Apr 11 2015

خوش بین‌ها بخوانند

نوشته:     :::       3 پیام

پیشتر بارها نوشته‌ام، گمانم بر این بوده که دیگر نیازی به تکرار نیست. ولی تو گویی عده‌ای شب که می‌خوابند صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوند هارد دیسک شان را فرمت کرده‌اند و حافظه مغزشان را هم که خدا بده برکت از قبل پاک شده بوده در نتیجه مجبور به تکرار هستم و هستیم! می گویند ملتی که حافظه تاریخی ندارد مجبور به تکرار تاریخ است! در نتیجه برای هزارمین بار تکرار می‌کنم:
تا این رژیم بر اریکه قدرت تکیه زده بجز فلاکت چیزی برای ایرانی به ارمغان نخواهد آورد.
آنها که به خیابان ریختند و پایکوبی کردند حتی صبر نکردند ببینند مقام گنده رهبری نظرش به نظر محمدجواد ظریف نزدیک هست یا اینکه باز دوباره ساز قدیمی کوک می‌کند و در این شرایط حساس خواهد گفت:
“من، جان ناقابلی دارم. جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی دارم که آنرا هم خود شما به ما داده اید. همه اینها رو من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد، اونها هم نثار شما باشه”
این شیاد و شرکای دیگرش را که من می‌شناسم تا مثل قذافی و صدام از سوراخ بیرونشان نیاورند و چوب در مقعدشان نکنند آدم نمی‌شوند. حالا شما هی بروید جشن بگیرید، پای صندوق رای بروید، چمی دانم نذر و نیاز بکنید، تیکه پارچه‌ای دخیل ببندید به دیوار امام زاده‌های تولید همین آخوندها تا بلکه فرجی شود! باور بفرمایید عاقبت جز بدبختی و فلاکت چیزی گیرتان نخواهد آمد، مگر اینکه لباس رزم به تن کنید پاشنه کفش بکشید و این جرثومه‌های شیادی را به زباله دان تاریخ بسپارید.
حالا تازه گیرم که مقام گنده رهبری به توافق اتمی تن بدهد گمان می‌کنید در داخل بهشت می شود!؟ خیر حضرات خوش بین در آن صورت مقام گنده رهبری از دست تحریم‌های کمر شکن راحت می‌شود آنگاه است که آستین بالا خواهد زد و به جان ملت خواهد افتاد در داخل. مگر یادتان رفته زمانی که آن امام قبلی با قطعنامه صلح موافقت کرد و جام زهر نوشید چه بلایی سر زندانیان سیاسی آورد! این یکی امام هم خلف همان قبلی است و یقینا بعد از توافق و نوشیدن جام زهر دنیا را به دهان ملت ایران زهر خواهد کرد.

نوشته: در ساعت: 2:18 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ,سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “خوش بین‌ها بخوانند”

  1. آرسین says:

    حسن آقای عزیز،

    از شما انتظار می رود که اندکی ریزبین تر و دقیق تر هم موضوعات رو ببینید و هم تحلیل کنید. اینکه “اینها سروته یک قماشند” و نه تنها افراد مختلف را شبیه هم تحلیل کنید، که فراز و نشیب تاریخ رو هم نادیده بگیرید. تحلیل نمی شود.
    موضوع دیگر آنکه کمی دقیقتر به شیوه پوشیدن “لباس رزم” و چگونگی انداختن “جرثومه های شیادی به زباله دان تاریخی” هم اشاره کنید.
    کلی گویی و شعار زدگی از اصلی ترین مشکلات این سرزمین بوده و همین آخوندها با همین شعارهای فریبنده بر گرده مردم سوار شده اند.
    ضمن انتقادهای بجا لطفا راه حل عملی هم ارائه کنید.

    با سپاس.

    • خُسن آقا says:

      پاسخ به آرسین :
      استفاده از واژه “لباس رزم” یک متافور بود نه اینکه کسی لباس رزیم بپوشد! دیگر دوران چریکی و اینجور چیزها گذشته.
      در ضمن برای سرنگونی این حکومت نیازی به بیشتر از ترک میدان نیست. یعنی کافی است مردم به حج نروند تا دکان اینها تعطیل شود. به مسجد بجز برای ریدن نروند تا ماشین تبلیغاتی رژیم تعطیل شود. به پای صندوق رای نروند تا دنیا بداند که با اینها نمی‌تواند وارد مذاکره بشود.
      اینکه سید علی گدا در انتخابات گذشته گفت : حتی اگر نمی‌خواهند از نظام اسلامی حمایت کنند، به‌خاطر حمایت از کشورشان در انتخابات شرکت کنند

      چند روز بعد تر تکرار کرد:
      در آن روز گفته شد اگر احیانا کسانی هستند که دلشان با نظام خیلی صاف نیست، اما برای ایران و منافع ملی اهمیت قائلند، در انتخابات شرکت کنند که لابد برخی از رای‌دهندگان در زمره این افراد هستند.
      آویزان شدن سید علی به رای دهندگان به این معنی است که نیامدن مردم عواقبی دارد که حتی آدم خود پسند و دیکتاتوری مثل سید علی هم درک کرده.
      خلاصه اینکه از نوشتن من و شما دیگر گذشته اگر ملت ایران هنوز بعد 37 سال بیدار نشده است دیگر نه من و نه کس دیگری نمی تواند آنها را از خواب خرگوشی بیدار کند.

  2. من امام مهدی عج را گاییدم says:

    کون حاجی تعالی
    حسن آقا نظرت درباره اینکه پلیس عربستان کون دو حاجی نوجوان گذاشته چیست؟
    اول فکر کردم پلیسها از بالا دستور گرفتن امروز اخبار گفت عربستان قول داده پلیس ها اعدام شوند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی