Apr 15 2012

جام زهر را بپایید!

نوشته:     :::       2 پیام

به تاریخ 01/ 03/ 81 حضرت رهبر در جمع تعدادی بسیجی و سپاهی یک چند کیلو شکر خوردند به این مضمون:

عده‌ای‌ دم‌ از مذاكره‌ با آمریکا می‌زنند كه‌ این‌ افراد یا با الفبای‌ سیاست‌ و یا با الفبای‌ غیرت‌ آشنایی‌ ندارند

البته ایشان هر از چندگاهی وقتی می‌خواهند الفبای غیرت را در کوزه بگذارند و آبش را نوش جان کنند! این متن شکر خوردن‌ها که در سایت ملوکانه قرار دارد را حذف می‌کنند. گویا این بار هم مذاکرات با شیطان بزرگ و آسد علی آقا که در استانبول جریان دارد جدی شده، شاید به همین دلیل هم هست که ایشان مجددا متن معروف غیرت و این جور صوبتها را از سایت ملوکانه حذف کرده‌اند.

شاید هم دلیل هک شدن اطلاعات کارت‌های بانکی چند میلیون کاربر ایرانی هم به همین جهت باشد تا بلکه بتوانند توجه ملت بیچاره فلک زده را به جاهای دیگر جلب کنند.

توجه داشته باشید که اکثر جن‌گیرها، رمال‌ها و مارگیرها برای اینکه هنگام نمایش توجه تماشاگر را از واقعه غیرواقعی ظاهر کردن جن یا هر شیعی که قرار است جن گیر و رمال ظاهر کنند دور کنند، با دست دیگر خود شامورتی بازی دیگری انجام می‌دهند تا توجه تماشاگر را از اصل موضوع دور کنند. این شگرد همه جادوگرها، رمال‌ها و آخوندهاست!

سخن آخر اینکه جام زهری که آمریکا دست رهبر داده را مراقب باشید و اجازه ندهید که او در خفا این جام را سر بکشد، هرچه باشد لذت دیدن این لحظه را نباید از ملت بیچاره ایران دریغ کرد!

نوشته: در ساعت: 10:43 am در بخش: بحران اتمی، جنگ,روابط خارجی,سیاسی,ملای حیله‌گر

2 پیام  |           

2 پیام به “جام زهر را بپایید!”

  1. Ejbari says:

    چیز

  2. kia says:

    درود به خسن اقای اخوندنواز
    وقتی این اسم را در خودنویس خوندام بسیار خندیدم و افرین گفتم بر این ذق هنری شما در مورد حکومت جنایتکار اسلامی و نماینده الله یا همان خدای عقده ای و ادمکش اسلام چنان درجا زده اند و به گه خوردن افتاده اند که بعدها معلوم خواهد شد و التماس به امریکا که بیا و با ما حرف بزن هرکاری که تو بخواهی ما انجام میدهیم ولی تورا به جدت ابراهام لینکلن بذار همه چیز مخفی بماند تا امت مسلمان ایران نفهمند که ما مسلمانان ایران شلوار زرد کرده ایم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی