Mar 01 2010

داستان سرایی‌های رژیم از ماجرای دستگیری ریگی پایانی ندارد!

نوشته:     :::       12 پیام

می‌گویند آدم دروغ گو کم حافظه است. این را حداقل رژیم دروغ و نیرنگ آخوندی به وفور به ما ثابت کرده است. در هر ماجرایی ده ها سناریوی متفاوت را به خورد مردم می‌دهند. وزیر یک چیزی می‌گوید، آخوند نماز جمعه یک چیز دیگر، وکیل مجلس یک دروغ جدید دیگر! خلاصه هر ماجرایی که در حکومت اسلامی اتفاق می‌افتد ده‌ها بلکه بعضی اوقات صدها نسخه متفاوت دارد، یک دروغ از دیگری شاخدار تر. دستگیری ریگی از همه جالب تر است. تو گویی آقایان زیاد از حد فیلم‌های جیمزباند نگاه می‌کنند، به همین خاطر قوه تخیل شان برای دروغ گفتن بسیار فعال است. بیچاره ریگی را یک بار در آسمان خلیج فارس دستگیر می‌کنند، یک بار در فرودگاه بندر عباس، یک بار بوسیله یک خانم مامور امنیتی (فاطی کماندو)، یک بار بدست سربازان گم نام امام زمان. چاخان ترین نمونه آن این داستان است بخوانید و بخندید:

منابع غيررسمي نقل كرده اند عملیات بی‎حس کردن ریگی با چنان سرعتی از سوي يكي از خانمها انجام می‎شود که فرصت هیچ واکنشی را نه به او، نه به نفر همراهش و نه به محافظانش نمی‎دهد. از آن مهمتر ريگي وقتي متوجه تغيير احوال خود ميشود كه دستبند بر دست داشته است و مأموري مراقب عدم اقدام او به خودكشي بوده است. محافظان قرقيز او حتي فرصت تغيير مكان خويش را هم پيدا نكردند. «ریگی از نحوه دستگیری‎اش بهت‎زده شده بود» این سخن را وزیر اطلاعات در جریان کنفرانس خبری‎اش به زبان آورد. خبر دستگیری ریگی، دنیا را بهت‎زده می‎کند.

منبع سایت پرچم وابسته به مموتی
اول پاراگراف منابع غیر رسمی این خبر را بازگو کرده‌اند، ولی یک مرتبه آخر همان پاراگراف دروغ گو چنان کم حافظه می‌شود که همین خبر را در آخر پاراگراف از قول وزیر اطلاعات نقل می‌کند. خدا بدهد قوت به این سربازان گمان امام زمان کم حافظه. کم حافظه گی تا این اندازه!؟ بابا می‌خواستی این سوتی را در چهار پنج پاراگراف پایین تر بدهی تا شاید خواننده هم مثل شما کم حافظه باشد و یادش برود چند پاراگراف پیشتر چه خوانده!! فکر نکنید این خبر فقط در این سایت منعکس شده ها! باور کنید اگر واژه های این خبر را با گوگل جستجو کنید می‌بینید همه سایت‌های ریز و درشت رژیم همین مهملات را به خورد ملت داده‌اند در این چند روز.
حالا برای اینکه داستان شیرین دروغگویی آقایان تکمیل شود، شو تلویزیونی آنرا هم ببینید و بخندید. باور کنید مرغ پخته هم از این شامورتی بازی‌های رژیم به قهقهه می‌افتد، من و شما که جای خود داریم.

نوشته: در ساعت: 11:56 pm در بخش: ملای حیله گر

12 پیام  |           

12 پیام به “داستان سرایی‌های رژیم از ماجرای دستگیری ریگی پایانی ندارد!”

  1. امیر علی says:

    الحق که محتویات سایت چرنده ولی برای گذاراندن اوقات استراحت بد نیست ناکامی شما وطن فروشان را ببینیم و حال کنیم مرگ بر منافق درود بر خامنه ای

  2. فرهاد says:

    خسن آقای گل
    در مورد ریگی باید گفت اگر او پیاده به بیشکک می رفت زودتر می رسید ، به این نقشه نگاه کن تا ببینی چقدر این ادعای جمهوری اسلامی مضحک است :
    http://farhadheyrani.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

  3. بابک says:

    خسن آقای عزیز،
    عین ماجرای عاشورا شده. هر کسی می ره بالا منبر برای خودش داستان رو یه شاخ و برگ جدید می ده. بعد از یه مدت می بینی کل ماجرا زیر و رو شده…

  4. مامان امیر علی says:

    خسن آقا شما این امیر علی مارو ببخش !! این حتی از شوهر من هم نیست … یه فلسطینی رو آورده بودن درمان تو تهران، اونهم به من تجاوز کرد شد این امیر علی که میبینی ! امروز هم خیلی آغا رو دوست داره چون بهش احساس نزدیگی فامیلی میکنه … شما خودت درک میکنی دیگه

  5. امیر علی says:

    برو بی ناموس خجالت بکش این توی کثافتی که ننت از جلو عقب میده

  6. امیر علی says:

    هر کی از این به بعد بیاد فحش بده اگه سایتم مسدود کنند از کافینت میرم جوابشو میدم البته من میدونم همه این افراد یک نفرند و اونم همان گمنام دیوسه

  7. سیاوش says:

    خسن آقا سام.
    داش به روایت علیرضا کونی زاده این آخوندا 20 میلیون دلار و یک خط لوله نفت دادن پاکستانیای تخم سگ کون نشور اونام ریگی رو پیجیدن تو گه تحویل دادن.
    داش اطلاعات رژیم قویه منتها فقط تو حوزدارالفحشای اسلومی.

  8. ضدِ آخوند says:

    ضدِ آخوند
    طرفدار خامنه اى كو…نى هم بايد آفرد كو….نى مثل امير على باشن

  9. aso says:

    baba jan bebynyd suti enkar napezyr u ahmeghaneye seda w sima der montazhe film…mege ne inke rygi u mosaferan ba khtute hewapeymayy gherghizestan perwaz mykerdend?pes chetor shod ke mosaferan serware khtute iran air mi shewewnd)film ru der site tabnak bebynyd.hengame reften

  10. parisa says:

    به قول احمد آقا مرد عزیز خونه ما این اعترافات ریگی نتیجه هیچی‌ نمیتونست باشه جز تجاوز زنده زنده به ناموسش و اون حرفا رو ضبط کردن.ما که به نامردی این آدم شکی نداریم ولی‌ به از او نا‌ مردترهای حکومت هم شکی نیست.
    ها؟بد میگم؟

  11. ای بابا پریسا خانم یقینا ریگی یکی دو هفته خوب نوازش شده بود تا بتوانند ازش اقرار بگیرند. من هیچ شکی ندارم که ریگی یک تا دو هفته قبل از اینکه به نمایش گذاشته شد در اختیار حکومت بوده. ریگی را با تعدادی از فرمانده‌هان طالبان عوض کردند تا بتوانند بوسیله آن شعبده بازی اقتدار را روی صحنه بیاورند.

  12. دفترها says:

    در حالی که دستگاه‌های تبلیغاتی جمهوری اسلامی خبر این پیروزی را اعلام می‌کردند، هنوز اکثریت بسیار بزرگی از مردم ایران، نه اطلاعی از جندالله دارند و نه سرکرده آن‌ها.
    جندالله بلوچ چیست؟ جندالله یک گروه اسلام‌گرای مرتجع از قماش حزب‌الله جمهوری اسلامی‌ست که از چند سال پیش، چندین عملیات مسلحانه علیه جمهوری اسلامی در منطقه بلوچستان داشته و تعدادی از نیروهای مسلح رژیم را به قتل رسانده است. پیدایش این گروه در بلوچستان نتیجه سیاست‌ها ارتجاعی جمهوری اسلامی علیه مردم بلوچستان است. جمهوری اسلامی‌ میلیون‌ها تن از مردم بلوچ را در منتهای فقر و گرسنگی قرار داده است. مردم منطقه بلوچستان جزو فقیرترین مردمان در سراسر ایران‌اند. نزدیک به نیمی از جمعیت بلوچ بیکارند. بالاترین رقم بی‌سوادی در بلوچستان است. از نظر امکانات بهداشتی و درمانی، مردم این منطقه در اسف‌بارترین شرایط به سر می‌برند. عقب‌ماندگی این منطقه به حدی‌ست که هنوز در بخش‌هایی از آن مناسبات عشیرتی حاکم است. جمهوری اسلامی نه تنها مردم این منطقه را همچون مردم سراسر ایران از ابتدایی‌ترین آزادی‌ها و حقوق دمکراتیک محروم ساخته، نه فقط آن‌ها را به عنوان ملیتی تحت ستم در بند نگه داشته، بلکه حتا آزادی مذهبی را از آن‌ها سلب نموده و صرفاً به خاطر اعتقادات سنی مذهبی‌شان در معرض فشار و سرکوب قرار داده است. جمهوری اسلامی به ویژه در دهه ۶۰ تمام نیروهای آگاه، چپ و مترقی را در این منطقه سرکوب و کشتار کرد. بنابراین تحت یک چنین شرایطی‌ست که امکان پیدایش و رشد یک گروه اسلام‌گرا و در عین حال ناسیونالیست بلوچ فراهم می‌گردد و گروه جندالله بلوچ شکل می‌گیرد. این گروه به لحاظ تفکر سیاسی، تاکتیک‌ها و شیوه‌های عمل، هیچ تفاوتی با خودِ جمهوری اسلامی و حزب‌اللهی‌های طرفدار آن ندارد. تفاوت فقط در شیعه و سنی بودن‌شان است. دستگیری ریگی، سرکرده این گروه نیز نه از اهمیتی برخوردار است که جمهوری اسلامی بر آن تبلیغ می‌کند و نه می‌تواند کم‌ترین معضل از معضلات بی‌شمار رژیم را در بلوچستان حل کند. جمهوری اسلامی هیچ راه حلی برای معضلات و مشکلات مردم بلوچ ندارد و از آن‌جایی که تصور می‌کند با سرکوب و اختناق می‌تواند اوضاع را تحت کنترل خود درآورد، بر وخامت اوضاع در بلوچستان خواهد افزود.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی