May 11 2011

زندگی سگی!

نوشته:     :::       15 پیام

در خبر است که چنانچه سگ با دامن یا کت شلوار سیاه در ملا عام آن هم در روزهای عزاداری محرم ظاهر نشود و برای مراجعه به پزشک هم از سبد مخصوص استفاده شود، نگهداری سگ در حکومت اسلامی بلا اشکال است!
جل الخالق! باور ندارید خودتان از متن خبر بخوانید. گوینده این خبر هم هر ننه قمری نیست ها خیر! ایشان سردار احمد روزبهانی رئیس پلیس امنیت اخلاقی بلاد اسلامی سید علی آقا هستند.

راستش را بخواهید در دوران طاغوت امور اسلامی بهتر رتق و فتق می‌شد. باور بفرمایید برادر حقیر علاقه وافری به حیوانات داشت. اگر اجازه‌اش می‌دادند حیاط خانه را اگر طویله اسب و گاو و سگ و بز و بره و شیر و پلنگ نمی‌کرد، یقینا هفت هشت تا قلاده سگ همیشه همراه داشت. در آن روزگارها، منظورم روزگار طاغوت یا همان شاهنشاه آریامهر است، در آن مملکت، همسایه‌ها پدر پدرسگ صاحب سگ را در می‌آوردند اگر سگ بیچاره یک سرک ناقابل توی حیاط همسایه می‌کشید. یادم می‌آید ما همیشه با هسایه‌ها بر سر این موضوع جر و دعوا داشتیم. بعضی همسایه‌ها پا را از جر و بحث هم پیش‌تر می‌گذاشتند و خانواده خُسن آقا را به جرم سگ بازی تحریم می‌کردن. دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ! ما خودمان هم می‌دانستیم ولی زیر سبیلی در می‌کردیم که در شرع انور اسلام! داشتن سگ گناه کبیره است و در خانه‌ای که سگ نگهداری شود نماز ساکنین هفت خانه اطراف باطل است.
حالا اما به برکت دولت یاقوت (سید خراسانی) سگ بازی حرام که نیست هیچ! بلکه برای سگ محترم تسهیلات پزشکی هم برقرار است. بیچاره سگ‌های دوران طاغوت اگر می‌دانستند چند سالی دیرتر به دنیا می‌آمدند تا بجای سگ دانی دوران شاهنشاهی به زندگی مرفه دوران یاقوت برسند!

این هم بریده متن خبر:

رییس پلیس امنیت اخلاقی در رابطه با گرداندن سگ در سطح شهر نیز عنوان کرد: بحث قانون برخورد با این افراد در مجلس مطرح است اما گاه این سگ‌ها پارس می‌کنند و مردم را می‌ترسانند، بحث نجاست و بهداشت هم هست. در این موارد احتیاج به قانون نیست و بر اساس شکایت برخورد می‌شود. اینکه در محرم لباس سیاه تن سگ بشود و به خیابان آورده شود، این نیاز به قانون دارد برای برخورد؟ برای حمل سگ به پزشک هم سبدهای مخصوص است که باید از آنها استفاده شود.

نوشته: در ساعت: 1:07 pm در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی,طنز,ملای حیله‌گر

15 پیام  |           

15 پیام به “زندگی سگی!”

  1. kia says:

    اینكه از ماهواره استفاده می‌شود غیرمستقیم حقوق شهروندی زیر پا گذاشته می‌شود چرا كه ماهواره عامل تهاجم فرهنگی است
    این گتفه ی سردار ادمکش اسلام خونریز هم جالب است کاش یکی ازش سئوال میکرد حقوق شهروندی اسلامی چی هست بجز انهایی که همه میدانند مثل زنجیر زنی سینه زنی عذاداری بهایی کشی باور کن خسن اقای گرامی نسلهای بعد اینها را میخوانند و کلی میخندن که مگر ممکنه این چیزها بوده باشه و مردم هم عین خیالشان هم نبوده باشه

  2. hamid says:

    حضرت محمد (ص) و سیف السلام شهید بن لادن، شباهت های بیشماری داشته اند،

    – هر دو باعث به گند کشیده شدن دنیا بوده اند.

    – هر دو علاقه مفرطی به غار داشته اند

    – هر دو به زنان جوان و دختران خردسال علاقه بسیار داشته اند(همراه با بن لادن ، همسر او که زن بسیار جوانی بوده نیز کشته شده است)

    – هر دو به ریش گذاشتن علاقه بسیار داشته اند

    – هر از روش نامردی و غیر اخلاقی در مبارزه استفاده می کرده اند.

    – مردم بلاد اسلام، خصوصا پاکستان و عربستان، به هر دو نفر علاقه عجیبی دارند و هر دو نفر را بشدت دوست دارند.

    – انسان های آزاده ، از هر دو نفر و اعمال کثیف آنها متنفر هستند، اما مسلمانان عزیز، آنها را چون بت می پرستند.

    – بسیاری از مسلمانان عزیز حاضر نیستند چشم مبارک را باز کنند و جنایات آنها را ببیند و به هر بهانه ای سعی در توجیه اعمال آنها دارند.

    – هر دوی آن بزرگواران ، به شکل عجیبی به عدالت اعتقاد داشتند. مثلا حضرت محمد دستور داد نهصد نفر را به جرم اینکه یهودی بوده اند ، سر ببرند (جرمشان دین آنها بود) و کودکان آنها نیز برده مسلمانان شدند. از نظر سیف السلام بن لادن نیز ،مثلا زندگی در آمریکا ؛ یک جرم است و ایشان مایل بودند افراد را به این جرم بکشند.

    – هر دو آنها هدیه ملت و فرهنگ صحرا نشینی عربستان ، به دنیا بوده اند!

    و اما تفاوت این دو بزرگوار :

    – محمد با الاغ به آسمان رفت ؛ اما بن لادن با چرخبال ارتش آمریکا هنگام حمل جنازه

    – محمد موفق به فتح مکه شد و اسلام را مانند ویروس پخش کرد، اما بن لادن چندان موفق نبود.

    – محمد مبتلا به اسکیزوفرنی و صرع بود ، اما بن لادن از ناراحتی کلیه رنج می برد.

  3. haroon says:

    (((برگرفته از كتاب زنان پيغمبر اسلام نوشته حسين عماد زاده)))
    با زن خودت در اول ماه و نيمه ماه جماع مكن كه ممكن است اولاد توبه مرض جنون وجزام مبتلا گردد
    بعد از ظهر جماع مكن كه اولاد مات و متحير و سبك مغز شود و تاجنب هستي نزديك قرآن مرو كه مبادا آتش ازآسمان آيد و شماها را بسوزاند.
    يا علي در موقع جماع خرقه بلندي بپوش و به زن خود بپوشان كه هر گاه دو نفر در يك خرقه باشيد ،دشمني بين شما ايجاد كند تا به طلاق برسد.
    يا علي در شب فطر و شب اضحي و نيمه شعبان و شب بيست و نه و سي شعبان در زيرآفتاب وزيردرخت ميوه جماع مكن كه نقايص دراولاد پديدار شود.چون زن تو باردار شد و حامله گشت با وضو با او جماع كن درغيراين صورت ممكن است قلب او كوروبخيل شود.
    ايستاده جماع مكن كه كه فرزند فراش خود را تر مي سازد و بوال مي گردد.
    در شب فطر و شب اضحي مجامعت مكن كه نطفه در رحم پير مي شود.
    يا علي مجامعت در شب اضحي فرزند را چهار و شش انگشتي مي نمايد.
    در برابر آفتاب جماع مكن كه فقرو،تنگي به فرزند روي مي آورد و بين اذان و اقامه نباشد كه حريص بر دنيا مي شود و سفاك مي گردد.
    يا علي هميشه با وضو به بستر زن خود برو و گرنه دل فرزند بي بصيرت و بخيل مي گردد و جماع در نيمه شعبان نباشد كه صورت اولاد پر مو مي شود.
    يا علي جماع در شبهاي دوشنبه فرزند را حافظ قرآن و راضي به قسمت مي سازد و در آخر رجب موجب بهت و جنون فرزند مي شود .در شب سه شنبه شهيد مي گردد و رقيق القلب و سخي الطبع مي شود. شب پنج شنبه حاكم و عالم و شب جمعه فقيه مي گردد. عصر جمعه دانشمند و محقق مي شود.
    يا علي جماع در اول شب موجب سحر و توجه به دنيا ميشود ،اين وصاياي مرا گوش كن كه من از جبرئيل شنيدم و حفظ كردم.
    و از حضرت صادق نقل مي شود كه :كسي كه مي خواهد با زن خود براي اولاد ذكور مجامعت نمايد ،دست راست خود را بر چشم راست خود بگذارد و هفت مرتبه سوره انا انزلنا بخواند. پس از آن مجامعت كند به همان اراده و هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه سبحان الله و ده مرتبه استغفرلله و نه مرتبه سبحان العظيم و يك مرتبه اين آيه را بخواند:استغفرالله ان الله كان غفارا يرسل السما عليكم مدرارا و يمددكم با موال و بنين و يجعل لكم جنات و يجعل لكم انهارا.
    (((برگرفته از كتاب زنان پيغمبر اسلام نوشته حسين عماد زاده)))

  4. ramon says:

    از صادق هدایت:
    این تقصیر خودمان بود که طرز مملکت داری را به عرب ها اموختیم. قاعده برای زبانشان درست کردیم ، فلسفه برای ایینشان تراشیدیم ، برایشان شمشیر زدیم ، جوان های خودمان را برای انها به کشتن دادیم ، فکر ، روح ، صنعت ، ساز ، علوم و ادبیات خودمان را دو دستی تقدیم انها کردیم تا شاید بتوانیم روح وحشی و سرکش انها را رام و متمدن بکنیم. ولی افسوس! اصلآ نژاد انها و فکر انها زمین تا اسمان با ما فرق دارد و باید هم همینطور باشد. این قیافه های درنده ، رنگ های سوخته ، دستهای کوره بسته برای گردنه گیری درست شده. افکاری که میان شاش و پشکل شتر نشو و نمو کرده بهتر از این نمی شود. تمام ساختمان بدن انها گواهی می دهد که برای دزدی و خیانت درست شده. این عربهایی که تا دیروز پای برهنه به دنبال سوسمار می دویدند و زیر سایه چادر زنگی می کردند ، نباید هم بیش از این از انها متوقع بود.

  5. armon says:

    طبق نظر یکی از مراکز تحقیقاتی آمریکا، سالم ماندن جنازه آیت الله قزوینی به خلوص نیت ایشان در هنگام بشکه نوردی مربوط می شود
    بشکه نوردی چیست ؟! چرا جنازه آیت الله قزوینی سالم مانده است ؟!

    خبرگزاری آفتاب گزارش کرده که جسد یک آیت الله ، بعد از هفده سال سالم باقی مانده است ، گویا می خواسته اند جسد این آیت الله را طبق وصیتش به کربلا منتقل کنند (چون در زمان مرگش صدام سر کار بوده ، حالا می خواهند این کار را بکنند) و وقتی نبش قبر کرده اند، جسد ایشان را سالم یافته اند.

    یکی دیگر از مرجع تقلید هم گفته است:
    “بر همین اساس حضرت آیت الله سید “صادق شیرازی” از مراجع تقلید قم بر بالین پیکر وی حاضر شد و گفت: این مسأله، نتیجه محاسبه روزانه نفس است و جا دارد از این امر عبرت بگیریم و در راه خدا و ائمه اطهار (ع) قرار گرفته، تا در دنیا و آخرت جاودانه بمانیم.”

    و اما ؛
    طبق بررسی های بعمل آمده، گویا دانشمندان یکی از مراکز علمی آميريكیا ، معتقد هستند که سالم ماندن جنازه آن بزرگوار، هیچ ربطی به محاسبه روزانه نفس ندارد بلکه ارتباط مستقیمی به خلوص نیت آن بزرگوار و تعداد دفعاتی دارد که آن بزرگوار به بشکه نورديی اقدام کرده اند.

    جهت اطلاع شما بگویم که امر خطیر رفته به درون بشکه و یا بشکه نوردی ، یکی از اعمال الهی است که برای طلبه های حوزه علمیه بسیار مرسوم است و به تزکیه نفس آنها می انجامد.

  6. والد بمانعلی says:

    وقتی ترانه موسوی را این درندگان کشتند و کالبدش را سوزاندند، همین سردار سگکار با لباس شخصی در فیلمی ظاهر شد تا بگوید که چنین آدمی اصلا وجود نداشته تا کشته شود. این قبیل سرداران جز آدمکشی کاری بلد نیستند مگر توهم دفیله سگ ها با لباس عزاداری!

  7. پیرو خط رهبر says:

    بسمه تعالی
    اصولا اسلام نگاهی خاص به حیوان نجس که همان سگ است دارد و در روایات است که بزرگ اختر عالم ولایت حضرت علی (ع) در یک روز صدها سگ را به هلاکت افکندند و مورد تشویق حضرت خاتم النبی حضرت محمد (ص) قرار گرفتند.

  8. armon says:

    فایده نداره!ملت در طول این 32سال کلا تغییر کرده اند همه بطرز نکبت باری گرفتار جهل و خرافه و مادیگرایی شده اند بهم حسادت میکنند و سایه یکدیگر را با تیر میزنند اکثرا مزدور و مواجب بگیر دولت هستند همه مثل سگ از رژیم میترسند کار مملکت و مردم ایران تمام شده است

  9. samadagha says:

    چند جوك بسيحييييييييييييي !!!!!

    بسیجیه شلوارشو برعكس مي‌پوشه، ننه‌اش بهش ميگه: الهي قربونت برم، وقتي ميري انگار داري ميايي

    بسیجیه ميره دستشوئي زنونه ميگيرنش ميگن : مگه کوري نميبيني زنونست؟ ميگه من چکار کنم اينجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، نه

    بسیجیه شب عروسيش پشت به عروس ميخوابه عروس ميگه چرا اينجوري ميکني؟؟؟ميگه: ازدواج کردم اين کثافت کاري هارو بزارم کنار

    تست ازدواج بسیجیه از زنش:
    از ازدواج با من مثل سگ پشيموني يا مثل خر کيف مي کني؟

    مرغه به شوهرش ميگه:سر کوچه بهم ميگن رونتو بخورم سينتو بخورم خروسه ميگه نارحت نباش يارانه ها که بياد ديگه تخمتم نميتونن بخورن

    بسیجیه زنش دو قلو مي زاد به دکتره ميگه: دکتر ارزون حساب کن جفتشو ببرم

    بسیجیه ميميره وصيت ميکنه که رويه قبرم آب صابون بريزيد هرکس رد ميشه ليز بخوره بيفته بخندم روحم شاد بشه

  10. parisa says:

    عجب بابا خر تو سگی شده اون مملکت 🙂

  11. saman says:

    بدینوسیله از کلیه صاحبنظران و فرهیختگان و اندیشمندان داخل و خارج دعوت میگردد در اولین سمپوزیوم علمی- تخصصی واکاوی و روان شناختی شعار بدیع و نوظهور « بسیجی! کس ننه ات» که اخیرا در ورزشگاه آزادی تهران برای اولین بار داده شده است شرکت نمایند و مقالات خود را حداکثر تا اخرین ساعات اداری فردا به دبیرخانه این سمپوزیوم ارسال دارند.
    با آرزوی نشر و ترویج فرهنگ «بسیجی کس ننه ات» در سراسر گیتی
    ستاد برگزاری ارتحال امام

  12. samadagha says:

    بنابه گزارش های رسیده بامداد امروز هشت فروند جنگنده بمب افکن های نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات درون مرزی موفق شدند چند بشقاب ماهواره و دو سه دستگاه کولر آبی مستقر در روی پشت بام نیروهای دشمن را منهدم کرده و همگی سالم به پایگاههای خود بازگشتند.
    یک تحلیل گر امور نظامی که جرات نکرد نامش را فاش کند و گفت شیرم را حلال نمیکنم اگر اسم مرا فاش کنید به خبرنگار ما اظهار داشت: این حکومت جمهوری اسلامی از آن حکومتهاست که اگر دستش به بمب اتمی برسد اول آن را روی سر مردم خودش امتحان میکند.

  13. پیرو خط رهبر says:

    بسمه تعالی
    اخیرا فیزیکدانی جاهل به نام استیون هاوکینگ وجود معاد و خدا را که از اصول دین اسلام است زیر سوال برده که این سم پراکنی در جهت منافع صهیونیستهاست. در حالیکه اینشتن فرمول اتساع زمان را با استفاده از آیات قرآنی و روز پنجاه هزار سال قرآن تدوین کرده معلوم نیست این معلوم الحال چطور به خود اجازه داده اصول دین را به زیر سوال ببرد؟

    http://www.fararu.com/vdcexe8f.jh8fei9bbj.txt

  14. والد بمانعلی says:

    با این پیام آخر پیرو خط رهبر دیگر شک ندارم که او هم از احباب است و خلایق را سرکار گذاشته. چرا که نه؟ این هم برای خودش سبکی خنده دار است. وقتی روز پنجاه هزار سال قرآن الهام بخش اینشتن برای تدوین نظریه اتساع زمان شده باشد به شیوه فیلپوس که مقدونیه را برای اسکندر قابل نمی دانست زود دکتر را باید خبر کرد که: محمود! مدیریت جهان برای تو خیلی کوچک است، کهکشان ها را طلب کن.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی