May 10 2011

جن زیر عبای ملا!

نوشته:     :::       1 پیام

در خبری می‌خوانیم:

پرونده مشایی و بقایی به کمیسیون اصل 90 رفت

قبل از خواندن خبر به خودم می‌گویم حتما چنان پرونده ای برای آقایان دست و پا کرده‌اند که می‌خواهند با بردن آن به کمیسیون اصل نود نسل این دو را برچینند!
خبر را می‌خوانم، از اول تا آخر تکرار مکررات آن هم تکرار جملات غیر حقوقی، بیشتر شکمی و از روی باد معده! وقتی نام و شغل و حرفه شکایت کننده را می‌خوانم تازه دوزاریم می‌افتد که این دعوا هم دعوایی سیاسی بیش نیست، که یک آخوند قصد دارد با شامورتی بازی، رمالی و جن‌گیری دو جن گیر و رمال دیگر را قلع و قمع کند!
کل گناه مشایی و بقایی در این کیفر خواست خلاصه می‌شود به اینکه این دو باید ثابت کنند که “چه کسی هستند و از کجا آمده‌اند و چقدر سابقه جبهه ‌و ‌آزادگی و جانبازی و ایثارگری دارند”
جل الخالق! یکی نیست به این مردک الدنگ شامورتی باز بگوید، آخه بیچاره اگر قرار بشود در آن مملکت فقط جنگ رفته‌ها صاحب پست و مقام بشوند که اول از همه خود رهبر معظم لنگش در هوا خواهد بود! وای بر احوال آن ملت!
تازه بیشتر آنها که به جبهه رفتند این روزها یا بازنشسته شده‌اند یا بزودی خواهند شد! از این هم اگر بگذریم تازه مگر آنهایی که به قول شما ایثارگر جنگ بوده‌اند چند درصدشان واقعا ایثارگر بوده‌اند و چند درصد از آنها مثل شما برای نان و آب به جبهه رفته بودند و حالا گیرم از سر بدشانسی بدست نیروهای صدام اسیر شدند و گرفتار تا آخر جنگ! در عمل من کسی را بنام ایثارگر در بین شما مفت خوران و زالو صفتان نمی‌بینیم برادر! پس زیاد به پروپای مشایی و آن یکی دیگر جن‌گیر نپیچ که جملگی از یک قماش هستید و به قول معروف:
گر حکم شود که مست گیرند *** در شهر هر آنکه هست گیرند
تو گویی که جن گیری و رمالی چنان گریبان حکومت را گفته که همگی جن زده و در نتیجه به هذیان گویی گرفتار شده‌اند!
ببینید زنده یاد بیژن مفید سالها قبل از انقلاب جن را زیر عبای ملا دیده بود و ما از همه جا بیخبران هنوز آنرا ندیده‌ایم! جن زیر عبای ملا را می‌گویم!

نوشته: در ساعت: 8:11 pm در بخش: اسلام و مسلمین,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “جن زیر عبای ملا!”

  1. حاجی says:

    این نوچه ها و مزدوران بدبخت نمیدانند که چقدر تاریخ مصرفشان کوتاه است زمان انقلاب افرادی مثل لاجوردی و هادی غفاری با انهمه تندروی و نفوذ همه دیدیم اخر و عاقبتشان چه شد اینها که که عددی نیستند

    … در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگزرد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی