Sep 05 2014

بزرگ نمایی‌هایی که معلوم نیست پیگیر منافع چه کسی است!

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو


یک توضیح قبل از شروع بحث اصلی.
در دنیای تکنولوژی امروزی دیگر برای جنگیدن نیازی به انسانهای روئین تن برای بردن یک جنگ نیست. در جنگ‌های مدرن امروزی دیگر حتی نیازی به حضور در محل جنگ هم نیست، زیرا با داشتن ابزار جنگی از راه دور می‌توان بیشترین ضربه را به دشمن خود زد و او را تا مرحله نابودی پیش برد. در نتیجه به هیچ عنوان مثل گذشته برای بردن جنگ‌ها نیازی به انسان‌های روئین تن و مافوق انسان نیست. قهرمانهای جنگی این روزها خلبان‌های خوب برای هدایت آن هم نه هواپیماهای با سرنشین بلکه هواپیماهای بدون سرنشین هستند که کار صدها انسان روئین تن دوران عهد بوق را انجام می‌دهند و کارساز تر هم هستند.

چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی عکس و فیلمی از قاسم سلمیانی منتشر شده حالا هم بی‌بی‌سی فارسی به سبک نمایش عکس امام در ماه در بوق کرده که “‘اجازه آیت‌الله خامنه‌ای’ برای دیدار مقام‌های ایران و آمریکا درباره داعش” چندی پیش نیز مجددا بی‌بی‌سی متنی را منتشر کرده بود بسیار غلو آمیز در باره همین شخص “قاسم سلیمانی”.

اگر حتی فرض را بر آن بگذاریم که آقای قاسم سلیمانی یک استراتژیست خوب هست! باز هم نیازی نیست که او برای پیاده کردن استراتژی خود به عراق سفر کند، چه همانگونه که پیشتر استدلال کردم در دنیای مدرن امروز نیازی به جابجا شدن برای جنگیدن نیست! خصوصا که ایشان بیشتر نقش استراتژیست را دارد تا مبارزی در میان میدان.
جالب اینکه یکی از این عکس‌ها که نوشتم، ایشان استین‌ها را هم بالا زده‌اند. لابد آسیتن بالا زدن ایشان هم برای نبرد هست و نه خوردن خوشت قیمه!
حالا از همه جالب تر این نکته است که باز همان بی‌بی‌سی در یکی دیگر از بزرگ نمایی‌هایش چنین می‌نویسد:

مدتی پیش حساب کاربری ایمیل این مقام دیپلماتیک(ناظم دباغ) مورد حمله سایبری افرادی ناشناس قرار گرفت و محتوای مکاتبات او با ایران در سال‌های گذشته در رسانه‌ها منتشر شد. آقای دباغ بعدها خود نیز صحتِ برخی مطالب منتشر شده را تائید کرد.
در بسیاری از این نامه‌ها از شخص سومی با اسم اختصاری “حاجی” یاد می‌شود؛ فردی که آقای دباغ در برنامه اخیر تلویزیونی خود، او را این‌گونه معرفی کرد: “طبیعتا وقتی اسم سپاه قدس می‌آید، در رأس آن نام قاسم سلیمانی نیز تداعی می‌شود؛ او شخصِ اول خاورمیانه است.”

خوب یکی نیست به این آقایان استراتژیست گوشزد کند خدا شما را خفته کند که برای مکاتباتی بسیار امنیتی از این دست، از ای‌میل استفاده کرده‌اید!؟ آن هم یقینا ای‌میل جی‌میل!! باور بفرمایید این جنگولک بازی‌های بچه گانه و خالی بندی‌های مسخره بیشتر برای خنده خوب است تا برای باوراندن اینکه این روئین تن برای همکاری با آمریکا به عراق سفر کردن آن هم با آستین بالا و خصوصا با دستور مقام مزخرف رهبری!
خدا عاقبت آدم‌های الاغ را به خیر کند!

منبع عکس: دویچه‌وله

نوشته: در ساعت: 8:46 pm در بخش: تروریزم,سیاسی,ملای حیله‌گر

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی