Jul 31 2014

جنگ باطل با باطل

نوشته:     :::       1 پیام

جنگ ایران و عراق را حکومت آخوندی پس از اینکه خمینی ملعون علیه آنرا رحمت نامید، نام دیگری هم بر آن نهاده بود، منظورم همان جنگ “حق علیه باطل” است.
ما هم که مخالف رژیم بودیم آن جنگ را جنگ باطل با باطل می نامیدیم.
حالا اما جنگ باطل با باطل در جایی دیگر به نیابت از آخوندها هنوز برقرار است. غزه و مردم بیچاره آن این روزها گرفتار جنگ باطل با باطلی شده‌اند. البته اینکه می‌گوییم باطل چندان هم باطل نیست! زیرا منافعی که رژیم نا پایدار آخوندی و تروریزم وابسته به آن حماس و حزب الله از آن بهره می‌برند بسیار هم منفعت دارد البته برای این رژیم.
حالا هم که پس از حمایت علنی خامنه‌ای نوبت سردار تروریست او قاسم سلیمانی رسیده. ایشان هم در پیامی مکتوب فرموده‌اند:
«لحظه‌ای از حمایت مقاومت و پشتیبانی از ملت فلسطین دست نخواهیم کشید و در این مسیر ذره‌ای تردید نداریم»
معلوم نیست که آقای سلیمانی تروریست از جانب چه کسانی جمله خود را جمع بسته است! اگر منظورش ملت ایران است که کور خوانده! مردم ایران اکثریت ایشان در پشت حرکت جنبش سبز و جنبش‌ها و گروهای دیگر بارها تنفر خود را هم از رژیم هم از سیاست های تروریست پرور آن به روشنی اعلام کرده‌اند. پیام روشن “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” اگر چه به گوش آقایان خوش آیند نبود و نشنیده گرفتند، ولی هم جهانیان آنرا شنیدند و هم مردم غزه و لبنان. پس این حاتم بخشی‌ها و حمایت از گروه‌های تروریستی حماس و حزب الله به هیچ عنوان نباید از جیب ملت ایران حاتم بخشی شود.
مردم بیچاره غزه هم درست مثل ملت ایران گرفتار جنگی ناخواسته شده‌اند و ملت ایران هم برای این مردم فلک زده تنها می‌تواند دل سوزی کند، ولی به هیچ عنوان نه حاضر است و نه توان آنرا دارد که در جنگی شریک این ملت یا ملت دیگری شود.
این جنگ هم مثل دیگر جنگ‌های خاورمیانه دور باطلی است که تنها برای منافع ابر قدرت‌ها و ماشین جنگی آنها ثروت به ارمغان می‌آورد و نیز حکومت‌های خودکامه و خونخواری مثل رژیم ایران، اسرائیل و حماس را بر سر قدرت نگاه می‌دارد.

نوشته: در ساعت: 2:25 pm در بخش: تروریزم,جنایات رژیم,روابط خارجی,سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “جنگ باطل با باطل”

  1. کل موک says:

    نگاه شما بسیار واقع بینانه و به دور از افراط و تفریط های متداولی است این روزها در ابراز نظرها بعضا می بینیم . درود بر شماحسن آقای عزیز.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی