Nov 25 2011

دیپلماسی انگلیسی، با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن!

نوشته:     :::       2 پیام

ما را بگو که گمان می‌کردیم عشوه آمدن و ناز کردن کار ملت ایران است و در فرهنگ ما ایرانی‌ها ریشه دارد! تو نگو این انگلیسی‌های پدر سوخته هم دست کمی از ما ندارند، بلکه بسی بیشتر از ما گرفتار این بیماری عشوه گری و تعارف آب حمامی هستند! در خبری می‌خوانیم که مجلس اسلامی هم که دست کمی از این انگلیس‌ها ندارد، جهت تعارف هم که شده با دو فوریت طرح کاهش روابط با انگلیسی‌ها را تصویب کرده. هنوز خود لایحه تصویب نشده این انگلیس‌های عشوه گر، عشوه گری را شروع کرده‌اند، تا جایی که سخنگوی وزارت امور خارجه دولت فخیمه فرموده‌اند

اگر ایران چنین تصمیمی بگیرد، بسیار تأسف انگیز خواهد بود. ما معتقدیم که حفظ تماس مستقیم دو کشور در سطح بالا، به ویژه در زمان های حساسی مثل حالا ضروری است.

والله دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ ما چه بگویم که اگر زیاد در این باره مطلب بنویسیم یک آقای پزشکزادی پیدا می‌شود و چوب دایی‌جان ناپلئونی توی آنچه نبدتر ما می‌کند! ولی کمی بی ربط هم نیست اگر که بگوییم این پدرسوخته‌های انگلیسی خود شیطان را هم درس می‌دهند، آخوند که جای خود دارد! از یک طرف عشوه تحریم و بگیر و ببند راه می‌اندازند و از آن طرف وقتی آخوندها می‌خواهند از ایران بیرونشان بیندازند شیون راه می‌اندازند و تلاش دارند بمانند یا به قولی با دست پس می‌زنند با پا پیش می‌کشند!

نوشته: در ساعت: 1:28 am در بخش: روابط خارجی,سیاسی

2 پیام  |           

2 پیام به “دیپلماسی انگلیسی، با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن!”

  1. علی says:

    انگلیس برای حفظ بیضه ی اسلام عزیز مدت هاست دنبال اسلام میانه روی اصلاح طلبانه است. نوکران قدیمی تاریخ مصرف شان تمام شده

  2. dr.john says:

    سالروز ورود امام حسین به بهشت بر همه شیعیان مبارک

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی