Oct 18 2012

بسیج امت همیشه در صحنه برای نجات رژیم!

نوشته:     :::       2 پیام

پ.ن.(30 مهر 1391): نظر به اینکه خبر مذاکرات مستقیم اتمی ایران و آمریکا امروز فاش شد، حالا می‌توان دلیل جنب و جوش‌های اخیر سید علی خامنه‌ای که در زیر نوشتم را بهتر درک کرد، خصوصا وقتی که می‌دانیم حضرت ایشان پیش‌تر فرموده بودند:
عده‌ای‌ دم‌ از مذاكره‌ با آمریكا می‌زنند كه‌ این‌ افراد یا با الفبای‌ سیاست‌ و یا با الفبای‌ غیرت‌ آشنایی‌ ندارند (این هم لینک کل متن مزخرف گویی ملوکانه)

حالا باید از رهبر مزخرف پرسید آیا این الفبای سیاسی هم مثل بصیرت داشتن دوسال پیش تر شما هست که با بصیرت خود احمدی نژاد را منتصب فرمودید؟

نوشته پیشین
مانور حکومت شروع شد! اوضاع چنان خراب شده که رژیم شروع کرده به مانورهای بسیار پر هزینه برای عقب نشینی از بعضی از مواضع. تو گویی این پیچ که حکومت در آن گرفتار آمده چنان برای رژیم خطرناک است که حاضر شده این مانورها را انجام دهد. درست مثل لشکری که شکست خورده و حالا مجبور شده نیروهایش را به مواضع عقب‌تر منتقل کند.

چرخ پنجم انقلاب، “جمهوری خواهان کمونیست مسلمان شیعه 14 امامی”! هم وارد گود شده‌اند و با اسهال طلب‌ها تشکیل گروه داده‌اند. این چرخ پنجمی‌ها که از روزهای اول جمهوری آخوندی در اختیار این رژیم بوده‌اند، چه آن روزهای دهه 60 که پادو سازمان امنیت رژیم شده بودند و خانه‌های تیمی مخالفین را به سربازان گمنام امام زمان نشان می‌دادند یا با تئوری پردازی‌های به اصطلاح ضد امپریالیستی خود لیلی به لالای رژیم می‌گذاشتند! چه حالا که آقای فرخ نگهدار برای خامنه‌ای و حکومت جنایت پیشه‌اش پپسی کولا باز می‌کند!

از همه جالب تر خالی کردن باد امام امت است! که گویی همان‌ها که قبلا او را چنان بادش کرده بودند که کم مانده بود مقام مزخرف ملوکانه بترکد، حالا شروع کرده‌اند به تخلیه باد ملوکانه!
ببینید الت الله تمساح یزدی دست بوس که چه عرض کنم، پابوس ملوکانه هم از مواضع گذشته شدیدا عقب کشیده، می‌فرماید:

این‌که برخی بکار بردن این لفظ را اشکال می‌کنند باید بدانند که در این روزها امام به معنای پیشوا است، یعنی کسی که متصدی هدایت و راهنمایی مردم است که از جمله موارد آن مانند امام جماعت، امام جمعه و … می‌باشد. منبع

از همه این وقایع چشم گیر تر و قابل توجه تر این است که یک مرتبه بعد از نزدیک به دو سال در حصر نگاه داشتن نخست وزیر امام، یک مرتبه او را هم از مخفی گاه بیرون کشیده‌اند تا بسیج امت همیشه در صحنه تکمیل شود!
خلاصه سخن این که، مراقب باشید حکومت سخت در تنگنا ست و آماده عقب نشینی. اگر این بار مجددا فریب این اراذل و اوباش و پادوهای رژیم را بخوریم و مثل سال 74 که اسهال طلبی را به خیک ملت چپاندند، این بار هم یقینا می‌خواهند، هاشمی یا خاتمی و یا همین مفلس میرحسین را به خیک ملت بچپانند. ممکن است بعضی مجددا نوستالژیک بشوند و بگویند که میرحسین آدم خوبی است و فلان و بهمان! برای این دسته از خوش باورها می‌گویم مراقب باشید که این عمو میرحسین در بهترین حالت شما را فقط تا دوران طلایی امام عقب خواهد برد نه بیشتر. در بهترین حالت میرحسین خان سبزنشان شما را تا سال‌های دهه 60 و درگیری های چریکی و جوخه‌های اعدام، جنگ و جیره بندی خواهد بود و نامش را هم دوران طلایی امام خواهد گذاشت!

خلاصه اینکه از ما هشدار دادن بود از شما شنیدن یا نشنیدن! به فرموده امام امت قرار است دوباره انتصابات را پرشور بکنند و بعد آن را به نام مقام مزخرف ملوکانه به خورد جهانیان بدهند، تا بعد هم جهان بیرون مجبور شوند مثل جریان عراق به ایران هم حمله نظامی بکند! این رژیم باید برود اینرا جهان بیرونی تصمیم گرفته و رژیم را با همراهی با ملت ایران یا بدون این همراهی می‌خواهند سرنگون کنند! اگر ملت ایران وظیفه خود را انجام ندهد بعد با جنگ باید هزینه آنرا بپردازد!

نوشته: در ساعت: 11:10 am در بخش: بحران اتمی، جنگ,سیاسی,ملای حیله‌گر

2 پیام  |           

2 پیام به “بسیج امت همیشه در صحنه برای نجات رژیم!”

  1. nima says:

    ba dorood be hasanagha-down with islamic republic of iran

  2. x says:

    این حکومت اسلام ناب محمدی ایران را ویران کرده است.
    کیر گوهی خوک تو کس ننه موافقان و مدافعان حکومت اسلامی از هرنوع و ورژن.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی