Sep 21 2013

نگاه دیگرگونه به نرمش قهرمانانه

نوشته:     :::       2 پیام

هشدار! هشدار به آنها که این روزها دارند خوابهای خوش می‌بینند و به خیال اینکه آخوندهای آدمخوار دموکرات شده‌اند و الخ دارند با دم شان گردو می‌شکنند. فراموش نکنید در دوران دولت سید محمد خندان همان روزها که غرب و شرق گمان می‌بردند که حکومت آخوندها به سیاست مدارا و معقول روی آورده، دیدیم که همین مکارها با مذاکره با غرب شروع کردند به قتل عام مخالفین خود، هم در ایران و هم در خارج از ایران. فراموش نکنید که وقتی که فرانسوا اولاند می‌گوید: روحانی می‌خواهد در مورد سوریه با من گفت‌وگو کند. این بدان معنا است که می‌خواهند دوباره پشت پرده بده بستان بکنند و عده‌ای از مخالفین خود را در غرب سر ببرند و در عوض قراردادهای چرب با فرانسه ببندند. فراموش نکنید که وضع بد اقتصادی غرب و خصوصا فرانسه دولتمردان شان را آماده پذیرش هر خفت و خواری کرده و برای یک قرارداد خوب تجاری حاضرند سر هر مخالفی را برای جمهوری اسلامی ببرند، حتی اگر لازم باشد در خود کاخ الیزه. سر بریده بختیار را یادتان هست!؟ مگر نه اینکه آن هم در پس چند توافقنامه انجام شد!
گمان می کنید سلاخان رژیم جمهوری اسلامی می‌توانستند به راحتی و بدون توافق با غرب در عراق بین 52 تا 70 نفر از اعضای سازمان مجاهدین را قتل عام کنند؟

خوش خیالها بدانند که نیروهای سازمان مجاهدین خلق در اشرف زیر چتر حمایتی سازمان ملل بودند و این خود به تنهایی مسئولیت بزرگی برد دوش دولت آمریکا می‌گذارد.
من امروز شک ندارم که کشتار اشرف با توافق با غرب انجام شده وگرنه دولت مالکی سگ کی باشد که بتواند چنین کاری بکند. اگر باور کنیم که دولت مالکی بدون توافق غرب چنین کاری را کرده، باید پاسخ دهیم که چرا این کار را پیشتر و زودتر انجام ندادند!؟ چرا این همه وقت گذاشتند تا امروز بعد از توافق‌های پشت پرده و نامه نگاری های ایران و آمریکا و غرب دست به چنین کاری بزنند. پشت خنده‌های ملیحانه روباه پیر حسن روحانی چیزی بجز خون و خونریزی وجود ندارد!
در فرهنگ ما ایرانی‌ها این یک امر شناخته شده است که وقتی مار را زخمی کردی باید او را بکشی وگرنه مار زخمی زهر ونیش خود را در جایی از بدن تو فرو خواهد کرد.
نرمش قهرمانانه رهبر فرزانه! چیزی نیست جز زخمی شدن ماری که باید سر او را قطع کرد وگرنه باید منتظر خسارات زیادی در آینده بود.
این اژدها‌های هفت سر را باید تا آخرین لحظه حیاط شان زیر نظر داشت وگرنه مثل گذشته غافلگیر خواهیم شد. غرب خوش باور هنوز شناخت درستی از حکومت ایران ندارد وگرنه این همه خوش باورانه وارد مذاکره نمی‌شد و به این راحتی آوانتاژ نمی‌داد!
چرا راه دور برویم از خودی‌های رژیم بپذیرید که همه این نرمش‌ها از روی اجبار و درد است وگرنه این مارها بجز گزیدن و نیش زدن هنر دیگری ندارند.

محمد دهقان: نرمش قهرمانانه تنها یک تغییر تاکتیکی است

نوشته: در ساعت: 12:37 pm در بخش: روابط خارجی,سیاسی,ملای حیله‌گر

2 پیام  |           

2 پیام به “نگاه دیگرگونه به نرمش قهرمانانه”

  1. ساسان says:

    خسن جان اخه مجا هدین هم هیچ وقت سیاست درستی نداشته اند. نمی خواهم وارد این موضوع شوم. ولی اشرف می بایست خیلی وقت پیش تخلیه میشد. چون این احتمال وجود داشت. مگر اشرف چه نفعی دیگر برای انها داشت. عیب مجا هدین این است که بسیار احسا ساتی و رویایی هستند. از روی عقل عمل نمی کنند. فکر می کنند هنوز سال 1358 است. بابا ادم باید مطابق علم روز پیش برود. واقعا دلم به درد می اید که متا سفا نه همه این پیر مردها بچه های دیروز انقلاب کرده ای هستند که اسیر کم سیاستی هستند و اینهمه بد بختی را باید تحمل کنند. اما باز هم بگویم که ماندن در جا ها یی مثل اشرف و عراق دیگر نفعی برای اینها نداشت و ندارد. ایا این رفتا رها نو عی خود کشی نیست. شاید من اشتباه می کنم.

  2. ساسان عزیز بحث من در رابطه خوب یا بد بودن مجاهدین نیست. بحث من بیشتر در این رابطه است که توافق هایی پشت پرده انجام شده. وگرنه من بطور کلی با سازمان مجاهدین مثل حکومت آخوندی مشکل دارم. ولی با این حال باید از حق انسانی آنها هم دفاع کرد. باز هم می‌گویم این نوشته اصلا ربطی به مجاهدین ندارد بیشتر هدف این نوشته مراودات حکومت آخوندی در پشت پرده است که منظور این نوشته است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی