Jan 20 2013

فروریزی تونل انقلاب!

نوشته:     :::       3 پیام

سی و سه سال پیش یعنی چندین ماه بعد از وقوع انقلاب یکی از معدود کسانی بودم که با ادبیاتی به شکل همین ادبیاتی که در وبلاگ خُسن آقا به کار می‌برم، اینجا و آنجا هر چه فحش و بد و بیراه بود نثار خمینی می‌کردم. آن سال‌ها حتی مجاهدین خلق هم زیر علم و کتل خمینی سینه می‌زدند. کمونیست‌های دو آتشه هم امام امام از دهانشان نمی‌افتاد و او را علمدار مبارزه با امپریالیسم می‌دانستند. آن روزها وقتی به اوضاع نگاه می‌کردم خود را در تونلی تاریک و طولانی می‌دیدم که هیچ روشنایی در انتهای تونل پیدا نبود. تو گویی انتهای تونل به نیستی می‌پیوست.
امروز اما نوری بسیار قوی در انتهای تونل نمایان شده و اتمام تونل را نوید می‌دهد. کار به جایی رسیده که سازندگان تونل هم دارند با تیشه‌های خود آنرا خراب می‌کنند.
نزدیک به چهار سال پیش وقتی سید علی خامنه‌ای بعد از انتصابات 88 گفت ” جسم ناقصی دارد و اندک آبرویی …” و الخ. عده‌ای کاسه لیس برایش اشک تمساح ریختند، او هم جو گیر شد و جو اختناق را بیشتر گسترش داد او در آن روزها گمان نمی‌کرد که به این زودی نزدیک ترین یاران انقلاب هم از دور و بر او دور شوند.
کار به جایی رسیده که خیمه‌های انقلاب مثل موتلفه و ستون‌های آن مثل هاشمی رفسنجانی هم بطور علنی در برابر سید علی آقا قد علم کرده‌اند و دارند با تیشه‌های خود تونل توهم و تاریک آسید علی آقا را خراب می‌کنند. وقتی ریزش به این شدت باشد من گمان نمی‌کنم که نیاز به انتصابات 92 برای سرنگونی باشد! چنین که به نظر می‌رسد هم خیمه انقلاب هم ستون آن تصمیم دارند کاخ استبداد آسید علی آقا را خراب کنند. نه که گمان کنید که این دو که گفتم عاشق چشم و ابروی من و شما شده‌اند که باعث شده مواضع خود را عوض کنند ها! خیر این تغییر مواضع از آن جهت است که آخر تونل انقلاب فرا رسیده و این دو بینش آنرا دارند که نور را در انتهای تونل ببینند. آنها که هنوز دور و بر آسید علی باقی مانده‌اند کور شده‌اند از این تاریکی، وگرنه آنها هم تا حالا خیمه شعبده بازی او را ترک کرده بودند!
وقتی در شرایط امروز عسگراولادی که کنترل بازار دست خانواده او و موتلفه است پشت پا به خامنه‌ای می‌زند و از موسوی و کروبی حمایت می‌کند یا این گفته زیباکلام که می‌گوید: “هاشمی به دنبال صدور انقلاب نیست/ او دیگر به دنبال آرمان‌های انقلاب هم نیست” همین جا توضیحی در باره آقای زیباکلام بدهم برای آنها که او را نمی شناسند، او porte-parole آقای هاشمی و خانواده است. این نشانه‌ها همگی دلالت بر یک چیز دارد و آن هم به آخر رسیدن تونل تاریک و طولانی انقلاب.

نوشته: در ساعت: 10:38 am در بخش: انتخاباتی,درگیری جناحی,سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “فروریزی تونل انقلاب!”

  1. گيج says:

    چندين ساله كه وب لاگ شما را ميخوانم و از طريق شما با ” وبلاگهايى كه ميخوانم” آشنا شدم. اگر چه كندكارى ميكنيد ولى شما يكى از پابرجا ترين هستيد و برخلاف خيلى ها هرازچند گاه تغيير موضع نداديد. متشكريم. اميدوارم كه باد بر شما تأثيرى نداشته باشد!

    • خُسن آقا says:

      سپاس از اینکه گوشزد کردید.
      باد هیچگاه بر خُسن آقا تاثیر نداشته و ندارد اگر هم گاهی اوقات تغییر موضع می دهم به علت تغییرات جوی است و نه باد!

  2. nima says:

    ba dorood be hasanagha.downwith islamic republic of iran

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی