Apr 12 2013

آمارها سخن می‌گویند!

نوشته:     :::       5 پیام

آقا صادق آمارها شهادت می‌دهند که شما در برابر ملت هیچ هستید. باور ندارید خودتان جستجو کنید. دنیای مجازی همه جنایات شما را نمایان کرده و می‌کند.
هر چه می‌خواهید جنایت کنید همگی ثبت خواهند شد. خوشبختانه در دوران ما حتی جنایت‌های مخفی شده در سیاه چال ظلم ولایت وقیح هم از پرده برون می‌افتند و آنگاه است که تاریخ ننگ را بر شما ارزانی خواهد داشت.
جستجویی ساده در گوگل آمار یافته‌ها در باره شما را یک میلیون و پانصد و چهل هزار (1,540,000) نشان می‌دهد، در حالی که جستجوی نام ستار بهشتی همان جوان بیگناهی که در سیاه چال‌های شما کشته شد را دو میلیون و صد و چهل هزار (2,140,000) نتیجه دارد.
یقینا در بیشتر آن صفحاتی که از شما نوشته‌اند هم ذکر جنایاتی است که انجام داده‌اید و صد البته در آن دو میلیون صد و چهل هزار صفحه‌ای که در باره ستار بهشتی است هم نامی از شما برده شده و ننگی بر ننگ‌های شما افزوده.

پ.ن.: آمار نتایج جستجوی گوگل هم مثل حکومت آخوندی یک در میان شده گویی آمار را حالا 1,770,000 هزار نشان می دهد در هر صورت فرقی در اصل قضیه نمی کند!

نوشته: در ساعت: 12:38 pm در بخش: جنایات رژیم,حقوق بشر

5 پیام  |           

5 پیام به “آمارها سخن می‌گویند!”

  1. خُسن آقا دلمون تنگ شده براتون 🙂

    • طاها عزیر دلنگران بودم توی فیس بوک یک مرتبه مفقود شدی! اول در مطلبی نوشتم طاها کجاست، بعد پاک کردم ترسیدم این سوال هم خطر ایجاد کند!

      • بازم معرفت شما قربان. من فیس‌بوک رو کلا بی‌خیال شدم. حداقل برای چند ماه شاید. برام چیز مضری شده بود. ولی هر چند وقت یک‌بار تو وبلاگ فکستنی قدیمی‌م چیزی می‌نویسم. آقا خیلی مخلصیم 😀

  2. بابک says:

    لطفا “نوشته‌های قمدیمی تر” رو اصلاح کنید

  3. grfgdgr says:

    خسن آقا درود.
    خسن گرامی مشکلی پیش آمده!
    لینک ها اشتباه است! لینک اولی ابتدا ستاربهشتی می آید بعد یک دفعه میشود صادق لاریجانی.

    لینک دوم اول (یک تکون) می آید و گاهی تبدیل به ستار بهشتی میشود.!
    ————–
    پاسخ
    گویا گوگل هم قاطی کرده بوده وقتی من جستجوی اولیه را کردم! شاید هم من قاطی کردم خودم خبر ندارم! زمانی که من جستجو کردم نتایج جور دیگری بود حالا نتایج را جور دیگری نمایش می دهد سپاس بخاطر اطلاع رسانی که فرمودید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی