Jun 13 2012

کشور آخوندی

نوشته:     :::       11 پیام

آدرس‌های ایران را که دیده‌اید! باور کنید امروز سه بار به ایران زنگ زده‌ام تا بلکه یک آدرس قابل اعتماد برای ارسال یک نامه مهم پیدا کنم عاقبت همه تلاش‌هایم بی نتیجه بود. با هر عضو خانواده که حرف می‌زنم یک آدرس می‌دهد! یکی می‌گوید خیابان فلان کوچه بهمان! دیگری می‌گوید نه اول کوچه را بنویس بعد خیابان را! آن یکی می‌گوید نه بابا اول نام ساختمان را بنویس! عاقبت هم آدرسی برایم با میل ارسال می‌کنند تقریبا به این شکل که در زیر می‌بینید باور کنید هیچ غلو در این آدرس زیری نیست، فقط نام خیابانها و آدرسها برای ناشناس کردن آدرس تغییر داده شده‌اند.

ایران شیراز بلوار کچل آباد – خیابان ندانمکاری – کوچه دوم – دست راست – بالاتر از قصابی ممد آقا – ساختمان 4 طبقه – طبقه دوم منزل خُسن آقا برسد به دست حسن کچل عزیز!
کد پستی 71341-46429

به این میگن سیستم ناکارآمد! آخه خدا شما را به درک و جهنم رهسپار کند، بجای شکافتن اتم و ساختن بمب اتم یا انرژی اتمی بروید یک فکری به حال آدرس زندگی مردم بکنید تا پستچی بیچاره مجبور نباشد چهار دور دور محله‌ای بچرخد تا یک آدرس پستی را پیدا کند. آخه مفلوک ها با این سیستم بی در و پیکر و ناکارآمد حتی نمی‌توان یک زندگی در حد کشورهای عقب افتاده هم داشت چه برسد در حد کشورهای پیشرفته!

نوشته: در ساعت: 12:00 am در بخش: اجتماعی,سیاسی

11 پیام  |           

11 پیام به “کشور آخوندی”

  1. کل موک says:

    آآآآهآآآآآن!!!ّ؟؟؟حالا فهمیدیم که شما کی هستید و کجا زندگی می کنید! طبقه’ دوم!!! همه’ ساکنین طبقه’ دوم تمام ایران را! ” بخصوص شیرازی ها را”, به کهریزک و اوین میبریم تا حضرتعالی را پیدا کنیم , و آنوقت!!!…

  2. خُسن آقا says:

    راستشو بخوای کل موک جان بدم هم نمی‌آید آدرس خودم را برای حکومت بفرستم، مشکل خانواده بیچاره هستند که ممکن است هزینه کارهای مرا بپردازند بدون اینکه خواسته باشند وگرنه این حکومت را ما هیچگاه به فلان چپمان هم حساب نکرده‌ایم، امروز که دیگر جای خود دارد!

  3. ايراني باغيرت says:

    اندر فوايد صدور صلوات بر محمد (ص)
    روزي از امام نقي ميپرسند ، فوايد صلوات چيست ؟ ايشون ميفرمايندمهمترين آن آثار ايجاد شادي و انبساط خاطر است …ياران امام ميپرسند:‌ چگونه صدور صلوات مسبب انبساط خاطر است؟!!
    امام ميفرمايد صلوات از دوبخش تشكيل شده است ص + لوات ، كه لواط بسيار شيرين مسبب انبساط خاطر وطرب انگيز است !!
    به امام نقي می گن با آش جمله بساز. می گه: محمدی آش صلوات.

  4. ناشناس says:

    هشدار هشدار هشدار
    گمنامیان عامل وزارت طلاعات میباشید
    نامبرده عامل دستگیری محمد رضا پور شجری(سیامک مهر) نویسنده وبلاگ گزارش به خاک ایران میباشد
    گمنامیان با طرح یک دوستی به نویسنده وبلاگ گزارش به خاک ایران اطلاعات او را در اختیار وزارت اطلاعات قرار داده و باعث دستگیری او شود
    در واقع این وظیفه و مسئولیت گمنامیان و وبلاگ او میباشد
    گمنامیان تنها وظیفه اش شناسایی افراد فعال و نویسندگان وبلاگ میباشد و نه افراد عادی مثل کامنتگذاران در وبلاگها
    دلیل اینکه او سالها خود را به نام گمنامیان معرفی کرده وحاضر نیست شخصیت حقیقی خود را به رغم خارج کشور بودن معرفی کند همین امر میباشد
    گمنامیان قصد داشت یک سایت مثل سایت بالاترین تاسیس کند که اول از همه باید پرسید بودجه هنگفت این سایت از کجا قرار بود تامین شود جز وزارت اطلاعات ،ضمن اینکه این طرح به دلیل لو رفتن گمنامیان به عنوان عامل وزارت اطلاعات رد میشود و زیرا که باعث میشود تعداد زیادی فعال سایت به صورت یکجا دستگیر شوند که تعداد بسیاری از انها را افراد غیر فعال و به زعم وزارت اطلاعات فاقد ارزش دستگیری تشکیل میدادن به همین علت این طرع در وزارت اطلاعات رد شده
    تا تمام انژی نامبرده بر روی افراد فعال همچون پور شجری متمرکز باشد
    اطلاع رسانی کنید
    اطلاع رسانی کنید

  5. مصطفا says:

    یاد خاطره‌یی افتادم. زمان جنگ نکبتی! آدرس دوستی را داشتم در اراک نوشته بود نبش خیابان داروخانه‌ی فلان است. هر چی خیابان اصلی را پایین بالا رفتم دیدم اصلا توی خیابان هیچ داروخانه‌یی نیست. آخرش از یکی سوآل کردم یک خرابه را نشونم داد که چند روز پیش با موشک زدنش حالا این ازش مونده!

    • اتفاقا من هم فکر کردم اگر روزی مالک مغازه قصابی مغازه را بکند کفاشی یا اصلا آنرا تعطیل کند همسایه های بیچاره چه خاکی بسر باید بکنند. از آن بدتر مثلا توی شناسنامه یا پاسپورت کسی آدرس منزل را اینگونه بنویسند آنگاه مردم چه خاکی توی سر خود بکنند!
      خلاصه اینکه باید حتی قبل از برقراری دموقراسی از نوع دینی یا هر نوع دیگر آن حتما فکری به حال این مشکلات روزمره مردم بکنیم!

      • مصطفا says:

        کاکو جان،
        ایمیلی برات فرستادم لطفا پاسخکی بده!

        • آقا مصطفا من هرچی می‌گردم میلی از شما نمی‌بینم، حتما به صندوق بی انتهای اسپم‌ها روانه شده یا به یکی از آدرسهای متروکه فرستاده‌اید. آدرس میلی که این روزها استفاده می‌کنم در بالای وبلاگ هست. gmail هست با این نام hasan.agha
          اگر لطف کنی به این آدرس بفرستی ممنون میشم.

  6. رهگذر says:

    این وب سایت گردباد را که در لیست شما است را واقعا میخوانید؟
    این یک فرد بعایت متهجر و متعصب اسلام زده است!!

    • خُسن آقا says:

      چه اشکالی دارد خواندن یک وبلاگ به قول شما متهجر؟ اگر نخوانیم چگونه باید با افکار متهجرین آشنا شویم!؟

  7. پرویز says:

    خسن آقا بعضی‌ وقتا رنگ در خونه رو هم می‌نویسن، یا مثلا می‌نویسن آیفون خراب است، یا توی آدرس میبینی‌ از یه درخت چنار هم استفاده شده، حالا همه اینا تو سرشون بخوره، سیستم جمع‌آوری زباله توی شهرهای کوچیک رو بگو، آخه کشوری که از ایجاد یه سیستم مکانیزه برای جمع آوری و دفع زباله‌های عادی خودش عاجزِ ، فردا برای دفع زباله‌های اتمی‌ می‌خواد چه خاکی تو سرش بریزه.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی