Jan 08 2011

یارانه‌ها را حذف کردند، آب هم از آب تکان نخورد!

نوشته:     :::       4 پیام

آقای جنتی سرخوش از پیروزی از اجرای یارانه‌ها! در نماز جمعه دیروز فرموده‌اند:

برخی می‌گفتند که با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها گرانی رخ خواهد داد، اما نه تنها اینگونه نشد که ارزانی هم شد.» او اعتراف می‌کند: «پیش‌بینی نمی‌شد که وضعیت به این آرامی پیش رود و مردم بدین راحتی شرایط را بپذیرند

باید به عرض آقا جنتی و دیگران برسانم که برادر جان به قول معروف “اگر نشاشیدی شب دراز است”. این ضرب المثل را که می‌شناسید!؟ حاج آقا گویا هنوز بعد از این همه سال حکومت کردن به این درک نرسیده است که آثار چنین جراحی‌های اقتصادی به این زودی‌ها نمایان نمی‌شود! آقا هنوز نمی‌داند که ملت هنوز دلخوش و سرمست است از آن چند ده هزار تومانی که دولت امام زمان به حساب‌های بانکی واریز کرد و باعث شد فشار اقتصادی مردم را کمی تسکین بدهد. چیزی که آقای جنتی نمی‌داند این است که آثار جراحی اقتصادی پیش رو حداقل چند ماه نیاز به زمان دارد تا آثار واقعی خودش را نشان بدهد. خصوصا وقتی که دولت مهرورز پیشاپیش همه مخالفین را سرکوب کرده و نفس همه را بریده‌اند! با این حال وقتی که پولهای امام زمان که به حساب‌ها ریخته شده تمام شد و آثار حذف یارانه‌ها هم در اقتصاد ایران هویدا شد، آنگاه است که به قول معروف باید جوجه‌ها را شمرد! “شاهنامه را آخر پائیز می‌شمارند”، “جوجه هم آخرش خوش است!” آقای جنتی! اقتصاد هم که ما خر است شما زیاد خودش را ناراحت نکن!

نوشته: در ساعت: 6:48 am در بخش: اقتصادی,سیاسی,ملای حیله‌گر

4 پیام  |           

4 پیام به “یارانه‌ها را حذف کردند، آب هم از آب تکان نخورد!”

  1. زیتون says:

    آب از آب تکون می خوره. صبر کن. شب درازه و قلندر بیدار

  2. محسن says:

    معمولا جای زخمم توی “جراحی” یه خورده که گذشت شروع می کنه به چرک کردن…گندش که در اومد با انتی بایوتیک باتون و اشک آور و … جواب نخواهد داد !

  3. پارسا says:

    موقع پرداخت قبوض آب و برق و گاز که شد آقایون خواهند فهمید یه من ماست چقدر کره می ده . گر صبر کنیم ز غوره حلوا سازیم .

  4. پریسا says:

    شوهرم می گفت چند وقت پیش یک چرندگویی قدیمی از تحفه آرادان شنیده که در یک بخشی گفته: مردم ایران ظرفیتش رو دارند..حالا هر وقت من می گم تو ایران این اتفاق افتاد شوهرم می گه: مردم ایران ظرفیتش رو دارند.
    وقتی این دایناسور این رو گفت براش گفتم با خنده گفت: زن؟ چقدر بگم مردم ایران ظرفیتش رو دارند :((

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی