Mar 31 2015

وزن کشی

نوشته:     :::       3 پیام

یادم می‌آید رفقای کشتی گیر زمان مسابقه که می‌شد بیچاره‌ها برای پایین کشیدن وزن خود حتی برای یک کیلو هم که بود از جان خود مایه می‌گذاشتند. این که می‌گویم از جان خود مایه می‌گذاشتند غلو و اغراق نمی‌کنم! آنها واقعا با فعالیت بسیار شدید مثل دویدن با سرعت زیاد و رفتن زیر تشک کشتی باعث می‌شدند بدنشان به شدت عرق کند و حداقل به این روش آب بدن را پایین بیاورند.
حالا درست به همان روش “از جان مایه گذاشتن”، رژیم آخوندی در خاورمیانه دارد فعالیت می‌کند تا بلکه در وزن کشی خاورمیانه وزن خودش را نه مثل کشتی گیرهای ما که می‌خواستند وزن کم کنند بلکه مثل کشتی گیرهای سومو می‌خواهد با دوپینگ وزن خود را بالا ببرد و وزن خود را بیشتر از آنچه هست نشان بدهد.
این قدرت نمایی‌ها در عراق، سوریه و یمن همین دوپینگی است که می‌گویم. آخوندها با سرمایه گذاری های غیر معقول انسانی و مالی می‌خواهند به غرب و خصوصا آمریکا نشان بدهند که قدرت برتر خاورمیانه هستند.

در عوض به گمان من آمریکا هم با تحریک ایران می‌خواهد دقیقا نکته مخالف آنرا به اثبات برساند، یعنی اول می‌خواهد نیروی باقی مانده برای ایران را تحلیل ببرد تا در روز موعود اگر لازم شد بتواند با شناختی که از تاکتیک‌های رژیم بدست آورده و همچنین تضعیف رژیم در این نبردهای منطقه‌ای در روز موعود به راحتی این کشتی گیر دوپینگی و سنگین وزن خسته و افسرده و بسیار غیر متحرک را با یک زیر خم معمولی ضربه فنی کند.
گمان نمی‌کنم سیاستمداران آمریکا چنین احمق باشند که برای دشمن خونی خود دست به جنگ بزنند. وقتی می‌بینیم آمریکا مواضع داعش را بمباران می‌کند اول از همه برای پیشگیری از پیشرفت داعش است و دیگر اینکه می‌خواهد به ایران سیگنالهای غلط و رد گم کن بدهد، در غیر این صورت باید برای ملت آمریکا افسوس خورد اگر سیاستمداران چننین احمق دارند. در ضمن فراموش نکنید که در آن سوی دیگر ماجرا در یمن، آمریکا دارد در مقابل ایران می‌ایستند و به عربستان کمک می‌کند. این رفتار برای من شاهد چیز دیگری نیست جز بازی موش با گربه!
من از روز اول بر این عقیده بوده‌ام که بازی‌های آمریکا در خاورمیانه بیشتر برای خسته کردن دولتهای منطقه است درست مثل بازی گربه با موش. روزی که به گمان من دیر نیست آخرین ضربه گربه را خواهیم دید که آخرین رمق موش را با یک ضربه کاری خواهد گرفت.

نوشته: در ساعت: 11:37 am در بخش: بحران اتمی، جنگ,روابط خارجی,سیاسی

3 پیام  |           

3 پیام به “وزن کشی”

  1. بر شیطان لعنت says:

    خسن اقا تحلیلت را در مجموع پسندیدم.من فکر می کنم که امریکا دست به فعا لیت های نسبتا وسیعی زد تا ایران را سر میز بکشاند. اول حرکات داعش.البته قبل از او سوریه. و درست سر بزنگاه به تمام نوچه و نوکران خاور میانه اش در جریان یمن چشمک زد که دست جمعی و هما هنگ اقدام کنید. همه این زمینه ها در جهت وادار کردن سید علی برای پذیرش توافق بود. که انصافا در حجم کار ،کار سختی بود. و تا حدودی موفق شد ولی باز هم نه کامل. خامنه ای از خلع سلاح شدن می ترسد. البته طبیعی هم هست. غرب هیچگاه عر بها را با ایران معا وضه نخواهد کرد. دست کم ایران اخوندی را. البته شاید اگر اهمیت نفت برای او کا هش یابد یا یافته باشد. به اعراب توجهی نخواهد نمود و واقعا به سمت ایران می اید. اگر هماهنگی ده کشور ابتکار امریکا نباشد، قطعا اعراب و ترکیه و پا کستان واقعا بدست و پا افتا ده اند.قطعا پشت این ما جرا ها یک چیزی هست. البته اخوندا خودشان هم خیلی احمقند و غالبا با حر فهای نا بخردانه و گنده گو یانه و غیر دیپلما تیک باعث تحریک تمام دنیا و بخصوص خاور میانه می شوند و عدو و دشمن خودشان می شود. حر فهای احمدی. یونسی و سران سپاه همه تحریک کننده بودند. مردک در تهران نشسته ایالت فلان کشور را پایتخت خودش می نامد. یا مدتهاست که صحبت از امپراطوری شیعه می کنند. دیوا نه اند اینا. حساسیت این حر فها را در نظر نمی گیرند. در مجموع من هم فکر می کنم کامل در تله افتا ده اند و کارشان خیلی سخت شده.

  2. سال ۲۵۷۴ سال ( الله آدمکش) زدایی از ایران بزرگ. says:

    سال ۲۵۷۴ سال ( الله آدمکش) زدایی از ایران بزرگ.

  3. مشت محکمی توی آبگاه فاطمه زهردار باردار says:

    خسن آقا کجای کاری؟ الان مردم دارن خودشونو واسه روحانی و ظریف جر میدن. بله… منم از توافق خوشحالم، ولی آخه بچه سوسولای ابنه ای… مگه ظریف بهتون لطف کرده؟!! این منگل ها نمیفهمن که دولت منتخب، حراست از منافع عمومی وظیفشه.
    حالا دافیا و پافیا راه افتادن تو خیابون که دور بعد به ظریف رأی بدین!
    دخترای بی حجاب تو خیابون شعار میدادن: ظریفه… ظریفه… آمریکا رو حریفه!
    خلایق هر چه لایق!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی