Jul 07 2012

گوزیدی حاجی عوام فریب!

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو

حاجی متی خزعلی نامه‌ای نوشته به دادستان به قول خودش “محترم” تهران و گله کرده از مزاحمت و درگیری‌هایی که برای او و دیگر همفکرانش در مراسم به اصطلاح “روز قلم” و میلاد منجی عالم بشریت حجة ابن الحسن المهدی المنتظر … بوجود آورده‌اند و از او خواسته که کاری بکند ووو.
خواستم پیامی برایش زیر مطلب بگذارم دیدم چه فایده! اول اینکه هیچگاه پیام‌های بنده حقیر که ملحدی آشکار بیش نیستم را منتشر نخواهد کرد، دوم اینکه چه فایده به قول معروف نرود میخ آهنین در سنگ! به همین دلیل هم تنها با یک جمله دو کلمه‌ای مکان را ترک کردم آن جمله هم این بود: “گوزیدی حاجی”!
با خودم فکر کردم به چنین آدم‌هایی چه می‌توان گفت! آدم‌هایی عوام فریب، گرسنه و تشنه قدرت که برای بازگشت به قدرت دست به هر کار خوار، زبون و تحقیر آمیزی می‌زنند، حتی لیسیدن خایه‌های مبارک دادستان منتصب سید علی گدا!
آخه عوام فریب! مگر خودت بارها ننوشته‌ای که این حکومت، حکومت ظلم است، این حکومت یزید است و الخ! خوب حالا بیا توضیح بده تو اگر عوام فریب نیستی چرا نامه نگاری می‌کنی با دست نشانده یزید! مگر نه اینکه تو مدعی هستی حسینی هستی!؟ خوب دیوس چرا به دادستان یزید نامه می‌نویسی!؟

این سبز اللهی‌های سابق و اسهال طلب‌های سابق تر تا دلت بخواهد عوام فریب‌اند، برای بازگشت به قدرت دست به هر کاری می‌زند حتی آویزان شدن به بیضه‌های ناب دادستان آسد علی گدا!

نوشته: در ساعت: 9:02 am در بخش: آزادی بیان,اسلام و مسلمین,حقوق بشر,ملای حیله‌گر

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی