Mar 27 2012

هرج و مرج‌ی که آسد علی آفرید!

نوشته:     :::       3 پیام

مملکتی که چهارتا و نصفی بچه ریقوی بسیجی دوتا فیلم مجوز دار از دارالخلیفه مسلمین جهان را سه سوت از اکران پایین بکشند دیگر حتی تنبان ننه رهبراش هم ایمن نیست. بخوانید اولتیماتم را:

سینمانگار:
اولتیماتوم 48 ساعته انصار حزب الله به وزارت ارشاد: اگر اكران اين دو فيلم را متوقف نسازید رأساً وارد ماجرا شده و كار را يكسره خواهیم ساخت

آقای خامنه‌ای این خط این هم نشان! یک روزی همین بچه کون نشسته‌های انصار حزب الله یا چمیدانم بسیجی، جلو ننه شما را هم خواهند گرفت و خواهند گفت می‌کشی پایین یا بکشیم برات پایین!

نوشته: در ساعت: 2:53 pm در بخش: سانسور,سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “هرج و مرج‌ی که آسد علی آفرید!”

  1. shariar says:

    حسن آقا جسارتا، فکر کنم مرتکب خطای محاسبه شدی ! انصار حزب الله افسارش دست بیت رهبر است و ارشاد هم افسارش دست دولت یعنی احمدی نژاد و این معرکه اخیر هم همان سریال دنباله دار پاچه گیری بیت رهبری علیه احمدی نژاد و دولت است !

    • خُسن آقا says:

      خیر قربان دچار اشتباه محاسبه نشده ام این بازی های سیاسی را هم می شناسم فقط گاهی اوقات این بسیجی‌، انصارها و دیگر چماق داران بدون داشتن دستور هم می‌روند توی خیابان، مثل مساله سفارت انگلیس که رفتند داخل سفارن و کار دادند دست آسد علی آقا، دیدید که چگونه گندش در آمد و بعد هم چند عدد الاغ حزب اللهی را عاق کردند! خلاصه اینکه با اینکه بیت قلاده این اراذل را به دست دارد ولی گاهی اوقات این سگان هار چنان هار شده‌اند که قلاده پاره می‌کنند و می روند روی مین!

  2. کاملاً همين‌طور است!
    امّا اين‌که به تلويح و تعريض، بسيجی‌ها و بچه‌انصارها را «کون‌نشسته» خوانده‌ايد، پاک مرا غصّه‌دار کرد؛ چون نشسته‌شو اصلاً دوست ندارم؛ اونم از مُسلِمون! (البت، من هميشه می‌نويسم: “مسلمينِ کون‌باشور”؛ در مقابلِ ما کافرون که عمدةً “کون‌ناشور”يم! – از انصاف که نمی‌شه گذشت!!) مسلمون، اگه يه‌جای تر و تميز شسته داشته باشه (به شرطی که معمَّر و چَغَل نشده باشه) که فی‌المجموع در «حيّز انتفاع» باشه، همون‌جاس، و لاغير!
    و درهرحال، محض احتياط، بايد آب ورداريم….
    ضمناً، برا اون پايين‌کشيدن آخری هم، کلّی ذوق کرديم. مرسی!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی