Jul 28 2010

تا خدایی راه کمی مانده

نوشته:     :::       1 پیام

سالها مشکل داشتیم که ولی وقیح رفته پشت سر این و اون سنگر گرفته و دستورهایی که می‌دهد به نام این و آن ننه مرده که رانت حکومتی دریافت می‌کند را به جامعه تحمیل می‌کند.
خوشبختانه بعد از انتصابات سال گذشته و دخالت مستقیم سید علی دیگر به قول معروف “چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من” حالا پرده‌ها کنار رفته و آقا بدون هیچ حجابی لخت و عریان جلو ملت قرار گرفته و هر چه هم سعی می‌کند برود پشت پرده نمی‌شود.
اگر رفتار اخیر سید علی آقا را این روزها زیر نظر گرفته باشید می‌بینید که آقا اول یک چیزی می‌گوید، بعد ملت و رسانه‌ها تو دهنی شدیدی به آقا می‌زنند، بعد نوچه‌های آقا می‌آیند همان چرندیات را به شکل دیگری می‌گویند، بلکه حرف‌های آقا را تایید کنند یا شاید هم می‌خواهند با این کار به شکلی آقا را ببرند پشت پرده و خودشان بیایند جلو تا تیر و ترکش‌ها به اینها بخورد بلکه ستون انقلاب فرو نریزد ولی نمی‌شود که نمی‌شود. برعکس کارها خراب تر هم می‌شود.
همان گونه که در مطلب قبلی نوشتم، پریروز آقا صادق آمد و در مورد علوم انسانی و الخ که سید علی قبلا یک غلط‌هایی کرده بود گفت، خواست ترکش‌ها را از سمت و سوی آقا دور کند، نشد که نشد، بلکه خودش هم گرفتار خمپاره اندازهای دشمنان اسلام ناب سید علی شد.
دیروز اما آقا جنتی سنگ تمام گذاشته و در باره جایگاه رهبر و الخ گفت:
« به همین دلیل در زمانی که امام خمینی(ره) رحلت کرد، خداوند متعال، سمت رهبری انقلاب را بر مقام معظم رهبری محول کرد و ایشان، مأمور شد از طرف خداوند، که این انقلاب را و این نظام را و این راه علی(ع) را حفظ کند و ادامه دهد. »
حالا باید از آقا جنتی ریزه میزه پرسید، خداوند بوسیله کدام فرشته‌ای این دستور را به شما و دیگر ملاها رسانده!؟ خصوصا اینکه اگر به گفته شما، ایشان از طرف خداوند مامور شده‌اند تا راه علی را ادامه بدهند! این یک کمی بی لطفی به خدا نیست!؟ مگه خدا مرض داره یکی را مامور کند که از پیغمبر قبلی نه، بلکه از راه امام علی حفاظت کند!؟ آخه احمق یک چیزی بگو که بگنجد! اگر خدا می‌خواست کسی را مامور کند خوب یک پیغمبر جدید می‌فرستاد، چرا این همه شامورتی بازی!؟
خوشبختانه که حقیر به خدا و پیغمبر و اینگونه اراجیف اعتقادی ندارم ولی دلم برای آن بیچاره‌هایی می‌سوزد که مجبورند این همه مهملات را گوش کنند و به آن عمل هم بکنند. باور کنید آدم باید مغز خر داشته باشد که این چرندیات را از ملاها بپذیرد.
گفته جنتی دارد کار را به جاهای باریک می‌رساند، به این معنی که در مانور بعدی باید عملا جایگاه خامنه‌ای را به مقام پیغمبری یا خدایی ترفیع بدهند، وگرنه کمیتشان لنگ خواهد شد. تحولات اخیر نشان می‌دهد که دیگر جانشین امام غایب بودن خامنه‌ای برای تحمیق عوام کفایت نمی‌کند، در نتیجه به زودی باید منتظر آن بود که خامنه‌ای به عنوان پیغمبر جدید ظهور کند.

نوشته: در ساعت: 1:20 pm در بخش: ملای حیله گر

1 پیام  |           

1 پیام به “تا خدایی راه کمی مانده”

  1. kia says:

    درود خسن اقای گرامی
    واقعن ادم باور نمیکند کسانی باشند که این چرندیات این اخوندها را باور کنند ولی متاسفانه در ایران افراد کمی نیستند که این چرندیات را باور میکنند . این دین اخر باعث به فلاکت و بدبختی رسیدن مردم ایران خواهد شد هنوز اولش است حالا هی بگذرید و بروید چمکران مشهد مقدس کربلا نجف ببینیم کجا را میگیرید خسن گرامی این حرف های اخوندها خریدار داره و گرنه اینها ٣١ سر کار نبودن علی یه دست میدونه کجا مارهاشو پن کنه

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی