Jun 10 2011

دارند با شعورمان یک قل دوقل بازی می‌کنند!

نوشته:     :::       15 پیام

اگر این مطلب را ننویسم به شعور شما خوانندگان این وبلاگ و خودم توهین کرده‌ام.
مدتی است تصمیم داشتم چنین مطلبی را بنویسم ولی به دلایلی از نوشتن آن خودداری کرده‌ام. حالا دیگر اگر ننویسم خود و دیگران را مسخره کرده و بی شعور فرض گرفته‌ام! همه چیز را نمی‌توان زیر سیبیلی در کرد برادر!
در جدال‌ها و درگیری‌های سیاسی همیشه از حقه و کلک و دروغ و نیرنگ برای پیشبرد اهداف استفاده می‌شود و این یک پدیده مختص تنها ایران نیست. چند مثال می‌زنم تا منظورم بهتر مشخص شود.
در دوران انقلاب، مسخره ترین و بزرگترین دروغی که گفته شد، تصویر امام در ماه بود! این دروغ بزرگ و مسخره با اینکه غیر قابل باور بود ولی گروه بزرگی از ملت احمق ایران آنرا باور کردند!
در جنگ عراق با کویت در یک فیلم خبری، خبری به سراسر دنیا مخابر شد و در این خبر مدعی شدند که سربازان صدام حسین دستگاه‌های مراقبت‌های ویژه کودکان (Couveuse) را از بیمارستان کودکان کویت خارج و بچه‌های بیگناه را به حال خود رها کرده‌اند. برای مستند کردن خبر هم یک خانم پرستار جلو دوربین تو سر زنان و گریه کنان داستان سرایی می‌کرد. بعدها گندش در آمد که این خانم پرستار نبوده و یک هنرپیشه درجه چندم بوده که این نقش را اجرا کرده است و اصلا داستان خارج کردن دستگاه‌های تنفسی از بخش کودکان بیمارستان‌های کویت حقیقت نداشته است.
خلاصه اینکه برای تحمیق توده‌ها از هر ابزاری استفاده می‌کنند. درست مثل داستان سرایی‌های رژیم در رابطه به محمد رضا مدحی!
حالا هم داستان جالبی این روزها در رسانه‌ها دارند در بوق می‌کنند که دست کمی از داستان عکس امام و بیمارستان‌های کویت ندارد.
اول آقای ویلیام هيگ وارد بازی می‌شود و مدعی می‌شود:

ویلیام هيگ در هفته جاری به پارلمان بریتانیا گفته بود که ایران در سرکوب معترضان سوری به حکومت بشار اسد کمک می‌کند. وزیر امورخارجه بریتانیا همچنین گفته بود، ایران کمک‌های کارشناسی و همچنین ابزارها سرکوب را در اختیار سوریه قرار می‌دهد.

یکی نیست به آقای هیگ بگوید بابا رژیم آخوندی ما تنبان خودش را نمی‌تواند نگه دارد، حالا شما مدعی هستید دارد خشتک شلوار بشار اسد را بخیه می‌زند!؟
گویا کسی سخنان آقای هیگ را باور نکرده به همین دلیل دستگاه‌های تبلیغاتی اجیر شده‌اند تا داستان را بزک کنند و جلوه‌های واقعی تر به آن بیفزایند:

مصطفی یک جوان بیست و سه سالۀ ساکن شهر ادلب گفته است که به چشم خود نظامیان ایرانی را دیده که عربی صحبت نمی کردند و به درخواست معترضان نیز مبنی بر عدم شرکت در سرکوب ناراضیان توجه ای نداشتند. مصطفی تصریح کرده است که نظامیان ایرانی ریش داشتند، در حالی که داشتن ریش در ارتش سوریه ممنوع است.

یکی نیست از این جوان سوال کند چگونه تشخیص داده است که نظامیان ایرانی بوده‌اند!؟ آیا در درگیری‌های خیابانی اصلا وقت برای بحث و صحبت کردن با تک تیراندازان ایرانی پیش می‌آید!؟ در جنگ و گریزهای خیابانی در بهترین حالت می‌توان برای نجات جان خود پا به فرار گذاشت آن هم اکثرا با از دست دادن کفش و کلاه یا دیگر ابزار همراه! نه اینکه با مامور قتل عام آن هم از نوع ایرانی آن به بحث و جدل پرداخت! (آخه یا اخی! اگر دروغ می‌گویی آنچنان بگو که باور کردنی باشد و نه مثل مناری باشد که حواله مقعد کلاغ می‌کنند!)

از همه خنده دار تر این مدعاست:
دستور معمر قذافی برای استفاده از «تجاوز» به عنوان يک سلاح در لیبی
آخه تحمیق توده‌ها تا چه اندازه!؟ فکر می‌کنید در شرایطی که لیبی و معمر قذافی با آن دست و پنجه نرم می‌کند که مدام شبانه روز زیر بمباران قرار دارند وقت این را دارند که کیر مبارکشان را یا اوباش شان را در بیاورند و به زنها تجاوز کنند!
می‌گه به کلاغ گفتند منار جمبان مسجد توی کون‌ات، با تمسخر پاسخ داد یک چیزی بگو که بگنجد! حالا حکایت این تبلیغات مسخره غرب شده!

این رژیم ها همگی جنایت پیشه هستند در این شکی نیست ولی قبول کنید دروغ گفتن و داستان سرایی کمکی به نجات ملت‌های منطقه نمی‌کند. بیرون کردن این رژیم‌ها هم با دروغ ثمر دیگری بجز جایگزین کردن آنها با رژیم‌های بدتر از اینها ندارد خصوصا وقتی که به کمک غرب بخواهد انجام شود.
گویا یادمان رفته که همین آقای سارکوزی بعد از اینکه قذافی نوبت قبل از چموشی دست برداشت، قول ساختن راکتور اتمی را به او داد و قرار بود ارودیف فرانسه برای قذافی و حکومت‌اش راکتور اتمی بسازد!
خلاصه اینکه کمی بیدار باشیم دارند خاورمیانه را آن طور که می‌خواهند دستکاری می‌کنند و برایمان حکومت تعویض می‌کنند! یکی نیست به این حضرات بگوید خوب است رژیم‌های عربستان و کویت و دیگر شرکاء در مهد دموکراسی و حقوق بشر بسر می‌برند وگر نه!!!

پ.ن.:
در همین رابطه:
مصطفی، ۲۳ ساله، یکی از ده‌ها مرد جوانی که در یکی از بیمارستان‌های شهر انطاکیه در ترکیه در حال مداوا بوده است، به خبرگزاری فرانسه گفته است که علاوه بر نیروهای لباس‌شخصی سوریه «سربازان ایرانی» را هم دیده است.

او که در شهر ادلب سوریه زخمی شده است گفت: «با چشم‌های خودم آنها را دیدم. به آنها التماس کردیم که تیراندازی نکنند، اما آنها عربی حرف نمی‌زدند.»
منبع: رادیو فردا

نوشته: در ساعت: 3:01 pm در بخش: جنایات رژیم,حقوق بشر,روابط خارجی,سیاسی

15 پیام  |           

15 پیام به “دارند با شعورمان یک قل دوقل بازی می‌کنند!”

  1. kia says:

    افرین خسن اقا گرامی
    بسیار پست عالی بود درست همانکاری که امریکا مراتب اعلام میکند ایران به طالبان اصلحه میدهد حتی اصلحه هایی که از طالبان گرفته شده روی انها به فارسی نوشته شده است اخر بگو کدام احمقی اینکار را میکند خب ایران اگر بخواهد به انها اصلحه بدهد جنس امریکایی یا روسی به انها میدهد نه جنس ایرانی که خود را لو بدهد طوری این را در افغانستان کجا انداختند که افغانها میگویند مشکل تروریست در بیرون ار مرزه های افغانستان است یعنی ما تروریست ندارم مشکل پاکستان و ایران است

  2. David says:

    مثل اینکه ِیادت رفت که فلسطینی ها بودند که تنها نیروی مسلح بودند و انقلاب ایران رو به ثمر رسوندند و یادت رفته که اجیران لبنانی و حزب الله لبنان در سرکوبی مردم ما شرکت داشتند عکسشون هم منتشر شد. یا یادت رفته که همین الآن تو لیبی انگبیسی ها دارن ضد دولتیون رو تعلیم میدن؟ داری پیر میشی ببم!!!

  3. hooshng says:

    حسن آقا گیریم تو راست می گویی ! ولی عملیات روانی جزء تاکتیک های مبارزات و جنگها ست و کلا مانند سلاحی است در دست دوست و دشمن ! بقول فرانسوی ها :ترو بن ، ترو کن (TROP BON ؟ TROP CON )!

  4. گاینده حضرت زهرا (ع) says:

    تمامی این توحش ها حاصل عمل به عقاید نطفه خوک یعنی حضرت محمد رسول الله است. من در موقعیتی قرار دارم که سیدها و هیئتی ها و مداحان را خوب می شناسم که یکی از دیگری مادر قحبه ترند.
    بر هر چه ممون با اسلام لعنت. مسلمان نوکر شیطان است و این چیزها که ازش می نالی از توحش حضرت محمد (مج) خط می گیرد.
    پس با ریدن به هیکل جماعت سید و مسلمان و روضه خوان تابو شکنی میشود و بخشی از مبارزه تبلیغاتی با موفقیت انجام می شود.
    ریدن به مسلمان = ریدن به نوکر اهریمن
    کیر تنسی تاکسیدو و چاملی تو کس ننه امام حسین. درختان باغ فدک حواله کس حضرت زهرا.

  5. samadagha says:

    سوال:

    عمه جانمان بعد از 60 سال نماز خواندن متوجه شده مخرج ” ض ” را در ولاالضالین درست ادا نمی کرده و معنی آن زبانم لال یک جور بی ناموسی از آب در می آمده است.
    روحانی محله ( خدا نصفش کند ) گفته باید قضای آن 60 سال گرفته شود و از آنجا که عمه خانم عندالمطالبه رفتنی ست گفته باید به مومنی پول داده تا قضایش را قربت اله الله بخواند.
    از آنجا که حضرت والا در نبض بازار جلوس کرده اید بفرمایید مظنه ی یک رکعت (با توجه به این که بازار خوابیده و قیمت درهم کشیده پایین ) چقدر است؟
    بعد اینکه چون ما تعداد زیاد میخواهیم همینطوری چکی(به فتح چ ) چند؟
    و اینکه اگر قسطی پولش را بدهیم بهره ی اسلامی رویش کشیده می شود یا نه؟

    جواب:

    هو الشّیاد
    اصولا مساله مخرج یکی از مسایل بسیار مهم در فقه و احکام الهی است و بیشتر مسلمین از دنیا می روند در حالی که مخرجشان درست نیست.

    مَاتُوا وَ المَخَارِجِهُم فَاسِدُونَ

    در جای دیگر می فرماید:

    وَ اَرسَلنَا القُرآنَ عَرَبيّاً مُبیناً لِاِصلاحِ مَخرَجَ المُؤمِنینَ

    در باب مظنه باید عرض کنم تا دو ماه پیش که تخم مرغ 100 تومان بود، مظنه هر رکعت 25 تومان و 6 قران بود. اما اکنون که تخم مرغ 150 تومان است مظنه هر رکعت به قرار 50 تومان می شود که 10 درصد مالیات و 5 درصد بسته بندی و 3 درصد آموزش و پرورش و 3 درصد عوارض شهرداری و 2 درصد بدی آب و هوا نیز بدان اضافه می شود.
    البته این ها تعرفه تک فروشی رکعت درجه یک با دی اچ ال یا فدکس است که به وسیله آیت الله العظمی ای چون بنده قرائت می گردد.
    درجه 2 آن با پیشتاز وطنی توسط حجت الاسلام دور سیاه 45 تومان، دور سفید 40 تومان، درجه 3 توسط تازه معمم دور سیاه 35 تومان، تازه معمم دور سفید 30 تومان، طلبه 25 تومان، بچه آخوند 20 تومان و بچه آخوند نابالغ 15 تومان است.

    دلیل این که تعرفه را با تخم مرغ سنجیدیم وجه مشترک این دو است.

    در مورد عمه جان شما از آن جایی که مشتری عمده هستند 7 درصد از تعرفه فوق الذکر کمتر است. اما اگر بخواهند قسطی بدهند 12 درصد بهره اسلامی به آن اضافه می شود.
    اما توصیه بنده این است که نقدی حساب کنید. چون در حالت قسطی در آن دنیا نعمات الهی هم قسطی و خرد خرد به ایشان وارد می شود ولی در حالت نقدی یکباره و درسته به خدمت ایشان رسیدگی می گردد.

    البته اگر باز ماندگان نمی توانند از عهده پرداخت تعرفه بر آیند می شود بر مبنای آیه شریفه:

    کُونُوا قَوّامینَ بِالقِسط

    به ترتیب دیگری تسویه نمایند. (به کلمه “کونوا” توجه خاص بفرمایید)

    و السلام علیکم و زحمة الله و درکاته

  6. محسن says:

    داشتم فکر میکردم که با توجه به داستانهایی که از ائمه اطهار و انبیای بزرگ علیهم السلام شنیدیم، اگه بخواهیم به هر کدومشون اسم یه فیلم سینمایی رو نسبت بدیم چی از آب در میاد:

    حضرت آدم: اخراجی ها.

    حضرت حوا: معجزه ی سیب.

    حضرت یعقوب: بوی پیراهن یوسف.

    حضرت یوسف: دل شدگان.

    حضرت موسی: شعبده باز.

    حضرت سلیمان: گنج قارون.

    رسول مکرم اسلام(ص) : علی بابا و چهل دزد مکه.

    حضرت عایشه (ض): آلیس در سرزمین عجایب.

    حضرت ابوبکر(ط): بدون دخترم هرگز.

    حضرت عمر(ظ): گاو.

    حضرت امام علی(ع): گیوتین.

    حضرت صدیقه طاهره (غ): جهیزیه برای رباب.

    حضرت امام حسن(ف): قربون هر چی خوشگله.

    حضرت امام حسین(ق): آرزوهای بزرگ.

    حضرت امام زین العابدین(ک): وداع با اسلحه.

    حضرت زینب کبری(گ): اعتراض.

    حضرت امام محمد باقر(ل): آخرین تانگو در مدینه.

    حضرت امام جعفر صادق(م): مردی که زیاد می دانست.

    حضرت امام موسی کاظم(ن): دیوانه از قفس پرید.

    حضرت امام رضا(و): گوزنها.

    حضرات امامان محمد تقی و علی النقی و حسن عسکری(ه): سه تفنگدار.

  7. dr.john says:

    قبیله یی در آمازون در حال خواندن وبسایت مقام معظم رهبری(منبع-فارس نیوز)

    مقام رهبری عظمای جانم
    کجایی جان ؟ که وبسایتت بخوانم
    .
    بخوانم خط به خط بنوشته هایت
    معانی در معانی بول و غایت
    .
    فدای آنهمه مهر ولایت
    که هر دم می بری جانم فدايت
    .
    که بر هيچت نگیری راي ملت
    نشاندی ملتی بر خاک محنت
    .

    ز آمازون همه جانم فدایت
    فدای آنهمه ريش و عنايت
    .
    که در جنگل ندیدم همچنانی
    ولایی عرزشی و عرشيايي !
    .
    خورد بر جانم ای جان جمله دردت
    که ز اسلام كبير است اينهمه فخر
    .
    بنازم آن دو چشم پر بصیرت
    .كه هر دم ميبرد جان از كف من

    ….>>>

    شاید ادامه داشته باشد !

  8. پرویز says:

    حسین آقا، دایره عملیاتی شاخهٔ برون مرزی سپاه قدس، خیلی‌ وسیعتر از این حرفاست، سوریه که بیخِ گوشمونه، رفت و آمدِ نیروهای سپاه به سوریه هیچ هزینه و خطری برای جمهوری اسلامی نداره، در ضمن حکومت بشار اسد شریک سیاسی جمهوری اسلامی و یکی‌ از دلایل موندگاری این رژیم هست. حرمِ رقیه و زینب رو گوگل کن تا ببینی‌ جمهوری اسلامی چه هزینه‌های از جیب مردمِ ایران اونجا کرده. زمانی‌ که نفت بشکه ایی ۵۰ دلار بود، حکومت سوریه نفت رو بشکه ایی ۷ دلار از ایران می‌گرفت. این رژیم خیلی‌ بیشتر از این چیزها حاضر است برای جلوگیری از سقوط رژیم سوریه هزینه کند.

    ——-
    پاسخ:
    آقا پرویز فرستادن نیرو به سوریه برای رژیم هزینه بیشتر از آن دارد که شما مدعی می شوید مگر نخوانده اید که چندین بار ترکیه هوایپاهای رژیم را کنترل کرده این کارها هزینه دارد. ارسال یک هواپیما چه نیرو چه سلاح باعث خواهد شد که فشارهای بین المللی به رژیم شدیدا افزایش پیدا کند این همه هزینه را رژیم نمی تواند تحمل کند. کمی منطقی تر در این باره فکر کنید.
    درضمن مگر نیروهای سرکوبگر سوریه دست کمی از بسیجی های خودمان دارند. قربانت گردم کشتار خاندان اسد در بین اعراب معروف است رژیم اسد یکی از خونخوار ترین رژیم های خاور میانه است به نظر من اگر سوریه به ایران نیرو صاور کند بیشتر به واقعیت نزدیک است تا از ایران به سوریه!

    • پرویز says:

      من چندین بار به سوریه سفر کردم، اونهایی که از راه زمینی‌ به سوریه سفر کرده‌اند میدونند که پلیس ترکیه یکی‌ از فاسدترین پلیس‌های خاور میانه است که با پول چشمش رو به روی همه چیز می‌بنده، بارها و بارها به چشم خودم دیدم که راننده اتوبوس مسافری ایران با چرب کردن سبیل پلیس ترکیه بدونِ کوچکترین بازرسی از ایست بازرسی پلیس عبور کرد، من وقتی‌ گفتم هزینه نداره در مقایسه با مثلا بحرین منظورم بود، خوب به طور حتم هر کاری هزینه‌های خاص خودش رو داره، در ضمن ترکیه داره به هر دری می‌زنه که جزو اتحادیه اروپا بشه، اینکه یکی‌ دوتا هواپیمای جمهوری اسلامی رو به طور موقت توقیف کرده فقط برای اینه که نشون بده به قوانین بین‌المللی در مورد تحریم ایران و جلوگیری از ارسال سلاح از ایران به کشورهای دیگه پایبنده. شما تعداد پرواز‌های هفتگی خطوط هوایی ایران رو به دمشق چک کنید بعد میتونید حساب کنید که آیا جمهوری اسلامی امکان فرستادن نیرو به سوریه رو داره یا نه. فقط به این فکر کنید، کشوری که میلیونها دلار صرف مرمت بناهای زامبیا می‌کنه، آیا شریک سیاسی خودش رو در چنین شرایطی تنها میذاره؟

  9. dr.john says:

    با درود به پرويز عزيرو تشكر ازاطلاعات گنجانده شده و تحليل زيبايت .درود

  10. Antibasij says:

    زنه ميره پيش دكتر روانشناس . ميگه آقاي دكتر
    من يه پسر دارم بسیجی شده.
    دزدي ميكنه .
    چاقو كشي ميكنه .
    لاتبازي در مياره
    . بي ادبه . آدم ميكشه .
    هر كار خلافي كه فكر كنيد انجام ميده
    . چي كارش كنم ؟؟؟ دكتره ميگه
    : خانوم لباساتو در بيار بخواب رو تخت
    . زنه ميگه : دكتر پسرم ناراحتي
    روحي داره نه من
    !!! دكتر ميگه :
    ميدونم ولي بايد قبل از هر كاري ننه
    همچين بچه اي رو گ…ئيد !!!

  11. ع.دهقانی says:

    مردیکه پفیوز: تو که شعور نداری که باهاش دیگران بازی کنند. احمق الدوله: مگر تو در تمامی صحنه های جنگ در لیبی حضور داری که با این قاطعیت در مورد نبود تچاوز به زنان دستور صادر می کنی.
    پفیوز: میدانیم که اکثر طرفداران مسلح قذافی سربازان مزدور افریقایی اند که در تجاوز کردن حتی به مادرشان نیز رحم نمی کنند. تازه اگر کیر تو شق نمی شود مگر قرار است کیر آن سرباز سادیست آفریقایی هم نباید شق نشود.؟ کسخول: کمی در باره رواشنشاسی تجاوز در جنگ ها مطالعه کن و بعدا فراورده های مغز سفلیسی ات را در معرض نمایش مردم قرار بده.

    بوزینه محترم: مگر در سرکوب چند سال اخیر ایران افرادی از حزب الله لبنان شرکت نکرده بودند.؟ دلیل آوردن نبروی های سرکوبگر از خارج به این دلیل است که ر÷یم های مستبد به نیروهای خود چندان باور ندارند ولی نیروهای خارجی بدون احساس هیچگونه گناه و عذاب روحی می توانند مخالفان را سرکوب کنند.

    شغال پشم و دندان ریخته: اگر موش های حزب الله لبنان می توانند به یاری فیل ایرانی بشتابند چرا همین فیل نمی تواند به یاری قاطر سوری بشتابد. یعنی ر÷یم سرکوبگر ایران اینقدر نا توان است که نمی توانند دو دوجین مامور کون گهی را برای سرکوب مخالفان بشار قرمساق بفرستد. سوریه تنها کشوری است که ایران به اصطلاح رویش حساب دوستی باز کرده است و اگر این دوست– که همیشه به ایران خیانت کرده است ولی فاحشه های سیاسی ایران نمی خواهند به روی خود بیاورند— روزی سقوط کند ایران دیگر نمی تواند در منطقه چولان دهد. سوریه برای ایران خیلی اهمیت دارد.

    برو گم شو که بیشتر از این وقتش را ندازم که گرازی مانند تورا تعلیم دهم. می بخشید که کمی– فقط یه کمی- تند حرف زدم. این تندی حرفهایم ممکن است که آن دو دوجین سلول های مغز علیلت را وادار به حرکت کند.

    ——
    پاسخ:
    مسلما من مثل شما در فلسفه کیر و اینجور چیزا تجربه چندانی ندارم شما که ماشاالله ماشاالله مخصص کیر و اینجور چیزا هستید یقینا بهتر از من آگاهی دارید،
    درضمن مثل اینکه برای نگارش هم بجای قلم از کیرمبارکتان استفاده کرده بودید!

  12. mitra pourshajari says:

    ba salam
    man dokhtare siyamak mehr haman mohamadreza pourshajari hastam ba tavajo be inke ye hafte ta dadgahe pedaram zaman darim khahan komako hamyari baraye pedaram ra az hame shoma faalan daram ba tashakor

  13. بنفشه says:

    خسن آقا جان

    سیاست خیلی کثیف تر از این حرفهاست. به نظر من اینقدر همه جوره به شعورمون توهین شده که این یکی خیلی ناچیزه. حالا چه رژیم آخوندی تو این جریانات دست داشته باشه چه نداشته باشه فرقی نمی کنه. مهم اینه که این دولت های آلوده و مستبد همگی دستشون تو خونه، چه تنهایی، چه با کمک همدیگه. به امید آزادی انسانیت

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی