Feb 03 2015

چوب حراج بر ایران مجروح

نوشته:     :::       1 پیام

داستان قدم زدن ظریف را همه دیدیم و شنیدیم این ژست سیاسی نشانه چیز دیگری نبود جز خودنمایی به اصطلاح جناح اسهال طلب حکومتی به سرکردگی هاشمی رسمنجانی. قدرت نمایی در مقابل جناح دیگر رژیم!

حالا این داستان پیام فرستادن اسرائیل دیگر داستان جالبی است! جناح اسهال طلب حکومتی می‌گوید چنین پیامی دریافت نشده. جناح گاو پیشانی حکومتی می‌گوید چرا پیام رسیده آن هم از کانال رسمی! این هم قدرت نمایی جنان مقابل است در برابر اسهال طلب‌ها!

کانال رسمی با اسرائیل دیگر چه صیغه‌ای است! مگر نه اینکه این [*]جناح گاو پیشانی (طرفداران مقام گنده رهبری) همیشه می‌گفت که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد والخ و آنرا رژیمی غاصب صهیونیستی می‌دانست!
جالب اینجاست که همین آقایان پیش تر هم با اسرائیل مراوده خرید اسلحه داشتند فقط حاشا می‌کردند یا به قول عمام امت “تقیه می‌کردند”! حالا اما آن جناح دیگر چنان بی‌حیا شده که با وزیر امور خارجه کشوری که پیش تر شیطان بزرگ‌اش می‌نامیدند قدم می‌زنند، آن هم چه قدمی! بیچاره ظریف کوتوله برای اینکه به پای قدم‌های بلند وزیر دراز شیطان بزرگ برسد، دو پا یک پا باید بدود تا بتواند به پای او برسد و با این قدم زدن در خیابان پز قدم زدن بدهد آن هم با شیطان بزرگ! جالب است نه!؟
همین جناح اسهال طلب که پیشتر “پیروان خط الاغ” نامشان بود، حالا اسهال طلب شده و با شیطان بزرگ که پیشتر از دیوار سفارتش بالا می‌رفتند حالا قدم دیپلماتیک می‌زنند! خوب وقتی این یکی با شیطان بزرگ قدم می‌زند یقینا هم آن یکی جناح برای عقب نماندن کانال رسمی با رژیم پیش تر صهیونیسم خوانده لاس رسمی بزنند.
حالا متوجه می‌شوید چرا می‌گویم دارند ایران را حراج می‌کنند! از نظر من روابط دیپلماتیک با همه کشورها در صورتی که بشکل دو سویه و احترام متقابل باشد و منافع دو طرف حفظ شود هیچ مشکلی ندارم. مشکل من با این نوع مراوده‌ها ست که از روی درماندگی و بیچارگی دارند ایران را حراج می‌کنند. البته ناگفته نماند که من همیشه گفته‌ام اگر آخوند منافع‌اش تامین شود خواهر و مادر خودش را هم به اجاره خواهد گذاشت، ببخشید منظورم صیغه بود!
حالا که جناح اسهال طلب با آمریکا آش و پلو می‌خورد، جناح گاو پیشانی هم دارد از آن طرف به اسرائیل لاس می‌زند.
[*] “دیپلمات گاو پیشانی” واژه‌ای است که سال‌ها پیش برای دیپلمات‌های جمهوری اسلامی که روی پیشانی شان جای مهر داغ دارند اختراع کردم. آخه این جای مهر بیشتر شبیه به جای سم گاو است تا جای مهر نماز. حالا هم طبیعی است که اینها را جناح گاو پیشانی بنامیم.

نوشته: در ساعت: 2:45 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ,درگیری جناحی,روابط خارجی,سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “چوب حراج بر ایران مجروح”

  1. رهگذر says:

    درود به شرف نویسنده این مطلب

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی