Dec 20 2012

تئوری توطئه!

نوشته:     :::       3 پیام

آنهایی که رفتارهای سیاسی خاندان هاشمی را زیر نظر داشته‌اند، می‌دانند که این خانواده از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند حتی خود زنی.
نمونه‌های زیادی از این خودزنی‌ها هست که جای پرداختن به آنها در این نوشته کوتاه نیست در ضمن دیگران به وفور به آنها پرداخته‌اند.
من حتی آن واقعه‌ای که در گورستان پیش آمد و فیلم آن هم پخش شد را هم شک دارم که تعرض واقعی بوده و بیشتر به این می‌ماند که خودزنی است برای محبوب کردن سلطان بهرمان و خاندان‌اش.

این ماجرای اخیر هم دارد بوی همان نوع خود زنی را می‌دهد که باید منتظر ماند و دید نتیجه واقعی آن چه خواهد شد.
توجه داشته باشید که همه طرفداران این خاندان و آنها که چشم امیدشان به سلطان بهرمان است، بر این عقیده بوده‌اند که برملا شدن گفتگوهای مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر باعث خواهد شد که مهدی در زندان بماند و حتی باعث شود که بتوانند احکام سنگینی را بر او تحمیل کنند. حال دیدیم که درست نتیجه برعکس شد. یعنی برعکس آن سختگیری‌ها که قرار بود پیش از برملا شدن این گفتگوها بر مهدی گرفته شود هم میسر نشد و برعکس تو گویی “عدو شود سبب خیر اگر … خواهد”!
به گمان بنده این افشاگری با برنامه ریزی قبلی انجام شده و یقینا با این افشاگری صوتی به سران رژیم (خامنه‌ای) گوشزد کرده‌اند که گفتگوهای بیشتری در خارج از کشور انجام شده که اگر اوضاع آنگونه که سلطان بهرمان می‌خواهد پیش نرود، یقینا افشاگری‌هایی شدیدتری در راه خواهد بود. در حقیقت این گفتگوها پیش درآمدی است بر افشاگری‌های بعدی، البته اگر ولی فقیه از خر شیطان پایین نیاید که دیدم در کمترین زمان ممکن مهدی آزاد شد. حالا باید دید پیامدهای بعدی چه خواهند بود، آیا مهدی را همانگونه که گفته‌اند سر دسته فتنه گران می‌شناسند و در نتیجه عواقب چنین اتهامی یقینا زندان طولانی مدت و شاید هم حکم اعدام برای او تعیین خواهند کرد، یا اینکه مثل دیگر موارد این اتهام‌ها را هم به بایگانی بی انتهای فراموش خانه رژیم خواهند سپرد!
شاید در چنین شرایطی بد نباشد دست به دامان آقای نیک آهنگ کوثر شد و از ایشان خواست تا هر آنچه از این خاندان می‌دانند و هر آنچه را از پستوهای عالی جناب سلطان بهرمان و خاندانش ضبط کرده‌اند را روی داریه افشا بریزند شاید پرده‌ها افتادند و ملتی را از این همه رنج و بدبختی رهاندند!

نوشته: در ساعت: 11:21 am در بخش: درگیری جناحی,سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “تئوری توطئه!”

  1. داریوش says:

    روی داریه ریختن آخر شیرازی بود! دمت گرم کاکو!

  2. خارخاسک هفت دنده says:

    منم همین طور فکر می کنم!

  3. کژدم says:

    گفتگوی نیک آهنگ کوثر نشان میدهد که رابطهٔ بسیار صمیمی بین او نخالهٔ بهرمانی وجود دارد و انتشار این گفتگو از طرف نیک آهنگ کوثر دقیقاً در راستای همان پیشنهادهایی است که دوستانه و صمیمانه به پسر اکبرخان میدهد تا نمودارار را بالا ببرد و به خانوادهٔ رفسنجانی عنوان قهرمان ضد خامنه ای در صدر اخبار قرار گیرند. از سوی دیگر عسگر اولادی هم میخواهد زیر بغل موسوی و کروبی را بگیرد و آنها را گنجینه هایی مینامد که نباید به این آسانی از دست داد. در مجموع عوامل ریش تراشیدهٔ رژیم در خارج و پیرهن رو شلوارهای داخلی آن در حال پیاده کردن سناریوهایی برای سفت کردن کمربندهای خود هستند؛ اما مشکل اینجاست که معادلات بازی تغییر یافته اند و حاکمیت تازی پرستان؛ به اشکال دیگری زیر ضرب قرار خواهد گرفت و این بازیها برای جمع آوری مشایخ و قطبهای مختلف هواداران حاکمیت اسلامی در دور یک کرسی است تا بتوانند بحرانهای سنگین ناشی از فروپاشی هلال شیعی را دفع کنند. اما مشکل رژیم و تمامی اقطاب و مشایخ اصلاح طلبی که در چهارچوب رژیم اسلامی تعریف میشوند در جنبش ۸۸ نشان دادند که که نه تنها نتوانستند شعار «رای من کو؟» را سراسری کنند؛ بلکه بسیاری از نیروهایی هم که فریب سبز مذهبی را خورده بودند؛ ریزش کردند. اکنون حتی اگر طالقانی را هم بتوانند از گور بیرون آورده و علم کنند؛ حنایشان رنگی ندارد.
    کژدم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی