌بینید ماشاالله ماشاالله عدل شان نه تنها در دنیا بی نظیر است! بلکه عطوفت شان از همه در جهان بیشتر است!(اینجا هم اتو فت منظور نظر هست ها!). بعد از اینکه ملت را در خیابان با گلوله لت و پار کردند، بعد از اینکه مردم را در خیابان با ماشین زیر گرفتند، بعد از اینکه در زندانها به مردم بی گناه تجاوز کردند، حالا تازه قرار است بدون اغماض دمار از روزگار ملت در بیاورند، ماشاالله ماشاالله به این عدل و انصاف و (اتوفت) حکومت عدل سید علی!

نوشته: در ساعت: 10:35 pm در بخش: حقوق بشر

7 پیام  |           

7 پیام به “چه دولت عدالت پروری! چه دولت با عطوفتی!”

  1. یه مثلی هست که می گه به مرگ می گیرند که به تب راضی بشه. حالا کار اینها معکوس شده.
    دیگه فکر کنم از دفعه آینده که درگیری بشه حضور زره پوش و تانک و غیره رو هم در خیابونها شاهد باشیم. ولی مایه خوشحالی میشه چون مردم ایران هرچی هستند خوب یا بد کار نداریم ولی مزیت بزرگشون اینه که وقتی دیگه دیگ صبرشون لبریز میشه تانک و هواپیمای شکاری هم جلوشون رو نمی تونه بگیره. به ویژه که اون تانک ها مال آخوندها باشه

  2. بهمن says:

    آقا من هم به رادان می گویم بیلاخ. فرصت تو تموم شده بزن به چاک تا زیر پای ملت له نشدی.کجای کاری باید جواب این خونها رو بدی.شاخ و شونه می کشی.جرات داری بیا جلوی ما این حرفها رو بزن ، پشت صاحبت واستادی واق واق می کنی.

  3. والد بمانعلی says:

    خُسن آقاجان: از تحلیلی های درستی که شنیده ام:
    http://sites.radiofrance.fr/chaines/france-culture2/emissions/matins/index.php?emission_id=25060143
    ———-
    پاسخ:
    نمی دونستم که سلامتیان هم فرانسه بلده! بنی صدر که اون اوایل اومده بود فرانسه زبون فرانسه حرف زدنش اون موقع خیلی بیخود بود، با لحجه آخوندی صحبت می‌کرد.

  4. دفترها says:

    تا حالا حتما همه دوستان شنیدید که طرح “اعدام محارب ظرف پنج ‌روز” به مجلس ارتجاع رفت!
    ۳۶ نماینده ارتجاع اسلامی، با ارائه طرح دوفوریتی، خواستار تقلیل زمان اجرای حکم محارب از بیست روز به پنج روز شدند. به گزارش پارلمان‌نیوز، طراح اصلی این طرح روح‌الله حسینیان است.
    این نمایندگان طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۲۳۶ آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری را در نامه‌ای به رئیس مجلس ارتجاع دادند.
    اینها می خواهند کشتار دهه شصت رو مجدد تکرار کنند.

  5. بلوا says:

    تازه کارشان اینقدر دقیق است که در دادگاه‌های تجدید نظر ممکن است حکم را افزایش دهند! مثلا چند سال و ماه و روز به آن اضافه کنند!

  6. بابک says:

    خسن آقا جون سلام
    از این آقای کنسول مستعفی ولایت چه خبر؟
    ——-
    پاسخ:
    فعلا که مخفی شده تا بعد!

  7. استدلال متقنی بود خسن آقا. بخصوص اینکه فرمولهای پیچیده ریاضی نظام را هم در امر مجازات لو دادی
    احسنتم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی